- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Kérdés, jogos lehet-e olyan félelem, hogy az emberek egy idő után hozzászoknak a háború tényéhez, nem ütik már meg az ingerküszöbüket a háborús hírek, vagy egy idő után csak legyintenek rájuk?
Ez már szerintem rég megtörtént.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Elejen meg keresgeltem meg utanaolvastam a temanak, most mar ott vagyok hogy ha igy az amugy is kovetett hirfolyamokban bejon valami ami a szalagcim/elso par mondat alapjan erdekes lehet akkor elolvasom, egyebkent ignore. Meg egy kis ido es lassan atmegy a csak breaking news esemenyek tunnek fel allapotba.
I hate myself, because I'm not open-source.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pedig marhasag, mert pl. a front pontos alakulasarol alig jut hir a mainstream media-ba. rohej, hogy wikipedia-n kell neznem az svg terkepet...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A dnyeper géniusza minden nap közli. Ha nem ér rá, akkor a Kula bá nevű külügyér. Ha nem hiszed el, akkor elarultad az ügyet.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
olyan bonmotokkal, mint "evakuáltuk azovstalt"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, ha nem így történne, az lenne a rosszabb verzió, mert az azt jelenti, hogy a háború közeledik felénk, és durvul a helyzet itt is...
Amíg messze van, és nincs nagy változás, természetes, hogy hozzászokunk. így működik az ember :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rengeteg az álhír. Ez kifárasztja a hírfogyasztást. Inkább a következmények viszik a címoldalakat, ami valóban érintheti a távolabb elő polgárt.
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ebből látszik, hogy ki dolgozik és ki olvasgat home office-ban híreket. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ép szembejön róla valami infó a fészen, akkor rápillantok, de nem azt jelenti, hogy a teljes cikket el is olvasom.
Pár hete nem is futottam bele infóba. Tart még a háború?
Csak, hogy ne úgy járjak mint Kamasuka ! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Faceborgról szerzed a híreket? /o\
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha lebombáznak valamit arról a hír ott is megjelenik.
Annyira nem érdekel, hogy ezért külön hírforrásokat állítsak be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Tart még a háború?"
Még mindig nem háború, de már nem is speciális katonai művelet.
Most már turbó katonai művelet...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Véleményem szerint egy ilyen háború úgy jut el az emberekhez (mármint azokhoz, akik nem élik át közvetlenül), hogy a médián keresztül. Innét kezdve pedig elveszünk a hazugságok, ferdítések tengerében.
Ebből kiindulva már az első perctől nem érdekelt az egész, és nem is fog, a végeredmény is teljesen irreleváns a számomra. A gazdasági hatásait így is megfizetjük keményen, ez az ami a mi életünkre most a legrosszabb hatással van. El lehet nyugodtan ezért ítélni, de lássuk be: mindenkinek megvan a maga problémája és én nem birtoklom a gógyírt a világ összes sebére, fájdalmára, stb... úgy ahogy más sem.
Háborúk voltak, vannak és lesznek mindig, az hogy a szomszédunkban, vagy 10 ezer km-re, teljesen mindegy. A Földön minden létforma pusztítja a másikat ezért vagy azért, ez itt nem a paradicsom és sosem lesz az.
Attól viszont kifejezetten hányingerem van, hogy tömegek élnek meg a "szórakoztatásból", a hírgyártásból, a hazugságokból és ferdítésekből, hogy a többi jólétben tobzódó embert "táplálják" az anyaggal, mert háborús hírek nélkül sem világ a világ, kell a szenzáció mint a kenyér... Szerintem ez utóbbi legalább olyan szörnyű mint maga a háború.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tartok tole, hogy nem eleg jo a marketingje.
Napi hirekben kene kozolni, hogy hany ember halt meg, hanyat ert talalat, hanyan vannak korhazban, gyogyultak meg, hanyan lelegezteton, stb.
Az mar egy kiprobalt, bevalt hiszti-generator.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ez a háború elég komoly következményeket tartogat Európának és a világnak. Ez kivételesen nem műhiszti, mint anno a covid, coinbányászat, meg a többi baromság volt.
“A computer is like air conditioning – it becomes useless when you open Windows.” (Linus Torvalds)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetertek, azzal a pontositassal amit a kovidnal is tettem: nem az orosz-ukran haboru tartogat komoly kovetkezmenyeket Europa szamara, hanem az abba valo beavatkozasi kenyszer: Ukrajna tamogatasa, szankciok, embargok, etc.
Lasd kovid: nem a virus okozza a gazdasagi es szocialis problemakat, hanem a "jarvanykezeles", pl. lezarasok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kíváncsi lennék egy olyan verzióra, hogy mi történt volna, ha a Covid miatt nem hoztak volna semmilyen szigorításokat, illetve oltásokat sem kaptunk volna?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hiányzik az opció, hogy "Próbálnám követni, de véleménybuborékok vannak mindkét oldalt, a tények már hidegen hagyják az ún. "újságírókat"."
(A) oldal szerint a hős ukránok már rég kiverték a mezitláb érkező, fakardokkal tömegmészárlást elkövető oroszokat, míg (B) oldal szerint az urkán hadsereg a háború második napjában összeomlott és mindennap mindkét oldal "soha nem látott közelségbe került a háború lezárásához" - szóval próbálnám én követni, de úgy fest, hogy a 14. századi erdélyi parasztnak több esélye volt megismerni a százéves háború aktuális történéseit, mint nekünk megtudni, hogy pontosan mi történik, az úgymond szomszédunkban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem a véleménybuborékok miatt aggódok, mert szerintem a helyzet világos, véleményezés nélkül is. Hanem inkább úgy érzem, hogy holtpontra jutott a háború, mindkét fél most csak kivár, hátha lesz valami olyan kedvező külső momentum, aminek a mentén feloldhatja a helyzetet. Nyilván az (A) oldali szájhősködés csak büszkeség, nem vernek ki senkit, sajnos az oroszok olyan túlerőben vannak, hogy máris megnyerték a háborút, most már csak az utolsó ellenállási pontokat őrlik fel szép lassú ostromlással. Egész Ukrajna lényegében a földdel van egyenlővé téve, minden infrastruktúra, gyártás, stb. meg van semmisítve, lakosság nagy része vagy elmenekült vagy meghalt. Ha csak nem lesz érdemi, aktív beavatkozás a NATO részéről, akkor az oroszok ezt sajnos megnyerik, nem lehet mit tenni. Lehetnek az ukránok akármilyen hősiesek, nem fogják az utolsó városaikat a végtelenségig megtartani, egyszerűen nincs meg hozzá az erejük, erőforrásuk már.
“A computer is like air conditioning – it becomes useless when you open Windows.” (Linus Torvalds)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "világos helyzet" a legfélelmetesebb az egész témában, társadalmi szinten.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "világos helyzet" - úgy tűnik, - az.., hogy az oroszok csigalassúsággal, de naponta 4-5 km-rel közelebb kerülnek a határainkhoz. (Mondhat bárki és bármit, az "úthenger" halad...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az USA most vagy soha alapon próbálja "megsemmisíteni" a ruszkikat. Ennyire jó katalizátor mint Ukrajna talán sha nem lesz mégegy számukra.
Egy bólogató ögyilkos EU is támogatja ebben őket.
Meggyengült EU egy vérző Oroszország, mi kell még?
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kína kimaradt, pedig ő a nevető harmadik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az amcsik akkor adják fel ukrajnát amikor Kína kikezdi Taiwant.
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Taiwan Kína része volt nagyon sokáig, és geopolitikailag is oda tartozik. Teljesen jogosan tartanak rá igényt. A Falkland-szigetek is Argentínához kellene, hogy tartozzon és nem Nagy Britanniához.
A gyarmati rendszernek már rég vége kellene legyen globálisan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Taiwan Kína része volt nagyon sokáig, és geopolitikailag is oda tartozik. Teljesen jogosan tartanak rá igényt.
Az emberek önrendelkezése az smafu? Valami közel van, akkor jogos az igény?
Miért nem adtuk oda Romániának az egész Tiszántúlt, miközben közel is van hozzájuk és szerették is volna megkapni?
A Falkland-szigetek is Argentínához kellene, hogy tartozzon és nem Nagy Britanniához.
Csak azért, mert közel van, vagy van bármi más oka is?
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi Székelyföldet akarjuk, meg Kárpátalját, aztán Felvidéket, Burgenlandot talán nem, de "tengerpartunk is volt, amíg el nem vették" (Orbán).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aha.
A kérdésekre is válaszolsz majd?
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ez eléggé egyértelmű válasz volt mindenre. Csak nézőpont kérdése, hogy ki mit gondol arról, hogy egy terület kihez tartozik. Főleg ha az a terület az évszázadok során legalább 30x gazdát cserélt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OK, ha csak nézőpont kérdése, akkor azt a véleményed, hogy a Falkland szigetek Argentínához kellene, hogy tartozzon, az honnan jön?
Az Argentín nézőpont szerint így van, az Angol nézőpont szerint nem. Honnan jön robyboy nézőpontja?
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az emberek önrendelkezése az smafu?
Kérdezd meg az Ukrajnában élő kisebbségeket, hogyan alakultak a dolgaik a Szovjetunió felbomlása után.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pl. az oktatásról röviden: https://kmf.uz.ua/hu/karpataljai-magyar-nyelvu-oktatas-tortenete/
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az utolsó bekezdés utolsó mondatáig vajon eljutottál?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jah, furcsa a fajtája kettős mércéje a hirado.hu-val kapcsolatban. Olyan lehet, mint az orosz olaj: ha ukrán vagy más, általuk felszopott közvetítőn keresztül jön, akkor jó, ha nem, akkor rossz és gonosz.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Ez egy elég hülye kérdés volt.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ez innéttől nacionalista dolognak tűnik. A zelenszkij-éra kb. úgy fest nekem, mintha Romaniaban a Vatra nyert volna. Vagy Szerbiaban a csetnikek. (A szerb oktatási rendszer példaértékű az ukránnal szemben - ehhez ott is kellett 2 háború, valamint Vajdaság autonóm tartománnyá válása.)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abban teljesen egyetértünk, hogy a kárpátaljai magyarok helyzete problémás. Az ukrán nacionalizmus is egy létező dolog. (illetve, hogy még kevésbé legyen egyszerű a dolog, a magyar is)
A kérdés az, hogy ezen hogy lehet javítani.
Szerintem alapvetően:
- elérhetővé kell tenni a jövőbeli EU csatlakozás lehetőségét - ezáltal legalább a kisebbségi minimum-feltételek betartására rá lennének kényszerítve hosszabb távon (arról nem is beszélve, hogy ha sikerül, EU állampolgárként könnyebb lesz egyrészt kapcsolatot tartani a magyarság többi részével, illetve a kisebbségi jogokat érvényesíteni)
- értelmes magyar-ukrán diplomáciai kapcsolatra van szükség
Ami nem működik:
- a kioktatás és a zsarolás
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami nem működik:
- a kioktatás és a zsarolás
Az ukrán diplomácia -baráttal és ellenséggel szemben egyaránt tanusított- megnyilvánulásaiból szűrted ezt le?
Hint: Unios csatlakozás időpontja
Nagy a valószínűsége, hogy ennél a 15-20 évnél is több lesz az, s a nyugdíjasotthonban vitázunk majd erről.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az ukrán diplomácia -baráttal és ellenséggel szemben egyaránt tanusított- megnyilvánulásaiból szűrted ezt le?"
Itt a magyar diplomácia az, aki el szeretne (állítólag) valamit érni Ukrajnában a magyar kisebbséggel kapcsolatban, nem az ukrán. És konkrétan nagyon nincs abban a pozícióban, hogy kioktasson és zsaroljon.
Mindig azt kell figyelni, hogy hol vagy, mi a cél, és mit engedhetsz meg magadnak.
"15-20 év"
Igen, de oda el kell jutni valahogy. Pont ezért kell lehetőséget adni Ukrajnának a csatlakozásra.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a magyar kormány hozta meg azt a bizonyos nyelvtörvényt, ami miatt akkor mindenki felháborodott.
A magyar kormánynak szerinted mit kellene tennie? Mit tehet most a magyar kormány, amikor láthatóan az ukránoknak baja van:
- minden nem ukrán nemzetiségű ukrán állampolgárral (a -részben- orosz származású/nemzetiségű elnökük kivételével)
- minden kettős állampolgárral
- minden ellenzéki párttal (betiltották őket)
- minden ellenzéki sajtóval (betiltották őket)
- mindenkivel akinek csak egy kicsit is eltér a véleménye az ővéiktől, legyen az bárki a földön
Ez lenne az együttműködés alapja? Be kell csicskulni?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, hanem értelmes külpolitikát folytatni. Jelenleg Putyin csicskái, és Európán belül leginkább csak ellenségeket gyártanak, még a lengyelekkel is sikerült lerontani a kapcsolatot, pedig ott tényleg egész jó volt, talán egyedüliként.
De ha szerinted nincs igazam, és a mostani út a helyes, akkor tudnál pár példát mondani, hogy miben is lett jobb a kárpátaljai magyaroknak a magyar kormány jelenlegi külpolitikája (és úgy konkrétabban az Ukrajnához való viszonya) miatt, ha az egyszer annyira jó?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kárpátaljai magyarokhoz fűződő viszony: befogadjuk őket. Azt hiszem, jelenleg épp elég ennyi.
A többit majd akkor, ha befejezték a háborút, rendezték az összes kissebbséggel a kapcsolatukat, törvényes, szabad választásokat rendeztek. Tudod, a demokrácia fontos dolog, sokat hallottam a választásokig.
Ha gondolod, megnézheted, Ukrajna mit kezd majd veled addig is, ha meglátogatod őket, támogatva a hitvány putylerfelszopó magyarok eltakarítását. :)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A többit majd akkor, ha befejezték a háborút, rendezték az összes kissebbséggel a kapcsolatukat, törvényes, szabad választásokat rendeztek"
Pontosan ebben kell őket segíteni, nem pedig ellenségeket gyártani. A jelenlegi magyar-ukrán viszonnyal (és a magyar diplomáciai húzásokkal) egyvalaki nyer: Putyin.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magyar külpolitika miben akadályozza Ukrajna EU csatlakozását?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magyar külpolitika jelenleg a magyar-ukrán viszony javulását akadályozza.
Az EU csatlakozást majd akkor fogja, ha az napirenden lesz (mivel jelenleg még eléggé elméleti a dolog) (aki úgy gondolja, hogy nem, azzal fogadok egy palack vörösborba, hogy lesznek még ezzel kapcsolatban fasz ötleteik :))
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magyarul: kizárólag a magyar fél tehet a jelenlegi helyzetről. A háború kirobbanása is asszem a mi felelősségünk.
Komolyan, nem faj? Baszki, nálunk jelentéktelenebb ország ebben a konfliktusban nincs is, de valamiért egyesek nagyhatalmi pozíciót osztanak le nekünk.
Mesélj már, mik azok a konkrét dolgok, amiket Magyarország meg kell, hogy tegyen. Olyan valami, amit mindenki más megtett, kizárólag mi nem.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Magyarul: kizárólag a magyar fél tehet a jelenlegi helyzetről"
Miért jó neked, hogy minden hozzászólásomat félremagyarázod? Ezzel van valami különösebb célod, vagy csak úgy jön?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magyar külpolitika jelenleg a magyar-ukrán viszony javulását akadályozza.
Ezen nem félremagyarázni-, hanem megmagyaráznivaló van.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jelenlegi magyar-ukrán viszonnyal (és a magyar diplomáciai húzásokkal)
Az ukrán külpolitikai húzásokkal ki nyer? (és ki veszít?)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyelőre jól megy az ukránoknak, meg tudják magukat védeni (és meg is akarják), az oroszok meg sorban halnak meg egy hónapokig húzódó háromnapos villámháborúban (ami ha sikerült volna, Ukrajna már nem is létezne).
Az oroszok szankcionálva, az ukránok támogatva.
Zelenszkij nagyon ügyesen kommunikál (ezt még az oroszpárti elvtársaink sem tudják nagyon megcáfolni), ellenpéldának meg ott van pl. a magyar külpol, akiket meg egyre nagyobb fasznak nézi mindenki.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem válaszoltál a kérdésre. Ki nyer és ki veszít? (van még néhány szereplő az ukránokon és az oroszokon kívül akiket érint az ukrán külpolitika: lásd globális felhívás az újjáépítésre: az egész világ összes országa felé).
Jah ész szétválaszthatjuk akkor azt hiszem, hogy harcászati, gazdasági, társadalmi, erkölcsi és média frontról beszélünk éppen :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az oroszokon kívül a többiek inkább nyernek (nem úgy általában, hanem ahhoz képest, mi lett volna, ha hagyják az oroszokat csak úgy foglalgatni területeket Európában. Na, az tényleg egy szar ötlet lenne, és még szarabb precedens.)
Gazdaságilag mindenki rábaszott, mint minden háborúra.
Harcászatilag kiderült, hogy az orosz hadsereg messze nem olyan erős, mint sokan gondolták, ami nem egy jó pont számukra, a NATO erősödött, ami meg nekünk, NATO-tagoknak egyértelműen jó.
Társadalmilag és erkölcsileg jobban egyesült Európa, ami fasza.
Média fronton meg végre tiszulnak a dolgok.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> a többiek inkább nyernek (nem úgy általában, hanem ahhoz képest, mi lett volna, ha hagyják az oroszokat csak úgy foglalgatni területeket Európában
legfejlebb ilyen szalmabáb-árnyékboxolással lehet kihozni azt, hogy "nyertünk vele"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Háborúval senki se nyer, mint ahogy az köztudott. Ezért volt hülye ötlet Putyintól elkezdeni.
De ha már háborúznak az oroszok, meg kell oldani valahogy.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig egyet is értek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy "vágyszintű" helyzet elemzés. (Mert a terület foglalások, - NATO vagy orosz, - semelyik oldalról nem hoznak békét és biztonságot nekünk.)
"Társadalmilag és erkölcsileg jobban egyesült Európa" - szerintem egy kényszeres, zsarolt egyesülés ez. Leginkább a kollaboráns elit érdekekre érthető. - De valójában még azokra sem.
A média = a legtisztábban kimutatható hazug, álságos és torzult állapotban van. "Tisztulása" Makó - Jeruzsálem távolsága.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pl ettől kénytelen volt visszatáncolni a zelenszki rezsim
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dísz íz dö begining of é bjudiful frencsip
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elérhetővé kell tenni a jövőbeli EU csatlakozás lehetőségét - ezáltal legalább a kisebbségi minimum-feltételek betartására rá lennének kényszerítve hosszabb távon
Mióta is van deklarálva Ukrajna EU-felé mozdulása? 2005? 2007? 15 év nem volt elég rendezni a kisebbségek ügyét, vagy legalább tendenciózusan pozitív irányba állítani?
Ami nem működik:
- a kioktatás és a zsarolás
A fajtád miért használja mégis előszeretettel ezeket az eszközöket?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mióta is van deklarálva Ukrajna EU-felé mozdulása? 2005? 2007?"
Janukovics 10 után orosz nyomásra deklaráltan elfordult az EU tól. (Miközben a 2010-es választásokat a nyugati közeledés ígéretével nyerte meg).
"A fajtád miért használja mégis előszeretettel ezeket az eszközöket?"
:D :D :D próbálkozol? :) Nem működik :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Ukrajnában élő kisebbségek véleményétől függ Taiwan és a Falkland szigetek hovatartozása?
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Embereket" írtál. Egyrészt az "emberek" a Föld nevű bolygón sokfelé élnek, másrészt pl. a tajvani ember és az ukrajnai kisebbségi ember biológiailag annyira hasonló, hogy természetes úton képes egymással szaporodni. (Persze két ugyanolyan nemű nem. Ezt csak megjegyeztem, mert nem biztos, hogy a BBC-n mondták neked.) A többi menni fog egyedül is. Remélem.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Krím is sokáig orosz volt , oda tartozott - majd Ukrajnához - most vissza vették..
For Whites Only meeting room!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit aggodom, hogy ilyen logika menten mikor fogjak az olaszok visszakovetelni a Mediterraneumot es fel Europat...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"... Mit adtak nekünk a rómaiak ?"
- Békét hoztak !
- Demagóg !
For Whites Only meeting room!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk ha mást nem is, a frontvonalakat azért be lehet lőni...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a nagyapám történeteire tudok hagyatkozni, aki aknaszedő volt második világháború után. És mondta, hogy amikor meghalt valaki, akkor féltek pár napig és élesebbé vált minden, de aztán ez elhalványult újra és újra, és megint könnyelművé vált valaki. Szóval szerintem hozzászokik a félelemhez is valahogy a szervezet, nem lehet folyamatosan félni. így tényleg nehéz, hogy az érdeklődést hogy fenntartani. Szerintem az atom fenyegetés ami azért nem hagyja azt, hogy az ember ne kövesse egyáltalán. Annak a tudata, hogy lehet még sokkal rosszabb is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem megnézném a napi összefoglalót majdnem minden nap, ha találtam volna használható napi összefoglalót valahol.
Nem mondom, hogy nagyon kerestem, így leginkább mindenféle YT videókból hallok egy-egy közepes mozzanatról és néha egy-egy cikket olvasok, ami valami nagyobb dologról ír.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ukrán védelmi minisztériumnak van napi két összefoglalója. Szerintem az igényeid kielégítené. :D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben találtam egy Russia Today nevű oldalt, ezen is kiváló összefoglalók vannak :-D
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az talán a legjobban manipulált. Bár érdemes elolvasni, hiszen a média, ami Európában túlsúlyban van, olyanokat ír, hogy mindjárt győznek az ukránok. Más oldalakon meg nem ilyet írnak. Odamenni, megnézni nincs kedvem, mert veszélyes és lehet laikusként nem azt látnám, ami a tényleges valóság.
(Pl: munkás kéri, hogy vegyem át a munkáját. Megdícsérem, hogy szép munka, nekem tetszik. Megkérdi, hogy találok-e benne hibát. Mondom nem. Megmutatta, hogy holnap miket javítanak ki, mert elrontották. Rokonok voltak )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
BBC at 18:00 egész jó, fent van BBC player-en, nem kell TV sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hittem vége a háborúnak kikiáltottak a 3. Ukrán Köztársaságot Zelinszkijt szentté avatták - amelyen részt vett Biden és Ursula von der Leyen és a végén szivárványos unikornison kéz a kézben elvágtattak a naplementébe...
For Whites Only meeting room!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a flightradart nézem ... a többi csak vélemény ....
ha az Ankara-Isztambul-Várna vonalon +szűnik a forgalom, vagy Ankara irányából a Dardanrllák felé terelik, akkor érdemes összepakolni ...
de ma is úgy néz ki, hogy hazam1 a forte12 Cataniába, és nem az itatóra ... most az olasz perseo71-é az éjszakai műszak ,,,
a ruszkik éjszaka "csak" ágyúznak és rakétáznak, jobbára nagyobb csapatokat nem mozgatnak
reggel majd +látjuk ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A flightradaron látni lehetett a felettünk átrepült TU-141-et?
"Az élet tele van kérdésekkel. Az idióták tele vannak válaszokkal."
"Its easier to fool a man than it is to convince they have been fooled"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
... jjja, csak 1 kicsit akadozott a transzponder jele, azért nem találták+ a grippenek ... :):):)
//remélem sejted, miért ítram azt, amit//
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én ezeket nézem:
- Harctéri térkép
- https://deepstatemap.live/en
Akkor frissül, ha változott egy terület birtoklása. Jobb alsó sarokban vannak kontrol gombok (időpont, friss események). - https://militaryland.net/maps/
- https://deepstatemap.live/en
- Napi részletes összefoglaló: OSW napi fordítása
- Rácz András
- https://www.facebook.com/andras.racz.526
(szakértőként meghívott beszélgetéseiből Youtube-on van csomó)
- https://www.facebook.com/andras.racz.526
- Documenting Russian Equipment Losses
- https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equi…
Fényképpel bizonyított katonai veszteségek statisztikái.
- https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equi…
Twitter:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez így elég egyoldalú.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat ez igy nem tul sokat tesz hozza. Van esetleg linked is?
Hogy valamit en is hozzategyek, en ezt szoktam atfutni kb. hetente egyszer:
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Intel slava alapjan lassan mar nincs is ukran ellenallas mert folyamatosan nyernek mindenhol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát próbálok minél inkább szakértő-közeli forrásokat nézni. Persze mindent lehet relativizálni, meg gúnyosan kiröhögni, hogy "ejj, de szánalmasan naív vagy" - erről szól a XXI. század posztmodern troll-cinizmusa.
Nem érdekel az itthoni polgárháborús politikai-szardobálás, rühellem a magát balnak és magát jobbnak nevező itthoni szektásokat is. Folytsák meg egymást egy kanál vízben.
Egyszerűen szeretnék tájékozódni, ami nem könnyű, de ha belefeccöl az ember időt, akkor azért talál közös metszetet a hírekben, ami már jó eséllyel közelít valamennyire.
Amúgy olvasnék én az orosz oldalról is, de nincs értékelhető hírforrás. Most őszintén, az összes (itthoniak is) az orosz állami propagandát tolja, ami még azt sem meri leírni, hogy "háború", meg mindenkit lecsuknak, aki mást mond. A tömeggyilkosságok meg sem történtek... Mariupolban felszabadítóként üdvözölték az oroszokat... vegyifegyvert fejlesztenek, ami az oroszt megöli, de az ukránt nem... aha. Mennyire mélyre kéne merülnöm a fostengerben, hogy találjak egy úgy-ahogy értékelhető véleményt?
Itthon a helyzet hasonlóan lehangoló a pro-orosz oldalon (szégyen ezt leírni is). Georg Spöttlék meg Nógárdi Györgyök..? Édes istenem, legalább 1 diplomája lenne a kettőnek összesen, de még az sem. Az UFO-kutatói cím Németországból nem számít..
És a szektások azt hiszik el (függetlenül, hogy mekkora kretén mondja), amit az ő szektájuknak kedves illető mond. Nem azt nézik, hogy vajh' ért -e hozzá. Azt hiszik, hogy minden, ami a világban történik, az az ő egymás elleni itthoni harcuk leképződése.. Hogy lehetnek 2022-ben ennyire zárt elméjűek az emberek?
Én legalább tudom, hogy nem tudom az igazságot, de belefeccölök energiát, hogy egy részét talán megismerjem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Főként, - ahogyan független média nincs, - a háborús hírek vonatkozásában, úgy független szakértői véleményekben sem hiszek. Hiszen, ha egy átlagosnál informáltabb szakértőnek van esze, - azaz a jövőjének figyelembevétele fontos, - akkor saját maga fogalmaz óvatosan, hallgat el akár megtörtént eseményeket is, - amelyekről egyébként tudomása van, és amelyek veszélyesek lehetnek a jelenlegi vagy jövőbeni egzisztenciájára.
(A véleményalkotásra leginkább a frontról, - a polgári vagy katonai háborús résztvevők által, - személyesen az alternatív videómegosztó oldalakra feltöltött mobilos videókból, kommentekben megjelenő plusz információkból lehet következtetni a haladás irányára. Illetve azokat összevetve az esetleg a háborúhoz fűződő érdeket illetően semleges országok médiájából, (pl. az indiai Gravitas WION.) - Egyébként egyetértek az általad elmondottakkal.
Azért az oroszoknak nem érdeke a "tevékenységük" körüli hírverés, az biztos. Nyugatnak, Zelenszkij-nek viszont érdeke az esetleges orosz offenzív sikerek elhallgatása, jelentőségének csökkentett előadása, a saját katonai sikerek felnagyítása. Vagy éppen a nyugatról most "ingyen" megszerezhető, fegyveres "business" kapcsán a "oroszoktól rettegtetés". - Az információk szűréséhez ez egy jó kiindulási alap. (Persze semmire nem lehet "mérget bevenni".)
Még az sem megoldás, hogy valamelyikünk kimegy a frontra, és úgy tájékozódna. (Mert ott meg szájról-szájra jönnek, mennek az álhírek, - arra a katonai mintára, amelyet a leszerelések újabb és újabb időpontjával kapcsolatban még anno "belülről" a laktanyából megtapasztalhattunk.)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
YT videókban azt láttam, hogy valami tűzjelző térképes weboldalon követi az egyik yutúber az eseményeket. Ahova épp lőnek (mindegy, hogy kik), az a rész a térképen megjelenik, mint tűzeset. Ezekről készített napi snapshotokat hasonlítgat össze, hogy aztán kikövetkeztesse, hogy merre mozdult a frontvonal és mennyit.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"valami tűzjelző térképes weboldalon" - azt érdekességképen ide linkelhetnéd... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet hogy ez: https://liveuamap.com
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kapcsolódik: https://hup.hu/node/177318
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(x) 2014 óta
zelenszki akkor még (már akkor is) dollármilliárdot kereső tehetséges előadóművész volt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég naponta elolvasni egyszer, hogy az ukránok aznap is 1000 orosz katonát semlegesítettek, lelőttek 160 repülőeszközt, kilőttek 500+ harcjárművet és 3 katonai menetoszlopot semmisítettek meg. Mindeközben egy állatkerti oposszumot Bayraktarnak neveztek el, visszafoglaltak 10 települést, etc. Mindeközben az ukránoknak nincsenek veszteségeik, felszólítanak mindenkit, hogy adjon pénzt, paripát, fegyvert (ételt ne, a civilek nem számítanak), or die(). Az index naponta 3 alkalommal írja le, hogy ki szerint és mitől vagyunk szarok, hogy nem akarunk ilyen, meg olyan embargót.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Számomra az ukrán menekült is migráns, vagy ha nem, akkor a déli határon érkezők sem azok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A déli határon lőnek ? nem is tudtam...
For Whites Only meeting room!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott lőnek, ahonnét jönnek. Egyébként az Ukrán határon sem lő senki, ha már itt tartunk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért nem az első biztonságos országba mennek és ott várják ki a háború végét vagy Szaúd-Arábiába ?
Mert ott nem kapnak munka nélkül pénzt..
Ezek a migránsok el fogják foglalni Európát - addig szaporodnak.. lásd Svédország.
For Whites Only meeting room!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A migrans alatt gazdasagi menekultet ertesz? Mert ok bizony (akik ukrajnabol erkeznek) -elsosorban- nem azok.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A déli határon gazdasági semmirekellők menekülnek segélyért, láblógatásért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sztereotípia.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Támaszd alá.
Mi elől is menekülnek Abdulék? Pl. az elől, hogy a nők nincsenek annyira elnyomva, mint a többi Allahuakbarisztánban?
Folytatom: hogy is jönnek be az Ukrajnabol erkezok? Papirokkal, kijelolt hataratkelon, ugye? Na es Abdul meg Muhammad?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem pusztan arrol van szo, hogy az embereket a haboru kitoresekor a legnagyobb felelmeik mozgatjak ("jajmindmeghalunkledobjaaputyinazatomot"). Es utana kiderul, hogy alapjaban veve az emberek tobbsege kevesbe fogja a sajat boren erezni a haborut, vagy csak csekely mertekben (az, hogy 10 honapot varni kell a hon ahitott Skoda Octavia kombira, megsem egyenrangu azzal, hogy marek hamuva valunk egy nuklearis robbanasban).
Most mar lassan 3 honapja tart a haboru, mindeki kepes volt bearazni, hogy milyen hatassal van ez a mindennapjaira es a hirek mar nem nagyon mozgatjak ezeket a varakozasokat. Az emberek tobbsege belatta, hogy attol, ami ott zajlik, az o kis elete meg nem fog osszedolni. Nagyjabol ugyanez ment a Covid idejen is. Volt ez a jajmeghalunk fazis, aztan azert nagyjabol eljutott oda a tarsadalom, hogy megtanult egyuttelni a szituval, es mar nem volt akkora jelentosege, hogy x vakcina y%-ra v. z%-ra hatekony.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "mindenkinek jogában áll fegyverrel megvédenie magát" toposz meg kiegészült azzal, hogy "kivéve, ha ukrán, ők inkább gyorsan adják meg magukat" :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"mindenkinek jogában áll fegyverrel megvédenie magát"
Hm. Irak megtamadasara probalok visszaemlekezni, de valahogy nem ez ugrik be.
Ott valami rohadek biofegyveres Saddam nevu figura volt, aki barmi aron, de haljon meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, és a "de az amerikaik is megtámadták Irakot" meg ilyen átalános reakcióvá vált mindenre, amire nem tudunk értelmesen reagálni...
Azért hozott változásokat ez a háború. Hopsz, elnézést, különleges katonai művelet :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen es erre a nagyon is valid reakciora azota sincs magyarazat. marmint a kettos mercere.
de en csak arra valo reagalasnak szantam, hogy mindenkinek joga van fegyverrel megvedeni magat, ami eddig sem volt igy. nem tudom, mitol ne lenne ez "ertelmes" reagalas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet hogy keveset olvastál itt a hupon fegyveres topikokat :)
(ami nem baj, nem vesztettél sokat)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekik is jogukban allt fegyveresen megvedeni magukat, de valahogy az elso ellenfellel valo kontaknal inkabb megadtak magukat az iraki hadsereg katonai, sot jo reszuk meg hamarabb. Putyin es think-tankjai meg mai napig azon torik a buksijukat, hogy miert nem ez tortent az ukran hadsereggel...
Dehat minden nagyhatalom idorol-idore belefut ebbe a pofonba. Ha kiderul, hogy az ellenfel hajlando harcolni es meghalni, nem olyan egyszeru meghoditani egy orszagot. Afganisztanban mar lyukra futott mindenki Nagy Sandortol az angolokon keresztul a Szovejtunioig es az USA is. Az USA-nak volt mar egy kudarcos kore Vietnamban is. Most Oroszorsaggal tortenik ugyanez Ukrajnaban. Szerintem nincs itt semmi latnivalo, hacsak az nem, hogy ezek az ugynevezett nagyhatalmak mennyire bamban be tudjak nezni ezt ujra meg ujra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
miert nem ez tortent az ukran hadsereggel...
Te mit gondolsz vajon miert nem ez tortent veluk? Mert annyira kemenytoku csavok egytol egyig?
Vagy inkabb a vegtelen tamogatas amit nyugatrol kapnak tud segiteni a moralon?
Raadasul azt gondolod, hogy Putyin ezt nem tudja.
Ez az ugynevezett ukran hadsereg, ha nem kapott volna segitseget, mar reg otthon lenne a panelban a parizeres szendvics mellett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az afgan hadsereg is fel volt szerelve orrba-szajba amerikai hadicuccal, es lenyegeben az elso heten az elso robogon kozeledo talib harcos lattan hazament parizerezni. A del vietnami hadsereg anno furdott az amerikai hadianyagban, szakertokben, konkret amerikai segitsegben es soha nem mukodott hatekonyan.
Minden jel arra mutat, hogy Putyin kore ezt benezte. Egyfelol mert a KGB es az FSZB sem a Gral Lovagok gyujtohelye szoval azt az irtoztato mennyisegu penzt, amit rajuk ontottek az elmult evekben eleg kreativan hasznaltak fel (ertsd jo reszet elsiboltak, vagy legalabbis elkopott, mire celhoz ert). Putyinek mar megtamadtak Ukrajnat 2014-ben, kaptak egy kis ejnyebejnyet es azt hittek, hogy olyan ez, mint az italautomata, hogy amig nyernek, isznak. Szivas.
Amugy meg a rettento magas lorol beszeles az ukranokrol szerintem kicsit visszas. Ha ugyanez a hadianyag Magyarorszagon allna raktaron es az orosz hadsereg ugyanigy atlepne a hatart Zahonynal, nem vagyok benne biztos, hogy ugyanezt az elszantsagot fel tudna mutatni Magyarorszag. Persze, konnyu monitorok mogul meg sajtotajekoztaton osztani az eszt, de hiaba kapod a kezedbe a legjobb flintat, azert meg eleg tokosnek kell lenni es ki kell menni a csatamezore, ahol otthagyhatod a fogad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hiaba kapod a kezedbe a legjobb flintat, azert meg eleg tokosnek kell lenni es ki kell menni a csatamezore, ahol otthagyhatod a fogad.
Az elmúlt 8 évben amerikai katonák szervezték meg az ukrán hadserget. A frontra pedig rotálták az egységeket így az aktív állomány jórésze éles harci tapasztalttal rendelezett 2022 év elejére. Nem ugyanaz a helyzet, mintha egy mai 20-30 közötti még egy alapkiképzésssel sem rendelkező ember kezébe nyomsz valami puskát és zavarod a frontra harcolni.(ez lenne ma itthon a helyzet és ez volt 2014-ben a kényszer sorozáskor ukrajnában is)
The big picture: Beginning in 2015, after Russia's annexation of Crimea, the U.S. invested about $126 million to train more than 23,000 Ukrainians troops at the Yavoriv military base in western Ukraine, Hilbert said.
https://www.axios.com/2022/05/05/pentagon-details-us-training-of-ukrain…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 2021-et megelozo majdnem 20 evben amerikai kikepzok es katonai tanacsadok kepeztek ki az afgan hadsereget, dollarmilllardokat oltek bele *havonta*, es ugyanugy megprobaltak veluk inteztetni a talibok elleni haborut (vegig ez volt a terv: adunk high-tech-et a helyieknek es majd ok elintezik helyettunk a Talibant). Szorol-szora ugyanez elmondhato Del Vietnamrol annak idejen. Es valahogy ott megsem mukodott, Ukrajnaban meg talan igen. Es ugyanennek a forditottja is mukodott mar egyszer Afganisztanban, a mudzsahedek hajlandoak voltak a szovjetekkel haboruzni, csak kellett nekik hozza valami jobb, mint az eloltoltos puska. Csurheted-csavarhatod a dolgot, az ukranok hajlandoak harcolni es meghalni es ez is resze a receptnek, ami mukodni latszik.
Eppen az allamisag, amit elvitattak es ki sem neztek Ukrajnabol Putyinek (direkt nem mondok oroszokat, mert az en ismerettsegi koromben elo oroszok (expatok Svajcban) a fejuket fogjak annak lattan, hogy mit muvel a hazajuk vezetese), annak a meglete vagy nem meglete is eppen olyan elengedhetetlen, mint a dronok meg a tuzerseg okosloszerrel. Az talibok kepesek voltak magukat megszervezni, es elhivatottan fellepni (horribile dictu: aldozatot hozni) a kozos cel erdekeben. Ugyanez volt igaz az eszak vietnamiakra es talan most az ukranokra is. Es a hianya nem volt kepes megmenteni az amcsik ugyeit Irakban, Afganisztanban es Del Vietnamban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Afganisztánban és koreában azért buktak mindent mert nem segítők/megmentők hanem leigázók voltak: betolakodóként akarták átírni a szokásokat, kultúrálisan akarták a saját képükre formálni az országot.
Ukrajnában nem volt megszálló amerikai haderő: teljesen más felállás. Ukrajnában egy időben sokkal elnyújtottabb változási folyamat zajlik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es akkor ennek fenyeben hogyan ertekeljuk az oroszok ukrajnai kalandjait? Segitok/megmentok vagy leigazok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es akkor ennek fenyeben hogyan ertekeljuk az oroszok ukrajnai kalandjait? Segitok/megmentok vagy leigazok?
Ha lett volna őslakos amerikai népcsoport valamelyik országban akkor talán lehetne párhuzamot vonni, így nem.
**
Ettől függetlenül: az oroszok agresszorok ez nem kérdés.
Segitok/megmentok vagy leigazo
Ez a kérdés fogja megosztani ukrajna népességét a következő évtizedekben. Én nem tudok rá univerzális választ. Egyes pl orosz származású lakosok számára még "felszabadítók" is lehetnek akár.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
minden nagyhatalom idorol-idore belefut ebbe a pofonba. Ha kiderul, hogy az ellenfel hajlando harcolni es meghalni, nem olyan egyszeru meghoditani egy orszagot.
Átlagosan kb. napi 600-1000 ukrán oldalon harcoló katona/fegyveres hal meg, válik harcképtelenné vagy esik fogságba. A – nyugati – fegyverek és a logisztikai és egyéb infrastruktúra pusztulnak. Idővel elfogy minden materiális dolog, amiért és amivel harcolni lehet, és elfogynak azok is, akik harcolnának. Az adósság pedig nő. Érdekes lenne tudni, naponta átlagosan hány orosz oldalon harcoló ember hal meg vagy vonódik ki akarata ellenére a harcból, és az oroszoknak mennyi lőszerük van még, és kapnak-e az ukránok értékesen használható nyugati technikát.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az ukránok békét akarnak, és csökkenteni kívánják az idejekorán való elhalálozásuk esélyét, akkor a fegyverletétel egy hasznos lehetőség. De az ukrán vezetés háborút akart és akar. Joga van hozzá. A szokásos kettős mérce miatt a nyugat nem szankcionálja őket háborúakarásért, de azért kicsit vigasztal, hogy valid lerasszistázni azt, aki nem térdel.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"De az ukrán vezetés háborút akart és akar. "
Nem csak a vezetés. Az ukránok harcolni akarnak, ami nem csoda, hiszen jól ismerik az oroszokat, tudják, hogy értelmetlen faszság, amire itt próbálsz hivatkozni.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ukránok egyfajta gyengébben sikerült oroszok, akik az oroszokhoz képest két-háromszor annyi lengyelt irtottak ki egy menetben, plusz amikor a Szovjetunióban parancsba kapták, fenntartások nélkül vonultak Magyarország ellen. Nem meglepő, hogy a "haladó" fajtád beléjük van szerelmesedve, és a normalitáshoz közelebb álló oroszok nem annyira tetszenek nektek. :D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az európai értékek védelmezői.
A csehek/szlovakok is ugyanolyan feledekenyek, mint a zsidók.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aha, "az ukránok" vonultak Magyarország ellen, nem az orosz hadsereg az orosz vezetés parancsára :D :D :D
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
II. Ukrán front ":D :D :D "
Amugy az SZU nem egy orszag volt? Az orosz vezetes mellett eloveszed a gruzokat is (Ioseb Besarionis dze Jughashvili)? ":D :D :D "
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod miért hívták az Ukrán frontot Ukrán frontnak?
(Kis segítség: nem azért, mert ukrán katonákkal volt tele)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor magyarok megszakertik, hogy az ukranok vagy az oroszok 'normalisabbak'. Na az priceless...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az utobbi idoben az ukranokkal volt kapcsolata a magyaroknak leginkabb, es az bizony nem eppen a legfenyesebben sikerult. Egyetlen kornyezo orszag sem kezeli olyan "európai módon" a kissebbségeit, mint ukrajna.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es mi milyen kiveteles cselekedettel vivtuk ki magunknak az eszosztas/itelkezes privilegiumat? Nem erzem magunk alatt a moralis piedesztalt....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kommenteles joga megvan. Annyi jogunk legalabbis mindenkepp van, amennyi a tiktok / youtube kommentelők/posztolok reszerol letezik.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vitatom el a kommenteleshez valo jogodat. Jeleztem, hogy elkerulnem az oroszok vagy ukranok civilizacios fel- vagy leminositeset. Szerintem nem vezet sehova. Nagy rakfeneje ennek a diskurzusnak, hogy abbol probal kiindulni hogy az oroszok az istenek es az ukranok a vademberek, vagy vica versa beallitottsagtol fuggoen. Szerintem ez nem ilyen feher es fekete. En pl. az agressziot magat total elitelem, de nem varrnam a totalis felelosseget az orosz nep nyakaba. Az en meglatasom szerint az orosz es az ukran vezetes is valami egeszen kockazatos jatekba kezdett 2010 kornyeken, ami ennyire elfajult. Igazsagot nem lehet tenni, majd az ido eldonti, hogy a vegkimenetel melyik nepet segiti hozza egy pozitivabb jovohoz (ha egyaltalan lesz itt valamifele nyertes).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Epp ezert mondtam parszor, hogy majd ha a Rubicon -on, ntf.hu -n, toritankonyvekben le lesz irva a historia, akkor lehet talan objektivan meghatarozni a dolgokat. Addig mindannyan a sotetben tapogatozunk. Az oroszok szvsz akkor adhattak volna el jol a muveleteiket, ha:
- a Krim fsz vizellatasat valamint a szakadar teruletek "felszabaditasat" vegzik el
- likvidaljak a jelenlegi kormanyt
- kizarolag katonai teruleteket tamadnak
Ugyanakkor abban is biztos vagyok, hogy a nep felfegyverzese, valamint a civil letesitmenyek katonaiva alakitasa egyertelmuen az ukran mediafogasok miatti felaldozast is magaval hozza. De ez most itt szubjektiv.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem erzem magunk alatt a moralis piedesztalt....
Nem piedesztálról kell szónokolni, de jogos kritikát azért csak meg lehet fogalmazni. Az amit az ukránok csináltak egyszerre csapta ki a biztosítékot lengyel,román és magyar körökben is. Attól, hogy most támogatásra és segítségre szorulnak még lehet több mint 1 biten értékelni egy viszonyrendszert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"támogatásra és segítségre szorulnak" - És ezt Amerika Európával karöltve fegyverek szállításával teszi, mindkét oldalon több tízezer értelmetlen halált okozva. És még naponta százak életével halmozódik tovább... (De ez a jó megoldás liberális, vagy akármilyen, béke-, azaz valójában háborúpárti, nyugati felfogás szerint.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A te szellemiségeddel egy nemi erőszak lehetséges áldozatának legfeljebb a vazelint kellene használnia védekezésre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" Egyetlen kornyezo orszag sem kezeli olyan "európai módon" a kissebbségeit, mint ukrajna."
Mert az ukránok harca miatt Oroszország még nem környező ország :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert az ukránok harca miatt Oroszország még nem környező ország :)
Annyit tudsz ezekrol, mint itt barmelyikunk, csak a Te foteledbol valahogy jolinformalt leszel :) Ugyanugy lovesed sincs az egeszrol, mint nekem, vagy barkinek itt. Meg a frontvonal allasat is csak talalomra tudjuk, nemhogy a kivalto okokat, vagy azt, ki miert is kuzd.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, a kisebbségek helyzetéről Oroszországban azért elég sok infónk van...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy latom, arrol semmi info nincs, milyen a kisebbségek helyzete Ukrajnában. Segítek:
<telexify>
Nem tilos az anyanyelvi oktatás, nem minősítenek hazaárulónak kettős állampolgárként. A magyar himnusz éneklése engedélyezett, mitöbb, kötelező. Soha nem fenyegettek senkit pusztán a származása miatt; agresszió sem történt emiatt.
</telexify>
És a fentiek csak az elenyésző magyar kisebbséggel kapcsolatosak. Mások lehet, jobban találkoznak a szeretet megnyilvánulásaival.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt úgy írtad, mintha ennek itt valaki ellentmondott volna.
A helyzet viszont az, hogy Ukrajnában a két lehetőség közül:
- nyugathoz közelednek (horrible dictu EU taggá válnak)
- az oroszokhoz közelednek (amelyik verziót most Putyin tolja)
egyértelműen az első a jobb a kisebbségeknek. Főleg a magyarnak.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy olyan országban, ahol tiltott az ellenzék működése, hol biztosított az EU-konform működés? Állítólag már mi is a mindennel durvább diktatúra vagyunk, akkor Ukrajna mi? Sok országban már rég teljesültek a kritériumrendszer 80+%-a,es szoba sem állnak velük. Ukrajna mivel jobb, mint a jelenlegi Szerbia, Montenegró, sőt: Bosznia?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Egy olyan országban, ahol tiltott az ellenzék működése, hol biztosított az EU-konform működés?"
Fordítva értetted meg.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy kérdésem lenne:
- ha Ukrajna be akarna lépni EU-ba pl. GDPR szempontból konform a weben látható halál lista ? mit szól hozzá az adatvédelmi biztos (ombudsman)
vagy a Állampolgári jogok biztosa, Kisebbségi jogok biztosa..
For Whites Only meeting room!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az EU csatlakozásnak feltételrendszere van. Ukrajna a 10%-at sem teljesíti. Nem is akarja láthatóan.
0: a tagjelolt nem tamaszthat senkivel szemben területi kovetelest. Most úgy fest, hogy ehhez egy feltételek nélküli béke kell Oroszországgal. Ennek az esélye ~0. A többi pont máris felesleges.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem igaz, nincs olyan feltétel, ami 5-10 éven belül na tudna teljesíteni, a csatlakozási folyamatot nyugodtan meg lehet kezedni, akár ma.
És pont ezzel lehet motiválni őket, hogy akarják is.
Lehet picsogni, de az ottani magyaroknak az a legjobb, ha minél előbb mennek az EU-ba (és nem csak a kisebbségi jogok miatt)
(roppant kreatív vagy, mikor arról van szó, hogy valamit hogy nem lehet megcsinálni :) )
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Naiv vagy. A jelenlegi vezetéssel Ukrajna követel, nem pedig teljesít.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"..És pont ezzel lehet motiválni őket, hogy akarják is."
Törököket is motiválták :-D
félreértés ne essék - nekem nem hiányoznak az EU-ból a törökök..
Szerbek is komoly gondot fognak okozni - ha 1x belépnek - vagy addigra már nem is lesz EU..
For Whites Only meeting room!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk a törököknek se hiányzik olyan nagyon az EU...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az az EU, amelyik elfelejtette kifizetni a menekultaradat visszaszoritasaert Torokorszagnak igert penzt, mikozben felelosse tette oket a kialakult helyzetert (de a sajat tagallamat, Gorogorszagot nem)? Nem csodalkozom.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lemaradtam arról a részről hogy Görögország katonai műveleteket hajtott végre Szíriában ezzel is növelve a menekültek számát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elmeseled, hogy hogyan is jutottak at a tamado torok hadseregen keresztul az eloluk(!) Torokorszagba(!) menekulok, vagy kenytelen legyek -e deklaralni, hogy a felvetesed kapitalis baromsag?
Javaslom meg ennek a tanulmanyozasat, hatha eszedbe jut, hogy valaki ellen hetesczikkelyezni is kellene biza az altalam emlitett ugyben.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1. eset ha a törökök a teljes határon támadtak, érvelésed szerint nincsenek menekültek mivel nem jutottak át rajtuk.
2. eset ha nem a teljes határon, akkor ugye voltak olyan részek ahol átmehettek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A törökök a kurdokat támadták elsősorban. A kurdok meg persze törökországba menekültek. Komolyan, kar, hogy meghalt a bash.hu, lenne kontent...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ukrajna mivel jobb
megkérdőjelezted az ukránok média megítélését egy körből kimaradsz, Putyinprogandista matricát kapsz a homlokodra életed végéig és felkerülsz a halállistára, várhatóan pár órán belül dox is következik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem neked, csak ide kívánkozik belőlem.
Ez az ukrán nép ilyen fasza emberekből áll:
https://444.hu/2022/05/18/a-margitszigeti-szinhaz-lemondta-egy-putyinis…
Szóval van egy ember aki gondol valamit, ami nem tetszik másoknak. Emiatt, vagyis a gondolatai miatt alanyunk büntetve van.
Ó édesfaszom, hol tartunk már! Ezek ami nagyon európai értékeink. Love is love hol van már? Bárkivel buzulhatsz, de nem szeretheted bármelyik politikust, vagy országot?
Összefogáspártiakat mikor fogják így büntetni? Ha így büntetnék őket, akkor sem fognak tiltakozni? Biztos, hogy ez a jó irány?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gondolatai miatt alanyunk büntetve van.
A gondolatbűnözés komoly dolog.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A színháznak innentől kezdve annyi, mert a "haladó" értelmiség bojkottálni fogja a rendezvényeit. ;D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyira nehéz erre úgy reagálni, hogy nem játszátok közben a hülyét?
Avagy pl. miért is lenne akkor szerintetek jobb a kárpátaljai magyaroknak egy orosz fennhatóság alá került Ukrajnában, mint az EU-ban?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ukrajna a minszki megállapodást sem tartotta be. Ez volt az egyik ürügy putyin részéről.
Hogy veszed rá Ukrajnát arra, ami az elevenukbe vág?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy k..akonnyen. Zelenszkij nem hajlik semmilyen alkura. Innéttől az ukránok kezében a változtatás joga. Ha nekik így megfelel, ok; ha nem, akkor tesznek ellene.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ukrajnának mire van nagyobb esélye, belépni az EU-ba, vagy orosz fennhatóság alá kerülni?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fogalmam sincs, nem számoltam ki.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "haladók" kettős mércéjét "szakértettem" meg. Remélem, ettől te és/vagy a tartótiszted okosabbak lettetek. ;)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd a végén ki akarnak egyezni egy döntetlenben. Mint Mariupolban. Ott sem megadták magukat az ukrán propagandamédia szerint. Csak előjöttek a napfényre, mert elfogyott a lőszer meg a kaja.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nemzetkozi tamogatas nagyjabol azt jelenti Ukrajnanak, hogy kepes lehet kiharcolni egy szamara kedvezo beket. Nem hinnem, hogy a Krimet vissza tudja venni, de mondjuk a kelet ukrajnai megyeket lehetseges, hogy visszaszerzik.
Utana mar csak az a kerdes, hogy ezt kepesek-e az oroszok lenyelni. Talan igen, talan nem. En azt hiszem, hogy a presztizsuk nagy reszet mar elvesztettek, Europa legnagyobb resze jo darabig nem fog rajuk strategiai partnerkent tekinteni. Katonai szempontbol nyilvan senki nem akarja Moszkva elfoglalasat celul kituzni, hacsaknem jol birja az atomraketak becsapodasat, de az bebizonyosodott, hogy a konvencionalis haderejuk eleg sebezheto.
A kerdes az, hogy merre fog fordulni a haboru hosszu tavon, kinek fog jobban kedvezni. Ha a hireknek hinni lehet, az oroszok egyre tobb helyen astak be magukat, tehat kezdik elengedni a villamhaborus gyozelem illuziojat. Nyilvan ezzel feladjak a kezdemenyezest es rajtuk lesz a vedelem minden nyugje. Az ukranok megkapjak a top-shelf tuzerseget a nemetektol es az amcsiktol (Panzerhaubitzen M2000 es M777 Howitzer). A szakik azt mondjak, hogy modern hadviselesben a szivosan vedekezo ellenfel ellen 3-szoros tulero kell, hogy eselye legyen egy offenzivanak, amit viszont szerintem nehezen raknak ossze az ukranok. Tovabba nem hiszem, hogy az ukranoknak annyi fiasko belefer, amennyit mondjuk az oroszok elkovettek az elmult ket honapban, egy elfuseralt tamadas utani kontra konnyen vegzodhet az oroszok szamara nagyon kedvezoen.
Tovabbi bizonytalan kerdes Putyin maga. Lehet, hogy tenyleg halalos beteg, ahogy pletykaljak (eshat 68 evesen mar amugy sincs senkinek sem megigerve a holnap, foleg ha ilyen munkakore van), es az *nagyon* rossz lenne az oroszoknak, ha most adna be a kulcsot es a Kreml osszes hienaja nekiallna kiharcolni az oroklest. De az en velemenyem szerint azert erre sem erdemes merget venni, csak nem ugy van az, hogy egy video alapjan diagnosztizalunk Parkinson kort vagy pajzsmirigy rakot.
Mindezeket a osszerakva, szerintem nem erdemes komolyabb tetet tenni akarmilyen oldalra, rengeteg a bizonytalansag es a dezinformacio/propaganda. En a magam reszerol ugy tippelem, hogy tortenelmi tapasztalatok alapjan, ha a (modern) tamado blitzre keszult es nem jart sikerrel, akkor utana mar nemigen tudja a haborus celjait elerni es hosszu tavon ki lehet vereztetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javaslom, hogy nézd meg a térképet, és vedd számításba az EU degenerált viselkedését. Ha az oroszok idén vagy jövőre képesek elfoglalni a déli területeket, aztán elzárják a gázt/olajat, mit csinálnak az ukránok? Sok milliárd dolláros nyugati adóssággal a nyakukban nyugatról fognak energiahordozókat és egyéb dolgokat importálni? Ha az EU tényleg le akar válni a közvetlenül vásárolt orosz energiahordozókról, azzal elősegíti, hogy az oroszok maguktól állítsák le az ukrajnai tranzitot. Az ukránoknak lesz pénze a létszükségleteken felül termékeket importálni? Milyen nyugati befektetők fognak befektetni egy Oroszországgal háborúban álló országban? Honnan lesz lóvé? A jelenleg nem orosz ellenőrzés alatt álló Ukrajnában talán már most nagyobb a fizikai és gazdasági kár, mint amit az oroszoktól nemzetközileg lefoglalt pénzzel kezelni lehetne. Ha _nagy vonalakban_ minden úgy megy tovább, ahogy eddig, akkor a végeredményt az dönti el, az oroszoknak mennyi fegyvere és lőszere van. Ha nem történik semmi új, lesz egy a korábbinál kisebb Ukrajna egy nagy adóssággal.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont a csillámpónis-szivárványos, BLM-es, Greta Thunberges "világproblémák" is egy csapásra lekerültek az emberek lefontosabb problémáik listájáról. Rájöttek, hogy kibaszott jó dolgukban foglalkoztak ilyen komoly problémákkal.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én néha megnézem az r/CombatFootage-t, bőven alátámasztja hogy a háború szar dolog. Mikor megpróbáltok elhúzni sebesülten lopott kocsival a helyszínről és egy drónról napfénytetőn beesik egy gránát ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még ha belefuttok olyan újságíróba, aki Ukrajnában van, azokat is érdemes elolvasni, a helyszínekről közvetlenül kicsit más szemszögből jönnek az infók...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyrészt azok az emberek pénzt keresnek mások szenvedésén, másrészt kérdés, hogy vannak-e olyan médiumok, akik fizetnek a nem túl ukrán-dicsőítő tudósításokért, és ugyanannyit fizetnek-e, mint a könnyen bevételre váltható ukrán-dicsőítő infókért...
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Marha vicces ahogy olyan alapvető dolgok ellen, mint a helyszíni tudósítás is bekattan a kognitív disszonancia :D
Nehogy megtudj valamit első kézből! Még esetleg szembemehet a világképeddel, ha valaki tényleg megszólítja az egyszerű ukrán lakosokat, és kiderül, hogy mégsem várják az orosz megmentést :D :D :D
"vannak-e olyan médiumok, akik fizetnek a nem túl ukrán-dicsőítő tudósításokér"
Fizetni szerintem bármelyik fideszmédia fizetne, okuk is van, pénzük is, csak
- nincs kit kiküldjenek, mert az újságíróik gyávák és hülyék
- valószinűleg semmit nem találnának
Szóval inkább CTRL-C CTRL-V arra, amit az oroszoktól kapnak, a gombáknak az is elég.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Marha vicces ahogy olyan alapvető dolgok ellen, mint a helyszíni tudósítás is bekattan a kognitív disszonancia
Igen, te kb. mindig abban az állapotban működsz, míg én egy a nyugati világban történő jelenségre világítottam rá.
Nehogy megtudj valamit első kézből!
He? Nem azt mondtam, hogy ne menjenek oda és ne tudósítsanak, hanem azt, hogy 1. pénzt keresnek mások szenvedésén, 2. a tudósításaik nem feltétlenül jelenhetnek meg a nyugati világ mainstream médiájában.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
megszólítja az egyszerű ukrán lakosokat
Jól teszi. Főleg ha emellett megszólít egyszerű orosz lakosokat is (pl a keleti régióban) :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Első kézből: https://twitter.com/DarthPutinKGB
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Zelensky-nek hála ma már full beleszarok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kifejtenéd? érdekel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A stílusa miatt ignorálom. Szerintem kultúrember nem engedi az asztalához az ilyen parasztot. ...és ő Ukrajna "legjobbja", a nép szerint. Nem ő az egyetlen aki ilyen paraszt. kb az összes nagykövete minősíthetetlen alja.
Remélem soha nem lesznek EU tagok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ukrajna 50%-a szinte már országon kívül van. A többinek hazaarulas az eltero vélemény. Ott nem érdekes a nép érdeke.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem kultúrember nem engedi az asztalához az ilyen parasztot. ...és ő Ukrajna "legjobbja", a nép szerint.
Magyarország esetében meg Orbán ugyanez.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orban ministransfiu ehhez a csavohoz kepest.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És akkor ki a pap? :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Éljen soká a királynő és a világpolgárra rohadt brit arrogancia!
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anglia esetében meg Boris Johnson, természetesen.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben a Lego: https://imgur.com/a/9VCxxqb
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, elkövettem azt a hibát, hogy feltételeztem az olvasókról, a linkre rákattintva maguktól is megértik, hová kell tenni... nos, néha túlértékelek itt embereket, a jövőben jobban fogok figyelni.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg jó lenne, ha alaposabban hazudnál. Ha már sem a tényszerűségre, sem az "igazságra" nincs igényed, legalább az alaposságra adj.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ezen a vonalon indulsz el, javaslom, vedd igénybe Gyuszk szakértelmét.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó párhuzamok: https://444.hu/2022/05/18/elvenni-az-ukranok-igazsagat
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azzal, hogy Ács Dániel "fideszes univerzum"-t használ kapásból létrehozza a sajátját. Továbbá állít valamit az orosz logikáról/gondolkodásról/viselkedésről, majd mint tényt vagy axiómát behivatkozva ítéli el a saját hazáját. Értem én az érzelmeket, de ez a logikától és így az igazságtól távol van, egyezőség esetén az csak a matematikai véletlen műve.
Ács még a cikkében kreál 1956-ból egy történelmi analógiát. Ezzel kíván az olvasóból együttérzést kiváltani és hitelesíteni mondandóját.
Az egészben az a hiba, ha a jelenben nem tudunk megegyezni, akkor mit várunk a múlttól? Majd azzal igazoljuk a jelent? WTF!?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább csak megmagyaráz dolgokat azoknak, akik ezt a párhuzamot nem látják.
És túl sok magyarban működik az oroszokkal szembeni Stockholm-szindroma, olyankor jó néha emlékeztetni őket dolgokra (segíteni nem mindig segít, de akkor is kell)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a szkenáriója csak egy a lehetségesek közül és nem több.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát persze :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem az érveidet. Számodra ez a szimpatikusabb és emiatt az egyetlen lehetőség. Ácsa Danit Istennek!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Előbb-utóbb magához szólítja, ne siettessük.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
KESMA = adómilliárdokból felálított fideszes propagandagépezet
plusz
az ellenzéki jellegű sajtótermékek módszeres felszámolása, tönkretétele, elüldözése.
Na ez a baloldali médiatúlsúly fideszes hazugságból és propagandából épített univerzum.
Itt pontosan úgy történik minden, ahogy Arthur Koestler Sötétség délben című művében leírta a moszkvai politikai irányvonalat 100%osan követő komcsi szónokról:
bizony néha szónoklat közben kell totálisan az ellenkezőj értelműen befejezni a mondatot, ha a Főnök 5 perce meggondolta magát hogy akkor az oroszok mégis legyenek agresszorok (persze csak addig, amíg a zsét a zsebébe dönti az EU).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OMG! Azt hittem Ács Daniel a téma. Persze a villamos meg sárga, az ég kék és a fű is zöld.
Mit keres itt a KESMA? Úgy tudtam egy művet önmagában értékelünk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig a kontextus az nem egy rossz dolog...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Baszki, mar elkezdodott a 2026 -os kampany?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na úgy tűnik az oroszok le fogják teljesen rombolni az Azovstalt, és úgy nagyjából azt is ami maradt Mariupolból.
Kiváncsi vagyok, hogy fogják ezt a Stockholm-szindrómás elvtársak belerakni a nagy felszabadító narratívába :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem az érdekelne, te és az elvtársaid hogyan viszonyultok az új, nyugati Szovjetunióhoz. ;)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni