vasárnap este a baloldali pártok bejelentették, hogy – a várakozásoknak megfelelően – a Jobbik is felsunnyogott Gyurcsány Ferenc listájára, így a bukott miniszterelnök pártja, a DK a többiekkel együtt – LMP, MSZP, Momentum, Párbeszéd – közös listán fog szerepelni a 2022 tavaszán esedékes országgyűlési választáson. Mondhatni, hogy a végére Gyurcsánynak mindenkit sikerült bedarálnia a Soros-kolbászba. Az Origo összefoglalójából kiderül, hogy Karácsony Gergely pártja, a Párbeszéd, a Momentum és a Jobbik korábban – a szavak szintjén – még annak a gondolatától is viszolyogtak, hogy bármi közük legyen a bukott miniszterelnökhöz, most pedig eljutottak odáig, hogy az általa irányított és összeállított listáján fognak szerepelni.
Link: Mindenkit bedarált Gyurcsány Ferenc, elkészült a baloldali Soros-kolbász
Hozzászólások
Remélem Soros lesz a lista első helyén. XD
Amúgy nem mindenkit én az MKKP-t nem látom a listádon.
A Nemzeti Együttműködés Programjának 2.1-es Elszámoltatás című fejezet minden hívőnek ajánlott. :P (Hint: Erre a komcsi bírák kártyát kell előhúzni ;))
Listámon? Milyen listámon? Fent idézeteket olvashatsz.
A Gyurcsány-tagadóknak: azért a szög csak kibújt a zsákból :D :D :D
trey @ gépház
Nem is hittük, hogy vannak saját gondolataid.
Ez már a terelés? Nincs ahhoz túl korán a negyedik kommentnél? :D
trey @ gépház
Semmi terelés. Mindössze a tapasztalatok összegzése. :D
Szégyen Ferenchez valami? Hogy fogtok tudni majd erre a moslékra szavazni? Befogott orral? :D
trey @ gépház
Kik? Már megint valakikhez szeretnél sorolni, csak még nem jöttem rá, mert kifejtettem már emlékeim szerint a HUP-on is, hogy nem voltam, vagyok vagy leszek hajlandó az MSZP-re, a DK-ra, illetve GYF bármilyen formációjára szavazni.
(De legalább a „Szégyen Ferenc” önálló ötletnek tűnik. Ez is valami. :)
Akkor véleményed mégis van a moslékosokról, csak nem írod le, mert gyáva vagy?
trey @ gépház
Mindenkinek mindenről van véleménye, kár ezen úgy meglepődni. :)
Azt gondolod, hogy neked feladatod helyette elütni a kérdést egy gyenge poénkísérlettel?
trey @ gépház
Van itt még Treyen kivül valaki, aki nem érti, miért nem irnak az emberek a neten mindenről amiről véleményük van?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Ezek lennétek ti? :D :D Még a kutya is felröhögött mellettem a kanapén :D
trey @ gépház
Nem feladatom, viszont valamennyire szórakoztat. Tekints rá úgy, mint afféle hobbira, amíg fut a buildem. :)
Te megingathatatlanul moslékozol, a másik gyalázása viszont nem vitaalap. Egyszerűen nincs kedvem ennyire primitív alakokkal leállni vitázni.
Akkor miért teszed? Ki várt téged ide? Fuss, már várnak!
trey @ gépház
"Hogy fogtok tudni majd erre a moslékra szavazni?" tudod a cel szentesiti az eszkozt, ha soroskolbasz kell ahoz hogy a ciganyt levaltsak, meg az oromat sem fogom be, egyebirant van am mas lehetoseg a kolbaszon kivul. Ne aggodj es elvezd minden percet amig a dagadt van a porondon, mert utanna nem sok jot josolok.
Szóval utána szar lesz, de te mégis azt akarod?
Kishazánkban már megszokás , hogy egyik szar váltja a másikat. ;)
Pont ez tortent :) itt van ez miniputyin a leheto legnagyobb szar, a buzi fidesz. miutan szajer jozska megmutatta a fidesz valodi ocsmany pofajat.
Tudod inkabb a masik szart mint a jelenleg regnalo buzi cigany bandat! a lakhelyem es a kornyezo varosok falvak nem fejlodtek szinte semmit. A tetves korrupt gerinctelen hazug poltikai elit mindent ellopott amit lehet. Most a varosban van egy balos polgarmester, jelenleg teszi a dolgat, parkolok letesultek, elkezdtek rendbetenni a varost amit szetbaszott ellopott a buzi fidesz vezetes. Bar ujsepru jol seper, de valoban a varosert es a lakokert dolgozik es nem az a kibaszott EU-s penzek ellopasan. De mint latom a dagadt cigany azon dolgozik hogy tegye tonkre az onkormanyzatokat, szoval, miharabb el kell tavolitani a buzi fidesz csurhet! Viszont a csicska buzi fideszesek-nek lesz igazan szar. es erre gondoltam amire Te valaszoltal. Es igen azt akarom hogy az osszes szemetlada buzi fidesz es a hozzajuk kotheto csatlos csicskak a bortonbe baszodjon meg es ott lehet majd orgiazni kedvukre, a krumplival megvasarolt ostoba ciganyokkal. Remelhetoleg fellelgezhet magyarorszag hogy megszabadult egy autokrata buzi pszicho beteg rendszertol.
Hölgyeim és uraim, a magyar balos elitet hallották :D Ugyan ballibhez képest kicsit sok benne a cigányozás és a buzizás, de hát, ilyen ez, amikor kibújik a szög a zsákból :D
trey @ gépház
Azért az vicces amikor a folyamatos moslékozás meg dobrevezés után te próbálsz lenni az erkölcsi fölény. Pontosan ugyanezt csinálod te is. Sőt, nem zárom ki, hogy a kolléga direkt sarkosan írta meg a hozzászólását.
Úgy érted, hogy a napokban ballib érték lett a buzizás és cigányozás?
trey @ gépház
Te is tudod, hogy nem ezt írtam. Úgy látom megint nem jutott eszedbe jobb, mint a terelés.
"Most a varosban van egy balos polgarmester, jelenleg teszi a dolgat, parkolok letesultek, elkezdtek rendbetenni a varost amit szetbaszott ellopott a buzi fidesz vezetes." vs. "Úgy érted, hogy a napokban ballib érték lett a buzizás és cigányozás?"
Zavar, hogy "épül, szépül" kishazánk? ;-) Avagy frusztrál, hogy az általad lesajnált "balos" polgármester nem lopta meg szűkebb pátriárkáját, ezáltal a hazáját?
Csak a ballib értékre reagáltam troll stílusban.
sok a buzizas? szajer joska miatt mar tenyleg buzi a fidesz igy jogosan lehet igy hivni oket :D amugy nem vagyok se balos se jobbos se semilyen, senkinek nem vagyok a csatlosa mint ahogy te a csicska fidesznek szoval ezt beszoptad, de nagyon te ostoba szarjanko. en csak megemlitettem a balos polgalmestert aki a varosunkban tevekenykedik ennyi, a balos liberanyak polgi aki dolgozik, igazabol trey te tenyleg egy beteg pszichopata ember vagy a varosod nagytobbsegevel egyetemeben, megmondom miert, ti kepesek voltatok megvalasztani egy drogos hazug tetves politikust a varosotoknak. ez szerinted normalis? neharagudj mar, egy kicsit nezz elorebb az orodnal, van egy bunteto torvenykonyv a szar hazug drogos borkai baratod buncselekmenyt kovetett el. erre van BTK haver! mi tortent SEMMI bazd+, a sitten kellene mar regen orgiazni a kocsognek es ez az egesz mit sem zavarja a putri varosotokat es teged mivel ujra megvalaszottatok igazi kepmutato szar alak vagy. innetol mar nem sok kell ahoz hogy ilyen csicska berki feleket is megvalasszanak mert ti ostoba prolik legyintetek csak egyet mit szamit felszivtak par csikot, lopjak a lovet persze nem szamit ez igy van rendjen, igaz trey? a politikusok azok drogozznak csak, lopjanak hazudozzanak, neha ossztanak krumplit addig is a poor nep nem ugat. Itt a szajer jozska az apa az ferfi az anya az no, igaz trey? erre szajer jozska buzi orgian vesz reszt, holott ok hozzak a torvenyeket, ok a kereszreny ertekrend? Jahhh nem beszelve az ekirol a hatizsakban, igaz trey? remelem a belgak odabasznak a kis geci szajrnek es nem lesz ott apu hogy kimossa a szarbol a nagy kereszteny gyokeret, ne erts felre semmi bajom a "masokkal" vannak nagyon jo barataim mind no es ferfi, viszont amit neked a CAP on okatatnak es veghezviszel a szarkupacodon a belem fordul ki. ez a kereszteny fidesz amit szajkoztok. beteg fasz vagy te is koma!
Érdekes, hogy néha a buzik jobboldali emberektől több megértést kapnak, mint baloldalon.
A délamerikaiak rabszolgának használták a négereket, de együtt éltek velük. A jenkik kivívták a néger függetlenséget, de messze elkerülték őket. A felszabadítás olyan jól sikerült, hogy még ma is a BLM-en rágódnak.
Erről szól a történet.
Aha, főleg mert a SzájERESZ a ti emberetek. Az Alföldit érdekes módon nem szeretitek annyira...
A rabszolgatartás neked annyit jelent, hogy a rabszolgatartó együtt él a rabszolgával? Te honnan szerzed az ismereteidet? Szerintem ezt így még az m1-en sem hallhattad...
Láttál már rabszolga tartó társadalmat?
Aunt Jemima, tipikus néger rabszolganő, semmi mást nem csinált, csak felügyelte a fehérek gyermekét, takarított, vezette a háztartást. A reklám a nagynéniről szólt, aki főzni tud.
Az aunt kifejezés rokonra utal az angol nyelvben. Ez is Amerika, a gonosz rabszolgatartó dél a feketéket rokonként kezelte. Szemben az északiakkal, akik messze elkerülték a fajtájukat is.
Na, én itt most leülök, és megvárom, míg eljutunk oda, hogy valójában milyen jó volt a rabszolgáknak délen...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
https://kapitoliumblog.blog.hu/2019/09/02/amerika_tortenetenek_legnagyo…
http://epa.oszk.hu/03100/03122/00019/pdf/EPA03122_rubicon_2017_11_065-0…
Szerintem miattad kellett beírni a "nagykönyvbe", hogy az apa férfi, az anya nő.
Ezek még elférnének ott:
- A jég hideg, a vasaló (és Sz. József) meleg.
- A feszültség alatt álló fázisvezeték ugyanúgy néz ki, mint a feszültségmentes, csak más a fogása.
- Az ég kék, a fű zöld.
- A magánszféra attól magánszféra, mert magánszféra (K. Lajos, alias Mr. 20%)
- A tévé digitális, a rádió analóg (már ahol...)
Mert a jobbosoknak nem a buzikkal van a baja, hanem az exhibicionista köcsögökkel. Nagy különbség!
trey @ gépház
Aha.
"Az apa férfi, az anya nő." Oh, ebben melyik rész utal a faszpörgetőkre?
Hát, mint csináljunk, ha 2+2=4, az apa férfi, az anya meg nő. A természettudományok már csak ilyenek. A buzikhoz ennek semmi köze.
trey @ gépház
Ez erős csúsztatás, mert aki ilyet törvénybe akar iktatni, az homofób (khm... látszatát akarja kelteni) aztán még ő pörgeti a pélót jó eresztényi szokás szerint rosszul stylistolt tépakónént.
Ki kipog, mi kopok, talán a Télapó?
Nem, a meztelen Szájerapó.
Mit hoztál, Jézuskát?
Nem, csak kokókát.
Mivel jöttél, szánkóval?
Nem, URH-s autóval.
ROTLF
A jobbos moralis foleny ezzel a "cikkel" is megmutatta erkolcsi nagyszeruseget es a homoszexualitashoz valo viszonyulasat: https://888.hu/ketharmad/addig-jar-a-kocsog-a-kutra-amig-el-nem-torik-f…
Nem olvasok se 444-et, se 888-at. Mi áll benne?
trey @ gépház
:D :D :D
Visszatértem az eredeti témához. Ha ahhoz van valami, ott keress!
trey @ gépház
ROTLF
Kiejtenéd ez a nyílt fenyegetést? Ez a Gyurcsány-féle "mind földönfutók lesztek", vagy ezek a névtelen nulla saját szavaid? Csak, hogy tiszta legyen!
trey @ gépház
nincs semmi fenygetes, elbukjatok, es mar kapalozdtok nem tudjatok mit csinaltok, beparaztatok nem velteln hoztak a valasztasi torveny modositasat, csodalom hogy neked meg nem vilagos, bar egy elvakult fidesz szavazotol nem varhato el hogy a fidesz buborekon kivul is lasson. A cegednel is megvolt a krumpliosztas trey?
Nálunk bejglit osztottak! :D Gondolod, hogy rá lennék egyébként szorulva a krumplira? Krumplival a hozzád hasonlókat szokták kilóra megvenni.
trey @ gépház
mar csak parttagsag miatt :D erdekes lenne ha engem krumlpival vagy barmi massal megvennenek, te ostoba :)
haha..mar azert erdemes "gyurcsanyra" szavazni, hogy a fideszcsicskak telecsokizzak az aranygatyajukat.. :DDD
:DDD
Az a baj a hozzád hasonlóval, hogy neked tök mindegy, jobb, bal, Orbán, vagy Gyurcsány. Pont ott fogsz tartani, ahol most.
Annyira becsokiztam, hogy ott ütöm ezt a moslékos bohóckompániát, ahol tudom. Gondolom, ez a becsokizás jele. Nem, nem csokiztam be, csak nem szeretem ha fenyegetnek. Ha pedig fenyegetsz, akkor tedd rendesen. Legyél férfi. Aztán vállald a következményeit.
trey @ gépház
o dehogynem csokiztal be..azert utod, mert szarsz, hogy elvesznek a (be)kinyalt statuszaid, a sok ingyen penz es esetleg a nagyobb szulksegben levok is kapnak valamit amivel neked kevesebb jut.
errol szol az egesz hup-os politikai orjongesed az elmult honapokban, beszoptad a fideszes ujkomcsi agit-prop osztaly hujesegeit es azert valtoztattad at a hupot partpolitikai szarfolyamma..
Ajaj, lelepleződtem. Nem azért, mert ismét egy értelmi fogyatékost akarok visszahozni :D
:D Azt javaslom, ne igyál többet gyógyszerre! Kitől jönne az a sok ingyen pénz és milyen státuszaim?
Ez lennél te? Segélyre vársz?
Van egy rossz hírem számodra: én a balos bohócok alatt is meg fogok élni, mert szeretek és tudok is dolgozni. Az a gyanúm, hogy neked már tök mindegy, hogy kik jönnek, nem fog rajtad segíteni. :(
Pedig azt hittem, hogy ti sírtátok ki, akik már évekkel előtte sírtátok itt a napi fájdalmaitokat :D Jaaa, hogy azt hitted, hogy majd az lesz itt a politika, hogy a sok segélyhuszár majd itt írogatja a O1G-t, aztán nem lesz rá válasz? Azt hiszem itt a melléfogás esete forog fenn most keményen :D
trey @ gépház
azt mar tobben megallapitottak, hogy te egy ket labon jaro szociopatika(sic) vagy ezert nem latom ertelmet veled a Mo-i szocialis helyzetet megvitatni..onhibadon kivul alkalmatlan vagy ra.
azon viszont csodalkozok, hogy nem tudsz kulonbseget tenni a politika(kozugyek) es a partpolitika kozott.
ennel intelligensebbnek gondoltalak.
Ne próbálj engem te felértékelni. Nem vagyok rád szorulva. Azzal foglalkozz, hogy a vádjaid alátámaszd valamivel. Olyanokat állítasz, aminek semmi alapja. Arra intenélek, hogy óvatosan feszegesd a határokat! És itt most nem lesz smiley. Egy ideig tűröm a savazást, de van egy határ!
trey @ gépház
felertekelni? nem inkabb le?
nocsak..te is kuldod majd a veroembereket mint a fideszes vaszily miklos az index foszerkesztojere?
Verőembert? Dehogy! Ver téged a sors eleget! Arra figyelj, hogy nehogy idézést vigyen a posta. :D
trey @ gépház
latom komolyan gondolod a szolasszabadsagot..igaz segget csinalsz a szadbol, mert tegnap(ma?) meg eppen te kerted szamon a demokratikus oldaltol, ma pedig mar te fenyegetozol.
eddig nem gondoltam komolyan, de szerintem te tenyleg beleleptel a fideszbe...es mar nyakig vagy benne :D
Ha nem gondolám komolyan a szólásszabadságot, akkor te már a taknyodon csúszva lennél az oldalon kívül rég. Az, hogy 17 éve itt rontod a levegőt és leírhatsz szinte bármit, az engem igazol, nem téged.
A hozzád hasonlók előszeretettel értelmezik félre a szólásszabadságot. Az, hogy te azt hiszed, hogy bármilyen légből kapott hazugságokat leírhatsz, az egy óriási tévedés.
De, próbálkozz csak. Én figyelmeztettelek.
trey @ gépház
s/figyelmeztettelek/fenyegettelek/
Úgy se rossz ...
trey @ gépház
Milyen hazugságot írt amire így bepöccentél? Igazán kíváncsivá tettél.
Milyen szép is a szakmai élet. :-) Amilyen az egyik szélsőség, olyan a másik. Képzelem, milyen lógó arcod lehetett, mikor a mittudoménmelyik Orbán-kritikus műhisztimre leszóltak, hogy vagy eltünteted, vagy bezúzzák az oldaladat. Megoldottad: kívülről nem látszanak a barátaidat érő kritikák (sem).
ROTFL
De olcsó vagy! Bár, mindig is az voltál. Látszanak a kritikák kívülről, még a Google is indexeli őket. Mindössze annyi történt, hogy olvasói kérésre a flame (meg még néhány topik) szűrve van a főoldalról, hosszú évek óta.
https://hup.hu/activity
https://hup.hu/150
Pontosan tudod ezt te is. Értem, hogy kellemetlen ahhoz az oldalhoz tartozni nyíltan, de ennyire ne menj le kutyába.
trey @ gépház
Nem egészen így tapasztaltam. Nekem akkor tűnt fel, és olvastam is nevergone hup-javításai közt, hogy a nem szakmai topikok csak reggelt felhasználók számára láthatók. Természetesen másképp fogalmazott, én pedig azt akkor úgy értelmeztem, és vettem a jogot hozzá, hogy ne járjak utána. Egybe esett a koronavírus-kezdeti mindenki szar, csak a kormányunk egyébként eszméletlen döfi felhangokkal.
Annyit nem ér hogy linkeket tegyek ki. Vagy elfogadod, hogy így érzékeltem, vagy nem.
FYI: Az MKKP elnökének már korábban nekiszegzték, hogy miért nem vett részt a visszalépések egyeztetésén?
(Jönnek a pontatlan idézetek!)
1. válasz (tréfás): Sajnos 130%-on álltunk és amíg ezt nem dolgoztk le, nem tudtunk részt venni.
2. válasz (ez komoly): Azt hittük, a választás arról szól, hogy vannak a jelöltek, aztán az emberek elmennek szavazni.
Az MKKP tagság alapvető eleme, hogy korábban nem lehettél más politikai párt tagja. Ennek alapján kivel fog összeállni? :-D
MKKP-t lényegében mi különbözteti meg a kamupártoktól? Ha kellemetlen egy kérdésben kell állást foglalni, akkor jön, hogy csak egy viccpárt vagyunk? Mennyi éves támogatásból bohóckodnak egyébként?
trey @ gépház
Mi a kamupárt definíciója?
Kérdésekre kérdés?
trey @ gépház
Mi ezzel a probléma? :)
Egyébként teljesen ontopik kérdést tettem fel. Ahhoz, hogy megállapítsuk, kamupárt-e az MKKP, először tisztázni kellene a kamupárt definícióját.
Úgy érted, neked fogalmad sincs, hogy mit jelent a kamupárt, az internetes keresőd erre semmit sem adott?
trey @ gépház
Van olyan definicio, ami szerint a KDNP is az, meg van olyan, ami szerint az MKKP sem (leginkabb mindketto viccpart, csak az elobbi kormanyon van). A legtobben azt szoktak kamupartnak hivni, amit direkt a valasztasi tamogatas felvetelere hoznak letre, hogy utana lelepjenek a penzzel (kis trukkel). A masik feladatuk, hogy megteveszto nevvalasztassal szavazatokat vegyen el valamelyik ellenzeki parttol (ez arrol ismerheto fel, hogy a nem kamupart Fidesz alairaslistajaval szokott lenni hasonlosag, onnan masoljak).
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Úgy értem, fogalmam sincs, hogy mi a kamupárt hivatalos definíciója, és az internetes keresőm erre semmit sem adott. Olyanokat találtam például, hogy "jogilag és politikailag nehezen megfogható [a meghatározásuk]".
Ezért voltam kíváncsi arra, hogy szerinted mi. Ilyet is tud az internetes keresőd? :D
Megélhetési jelleggel pénzszerzés pártműködési látszattevékenység mögé bújva.
trey @ gépház
Ettol a kommenttol Semjen Zsolt mindjart a szivehez kap.
Nekem senkim Semjén Zsolt, így telibeszarom' (blr-tactic).
trey @ gépház
pedig tagja a foskoalicionak...
Visszatérve a témához, nem tudom eldönteni, hogy az MKKP azért marad távol ettől a
kolbászmosléktól, mert nem veszi be a gyomra, vagy azért, hogy ne kerüljön rájuk a rivaldafény.trey @ gépház
Jogos. valószinűleg azért csinálnak mindenféle performanszokat is, amivel bejutnak a médiába, hogy ne kerüljön rájuk a rivaldafény.
Mennyit gondolkodtál ezen a hozzászólásodon?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Kicsit más a megítélése és a reakciója annak, ha arról jönnek a hírek, hogy egy párt rajzolt a falra (leszarás kategória), meg más, ha arról, hogy összeáll a Gyurcsány-galerivel. Utóbbi esetben pont úgy kinyílhat egyesek zsebében a bicska, mint a Jobbik szavazók gyomorral rendelkező halmaza körében.
trey @ gépház
Fáj, hogy valaki nem állt be a sorba? A kétfarkúak mindig is különböztek "ezektől" is és "azoktól" is. Remélem, így is marad. Legalább egy olyan társaság legyen, aki nem köpi szembe magát.
Nekem miért fájna? Minél több szavazatot visznek el a mosléktól, annál nagyobb az esélye egy újabb
kétharmadnakújabb ballib kalippónak. :Dtrey @ gépház
Semmibe veszed a miniszterelnokhelyettest, hat ezt a napot is megertuk.
Igazából, akkor lenne bármi értelme annak, amit mondasz, ha bármikor is lett volna olyan, hogy valamibe veszem.
trey @ gépház
Semjen tenyleg akkora senkihazi, hogy meg a kormanyszimpatizansok is magasrol szarnak ra? Priceless.
Valójában, akkora NPC, hogy én a ballib ócsárlásokból tudtam meg, hogy egyáltalán létezik. Az, hogy ti kit demonizáltok és a saját köreitekben mekkora jelentőséget tulajdonítotok egyes személyeknek, az a ti dolgotok. Annyit tudok róla, hogy valami vadász.
trey @ gépház
ROTLF
Azt tudod, hogy már nem tanácsköztársaság van?
vagy mégis? :D
O volt a 2015-os vasarnapi boltzar kitalaloja, es o nyomta keresztul, errol szol a "Baszodjal meg KDNP" cimu szam.
Ezen kivul valami kornyezetvedo lehet, legalabbis sokat tett a ritka allatfajokert (leginkabb azert, hogy ritkak maradjanak).
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Akkor valami osztrák faszi lehet! Ott vannak a boltok vasárnap zárva.
trey @ gépház
Ha keves az ember az országban aki munkára fogható, akkor ez egy helyes lépés.
A kereskedelemben dolgozó rokonom szerint is az volt. A vasárnap kölkeivel unalmában plázázó prolicsalád szerint persze nem. Amelyiknek kb. ez az egy öröme van az életében.
trey @ gépház
Szoval elfogult vagy.
Teljes mértékben! Ebben a kérdésben mindenképpen!
trey @ gépház
Melyik kerdesben nem?
Majd jelzem!
trey @ gépház
Más kereskedelemben dolgozó rokon szerint meg elég jól jött a vasárnapi szorzó a hó végén.
Igen. De mivel belőlük van több, így nyitva maradtak a boltok.
Én nem vinnyogok ezen, mindenesetre, nem ördögtől való ötlet volt.
trey @ gépház
Valóban nem. Szökőévente egyszer járok vasárnap boltban, ha meg mégis, akkor tízből kilencszer elintézhető egy benzinkúti shopban, mert mondjuk kell tej meg zsemle hétfő reggelre.
Ettől még copypaste-tel átvenni egy másik országból valamit, ahol teljesen más a társadalom napi ritmusa, az nem valami értelmes gondolat. Ausztriában pl. rengeteg iparági Kollektivvertrag 38 óra/hét körüli munkaidőt ír elő - több időd van hétköznap elintézni a vásárlást.
He? A vasárnapi nyitvatartást nem ősi magyar szokás.
He? Hol írtam olyat? :)
Pont arról beszélek, hogy az ősi osztrák szokást butaság lenne mérlegelés nélkül átvenni. Ahogy nem is vettük.
Ősi osztrák szokás a segged! Aki már élt a '80-as években, az tudja, hogy cukrászda, újságos és kocsma kivételével szombaton 2-kor szinte minden bezárt hétfő reggelig. Történelmet ne hamisítsunk már! :D
Részletekről érdeklőd a szüleidnél.
trey @ gépház
"Mennyi éves támogatásból bohóckodnak egyébként?"
Ha az állami kampány-támogatásra gondolsz, azt szétosztották fasza dolgokra, összeg és lista itt:
https://blog.atlatszo.hu/2018/05/kozzetette-a-ketfarku-kutyapart-hogy-m…
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Link: https://merce.hu/2019/01/26/most-a-ketfarkuak-kampanypenz-elszamolasava…
Rózsa Sándor I. Népi Közpénztékozló Alap - Error 502 Ray ID: 6052cb8a8eceedd3 • 2020-12-21 15:56:47 UTC Bad gateway
trey @ gépház
Most ezzel mit próbálsz cáfolni abból amit irtam?
Mert ebből két dolog derül ki:
- késtek pár napot az adatok beszolgáltatásával
- az ÁSZ nem kommunikál normálisan ha arról van szó, hogy az ellenzéki pártokat szivassák ezzel.
Én meg egyiknek sem állitottam az ellenkezőjét.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Kerestem, hogy mire megy el az negyed milliárd körüli összeg. De sajnos, nem találtam a megadott helyen.
Elnézést.
Ennyiért én is elvicceskednék még néha komolykodnék is. Nem rossz pénz a komolytalankodásért. Még akkor se, ha néhol zsírkrétáznak a betonra, lécekből összetákolnak egy buszmegállót, meg fölfestenek Neoluxszal két párhuzamos vonalat.
trey @ gépház
"Kerestem, hogy mire megy el az negyed milliárd körüli összeg. De sajnos, nem találtam a megadott helyen."
Akkor biztos a saját weboldalukra tették ki de hát kinek jutna eszébe ott keresni... de mivel engem úgy neveltek hogy mindig segitsek a gyengébbeknek, kibingeltem neked: https://webapps.mkkp.party/rosanekateka/
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Vicces, hogy az általad linkelt oldal közepén is ott virít a szar linkjük:
Biztos azért mert ezek vicces fiúk. A sallangok mellett egy egyszerű Excel tábla nincs valahol?
trey @ gépház
Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!
- Coelho
És miért nem teszed?
"Ha kellemetlen egy kérdésben kell állást foglalni, akkor jön, hogy csak egy viccpárt vagyunk?"
Nem. Pl: https://444.hu/2020/10/07/ilyen-az-amikor-nem-viccel-a-kutyapart
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Az hogy a kamupartoknal nem folyik erdemi munka, csak felnyaljak a penzt mi "jar"
Bedobom a popcornt a mikróba...
Ezt úgy várni lehetett, tekintve, hogy ez az egyetlen lehetőségük, ha közelíteni szeretnének a parlamenti képviselet arányait a választók eloszlásához.
De tuti ki fog még valamit találni a Fidesz a választási törvénnyel, ha rájönnek, hogy szarul állnak...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Bruhahahahahahahah. LOL.
trey @ gépház
Fogadjunk, hogy még változni fog a választási törvény a választásokig, a Fidesz előnyére. :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Bárhogy is fog változni valaha, az szerintetek a FIDESZ ELŐNYÉRE lesz!
trey @ gépház
Szerinted melyik pártnak kedveztek leginkább az utóbbi változtatások?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
A Fidesznek természetesen.
Mi lesz a terv, ha ez a naaaaagy összeborulás is csúfos vereséget fog szenvedni?
trey @ gépház
Nem tudom. De szerintem nem fog, tekintve, hogy az előző választásokon is 50% körül volt a Fidesz, és ennek javulnia nagyon nincs miért (sőt, egyelőre az ellenkezőjén dolgozik)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Jó is az, ha a remény hal meg utoljára :D
trey @ gépház
Igazabol ket kerdes van:
1 - hanyadik lesz Gyurcsany az orszagos listan?
2 - az uj osszeborulas szavazoi kozul hanyan akarjak, hogy egyaltalan az orszagos listan legyen?
Az mar egy jo irany, hogy egyeni korzetekben elovalasztas. De ott is meg vita megy, hogy "aki mar 18-ban is nyert annak ne kelljen elovalasztast nyernie". Nos, ha nincs elovalasztas az orszagos listarol, az ennel is kritikusabb.
offtopik: beszarás, végre névvel vállalt cikkek vannak az origón
szerk: várjunk csak, most random 3 cikkbe belekattintva a főoldalon, mégsem általános jelenség ez
Ez nem a "nem tudjuk ki írta" hírmagazin?
mondjuk olyan is volt már, hogy később tűnt el a szerző :D
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Index telex se arról híres, hogy névvel jegyzett dolgokat dob ki.
Ezen a képen minden cikket névvel jegyeznek.
Ezen a képen egy kivételével minden cikket névvel jegyeznek (legfeljebb rá kell kattintani a becenévre a teljes név+fotóhoz)
Ezen a képen csak kettő cikket jegyeznek névvel, a többi szerzője az "ORIGO".
Szerintem ez a fajta ellenzék erősíteni fogja. Fideszt.
Fidesz-bérenc!
trey @ gépház
Na, mivel úgy látszik, hogy az itteni ballib-kommandó egy része elfutott, a másik meg tüntetőleg nem olvassa el a linkelt cikket, csak terel mindenfelé, játsszunk egy olyat, hogy én idézek "gerinces"
emberektőlpolitikusoktól, ti meg kitaláljátok, hogy melyik ellenzéki pártból, ki mondta. :D Az első idézet:trey @ gépház
Szájer József
Ó, dehogy! Próbálkozz még!
trey @ gépház
Semjen Zsolt!
Az előbb melegebb volt, ha érted mire célzok :D :D :D :D
trey @ gépház
:D :D :D
Csak le ne ERESZkedjen hozzank ez az elfajzasa a keresztenydemokracianak!
+1
A ezek maradjanak Brüsszelben, vagy a hálószobájuk falain belül!
trey @ gépház
De ha lehet, akkor az erkolcsi folenyeskedeseikkel egyutt!
Részemről mindenki azt csinál amit akar a saját ereszén!
De az eresz nem a 4 fal kozott van!
Lévai Anikó
Ennyire kellemetlen lenne ennek az agytrösztnek a nevét leírni? :( Annyit segítek, hogy ez az egyenes jellem akkor még LMP-s volt. Fogas kérdés mi? Valld be!
Ennél többet nem segíthetek! :D :D :D
trey @ gépház
Igazából nekem a politika kb olyan mint az átlagembernek a való világ. Alkalmazkodom a műsorhoz és közben szórakozom.
Ó, az a blr-i/sj-i elitista értelmiségi távolságtartás! :D :D :D :D
trey @ gépház
Lószart. Nem rajtuk múlik a boldogulásom ami a fidesz alatt amúgy könnyebb, mert végre valaki aki nem tesz keresztbe.
Ez egeszen addig igy is lesz, amig meg nem tetszik valakinek az a bisznisz, amiben utazol jelenleg.
Na, megint a régi lemez...
trey @ gépház
Te hozol ide random idezeteket, es ezek utan meg te teszed szova, hogy regi lemez... :D
Évek óta hallgatom, hogy majd jól elviszi a Míszároslölinc a dolgokat, de hát, mikor lesz? Már csak 2 éve van rá, mert utána jön tőletek a NAGY ELSZÁMOLTATÁS! (ahogy szokott, o, wait ...)
Gondolom ezek mennek mind a börtönbe (biztosítva a megfelelő elhelyezést, nehogy a Helsinki morcos legyen), Oregon meg visszakap mindent! Nagy buli lesz!
trey @ gépház
Ettől ne félj. Van most egy 45 mrd-s tender és kb 8 neres csapat indul. Mindenki fejleszt és felvásáról. Nekem ez popcorn és újabb lehetőség. Mást erről most nem kívánok mondani.
Hajra, es sok sikert! (Remelem egyszer blogban majd megirod, birom a beszamoloidat.)
Olyan erőforrásokat foglalnak el most ami lényegében kurva drága.nem csak elfoglalni, hanem üzemeltetni is. Vicc az, hogy mindenki ugyanarra megy. A dolgot én fele annyiból más technológiával megoldom.
Ez a helyzet annyira nem lep meg.
Emiatt a szabadpiacon nem basznak nekünk oda, sőt segítenek. Hiszen többen fogják venni a termekkategóriát aminek a nyertesei leszünk. Állami tenderen 15 éve nem indulunk. Kereskedőink viszont igen. Szóval lesz meglepi pár mrd elköltése után. Btw mi a MOL-on is röhögünk. Elől árulja a sajátját, hátul meg használja a konkurens terméket. :)
Az uzlet az uzlet. :) Az egyszeru polgar ebbol a tortenetbol ennyit lat: https://www.vg.hu/kozelet/egeszsegugy-kozelet/kozel-tizenotezer-liter-f…
Ha eladni nem tudod, add oda ingyen. Abból is lehet pénzt csinálni. :)
Ja, megijedtem. Melyik is volt nemrég, amelyik elkottyintotta ellenzéki oldalon egy tiszta percében, hogy a Fidesz alatt azért mégiscsak jobb? :D
trey @ gépház
Ezt többen is, hogy ezért nehéz leváltani őket, mert most jobb. Beszartam rajta.
Nem a foga(lma)tlan Karácsony votl?!? Bazmeg, megfejtetted a találós kérdést akaratodon kívül?!?! :D
trey @ gépház
Szerintem nagyon sokan vannak úgy (magamat is beleértve), hogy a végső cél nem az, hogy "minden, csak ne a fidesz", hanem hogy ne ennyire egyoldalú legyen a politikai színtér. Van a fidesznek sok pozitív intézkedése, meg sok negatív, ez minden párttal így lenne, kár felháborodni rajta. Viszont azt nem tartom egészségesnek, ha semmiféle visszacsatolás vagy érdemi egyeztetés nincs a törvényhozásban, mert #kétharmad, aztán közlöny printer go brr éjjel 23:55-kor.
Szerintem céget is így jobb vezetni. Szakértők szakértenek és valaki(k) dönt. Ha még az egyéni érdekek is bekerülne, akkor az el lesz baszva. Legyen más, ha a többség ezt akarja. Oké. De legyenek többségben. Különben inkább ne, mert rábaszunk.
Most szakértők szakértenek?
Csak hát az van, hogy egy cégnél a tulajdonos (vagy annak megbízottjai) döntenek és ők adják a fizetést a droidoknak, az államnál meg a droidok adják a fizetést az általunk megválasztott politikusoknak.
Meglepődnél, ha tudnád mennyi jól képzett szakmailag potens arc tolja a fidesz szekerét.
Ezzel tisztában vagyok, azért is tartanak ott, ahol. De ha mondjuk a COVID-körüli dolgokat nézem, ezek a potens arcok inkább a PR-ban jeleskednek, mint a járványügyben.
szerk: nem akartam demagóg lenni, a COVID helyett hozhattam volna rengeteg más példát is
Nem értek egyet. Ez egy olyan helyzet, ahol nincs jó döntés csak kompromisszum. Nagy bajban lennénk, ha most nem egy ilyen vezér alkat nyomná a dolgot, hanem mondjuk egy Karácsony. Ide tök kell, kemény. Semmi puhafaszúság.
+1000
Vannak dolgok, ahol nem lehet tesze-tosza demokráciával (gyk. lásd: demokrácia válfajai) kormányozni. Márpedig a moslékosok pont ennek ígéretét hordozzák.
trey @ gépház
Nem akkor van baj, ha keményfaszú a főni, hanem akkor, ha nem ért mindenhez, és erről nem vesz tudomást.
Igen, biztos, hogy a főni hozza a döntéseket :D
Karácsony döntései nagyon sikeresek voltak. RIP Fővárosi Önkormányzat Pesti Úti Idősek Otthona elhalálozott lakói.
trey @ gépház
Kérlek, mesélj még a főni sikereiről
Miben mérjük a sikert?
trey @ gépház
Alacsony oszlopok: jó
Magas oszlopok: rossz
Tehát te abban látod a sikert, hogy minél kevesebb aktív fertőzött legyen BÁRMI ÁRON?
Elmondom, hogy én miben látom a sikert:
1) Abban, hogy az ország működőképes marad, van munkám, van kinek dolgozni (mert működnek a cégek is), mindez viszonylag kevés megszorítás és kompromisszum mellett.
2) Ebbe nyilván beletartozik, hogy mindent meg kell tenni, hogy idősek otthonában ne alakuljanak ki gócpontok, lehetőség szerint csökkenteni a halottak számát, de semmi esetre sem az első pont rovására.
Én ebben mérem a sikert.
És semmiképpen sem szeretném, ha Kuruzs Lajos hírhamisító kezében lenne a döntés :D
trey @ gépház
Bármi áron semmiképpen sem.
És még hány helyen meg kéne ezt akadályozni, az iskoláktól az egészségügyi intézményekig, de ugye a demagógia-gép az idősek otthonát dobta éppen.
A demagógia-gép ezt akkor dobta, amikor fővárosi önkormányzati fenntartású intézményben ütötte fel a fejét. Azóta az ország összes idősek otthonának (és az összes hasonló bentlakásos intézményének) a jelentős részén átment, mégse üvöltötte a média naphosszat, hogy vityus alkalmatlan...
Trey meg azóta úgy látszik ellógta az ideológiai továbbképzést és már nem tudja, hogy ciki erre hivatkozni, és eleve a főni megmondta, hogy a halálozások számát kell figyelni (amiben szintén szarul állunk még hivatalosan is, a KSH adatokból látható többlethalálozással együtt pedig már egészen dobogóközeli a helyzetünk... és lassan már nem csak a második hullámban, összesítve is.)
BlackY
"Gyakran hasznos ugyanis, ha számlálni tudjuk, hányszor futott le már egy végtelenciklus." (haroldking)
"A demagógia-gép ezt akkor dobta, amikor fővárosi önkormányzati fenntartású intézményben ütötte fel a fejét. Azóta az ország összes idősek otthonának (és az összes hasonló bentlakásos intézményének) a jelentős részén átment, mégse üvöltötte a média naphosszat, hogy vityus alkalmatlan..."
Ha csak ennyi lett volna, az nem igazán meglepő. A történet viszont egy fokkal bonyolultabb volt, jelentős szerepe van a teszt "fetisizálásnak":
Amikor első hírek nem is fertőzöttekről, hanem elhanyagolt betegekről szóltak (felfekvés, kiszáradás). Utána jött a hír az első fertőzöttekről.
Ekkor indult az adok-kapok: Karácsonyék szerint kórházból került a fertőzés az idősotthonba, mert nem teszteltek elbocsátás előtt. A kormány oldalról meg a főállású orvost hiányolták. Ekkor ment a szerződéses orvos telefonon rendelt-e illetve hány napot ki mikor milyen orvos foglalkozott az idősekkel.
Az okozott kavarodást, hogy tavasszal a 65 évesnél idősebb orvoskat "kivonták" a betegellátásból és ebbe a körbe tartozott a fővárosi idősotthon szerződéses háziorvosa is, mert adott létszám felett (úgy emlékszem 100 fő) kötelező "főállású" orvos (talán 5x6 órában).
Kicsit később került a főváros hivatalos oldalára (!!!) egy Sára Botond féle levél (kormányhivatal), amelyben arra utasítja a kórházakat, hogy kornavírus teszt nélkül is fel kell venni beteget (pl.: idősotthonból) vagy át kell venni másik kórházból. A betegfelvételt nem tagathatják meg, arra hivatkozva, hogy nincs negatív teszt. Ezzel a levéllel bizonyította Karácsony, hogy meg lett tiltva a kórházaknak elbocsájtáskori tesztelés.
Az már apróság, hogy a levélben nem a ki, hanem a bekerülő betegekről volt szó, de ez nem zavarta a főrvárost, hogy a kormányhivatalt tegye meg bűnbaknak.
Az eljárás rend szerint a kórházból visszakerülő időseket izolálni (karanténozni) kell. Ezt kiváltani teszteléssel nem lehet, mert egy fertőzött több napig még (ál)negatív tesztet ad, vagyis negatív teszttel rendelkező fertőzött karantén nélkül néhány napon belül végig fertőzheti az ilyen intézményeket.
A nyáron, Karácsony személyes sikerének tartotta, hogy most már a kórházból visszakerülő időseket kötelező tesztelni vagyis már nem ütheti fel fejét a koronavírus.
A fentiek fényében a tesztelés mégsem akadályozta meg, hogy az idősotthonokban ne jelenjen meg a COVID.
Egy zárójeles megjegyzés: szlovákiában a teljes lakosság tesztelése sem fojtotta el a járványt, csak néhány hétre vissza fogta, de azóta már újra hasonlóan magas esetszámaik vannak. A jelenlegi tesztek (PCR sem) nem elég megbízhatóak, hogy önmagában erre támaszkodva minden fertőzöttet kiszűrjenek. Csak szigorú izolálás és ablakperiódus utáni teszteléssel együtt megbízható.
Gondolom nem olvastad az ominozus levelet.
Innen: https://koronavirus.budapest.hu/blog/2020/04/10/ontsunk-tiszta-vizet-a-…
"Az már apróság, hogy a levélben nem a ki, hanem a bekerülő betegekről volt szó, de ez nem zavarta a főrvárost, hogy a kormányhivatalt tegye meg bűnbaknak."
Nekem nagyon ugy tunik, hogy itt bizony a kikerulo emberekrol is szo esik, raadasul a levelben intezmenyekrol van szo, nem csak korhazakrol.
WC-ben COVID-teszt elől bújkáló tanárok lájkolják ezt a semmi kommentet :D
Meg Magyarország másik fele, amelyik már előre kijelentette, hogy őt bizony senki se fogja vakcinázni :D
trey @ gépház
Fentebb még annak örültünk, hogy milyen jó keményfaszú csávó a főnök, most meg kiderül, hogy a nép elkanászodott, ezért mindenki csináljon, amit akar?
Nem keményfaszú, hanem keményfaszúbb! A puhapöcsöknél. Nagy különbség! Jó párszor említettem már, hogy nekem sokszor nem elég keményfaszú. De mit csináljunk, ha nincs kéznél egy rendes diktátor?
Kényszeroltatást szeretnél?
trey @ gépház
Azért mégiscsak jobb lenne, ha puhafaszú szakértők döntenének, ahelyett, hogy egy tökös politikus össze-vissza ötleteket valósít meg – a szakmával szemben.
Nocsak! Visszatértél?
trey @ gépház
en is feleteszek neked egy vajon kimondta feladvanyt: "mindenki megnyugodhat, ha elkapja ezt a betegseget, meg fogjuk gyogyitani..."
ha nem megy itt a megoldás: 1:07 perctől
Már megint a terelés? Ejnye! Itt a Soros-kolbászról és a töltelékeiről van szó!
trey @ gépház
itt te terelsz..de meg nem is talalgatsz...bevagy fosva, mint a koaláciod...
Na a sok habzás után valami érdekeset is sikerült kierőlködnöd. Be vagyok fosva? Mitől? Kitől? :D
Várjá' má', mi lesz, ha jönnek a moslékosok majd bezárják a HUP-ot a SAJTÓSZABADSÁG nevében? Engem meg börtönbe vetnek, mert más a véleményem :D :D :D
Na ne röhögtess :D
trey @ gépház
a hígfos koalációd politikusai voltak azok akik facebookos megjegyzesekert jelentettek fel hetkoznapi embereket.
https://hvg.hu/itthon/20190823_Facebookkomment_miatt_tett_feljelentest_…
https://media.mandiner.hu/cikk/20151130_facebook_megosztas_miatt_rabosi…
Szörnyű, hogy az fb nem lehet bármit csinálni. A világ pöcegödrében! Felháborító!
Tehát, akkor a mellébeszélésed helyett várom még mindig, hogy kifejtsd, mitől vagyok befosva. Ezt add elő, ne terelj!
trey @ gépház
Kevés halott fog reklamálni. :)
"gyenge forintot csak gyenge emberek akarhatnak"
tökéletes idézetek feneketlen kútja ez az ember :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
szanyi kapitany
Tetszik ez a jatek, en a kovetkezot neveznem:
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Fogadjunk, hogy a Gyurcsany volt!
Voltak, akik fiatalon pornóztak, de aztán megjött az eszük! :D :D :D
trey @ gépház
Amíg a dobrevkoalíció nem tesz le valamilyen konkrét programot az sztalra, addig kénytelen vagyok saját korábbi, velük kapcsolatos tapasztalataimra hagyatkozni. Ha letesznek valamit, akkor is. Amúgy nem tudom hanyadik pont, a gyurcsánytotóban, de Alkotmányról nem népszavazgatunk. Úgyhogy reszelgesség még egy kicsit a 13 pontjukat.
> Sol omnibus lucet.
Van program. Ne a fidesz!
Geci erős program! Tegyük fel, sikerül erre elég hülyét (szavazó) találni. Első lépés megvan.
Ki lesz a miniszterelnök? Kik fognak kormányozni? :D :D :D
trey @ gépház
Bebuknak. Újabb választás. Fidesz.
Érdemes erre 10-100 milliárdot kidobni? Főleg, hogy most jobb? :D
trey @ gépház
A demokrácia pénzbe kerül. Sajnos a királyság is.
> Sol omnibus lucet.
Brüsszelezésre sem érdemes. Ez ilyen
Na, de ők mégiscsak vezetik ezt a kuplerájt! Hiszen te is mondtad! Jobban, mint azok!
trey @ gépház
Jobbak, de nem hibátlanok.
Létezik olyan egyáltalán?
trey @ gépház
Nálam ez nem elvárás. Nem vagyok naiv idealista, mint az ellenzéki koalició szavazó.
Akkor nem értem, mi a bajod a jelenlegivel. Jobb mint a másik (egyfajta másik van) és nem törekszel a tökéletesre :D
trey @ gépház
Nekem nincs bajom. Érzelmeim se. Egyik hasznosabb mint a másik, másik meg viccesebb. Kb ennyi.
A legkényelmesebb álláspont, mi? Loop.
trey @ gépház
Szóval kötelező a kényelmetlenség? Felvonulni kis kötelező? Hidd el: választok, csak nem foglalkoztat annyira mint téged.
Nem foglalkoztat annyira, de mégis itt vagy, egy politikai flame altopikban ...
trey @ gépház
Szórakoztat a fekete-fehér vélemény. Kicsit hihetetlen is itt, ahol a logikának kellene uralkodnia. Azért egy párt nem egyértelműen jó vagy rossz.
Engem meg egyszerűen csak szórakoztat. Magatoknak köszönhetitek, ti hoztátok ide a politikát. :D
trey @ gépház
Ha egy recaptcha nélküli közvéleménykutatás belefért? Simán!
Hát, én nem szeretném elrontani a mókádat, de ha utána megint a Fidesz lesz egy ilyen ordas bukta után, akkor az újra bebetonozza őket min. 2 ciklusra. Mi ennek az értelme? Mit törpöltetek ki erre?
trey @ gépház
This is democracy!
Én mit törpöltem ki? Nekem aztán nyolc, becsületes politikust még nem láttam. Kb. azt választod meg 4 évente, hogy milyen cégeken keresztül folyik el a közpénz. Én meg nem ilyen cégnél dolgozom. ;)
Az MKKP szimpi ha elmegyek akkor rájuk húzom be , így te örülhetsz, hogy gyengítem a moslékkoalíciót. Amit jól elszámoltatott az általad imádott FIDESZ. ;)
Azért nem nyomom gyengén, ha ennyi minden betalált, bro! :D
A demokráciával nekem jöhetsz, ha rajtam múlna, nem olyan országban élnél, ahol az orkoknak is szavazati joga van. :D
Gondolod, hogy én ilyen területen dolgozom? :D
Csak valódi felelősséget ne kelljen vállalni, mi? :)
Hát, nem tökéletesek, ahogy feljebb írták! :D
trey @ gépház
Te most komolyan buktatnád a FIDESZ-t? :D
Ezt hogy érted? :) Mennyivel nagyobb felelősség a FIDESZ-re vagy a moslékkoalícióra behúzni? Te mi alapján szavazol?
Én arra szoktam ami szimpatikus. A FIDESZ egyáltalán nem az. De a moslékkoalícióra sem szavazok csak azért mert "nem FIDESZ".
Mondjuk, feljebb már tisztáztuk, hogy aki nem a moslékra szavaz, az egyébként a Fideszt erősíti (igen, valószínűleg az otthon maradók is), így majd lehet, hogy kapsz egy köszönő lapot a szavazás után Orbántól :D
trey @ gépház
Ezt is a FIDESZ-nek köszönhetjük. Lehet tapsolni hozzá. ;) Attól én még ugye szavazhatok arra akire akarok? :D
Azt mondod 22-re elérjük, hogy tudják ki kire szavazott? Szerintem te ahhoz is tapsolnál. :D
A kutyát nem érdekli, hogy kire szavazol (mármint, hogy engem), de ha leírod egy Page Rank 7-es oldalon, hogy te kire szavazol, majd 2 év múlva csodálkozol, hogy ott tart a technika (köznyelven: Social Dilemma), hogy a háttérben összekötnek, akkor nem én vagyok vakon :D
trey @ gépház
Viki nézi a hup-ot és össze tudja kötni a nickem a nevemmel, lakcímemmel? Ha így van én látok némi adatvédelmi problematikát. :D
Amúgy még a saját oldalaikat (888-at) se szkennelik, mert akkor kijavították volna a konzultációs recaptchat az első nap. ;)
Igen, ált. isk. 6 osztályos ellenzéki szavazók szerint Viki csinál mindent a világban! :D
trey @ gépház
Nem kellene degradálnod a híveit. ;)
Nyilván ezért beszélgettek róla ki tudja, hány komment óta.
Én nem erről szeretnék beszélgetni, hanem a Soros-kolbászban szereplők gerincéről, de hát mindig csak a terelés megy! :D Jelzem újra, a kutyát nem érdekli, hogy kire szavaz.
trey @ gépház
Gondolom még nem találták ki az elszámoltatásról szóló törvény pontos szövegét, mert eddig akármit írtak, az ledarálta volna magukat is, nemcsak a Gyurcsányékat.
Igen, van az a szint ahol nem igazán számít a politikai "elhivatottság" a cirkusz csak a pornépnek van. ;)
Nekem eddig a best of az volt amikor pár önkormányzati választással ezelőtt a helyi FIDESZ hozott az MSZP-nek két jelöltet, hogy azért csak sikerüljön már legalább kompenzációs listát állítaniuk. :D (mondjuk így is buktak :P)
A nagy elszámoltatás a haverjaid programja volt az első Fidesz kormány leváltására. Utána jött volna a nagy elszámoltatás. Csak elszámolták magukat. Azóta is ezzel kampányolnak, ebből próbálnak éppen NEKTEK most cirkuszt csinálni.
Előttem vannak a 2022 tavaszi képek, amikor a moslékosok nyernek:
Az megvan, hogy ezek mind bohócoknak szóló bohóckodások?
trey @ gépház
Milyen haverjaim? :) Mit szeretnél mondani? Azt, hogy egy következmények nélküli országban elszámoltatással kampányolni ősi magyar szokás?
Igen. Annak bedőlni meg ősi bolond szokás. Jaaa, hogy neked kampányprogramban leírták! Az más! :D :D :D :D
trey @ gépház
Fidesz: "Folytatjuk!"
Nemfidesz: "Ne a Fideszt!"
Ja, messziről látszik a minőségbeli különbség. :)
- Kislányom mit szeretnél enni?
- Tökfőzeléket nem.
Hajrá! :)
Btw én több ellenzéki programot átolvastam a múltkori választásnál, csak az emberek nagy része leszarta. Simán elhiszem, hogy a többségnek elég a döntéshez az, hogy "ne a fideszt"/"de, a fideszt".
Te még hiszel politikusok által kampányban leírt és mondott programokban? Szegény te!
trey @ gépház
Nem, de az effortot értékelem. Mondjuk Karigeri egész jól áll időarányosan. :D
Nem tudom eldönteni, hogy ez irónia vagy komoly.
trey @ gépház
A smiley segíthet valamennyit.
Amúgy nem hiszem, hogy Karigeri rosszabbul állna a választási ígéretek megvalósításával, mint bármelyik random kiválasztott politikus elvtárs.
És mi az ami megfogott benne? :)
Szerintem ez nem kérdés, bármelyik komolyan vehető párt ki tud izzadni egy olyan programot, amiben vannak jó gondolatok.
Konkrétan mi az ami megnyert téged?
Ha megnyert alatt azt értjük, hogy a program miatt szavaztam, akkor egyik sem. Egyéniben azt néztem, hogy ki tűnik jó választásnak a kerületben, listán meg arra, ami kicsit kiegyenlítheti a lejtős pályát. Ez pont két olyan párt, akire csak a program miatt nem biztos, hogy szavaztam volna.
Vannak ugye a monarchisták meg a köztársaságiak. De ha az utóbbiak a választáson nyernének, valószínűleg a belső érdekellentétek hamar szétfeszítenék a koalíciót, és egy előrehozott választás restaurálná az Orbán-Magyar Monarchiát.
eutlantis
Lehetne birodalmi-lázadó hasonlat is. ;)
Amúgy aki az átmeneti káoszt válassza az egy fasz.
Ahogy figyeltem az amerikai elnökválasztást, nekem úgy tűnik, hogy a demokratáknál is van mindenféle belső frakció, @trey nyugodtan minősíthetné őket is kolbásznak vagy mosléknak.
eutlantis
Úgy gondolod, hogy nem tenném, mert a demens Biden-t vártam győztesnek? :D Nem is értem mire célzol :D
trey @ gépház
https://index.hu/belfold/2020/12/19/orban_viktor_nezpont_intezet_politi…
Ebben a fordulóban csak az a lényeg, hogy a Fidesz ne legyen benne az összefogásban! :D
Ha a Fidesztől egyszer sikerül megszabadulni akkor a Fidesz utáni világban meg már nem lesz kényszer az összefogás!
De azt fidesznyik ésszel nem lehet felfogni, mert nektek csak az a jó, ha mindenki másnak rossz!
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
Ezt ki tudnád fejteni bővebben? :D :D :D Mi lesz akkor? Kik fognak kormányozni? Karácsony már fut a miniszterelnöki pozíció elől, pedig még van két év. Mondjuk nem is csodálom, hiszen nem, hogy egy országot, egy várost sem tud vezetni :D
Talán Klára úr? :D :D
trey @ gépház
A FIDESZ nélkül élet se lenne a földön. :D
Láttuk 2 gyötrelmes cikluson keresztül mi lenne. Na, azt életnek nehezen lehetett hívni. :D
trey @ gépház
Ha van foldonkivuli elet, akkor szerintem itt az ideje, hogy vigyek magukkal Orban Viktort, hogy ok is szavazhassanak a Fideszre!
Miben nyilvanul meg, hogy nem tud vezetni egy varost?
Mondjuk abban, hogy marokban tartja a tuggyukki az volt emberein keresztül.
#offshoreosbusztender #marmindenisaduddokata
trey @ gépház
Ez a duddokata az uj normie meme nalatok?
Nálam. Kérlek, a credit-et oda add meg, ahova az jár.
trey @ gépház
A Klara urazast is neked koszonhetjuk legalabb?
Azt nem, azt ha jól emlékszem snq- hozta ide. De, passzol! :D
trey @ gépház
Gondolom a jobboldali moralis foleny folyamatosan onigazolasra kesztet titekek.
Mert #treyworksforme azt mondta! Meg a felszopó média is hangsúlyozza.
Mert a te echo chamber-ödben nem beszélnek róla? Ja, tényleg nem! :D
trey @ gépház
Szóval milyen jó lesz, hogy utána egy 15%-os párt fog dirigálni. Vagy egy 1%-os mérleg nyelve. De szép világ is ez!
Következő idézet, amit Gyuricsányira értett a mondója:
Vagyis a Gyurcsányt csak szesszel lehet elviselni. Azt nem írta, hogy azért, mert ostoba, vagy azért, mert a belőle áradó szeszszagot így lehet jól elnyomni :D
trey @ gépház
Es?
Kigyók kigyóznak!
trey @ gépház
#worksforme
Matematikában is jó!
trey @ gépház
Nem bírok annyit inni, hogy Orbánt elviselhetőnek érezzem! :D
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
Napi balfék - Jakab Péter icipicire összehúzza magát
trey @ gépház
Ilyen minosegen aluli "munkat" meg a keszitoje sem mer nevvel vallalni.
Ez céges policy, múltkor megírta valaki itt a hupon is.
Hat en arrol lemaradtam.
Eléggé ellaposodott a téma, ezért jöjjön egy új idézet. Na, ezt ki mondta? Az úr is feliratkozott a Gyurcsány-listára. Gondolom arra gondolt, hogy Gyurcsány nem az elmúlt 27 év politikai elitjének a része, mert az elit tényleg erős rá....
:D :D :D :D :D
Rend-szer-kri-ti-ku-sok :D :D
Nyomottak vagytok ti, nem rendszerkritikusok!
trey @ gépház
Annyit segítek, hogy ugyanez a gerinces mondta ezt is:
trey @ gépház
Nagyon sokat beszéltek a politikáról errefelé, szinte ki sem lehet kerülni. Megkockáztatnám, hogy a politikai témákban megnyilvánulók hordják össze az összes hupos hozzászólás nagy többségét. Némelyik úriember követett tartalmainál pedig szinte csak politikai témák vannak, akár fel is vetődhetne a kérdés, hogy ért-e bármilyen szinten linuxhoz? :D
Elnézést az offért, nyugodtan mardossátok egymást tovább.
Nagy Ervin: Gyurcsány-képlet
Szerintem kristálygömbje van!
trey @ gépház
Mikor megmondtam már, hogy ez lesz? :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
"Kis" hibákkal :D :D
trey @ gépház
"Példaértékűen" "működik" Pécsett is az "összefogás" (nem):
https://index.hu/belfold/2021/01/22/pecs_politika_polgarmester_ellenzek…
:D
trey @ gépház