Keresek egy régi játékot! [sokadik kiadás]

Fórumok

A cél az volt, hogy A pontból B-be jusson a játékos, miközben ezt az ellenfelek megpróbálják megakadályozni. Különös ismertetőjelek:
- minden pálya elfért egy képernyőn
- oldalnézetes
- a játék lényege, hogy a pályák masszívan túl voltak bonyolítva, a továbbjutáshoz dobozokat kellett tologatni, (ha jól rémlik) vizet keresztülvezetni csöveken, stb., gömb alakú sziklákat lehetett gurítani, stb.
- a főhős egyetlen képessége a doboztologatáson kívül, hogy az előtte levő földdarabot ideiglenesen el tudta tüntetni, és ebbe az ellenfelek/tárgyak beleestek, majd amikor a földdarab visszakerült a helyére, kilökte őket a pályáról

Kb. 15+ éve lehetett.

Hozzászólások

Lode Runner talan?
--

"You can hide a semi truck in 300 lines of code"

Jó tipp, de nem. Az enyém szerintem 10-15 évvel fiatalabb, legalábbis a grafika alapján, sokkal részletgazdagabbak voltak a pályák, stb. És nem Lode Runner sokadik kiadás. :) (Bár könnyen lehet, hogy az ötletet innen lopták.) Vagy mégis? A "Lode Runner: The Legend Returns" kezd hasonlítani, de olyan régen volt már, hogy nem vagyok benne biztos. :)

Sziasztok!

Én is egy régi játékot keresek:

Pár éve volt hír, hogy egy magyar srác tök egyedül a Blender segítségével egy FPS játékot készített. Mindent ő csinált, objektumokat, játékmenetet, pályákat.

Arra emlékszem, hogy a pályákat időben elnyújtva, egymás után készítette el, gondolom a következő pályáért kellet fizetni, nem tudom.

A játék első pályája egy elhagyott űrhajóban volt, a játékos talán egy robotot irányított belső nézetben, és hordókat kellett begyűjteni, meg mintha lett volna valami logikai feladat is benne.

A grafika elég hangulatos volt, és a híradás róla is pozitív.

Ennyi év távlatában kitalálja valaki, melyik játék lehetett ez?

Cözi

Sziasztok!

Most már bedobom ide is hátha tud valaki segíteni.

Még régen sárga kazettás korszakban volt egy játék, amit bárhogy keresem nem találom.

 

A játékban a régi NES-es RPG-khez hasonlóan lehetett a térképen mászkálni. Kezdésben egy kastély mellől kellett indulni. Amennyire emlékszem talán itt nem lehetett a kastélyba bemenni, mint a többi játékban.

Egyébként két játékos is játszhatta.

Térképen mászkálva random encounter-ek voltak, ami már nem hasonlított az akkori RPG-kre, ugyanis ekkor real-time harcolni kellett. Ezt kb úgy írnám le, hogy a karakterek a Kunio szériához hasonlóan ilyen "nyomott" emberek voltak, kb a kép 3/4-én lehetett mozogni amerre akartál és úgy kellett harcolni. Ha jól emlékszem talán egy bizonyos mennyiségű ellenfelet kellett legyőzni. Ha ez nem sikerült egy meghatározott időn belül, akkor jött egy nagyon erős szörny, amit nekünk sosem sikerült legyőzni, az sem biztos, hogy legyőzhető.

 

A fő szálból ennyi maradt meg. Viszont volt még egy minijáték amire emlékszem (talán volt több minijáték is benne). Ebben vertikálisan fel volt osztva a kép és egymás ellen és talán a gép ellen lehetett futóversenyt játszani, amiben köveket vagy káposztákat kellett átugrálni (vagy talán szét is lehetett őket ütni).

"Errors are red
My screen in blue
Someone help me
I've deleted Sys32"