Keresek egy régi játékot! [sokadik kiadás]

 ( gelei | 2018. február 6., kedd - 16:10 )

A cél az volt, hogy A pontból B-be jusson a játékos, miközben ezt az ellenfelek megpróbálják megakadályozni. Különös ismertetőjelek:
- minden pálya elfért egy képernyőn
- oldalnézetes
- a játék lényege, hogy a pályák masszívan túl voltak bonyolítva, a továbbjutáshoz dobozokat kellett tologatni, (ha jól rémlik) vizet keresztülvezetni csöveken, stb., gömb alakú sziklákat lehetett gurítani, stb.
- a főhős egyetlen képessége a doboztologatáson kívül, hogy az előtte levő földdarabot ideiglenesen el tudta tüntetni, és ebbe az ellenfelek/tárgyak beleestek, majd amikor a földdarab visszakerült a helyére, kilökte őket a pályáról

Kb. 15+ éve lehetett.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Lode Runner talan?
--

"You can hide a semi truck in 300 lines of code"

Jó tipp, de nem. Az enyém szerintem 10-15 évvel fiatalabb, legalábbis a grafika alapján, sokkal részletgazdagabbak voltak a pályák, stb. És nem Lode Runner sokadik kiadás. :) (Bár könnyen lehet, hogy az ötletet innen lopták.) Vagy mégis? A "Lode Runner: The Legend Returns" kezd hasonlítani, de olyan régen volt már, hogy nem vagyok benne biztos. :)

Sziasztok!

Én is egy régi játékot keresek:

Pár éve volt hír, hogy egy magyar srác tök egyedül a Blender segítségével egy FPS játékot készített. Mindent ő csinált, objektumokat, játékmenetet, pályákat.

Arra emlékszem, hogy a pályákat időben elnyújtva, egymás után készítette el, gondolom a következő pályáért kellet fizetni, nem tudom.

A játék első pályája egy elhagyott űrhajóban volt, a játékos talán egy robotot irányított belső nézetben, és hordókat kellett begyűjteni, meg mintha lett volna valami logikai feladat is benne.

A grafika elég hangulatos volt, és a híradás róla is pozitív.

Ennyi év távlatában kitalálja valaki, melyik játék lehetett ez?

Cözi

Ez bizony! Nagyon köszönöm! :-)