- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
"Ebben is van linux"
:D
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez azért cink. Ami egyszer van meg az nincs meg, csak az árnyékát látni az időben eltolódva. Hogy lehet hogy ilyen kritikus figura nem valami normális megoldáson végzi a kritikus műveleteket?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bár főállásban Linuxokat idomítok, de erre azt tudom csak mondani, hogy a sok gányolt megoldás után, amit láttam, nem lepődtem meg rajta nagyon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyenkor ugye fölmerül az a kérdés, hogy a gányolásokat azért látod, mert a linuxosok általában véve gányolnak, vagy mert a többi rendszerrel szemben a Linux nyílt forrású, tehát lehetőséged van látni, ha gányolnak. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ha az ember akkor IT király akkor nem valami redundáns és jó teljesítményű biztonságos megoldáson szeretné intézni a linux világának legfontosabb ügyeit? Miért van az iparág egy asztali géphez és egy ssdhez kötve? :D LOL.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megengedve, hogy van némi igazad, miféle iparágról beszélsz? A Linuxot a mai napig hobbiból fejlesztik emberek. Az tény, hogy egyeseknek üzletet is jelent, de ez továbbra sem azonos az alapfilozófiájával.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ouch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hubazz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Red Hat hobbi projekt :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mostanra nem, de ahogy olvastam, az indulásakor ez ennyire még nem volt egyértelmű. Ha nem harapnak rá az elején azok a cégek, amelyeknek addig az égvilágon semmi közük nem volt a Linuxhoz, akkor simán lehet, hogy ma is csak egy lenne a több száz disztribúció közül. Vagy az se.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mostanra nem"
vs.
"mai napig hobbiból fejlesztik"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amit írsz, tökéletesen igaz, a logikai hibát észrevetted. Ugyanakkor érteni vélem, ő mit mond. Az egésznek a filozófiájában van a szabadság, az, hogy csináljuk, ami eszünkbe jut, amihez kedvünk van, ami jó ötletnek tűnik, s nem néhány fafejű manager elképzeléseit kellene követni. Ebből jön a kissé képlékeny kernel API is, de másfelől lehet erre üzletet építeni, mint ahogyan teszik sokan, sőt, egyre többen.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van. Örülök, hogy legalább egyvalaki megértette. Amúgy logikai hiba se volt, én ugyanis nem mondtam, hogy a Red Hat-et hobbiból fejlesztik, amit írtam róla, azt meg Robert Young könyvére alapoztam (Under the Radar).
Amúgy ha már a logikai hibáknál tartunk a Linux vége éppen az lesz, ha már iparnak nevezhetjük. Attól kezdve csak a gazdasági érdekek fognak dominálni, annak meg épp most látjuk, mi a vége.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.remword.com/kps_result/
Ajánlom balról a második oszlopot tanulmányozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engedelmeddel én a pár sorral fölötte lévő szöveget tanulmányoztam először, mely szerint:
"In following table, "Employers" column shows varied types of organizations (including commercial companies, consultants, hobbyists, adademics and unknown type) contributed how much effort to Linux Kernel."
Mellesleg a "Linux fejlesztése" alatt én nem kizárólag a kernelre gondoltam. Tudom, hogy a szó kincstári értelmében ez a Linux, de az átlagfelhasználó ezt nem így szokta gondolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, az unknown meg a hobbyists együtt kemény 20-30%-kal bír. A többi mögött cégek állnak.
Szerintem egyébként mind az Ubuntu (Canonical), mind a Fedora (Red Hat), openSuse (Suse), stb... mögött vannak fizetett szakemberek nem is kis arányban. De van egy olyan érzésem, hogy a Debian esetében (ahol ugye nincs mögöttük konkrét cég) is elég magas a fizetett fejlesztők aránya. Persze nem a Debian fizeti őket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Igen, az unknown meg a hobbyists együtt kemény 20-30%-kal bír."
Most ha erre csak annyit írnék, hogy ez az arány lényegtelen, az valószínű nem lenne érthető, így inkább kifejteném, mire is gondolok.
Egy iparágat valóban cégek működtetnek fizetett alkalmazottakkal, de az iparágnak pont ez a lényege, vagyis egy iparághoz egyáltalán nem csatlakozhatnak hobbisták. Ezzel szemben ha nekem holnap felkelés után olyan kedvem támad, simán írhatok egy kernelmodult. És senki nem fizet érte, meg én se várom senkitől.
A bányászat az például egy igazi iparág. Nem is tolonganak a bányalifteknél hobbivájárok.
Vagy mondok mást. A Linuxot egyszerűen iparágnak tekinteni olyan, mintha kijelentenéd, hogy a csillagászat mától nem tudomány, hanem iparág, és ezt azzal indokolnád, hogy több száz céget találtál a neten, akiktől pénzért lehet távcsövet venni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maga a Linux valóban nem egy iparág. Hobbiprojektnek hívni, hát... annál azért jóval több. Egy közösség fejleszti, akiknek érdekükben áll, hogy fejlődjön. Ezek sokszor anyagi érdekek. De miért is fontos besorolni valahova ?
A bányász példához meg annyit, hogy biztos sok hobbivájár lenne, ha azt mondanák 5cm-es aranyrögök vannak lent, és amit kibányászol, az a tiéd. Csak ki kell fejteni hozzá pár köbméter földet. Persze nem létezik olyan hülye bányatulajdonos, aki ezt megengedné.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit macerás, hogy szavanként kell elmagyarázni ezt a dolgot (azt hiszem, abba is hagyom), de én nem hívtam a Linuxot hobbiprojektnek. Azt mondtam, hobbiból fejlesztik. Az egész, általában nem azonos a részek összességével.
Az aranyrögök meg éppen a gazdasági célú fejlesztésnek felelnének meg. Aki "aranyrögökért" kezd programozni, az tehát pont nem hobbista. Szóval szerintem előbb döntsd el, hogy egyetérteni akarsz velem, vagy cáfolni, amit mondtam, mert ez így zavaros. :-)
Hogy mást ne mondjak, a te felfogásodban hobbivájárnak az minősülne, aki 5 cm-es aranyröggel a kezében érkezik, lemegy a bányalifttel a tárnába és jól elássa azt. Mert ugye a Linuxba befelé jönnek dolgok, nem elvesznek belőle a fejlesztők.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor a kernel devek hobbiból kapnak fizut ilyen nevenincs cégektől, mint Google, Red Hat, IBM, Novell, Intel, Oracle, SGI, Fujistu, HP, Parallels, NetApp, Marvell, AMD, stb.?
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igy van. Ha valaki nem bizik a nyilt forrasban, akkor a Linux egy nagy professzionalis projekt. Ha viszont valami nem jol megy ebben a nagy professzionalis projektben, akkor csak hobbi. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezekkel a nevekkel meg tényekkel én is tisztában vagyok, de én alapfilozófiát említettem.
Mint írtam, tény, hogy a Linux egyes emberek és cégek számára üzletté vált. Ezzel együtt, ha Linus Torvaldsnak feltennék a kérdést, hogy akkor ő most egy iparág alapítójának/működtetőjének/főpapjának/SSD meghajtójának (nem kívánt rész törlendő) érzi-e magát, akkor szerintem továbbra is azt mondaná, hogy nem.
Ha egy cégnek anyagi hasznot hoz valami, értelemszerűen áldoz rá, megfizet embereket, létrehoz saját disztribúciót. Ettől azonban maga a dolog alapjaiban nem változik.
Aztán lehet, hogy tényleg tévedek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erdekelne, hogy Szerinted miben különbözik az, hogy valaki a fenti random cégnél alkalmazott es azert kapja a fizujat, hogy munkaidejeben reszben vagy egészben a Linux kernel szekeret tolja elore (más open source projekttel helyettesitheto) azzal, hogy én ugyanugy ülök egy irodában ahol ugyanugy fizetésért egy szoftvert reszelek?
Mind"két" tevékenység a szoftveriparban toertenik, fizuert.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eccerü, mint az 1x1:
Aki opensourcet fejleszt, az a zürdüng szekerét tolja! :D
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmiben. Én nem azt mondtam, hogy a random fejlesztő meg a fizetett Linux fejlesztő között van különbség, hanem azt, hogy a Linux maga attól nem vált iparággá, hogy a szoftveripar fantáziát lát benne és foglalkozik vele. Egyébként fentebb példát is írtam.
Az eredeti hozzászóló szerint létezik egy iparág, aminek maga Linus Torvalds a központja az ő döglött SSD-jével. Erre reagáltam.
Egyébként maga a gondolat nagyon érdekes. Ki is váltotta belőlem az írási reflexet (lásd lent).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor ez sokmindent megmagyaráz. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem igaz. Évekkel ezelőtt is a fejlesztők 90%-a kemény fizetésért fejlesztette a linuxot. Ismered, nem mindig kell hozzá egér.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább csak úgy jellemezném, hogy nagyobb a lelkesedés, mint a hozzáértés sok területen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Talán úgy gondolja, hogy a redundanciát maguk a fejlesztők jelentik, hiszen a saját munkája mindenkinél megvan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére nem kell találgatni, mert leírta, hogy mi a stájsz:
http://thread.gmane.org/gmane.linux.kernel/1559486
"I long ago gave up on doing backups. I have actively moved to a model
where I use replacable machines instead. I've got the stuff I care
about generally on a couple of different machines, and then keys etc
backed up on a separate encrypted USB key.
So it's inconvenient. Mainly from a timing standpoint. But nothing more."
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt nem szokás elolvasni a linkeket, amiket adsz, csak osztani az észt, meg hőbörögni. Linus leírta, hogy utazás előtt áll, azért szívás az SSD hiba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fejlesztő vs. sysadmin
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OMG. A saját munkagépemen is titkosított, tükrözött (más helyre is szinkronizált) adattárolás van, a kulcsot meg jó messze tartom tőle és csak akkor van ott, amikor szükség van rá.
Persze az én munkámra nem épül dollármilliárdos üzlet. :)
Hogy is volt azzal az 5 dolláros csavarkulccsal? :)
--
zsebHUP-ot használok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
küldjék el korábbi levelüket még egyszer
Na ez jó. A leveleit is az SSD-jén tárolja?
Ez igencsak facepalm kategória. Ő bezzeg elküld mindenkit melegebb éghajlatra, ha valamit nem jól csinálnak. Visszanyalhatna a fagyi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ilyeneket hívják lúzernek.
Ajánljon már valaki neki egy GPL alapú fájlszinkronizációs felhő megoldást ...
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami real-time? Akkor minek neki az SSD? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nincs lokális meghajtó, miről szinkronizálsz?
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak azt mondom, ha valami folyamatosan szinkronban akarná tartani a fájlokat a "felhővel", akkor az SSD sebességelőnye totálisan elbukik. Én mondjuk RAID1-be raktam volna 2 diszket, aztán ennyi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó a RAID1, csak elég nehéz beleimádkozni egy MacBook Air-be (vagy Chromebook Pixel-be).
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"feltehetően elromlott a fő munkaállomásában levő SSD meghajtója"
Már a MacBook Air és a Chromebook Pixel is munkaállomás kategória ?
Úgy ,hogy jó az a RAID1 csak használni kellett volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tök mindegy, hogy ő minek nevezte, vagy miről van szó, egy korábbi interjúban elmondta, hogy az elsődleges gépe utazásokkor egy Linuxot futtató MacBook Air. Hogy a "workstation"-t itt milyen értelemben használta, vagy éppen arról van-e szó az tökmindegy. Biztos lehetsz benne, hogy élete felét konferencián töltve nem egy 2 CPU slotos, RAID alrendszerrel felszerelt asztali gépet cipel folyamatosan magával (csak hogy megfeleljen az egyesek által "workstation"-nek elnevezett kategóriának). Ha pedig élete felét azon tölti, akkor a RAID1 nem megoldás azon a gépen, ami vele van. Tehát más, univerzálisabb megoldásra van szükség.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Tehát más, univerzálisabb megoldásra van szükség."
Vagy egy olyan laptopra ami rendelkezik 2 msata/sata/pcie slottal , vagy valami egyéb redundáns tárolással.
De egy USB-s stick is megfelelhet erre a célra , gondolom ilyen csatlakozóval azért csak rendelkezik a workstation-je.:)
Ennek a cipelése már nem túl megerőltető.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert egy ticketing rendszer, meg imap szerver nem a vilag, akar a telefonjarol is buzeralhatna oket...
tompos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért bukna el?
A felhő alapú szinkronizáció az asszinkron. Szerinted egy storage tükrözés bérelt vonalon keresztül akkor hülyeség, mert pl. 2Mbit-tel lehet írni a storage-re?
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak ne ajánlgasson neki senki semmit, mert nekiáll és megint ír valamit a már meglevő eszköz helyett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a meglévő esetleg nem GPL, miért ne?
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt, ha GPL, akkor is miért ne? De inkább ne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha annyira viszket, miert nem irod le, mi faj?
tompos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aztán annyira jól sikerül, hogy a DragonFly BSD arra is váltani fog (a FreeBSD-sek meg újra kereshetnek béna kifogásokat arra, hogy miért is nem vezetik be fő szerszámként).
(feltételezem a git-re céloztál)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gitre meg a Linux-kernelre. (Ez utobbirol ugy relik azt nyilatkozta, h ha tudott volna a 386BSD-rol, ma tan Linux se lenne.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De szerencsére nem tudott.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nézőpont kérdése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért lenne jó, ha nem lenne Linux? Attól, hogy van Linux, még van BSD is, a kettő nem zárja ki egymást.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Melyik miert faj, h van?
A linux gondolom a gpl miatt. Miert faj, h annak (nem a BSD-nek) az a licensze?
A git eseteben tippelni sem tudok.
tompos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A linux gondolom a gpl miatt. Miert faj, h annak (nem a BSD-nek) az a licensze?
Nem lehet lenyúlni anélkül, hogy ki ne add a forrást :)
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mai Everything-as-a-Service kludmodellben sokat szamit a terjesztesi kikotese a GPL-nek...
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az meg, hogy meggyőződj róla, hogy mi fut a háttérben, ami adatokat szinkronizál az NSA felhőjébe, még jobban számít :)
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vajon lesz valasz?:)
t
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mire megírtad, már ott volt :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem valasz a kerdesre. Akkor ezt nyilatkozta.
Engem az erdekel, h _neked_ miert faj. No offense, teljesen komolyan es nagyon is erdekel.
Vagy csak ennyi, h rendelkezesre allt egy _azonos_ funkcioju vmi? Mert az nyilvan nem igaz... Plane, ha a most nezzuk, nem az akkori szemmel.
tompos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosítok, mert megtaláltam az ominózus nyilatkozatot.
"Ha elérhető lett volna..."
(Érdekes, hogy mindenki nekem ugrik, ha én mondom ki azt a baromságot, hogy valakinek nem kéne valamivel foglalkoznia, ha egyszer elérhető már egy másik azonos funkciójú valami. ;-) )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen érdekes interjú - anno '93.
Meta: There seems to be a perception that Linux is very tied to the 386 architecture and would be very hard to port to others, yet there are apparently projects underway to port Linux to the Amiga and MIPS. Whats the real story?
Linus: The early releases of Linux were indeed very tightly coupled to the 386, both with memory management and process handling. This is still somewhat true, but it has gotten a lot better in later versions. Its still the case that porting is very much non-trivial, but the 68k port is getting along (reportedly running some binaries already), and the first port to a new architecture is always the hardest one. I hope that Ill be able to correct the worst portability issues once I see what the biggest problems for the 68k port were. Currently Im ignoring all but the grossest portability problems; I dont want to really work on it before I have something to go by.
----
"Kb. egy hónapja elkezdtem írni egy Coelho-emulátort, ami kattintásra generál random Coelho-kompatibilis tartalmat."
Instant Coelho
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mekkora n00b lett. hol van az a regi ember, aki sajat kernalt hekkel a 386-osara? :D
bar ugy remlik a linux is valami veletlen disk formazas miatt szuletett
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez elég über-fail hogy a munkaállomásán nincs hibatűrő disk. Mindenesetre vegyük észre, hogy kábé semmi nem veszett el, csak a patcheket kell újraküldeni amiket a hiba elhárítása után ő újra összerak, és kész. Maximum időt vesztünk.
--
http://developersideas.blogspot.hu/
http://neurogadget.com/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FYKI nem a patcheket kell újraküldeni (mert azok bent vannak a git repóban) csak a pull requestet (hogy tudja Linus, hogy valaki akar valamit küldeni).
--
Gábriel Ákos
http://i-logic.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ejnye, nem kellett volna ennyit torrentezni arra az SSD-re...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sok kernel forgatás mi?:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az elveszett leveleket nem tudja kikérni az NSA-tól? ;->
"Jegyezze fel a vádhoz - utasította Metcalf őrnagy a tizedest, aki tudott gyorsírni. - Tiszteletlenül beszélt a feljebbvalójával, amikor nem pofázott közbe."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért kellene kikérnie? Ő is tett már backdoort a kernelbe, egyszerűen csak letölti. :)
--
zsebHUP-ot használok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom már előre, hogy ezek az NSA-s poénok meg fogják szépíteni a hátralévő napjainkat.
Megyek is, beverek egy felest Snowden egészségére :)
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Armageddon 2017 - A Linux mint iparág végnapjai
2017. április 42.
Tudósítónk jelenti. A 2013-as emlékezetes SSD meghibásodás után ma ismét
jelentős, ezúttal talán végzetes csapás érte a Linux ipart. Linus Torvalds,
az iparág alapítója, főkernelinkvizítora és központi szervere váratlanul
elhunyt. Hírügynökségi jelentések szerint halálát egy hibásan rögzített
versenyzongora okozta. A Mestert a teljes iparág gyászolja.
2017. április 43.
A világ szervertermeiben kísérteties csönd honol. A Linuxot futtató IBM
szerverek leálltak, a Red Hat Linuxok naplóiban rejtélyes bejegyzések
jelentek meg. Az Intel székháza melletti egyik sikátorban felkoncolt
plüsspingvint találtak.
2017. május 75.
A világ tőzsdéin meredeken emelkedik a kristálycukor ára. George Párhuzamos
az USB Brókerház elemzője szerint a jelenség egyértelműen a Linuxot futtató
kávéautomaták cukoradagolót vezérlő kernelmoduljával függ össze, amelynek
utolsó patch-ét Torvalds magával vitte a sírba. Londonban máris
jegyrendszert vezettek be.
2017. június 98.
Bréking! Az IBM Research Laboratories szóvivője bejelentette, hogy sikerült
mentésből helyreállítaniuk Linus Torvaldsot. Mivel a kópia viszonylag régi,
a helyreállított Torvalds az eredetinél kissé fiatalabbnak tűnik, kevésbé
korpulens és még életében nem hallott az UEFI-ről. Utóbbit Greg
Kroah-Hartman magyarázta el neki, akit memóriahiba miatt Torvalds szintén
nem ismert fel és amikor bemutatkozott, akkor is azt hitte, csak köhentett.
Az IBM szakemberei jelenleg Torvalds konfigurálását és finomhangolását
végzik. A végleges kiadás megjelenése július végére várható, a béta
állapotú Vezér forráskódja letölthető a http://www.linux.com/torvalds
címről.
2017. július 44.
Váratlan nehézségek késleltetik Linus Torvalds végleges verziójának
megjelenését. Az esetet ugyan szakértők bevonásával még vizsgálják, annyi
azonban bizonyos, hogy Torvalds ma konfigurációs hiba miatt átmenetileg
vérfarkassá változott és megharapta Greg Kroah-Hartmant, aki azóta szintén
furcsán viselkedik: előbb lefagyott, majd a jelenlevők legnagyobb
megdöbbenésére aláírta önmagát és bebootolt.
2017. augusztus 55.
Tőzsdei elemzők szerint egyértelműen progresszióban van a regresszió, így
folytatódik a Linux ipar vesszőfutása. Egy CIA jelentés szerint a Linus
Torvalds körüli, egyre fokozódó bizonytalanság miatt világszerte jelentősen
emelkedett a Szabad Szoftver Szekta aktivitása, amelynek tagjai a Desktop
Linux eljövetelét várják. New York, Los Angeles és Kiskunmajsa utcáin
frakkba öltözött fanatikus hívők szabályos kifejezéseket kántálva vonulnak,
fejük fölé ikonokkal díszített asztalokat emelve.
2017. szeptember 77.
A Linux iparág lassan de biztosan halad a teljes káosz felé. A Microsoft
beperelte a Red Hat-et, mivel az szabadalmat jelentett be Linus Torvaldsra.
Érvelésük szerint igaz ugyan, hogy a Linuxot Torvalds írta, maga Torvalds
azonban számos olyan funkciót és egyéb műszaki megoldást tartalmaz, amit ők
szabadalmaztattak. Szóvivőjük példaként az előre tekintő szempárt, az ezzel
megvalósított pislogást és az orrszőrzetet említette.
2017. október 33.
Az IBM Research Laboratories bejelentése szerint a Linus Torvalds
forkolására tett kísérletek végleg kudarcba fulladtak, mivel az érintett
eltűnt az intézetből. Az eset az X szerverteremben történt, ahonnan
Torvalds egy nyitva felejtett ablakon át távozott. A felelősség
egyértelműen az ablakkezelőt terheli. Kijelenthetjük, hogy ezzel a Linux
ipar sorsa egyértelműen megpecsételődött.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Torvalds ma konfigurációs hiba miatt átmenetileg
vérfarkassá változott és megharapta Greg Kroah-Hartmant, aki azóta szintén
furcsán viselkedik: előbb lefagyott, majd a jelenlevők legnagyobb
megdöbbenésére aláírta önmagát és bebootolt."
Made my day. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nagyon jó:)
Vald be hogy a Mórickánál vagy ujságíró
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelentem: felsírtam. 10q!
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet hogy Linus emiatt durvult be?:)
http://pcforum.hu/hirek/15349/Gyilkossagra+buzditja+a+felhasznalokat+Li…
Ez a Sting egy megszállott anti-Linux fan? Annyira nem követem amiket ír
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sting mindig is hülye volt, amolyan egybites gondolkodással: Microsoft, Windows jó, nyílt forrás, Linux a Sátán műve. Az összes cikke ebből az alapállásból íródik.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és ebbéli buzgalmában trükkösen rávette linust, hogy akarata ellenére a proliverzumi comingoutokhoz hasonló önjellemzéseket adjon
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem gondolnám, csak érteni kellene a humort, még akkor is, ha az keresetlenül nyers. Mint ahogyan meglátásom szerint Illés Zoltán is korrekt módon fogalmazott, csak ez éppen Bernadettnek nem esett jól. Van ez így.
(Csak nem te vagy Sting?)
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van az a szint, ami fölött már nem megy le az ember egy adott szint alá. Szóval Linus bunkósága és Illés bunkósága más-és-más alapállásból indul, és míg az elsőre nehezen, de ráhúzható, hogy informatikus humor, addig a másodikra max azt, hogy tapló gazember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez akár rendben is lenne, de akkor valóban jó volna parlamenti felszólalásban nem nyilvánvalóan demagóg kampányszöveget nyomatni, hanem érdemi, szakmai felvetéseket kellene tenni. Ha ez nem megy, akkor a tapló gazemberség egy korrekt válasz.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bakker, ez az ember meg mindig POP3-on levelezik? Hihetetlen, komolyan, 2013-ban nem megoldhato problema az, hogy valakinek ne csak a szamitogepen legyenek meg a levelei.
Bar, nem bantom ot. Biztos nem ert a Linuxhoz szegeny.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is POP3-at használok, viszont én nem akarom, hogy máshol is meglegyenek a leveleim. Mégis minek? Azért van a gépemben a HDD.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami tönkre tud menni.
Oké, van backupod. De mi van, ha több, adott esetben idegen eszközről is szeretnéd elérni a levelezésedet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi lenne? Baj. :)
De szerintem ezt már kiveséztük, ezt szereti, ez kényelmes neki, miért ne használhatná?
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Linus eseteben nem annak kellene lennie az elsodleges szempontnak, hogy o mit szeret. Mivel az o levelezese SPOF a Linux kernel adminisztrativ ugyeire nezve, igy kiemelten fontos lenne, hogy peldaul ne tunhessenek el levelei.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyugi, az NSA-nél van másolat mindenből :)
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor csak nem olvassak az LKML-t, maskulonben mar kuldtek volna Linusnak a hianyzo leveleket. ;-)
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem olyan jószívű legények nyomják ott az ipert...
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Note the smiley...
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni