- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 9017 megtekintés
Hozzászólások
logikus. ha már uj rendszered van, láthatod, mennyi időd lenne, ha nem új rendszered lenne :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hiába, amíg vannak gyenge gépek, amin win7 nem fut, addig támogatás híján is xp lesz(vagy linux :P )
----------------------------------------
---== ::: M 0 R p h 3 U 5 ::: ==---
http://kocka-blog.blogspot.com/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amíg eCaffee nem ér el áttörést flash ügyben, addig Linux alá is kell gép. Legalábbis proci, amennyiben böngészésről van szó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+5000
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos attól tartok ez nem rajta múlik :(
----
Dropbox tár: https://www.dropbox.com/referrals/NTY1ODc5OTQ5
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
5-6 éves gépen remekül fut a Win7 full aeróval.
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos létezik ilyen is, de ő nem ezeket említette.
"gyenge gépek, amin win7 nem fut"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3 év múlva ezek már bőven 10 évesek lesznek.
Igen, ma is találni elvétve 5-600 MHz-es P2 vagy korai P3 gépeket, és kb ennyi lesz az arányuk a kizárólag XP-t futtatni képes gépeknek is 3 év múlva.
Egy 10 éves gépen egy mai, nem szándékosan Firefox 1.0-val meg GTK1-gyel szállított kiherélt Linux is kb használhatatlan, mielőtt valami ügyesokos beírja hogy bezzegalinuksz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az én gépemben 600Mhz CPU van 256 MB memória, videókártya valami alaplapi ürülék. Archlinux fut rajta pillanatnyilag Xfce-vel, de openbox-szal megy legtöbbet és már elérte a használható szintet.A GNOME meg a KDE meg nem linux, csak 2 gányolmány DE, tessék használni Xfce-t, vagy ablakkezelőt DE nélkül, meglássátok, hogy használható az! :)
szerk: ja és lightos programokkal, és nem megy egyszerre minden sz@r.
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, és? xp is futna rajta, de az is ugyanolyan elavult/buta szar lesz, mint a csupaszított xfce-s asztal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"elavult/buta szar lesz, mint a csupaszított xfce-s asztal."
Az "elavult/buta Xfce asztal" kb 10 000-szer jobb, mint az össze-visszaságos, kövér GNOME, vagy a túlcsicsázott, böhöm KDE. Néha nézd meg hány processz fut egyszerre, csak szívrohamot ne kapj!
Az Xfce cseppet sem lebutított, sőt van amiben jobb, mint a GNOME, vagy a KDE. Utóbbi kettő kövér, feleslegesen túlbonyolított, és erőforrásigényes. Mindkét fél vérszemet kapott; csak arra hajtanak, hogy mindenféle parasztvakító újdonsággal leelőzzék a másikat. Az Xfce projekt ezzel szemben használható rendszert igyekszik kialakítani, és a felhasználók igényeire figyel. Így semmiféle harc nem akadályozza őket egy normális DE készítésében, ami nem eszi ki az alkalmazások alól a RAM-ot és a CPU-t.
Az xp meg hiába menne, ha képes 5 percenként lefagyni, most meg még szépen is néz ki a rendszer. (xcompgr)
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
Egyébként most már az Xfce is kezd nehéznek tűnni az openbox konfigomhoz képest. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az xp meg hiába menne, ha képes 5 percenként lefagyni"
worksforme.
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
oké, vegyünk pl. egy nagyon egyszerű feladatot: meg tudok osztani egy nyomtatót a hálózaton xfce-n, gui-ból ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ilyen gépet hálózati nyomtatómegosztónak szoktak venni, mikor az komolyabb (értsd, több, mint 30K-s) nyomtatókban már lan kártya van, és eleve hálózati nyomtató...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehát nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
attól függ , mennyire értesz hozzá.
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hint: nem smb.conf kézi szerkesztéséről van szó, esetleg 57 függőség/adatbázis/akármi 10 oldalas tutorial-okból történő összehekkeléséről, hanem egyszerű gui-s kattintgatásról.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, sosem használtam hálózati nyomtatót, ott van tőlem 3 méterre, apum gépénél. :)
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ja tehát nem tudod. oké, köszönöm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
GNOME-ból még egy grafikus symlink készítőt is kispóroltak, de vannak szemek a panelra. Egyébként hagyjuk abba, ebből flame lesz. Mindenki használjon, ami neki tetszik. Ennyi.
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ctrl+shift + drag&drop
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkar bongeszobol betudod allitani.
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aham, out-of-box.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
felraktam ubuntut, azt írja, hogy "unable to connect".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
erre wines gépek is gond nélkül tudnak csatlakozni?
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, de itt lehet olvasgatni róla: http://www.cups.org/documentation.php?SEARCH=windows
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
CUPS? Persze. Amannyiben van nyomtatodriver. En egy Samsung Lasernyomtatot hasznaltam igy, XP-re volt driver, Linuxra volt driver, CUPS fel a Linux gepre, es IP alapjan.
Amennyiben vagy Linxura vagy Windowsra nicns driver, szopas :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Miutan az URL -t benyested.
Tesztelve.
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mellébeszélés, ignore.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> mellébeszélés, ignore.
hacksagon-nak írtam, nem te döntöd el ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, egy jobb klikk meg egy bal.
Az egyetlen dolog amit én sajnálok Xfce-vel kapcsolatban az, hogy nem álltak be ők is a pcmanfm2 fejlesztésébe. Abból meg a thunarból korrekt is fájlkezelőt lehetne összeheggeszteni.
### ()__))____________)~~~ ################
#"Ha én veletek, ki ellenetek?"#N210/Xubu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyre jobb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ARM Cortex A8 600Mhz, 256MB ram és hasít rajta a Maemo linux:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor kipróbálom a gépen :D
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
x86-ra nem javasolt, az ARM-os GNU/Linux terjesztes (de azon tenyleg szepen fut)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt úgy értettem, hogy az annál régebbi gépeket igencsak el kéne felejteni.
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ez az a hozzáállás, amit utálok: fejlesszük baromi kövérre a programot, így talán a hardvergyártók megnövekedett jövedelméből mi is részesülünk. Fúj! Minek majdnem ugyanahhoz 3-4 évente új hardver? Persze ez megint egy újabb összeesküvés-elmélet, ebben a szép, kapitalista világban.
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ne sirjon a szad szele, egyelore meg jobb helyre szulettel mint a tobbseg :p
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tőlem nyugodtan használj 10 éves gépet XP-vel, még 3 évig megteheted. :D
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha szakmabeli vagy és nem teheted meg, hogy 3-4 évente vagy még gyakrabban hardvert vegyél akkor valami nincsen rendben.
Ha nem vagy, akkor 6-7 évente vagy még ritkábban kell fejlesztened, mert az irodai szoftvercsomagok, webböngészők és operációs rendszerek hardverkövetelménye ennyi idő alatt nem sokat változott, legfeljebb a tartalmaké (webes tartalmak, HD videólejátszás stb.), amik meg hardveresen gyorsíthatók (Direct2D, hardveres videógyorsítás stb.).
Ha videójátékokkal játszol a szórakozást persze meg kell fizetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.. háromszor annyi memóriahasználat, tízszer akkora tárhely, -20%-os üzemidő mellett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A memóriahasználat jellemzően nem szokott több lenni Windows 7 alatt, azonban a rendelkezésre álló memóriát felhasználja a rendszer gyorsítására. A memóriahasználat nagy részéért az alkalmazások felelősek.
A tárhelyigénye többnyire magasabb, a Service Pack feltelepítése után a Windows 20 GB tárterületet foglal el.
Az üzemidő az esetek többségében magasabb a fejlett energiagazdálkodásnak köszönhetően.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
7-8 ezer forintért meg már lehet kapni egy 160 gigás HDD-t, kthxbye.
szerk.: én is be akartam írni, hogy a 7 azért használja ki a fizikai memóriát, hogy csak akkor pagefile-ozzon, ha tényleg muszáj (szemben az XP-vel).
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem tesztelésre kell egy xp image, elröfög 192 m rammal úgy, hogy fut rajta böngésző (ie8/ff4/ch közül az egyik) és egy sqlserver express. Ezek szerint a w7 is beéri ennyivel? Mert az meg lassan kéne az ie9 miatt ;]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
192m ram? ne viccelj már. fillérekért kapsz legalább fél gigát. és igen, annyin már eldöcög. a múltkor még én is meglepődtem, amikor rátoltam egy win7 image-et egy gépre. azt hittem, 1 gb ram van benne, de utólag kiderült, hogy csak fél. taskmgr-ben meg csak néztem, hogy a használt memória 330mb. na ennyit erről. aki szarból akar várat építeni (esetünkben a szar a 10 éves gép), az ne lepődjön meg, ha a végeredmény bűzlik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem 2 giga van, viszont az XP-t Virtualboxban használom OS X alatt, ott vidáman elvan 256 Mb-tal. Ha Windows 7-et szeretnék, akkor viszont durván 4 Gb-ra kéne bővíteni a hostot. Szóval az XP-nek megvan a jogosultsága egyelőre. Pl, hogy a csak Office 2003-mal megnyitható dokumentumokat meg tudjam nyitni Mac-en, vagy egy magyar fotóelőhívó szolgáltatás WIndowsos megrendelőszoftverét használhassam.
Elsődleges oprendszerként, host-ként viszont nem használnám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vm image problémámat megoldom -- köszi -- nem erre irányult igazán a kérdés, a "szarból várat" mondást meg tartogasd otthonra plz.
Egy dolog miatt írtam be ezt, mert kíváncsi voltam, hogy hogyan lehet "bebizonyítani", hogy a w7 memory footprintje versenyképes az xp-vel. Na erre megkaptam a választ: sehogy. Köszi.
Bár túlzónak tűnik a "háromszoros memóriaigény", de aki képes tagadni, hogy nem csupán csak érezhetően több, az vagy segghüje, vagy fanboi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nem szükséges szolgáltatások leállítása és komponensek eltávolítása után nem jelentősen nagyobb a memóriaigénye, mint a Windows XP-nek.
Ha kifejezetten az a szempont, hogy a memóriahasználat alacsony legyen akár a teljesítmény rovására is akkor a SuperFetch is kikapcsolható.
Legalább 512 MB memória ellenben javasolt, a virtualizációs szoftverek is ennyit javasolnak a Windows 7-hez, egynél több rendszer virtualizációja esetén a deduplikáció is szóba jöhet a memóriafogyasztás csökkentésére.
Összességében egy 1 Ghz-es Pentium III processzor 512 MB memóriával és 30 GB-os merevlemezzel már használható Windows 7-el, persze kompozit ablakkezelés, hardveres videógyorsítás és Direct2D nélkül (egy korszerű low profile PCI-os videókártya esetén talán ezek is mennének).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A minimális hardverigénye is 1 Gbyte, szerintem 512-vel még a telepítő sem indul el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mert telepíteni csak dvd-ről lehet ám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyári DVD-k 512 MB memóriát követelnek meg a telepítéshez.
Azt hogy mennyire használható a rendszer 512 MB memóriával mindenki szimulálhatja maga,
msconfig -> Boot -> Advanced options -> Maximum memory
, a következő bootolásnál már maximálisan annyi lesz a memóriahasználat amennyit beállítottál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az volt a kérdésem, hogy mit lehet kihozni belőle. Ezt a 192 megás memóriaigényű vm image-et sem túrtam szét, pedig nyilván addig szelektálhattam volna a komponensek között, amíg kiderül, hogy 640kb valóban elég mindenkinek.
Egy XP pro sp3 van telepítve, mindenféle takarékossági intézkedés nélkül, naprakészen frissítve (korábban még a security essentials is elcöcögött benne, de az nagyon ette az erőforrásokat, így leszedtem). Ugyanez a felállás egy VBE esetében igen csekély lenne, de még fél gb is necces. W7-nél elhiszem h elindul az alapinstall 512mb-al, de légyszi-légyszi ne akard már elmondani, hogy -- bár a ms is jócskán megnövelte a minimális rendszerkövetelményeket a W7-nél az XP-hez képest -- de azért ugyanolyan kis takarékos.
Amellett meg nem találtam olyan leírást sehol (nem végeztem MCSA tanfolyamot), amiben részletesen megadják, hogy mit kell kinyesni a rendszerből, hogy egy XP takaréklángján égjen csak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kérdés az volt, hogy 6 éves vackokon gyorsabb-e, mint az XP.
Nem az, hogy fél napot keresgélsz ócskásnál ramok és hdd után, hogy aztán az XP-nél haszontalanabb rendszert kapj, amiből még egy normális backup-ot is kispóroltak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HUPon vagy, "a vindóz szar, bármit is válaszolsz, nincs igazad" az elvárható értelmi szint, ne gondold hogy akár látott is már közelről Win7-et mielőtt bármit írt volna róla.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mind csak a fejedben létezik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mondja az 1 év 40 hetes tapasztalt ős tag :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, négyből kettő. Mr. OMGLOL is megérkezett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Új lehetsz errefele ha szerinted Hunger az OMGLOL.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1:)
Hunger mögött még a 6 éves regemmel így is elbújhatok;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az az észrevételem, hogy az a konfiguráció ami nem alkalmas a Windows 7 futtatására Ubuntu vagy OpenSUSE disztribúciókkal sem használható, egy testreszabott Linux rendszer kell rá asztali környezet, esetleg grafikus felület nélkül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy ha mégis, akkor egy openoffice/firefox kombót használva (mondjuk kutatáshoz) már nem biztos, hogy a szinte kötelezőnek mondható zenehallgatáshoz is lesz kraft :D
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ja hát a linuxos openoffisz az tömör gyönyör mondjuk egy 20mb-os ppt megnyitásakor :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez még mindig ~3 év!
Attila, Perger
-----------------------------------------------------
"Az a szoftver, amelyiket nem fejlesztik, az halott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehat meg 3 evig nem lesz SNI support az osszes major browserben.
:(
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak most olvastam utána hogy mi ez - eddig csak 1-1 ssl-es szerverem volt egy gépen - de a wiki szerint vista illetve ff2.0 óta ez már nem probléma. Persze még sok az XP, pl. nálunk is szinte csak az van, de idén át akarok állni win7-re.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az SNI feloldja a tyuk vagy a tojas problemajat (a kliens csak a ssl/tls handshake utan kuldene a HTTP kerest, benne a Host-tal, ergo a handshake-nel nem tudja a server, hogy melyik cert-tet azonositsa magat a kliens fele), minden major bongeszoben tamogatott, kiveve windows XP-n azokban a bongeszokben, amik a OS ssl libjet hasznaljak (IE es Safari)
http://en.wikipedia.org/wiki/Server_Name_Indication#No_support
amig ez nem oldodik meg, addig kulon IP-re kell pakolni az ssl-es siteokat, vagy pedig SAN/UCC segitsegevel 1 certbe kell felvenni az osszes szukseges domaint.
akkor mar inkabb a tobb IP, bar lehet hogy hamarosan dragabb lesz 1 uj ip, mint egy dragabb cert. (IP apocalypse)
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csinálgatok egy statot az aggregált webes forgalmunkból és pont az SNI apropóján kezdtem el. Ez olyan napi 1 millió hitet jelent azon a webszerveren, ami 150-160e lapletöltés és 15e körüli látogató. Néhány adat:
Helyezés, hitek, százalék, OS vagy böngésző
1 10209901 59.50 118652 Windows XP
2 3473757 20.25 32489 Windows 7
3 902324 5.26 9802 Windows NT*
4 896259 5.22 9886 Windows Vista
5 581510 3.39 10519 Google Robot
7 155340 0.91 4139 Linux
10 123701 0.72 1875 Mac OS X
*: A windows NT pont jelenthet még Vistát, Win7-et vagy Win2k3-at és Windows XP 64bitet. Ez azért ilyen, mert fel kellett okosítani a modlogant, nem mai gyerek. :)
1 6526146 36.92 64008 Firefox 3.6x
2 4598863 26.01 47349 Internet Explorer 8.x
3 1307536 7.40 20946 Internet Explorer 7.x
4 1133468 6.41 9666 Opera 9.x
5 844561 4.78 18299 Internet Explorer 6.x
6 747384 4.23 7345 Firefox 3.5x
7 581653 3.29 10560 Googlebot 2.1
8 344044 1.95 2936 Internet Explorer 9.x
A fentiek az Április havi eddigi adatokból születek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Chrome-ot ennyire kevesen használnának? Nem hiszem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a modlogan egyszerűen nem ismeri a Chrome user agentjét és mivel én sem vagyok Chrome hívő nem is gondoltam rá. Minden esetre az IE+FF+Opera trió 80% felett ad és elnézve a többi brózert, a modlogan egyáltalán nem lövi be 100%-osan az ismeretleneket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes, hogy a Linux megelőzi az OSX-et...bár megvallom, örülök neki :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hittem, már rég lejárt. Persze még mindig rengeteg XP-s gépet látok.
OFF: Miskolcon láttam egy reklámtáblát, amin alul-felül belógott a lila-fekete GNOME panel.
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mondjuk tenyleg baromsag, hogy Vista/W7-re legyen XP-re visszaszamlalo, logikus lenne akkor XP-re inkabb ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyira nem hülyeség, ha az IT staff tudja, hogy még mennyi ideig kell számolnia az XP-vel. Én kitettem a munkahelyemen a menedzsment PC-re. Jócskán van az ügyfeleknél XP. Ha tippelnem kéne, akkor azt mondanám, hogy több az XP, mint a Vista/W7.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anyósom mint "IT staff" az XP-jével. Ha én egy tehetős krumplihámozó vagyok egy db legális XP Home-ot birtokolva (mint IT staff home) akkor legális alacsonyabb rendű "egyenrangú törvényes" felhasználóként nincs jogom élő figyelmeztetést kiraknom a gépemre. A "valamikor két év múlva" határidő annyira nem a napi dolgaim közé tartozna, hogy nagyon (nem).
Talán frissítéskor kaphatnék egy lehetőséget, hogy ki akarom-e rakni az asztalomra (vagy bárhova) a figyelmeztetést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
SAJNOS a ms annyira el van szállva magától a w7 megjelenése óta, hogy az xp-t és így annak felhasználóit messziről lenézi, mindemellett már a win8 készítése és kiadásának előkészületei zajlanak ROHAMLÉPTEKKEL...
Én is azt mondom, h az xp felhasználóinak igazán fontosabb/hasznosabb dolog lenne kiadni egy ilyen számlálót, de ez lehet, már túl nagy kérés lenne a ms felé, hiszen már se új directx, se új böngésző - ie - nincs és nem is lesz xp-re...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lenézi? ezt meg hogy? 13 évig támogat egy rendszert, ez kb. példanélküli egy kliens os esetében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igenis lenézi, írtam mindezt arra fel, hogy az xp-felhasználói még ma is igencsak TÖBBEN vannak a win7 felhasználóinál, és itt nem csak azért, mert legtöbbjüknek gyenge a gép a váltásra... SŐT...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és miért nézi le? mesélj már kicsit. én nem láttam semmi press release-t, amiben ezt így leírták volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ehhez nem kell pressrelease... mindössze a ms ismerete...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
köszönöm a semmit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
omg, komolyan, akinek gyenge a gépe, annak ott a Starter Edition, amúgy meg érdekelne, hogy te mit nevezel "gyenge gépnek".
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt ne nekem mondd/írd, hanem annak, aki panaszkodik emiatt. Szerencsére nekem nincs ilyen problémám. Nálam a win7 inkább szoftveres okokból volt felejtős...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oké, de ha úgy tűnik, hogy ha rajtad múlna, még mindenki XP XT-t használna DOS-szal.
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted az mennyivel normálisabb dolog, ha úgy építenek össze egy oprendszert, hogy ha már csak a méretét nézzük a csupasz rendszer foglal majd' 20GByte-ot - az más dolog, és utálom mikor rávágják erre a témára azonnal azt, hogy manapság "hányszáz gigás/terás" hdd-k kaphatóak, szerintem 20GByte még ma is ugyanúgy 20 ugyanolyan értékes GByte mint, amikor a legnagyobb kapacitású hdd, még 20-40 GByte volt! És ez a véleményem mindig is ez marad... Én azt a jónéhány GByte-ot sokkal hasznosabban is megtölteném egy merevlemezen, minthogy hagyjam, hogy egy csupasz oprendszer - ja bocs, mégse csupasz, van wordpad-ja meg paint-ja is alapból azta'... kitudja milyen alkotórészei foglalják el azt. Mondom mindezt összehasonlítva azzal, hogy szinte bármelyik grafikus felületű Linux-rendszer tartalmaz alapból komplett office csomagot, gimpet, és még sorolhatnám... mindezt úgy, hogy a merevlemezt nem falja fel közben. De biztos az én felfogásommal van a baj, ha sokan nem így látják és hagyják a windows-ok további erőforrás-pazarló irányba történő fejlődését.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Manapság már simán kapsz több TB-s merevlemezt, de mi csak számoljunk 1 TB-vel. Annak az 50-ed része a 20 GB, amiről beszélsz. Sajnálom, ilyen a világ, nő a hardver, nő a szoftver is, nem csak a Windows hanem minden.
Amikor még 40 MB-es merevlemezek voltak, akkor a DOS elvitt 3 megát, az sem tudott többet, de helypazarlóbb volt.
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudom, hogy ez már változtathatatlan, és örülök, ha érthető voltam. Elég bosszantó tény ez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a csupasz rendszer foglal majd' 20GByte-ot
Te miről beszélsz? Az a majd' 20Gbyte, igazából kevesebb, mint 7, de ne zavarjon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
plusz az már mellékes, hogy jó eséllyel 15 éve megírt programok is vígan elfutnak rajta... nem baj, nem fér el a 20gb a terás diszken...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nem baj, nem fér el a 20gb a terás diszken..." -> Pont erről beszéltem... szánalmas vagy...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ő szánalmas... de nem lep meg ez a színvonal, ld. feljebb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amit legutóbb neki írtam, neked is üzenném akkor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk az már a nyomorékságnak egy igen egzaltált foka amikor _egy_ dvd-ről 20 gigás rendszert fel tudsz rakni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne haragudj, de a 20 gigával tényleg erősen mellélőttél.
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez még mindig csupasz... Szerintem... Természetesen így volt értendő, amit írtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látod, hogy nem értesz hozzá, mert nem csupasz, ugyanis: http://hup.hu/cikkek/20110426/windows_xp_tamogatas_visszaszamlalo_a_mic… http://hup.hu/cikkek/20110426/windows_xp_tamogatas_visszaszamlalo_a_mic…
Ha ezeket a frissítéseket beleintegrálnád a telepítőbe, és úgy tennéd fel, akkor is 20 GB-t foglalna?
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Én mindenesetre nem ezt hívom csupasz rendszernek." -> Maradjunk annyiban, hogy ez a téma erősen nézőpont kérdése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, bizonyos nézőpontból a "kétszázan összevertek öt embert" is "tömegverekedés" :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak 50 vs 4 volt :)
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, minden csak nézőpont kérdése.
[Huba] – Nem a leckédet kéne írnod?
[Kázmér] – Nem. Többet nem írok leckét. Nem tesz jót az önértékelésemnek.
– Miért?
– Mert azt az érzést kelti, hogy nem tudok eleget! Nyomaszt, hogy jó megoldást várnak tőlem, amikor tudom, hogy az én megoldásom rossz. Nem tanulni kell tehát, hanem megpróbálni elfogadni magamat olyannak, amilyen vagyok.
– És az jót tesz az önértékelésednek, hogy sötét maradsz?
– Nana! Mondd inkább így: „Értelmileg alternatív”.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nezopont kerdese
gondolom a WinSXS az megvan mindenkinek, hogy micsoda
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa376307(v=vs.85).aspx
http://blogs.msdn.com/b/e7/archive/2008/11/19/disk-space.aspx
friss telepites, felraksz nehany par megas programot, es a maris elkezdi kibontogatni a rendszer a kulonbozo verzioit ugyanannak a libnek a kompatibilitas miatt.
ahol lehet ott ugyan hard linkekkel van megoldva, szoval nem olyan szornyu a helyzet mint elsore tunik.
es ez meg mindig csak a windowsnak a cuccai (igaz, hogy ha nem raksz fel olyan programokat, amiknek szuksegesek ezek a libek, akkor nem bontogatja oket ki)
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat, nalam is 20G volt. EGy eve raktam fel (durvan, pontosan nem tudom) es ma neztem, 20G volt a foglalas. Mondjuk, ccleaner 5G-t fel is szabaditott.
Nem is zavarna, ha nem 40G lenne a C: particiom (eredetileg XP volt, annak boven eleg volt, igyekeztem azt upgradelni- nem ment, persze, magyar 32 bites XP-t angol 64 bites w7-re cserelni nem egyszeru. )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Celtic ne fárasszál... Tudod mi a különbség, a kommentemet kiváltó "csupasz rendszer" és a te egy évvel ezelőtt feltelepített rendszered jelenlegi helyfoglalása között?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az már annyira csupasz lehet, hogy Microsoft bácsinak nem tetszene.
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a rohadt, vadkapitalista Microsoft már csak ilyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilvan egy ev hasznalat. Sajnos, arra nem emlekszem, hoyg egy eve mennyit foglalt, amikor felraktam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Segítek, 20 giga helyett 6,57 giga az az oltári nagy helyfoglalás, amelyből 1 giga csak a pagefile, úgyhogy akár 5,57 gigának is vehetjük. (Az állítólagos irgalmatlan memóriahasználat miatt a feladatkezelővel együtt csináltam a screenshotot)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Koszi, akkor ezt megjegyeztem. Nem vicceltem, tenyleg nem tudtam mennyi egy alap w7 install merete. (mint emlitettem, XP volt elotte, nem gyalultam a particiot, arra ment ra)
Megneztem, most 20G a merete (kivancsi lennek, az a tegnapi 5G honnan szabadult fel a ccleaner-rel, ha tegnap is 20G volt...furcsa ez)
Szoval akkor erdemes min. 40G-s particiora telepiteni, meguszhatja az ember kesobb az "elfogyott a hely, mikor a levelben mellekelt filmet akartam megnezni"-stilusu hibajelenteseket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam közel 20 GB, persze szervízcsomaggal, az azóta érkezett frissítésekkel és Internet Explorer 9-el, de ezek nélkül a rendszered nem naprakész, megbízható és biztonságos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, hát ha az eredeti, több éves kiadás óta tárolgatva van minden egyes frissítés után a korábbi verziók állapotmentései, akkor biztos össze lehet ilyen helyfoglalást hozni tetszőleges más asztali oprendszerrel is. Én mindenesetre nem ezt hívom csupasz rendszernek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, hát ha...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt mégse írjuk már a Microsoft számlájára, hogy te nem értesz a Windowshoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne röhögtess már.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te ne röhögtess... a mindenféle (több 100 MB-os, CD-ről telepített nem egy közülük) külsős sw-vel felszerelt Win7-em teljes lemezterület-foglalása 20 GB, pagefile-lal, user könyvtárral (cache-k!) együtt.
Láttál már amúgy Windows 7-et? Nem úgy tűnsz. Ez esetben viszont lehet hogy nem kéne baromságokat mondanod róla, nem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem láttam még... hagyjuk...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maximum magadon nevethetsz, kényszeredetten...
A többségnek nem fontos, hogy a több száz gigás diszkek világában (ahol már SSD-kből is minimum 120 gigást érdemes venni a legjobb ár/kapacitás/teljesítmény arány miatt) elfoglal a Windows pár gigát biztonsági mentésekre. Ők szerinted szánalmasak.
Bezzeg te, akinek bizony nagyon számít az a pár giga, nem képes kikapcsolni ezt a biztonsági funkciót és törölni a mentéseket.
Biztos, hogy a többség a szánalmas és nem pedig te? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pont erről beszéltem, h mivel a többségnek nem számít/ilyen a hozzáállása ezért ilyen a programozók lustasága is, akik sokszor egy segédprogramot is képesek felhízlalni, lásd nero legújabb verziója már a fél GByte-ot is túllépte... Remélem "átment végre az üzenet"...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne haragudj, de te most már nagyon kevered a dolgokat, és tényleg elhiszem, hogy nem igazán értesz a Windowshoz, ami persze nem szégyen (én sem értek mindenhez), csak ne erőlködj a témában.
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fél GB-os Neroban a CD író rész kb 20-50 MB, és van benne hangszerkesztőtől borítókészítőn át DVD-video kódolóig meg backup programig minden hülyeség... 10-20 különálló program hadd foglaljon már le együtt 500 MB-ot, légyszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk a Nero-t pont nem venném ide, szerintem el lett baszva teljesen. A legjobb CD-DVD író volt, aki ilyet akart, az biztosan ezt használta. Aztán lett belőle egy feature halmaz, amiben már azt sem tudja az ember, hogy mik találhatók.
Ha csak egy CD-DVD-t akarok megírni, biztos, hogy sosem ezt a fél gigás "valamit" raknám fel. Persze Windowst sem nagyon használok, de ez részletkérdés. Linuxon is ugyanúgy utálom az ilyen meghatározhatatlan funkciójú szoftvereket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem Windowsos koromban a Roxio Easy Media Creator volt a kedvencem, Nerobol mar a 6-os sem tetszett, de az legalabb meg mukodott
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De milyen programozók lustaságáról meg programok felhízlalásáról beszélsz jelen esetben? Nem érted, hogy ez egy biztonsági funkció, hogy a feltelepített frissítéseket probléma esetén el lehessen távolítani? Ha nem lenne ilyen lehetőség, akkor meg egy másik topicban amiatt puffognál...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi, hagyjuk inkább úgyis csak félreértjük 1mást... És nem puffogtam, csak leírtam a véleményemet, mint ahogy itt sokan mások.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem én, hogy mire gondolsz, nekem se tetszenek az egyre nagyobb, elhízott programcsomagok és mai napig rácsodálkozok a demoscene alkotásokra, hogy miket lehet leprogramozni néhány kilobyteban. De ahogy írtam, ez a helyfoglalás a Windowsnál pont nem a programok miatt van, hanem a felhasználók érdekében létrehozott mentések és visszaállítási pontok miatt, amiket ha nem szeretnél - mert advanced user vagy -, akkor letörölheted és kikapcsolhatod őket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy 3 hete feltelepített 64 bites Windows 7 Professional bekapcsolt Windows Update-el és kikapcsolt rendszervisszaállítással, állapotmentéssel, telepített opcionális frissítésekkel (Microsoft Security Essentials, Microsoft Live Essentials stb.).
Mindenesetre szerintem nem olyan jelentős az a 20 GB.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát mondjuk tény, hogy nem is kevés, ha tényleg semmi más nincs rajta. Gondolom ebben benne van az SP1 feltelepítése is és a miatta hátrahagyott backup fileok... Ha minden rendben tűnik és nincs szükség ezekre az SP1 backup fileokra, akkor 3 gigát fellehet szabadítani akár ezek eltávolításával is, egyetlen paranccsal:
dism /online /cleanup-image /spsuperseded
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Koszi, ezt megnezem.
Update: jot tett neki, 4G felszabadult. Koszi.
--
http://www.micros~1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak fény derül itt minden talányra. kiderül pl., hogy máshogy is lehet frissíteni, mint lerántani egy adott csomagot teljes egészében, aztán in-place kicserélni minden fájlt. de érdekes... :) de csak azért is a windows a szar. 20 gb !!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"de csak azért is a windows a szar. 20 gb !!" -> a jó/stabil rendszernek nincs is szüksége ilyen biztonsági-mentés sz@rokra... Pláne nem ennyi helyet zabálva... De fényezzétek csak a windows-otokat, innentől kezdve egy szót se szólok már ebben a témában, eddig is lezártam már a témát, most is csak azért írtam ismét, mert van aki még mindig jobban érzi magát kötekedéssel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL! tehát akinek van backup-ja, annak szar a rendszere. rendkívül "érdekes" szemlélet :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már megint félreértesz. Már hozzászoktam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a jó/stabil rendszernek nincs is szüksége ilyen biztonsági-mentés sz@rokra"
akkor viszont te sem érted magad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért is?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyáltalán nem, amúgy ez a dolog nagy hiányossága a Linux/BSD rendszereknek. Mármint hogy nem adnak olyan egyszerű megoldást, amelyben bekapcsolható, hogy egy fájl felülírása során megőrizze az eredetit.
Viszont az tényleg lejött ebben a szálban, hogy bár vannak elképzeléseid, mégsem ismered a Windows-t. Hozzáteszem: én sem.
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hidd el, hogy amennyire szükségem van, annyira ismerem is a windows-t.
Ettől se jobban, se rosszabbul nem fogom és nem is akarom ismerni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha saját bevallásod szerint is hülye vagy hozzá, ne oszd az észt róla.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mikor is vallottam ezt? Be kellene fejezni már ezt a személyeskedést mert kezd unalmas lenni.
szerk.: attól, h valaki valamire azt írja, h nem akarja se jobban, se rosszabbul ismerni, még ne jelentse már azt kapásból, hogy hülye... Nem ismersz annyira, hidd el, hogy ilyen kijelentésekkel csak úgy dobálózz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt látni is kéne valamit? Csak egy nagy függőleges csík van itt... Extra trolls go to bed!
---
"Próbálta már kikapcsolni/bekapcsolni?"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt most konkrétan mire kérdezted?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a függőleges kommentre.
---
"Próbálta már kikapcsolni/bekapcsolni?"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te simán mondhatod másnak hogy szánalmas, de téged senki se hülyézzen le. Értem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne csak értsd, értsd jól. Részemről téma lezárva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, en is felrohogtem :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> egy szót se szólok már
HALLELUJA
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönjük, ÁMEN.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a jó/stabil rendszernek nincs is szüksége ilyen biztonsági-mentés sz@rokra"
Uristen, ugye csak viccelsz? Linuxon is rendszeresen backupolok, OS X-en is rendszeresen tennem (fuggetlen attol, hogy mindenki mondja hogy hany eve nincs vele semmi baj) mar csak a hardveres fail lehetosege miatt is.
"Pláne nem ennyi helyet zabálva"
Meg mint emlitettek fentebb, ki lehet kapcsolni (csak nem erdemes)
Meg az ugye megvan, hogy a Windowst atlagfelhasznaloknak keszitik (alapbeallitasok meg vegkepp miattuk olyanok, power user majd "osszerakja maganak 5 gigasra a C-t"), nem ubergeekeknek, akiknek ha osszeomlik a rendszeruk, akkor is helyrerantjak chrootbol.
Nem arrol van szo, en is szeretem kerulni a Windowst, ezert is tervezek a jovoben egy Macet is venni, de azert ne vicceljunk mar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az az erdekes, hogy azert elotte volt dism /? meg hasonlok, hogy vegulis mi a lofutyit csinal ez, es ezeket az opciokat nem irta a draga...Szovl kivancsi lennek, honnnan vetted ezeket az opciokat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dism /?
dism /Online /?
...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oke, a masodik kiadja :) Meg a neten is megtalaltam (utolag) az infot. Csak az elso parancs (dism /?) affele short help. Najo, megint tanultam, nem volt hiaba ez a het sem, koszi :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"felhasználóbarát"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az. a hétköznapi felhasználónak nincs szüksége ilyenekre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
illetve megtalálja ugyanezt(?) a disk cleanup-ban kattintgatva is (service pack backup files néven)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jahogy :) látszik, hogy sose kerestem. ahogy szerintem a user-ek 99%-a sem. de mi azért picsogunk itt 4 gb-okon :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
wahahah, máskor meg ha nincs parancssori tool, akkor az a baj
"made my day"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt még le akartam írni, hogy a win8 fejlesztésében sincs semmi különleges, majd nézegesd kicsit a windows timeline-t, és rájössz, hogy az xp-vista váltás kivételével sohasem volt 3 évnél hosszabb idő új kiadás nélkül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ettol fuggetlenul a win7 jol osszerakott rendszer, illetve eddigi infok alapjan a win8 nem fog olyan ujdonsagot hozni, ami miatt megerne azonnal valtani.
en nem lepodnek meg, hogy ha a win7 kb. hasonlo eletciklust jarna be, mint az xp.
a win98-hoz kepest az is kb. akkora nagysagrendi ugras volt (najo, NT4/win2k-hoz kepest nem volt akkora, de mezei user azt nem hasznalt).
szoval engem jelenleg az sem fog zavarni, ha a win8 akkora blama lesz, mint a vista.
http://en.wikipedia.org/wiki/Second-system_effect
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"ettol fuggetlenul a win7 jol osszerakott rendszer, illetve eddigi infok alapjan a win8 nem fog olyan ujdonsagot hozni, ami miatt megerne azonnal valtani."
nem tudom, te miket olvastál, de én nem igazán ezt vettem le az eddig infók alapján :)
btw. az sosem jó, ha nagy a változás, sokkal nehézkesebb. a lényeg, hogy nagyon jól kell árazni az upgrade-et, különben tényleg nem fognak frissíteni "if it ain't broke, don't fix it" alapon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nem tudom, te miket olvastál, de én nem igazán ezt vettem le az eddig infók alapján :)"
te miket olvastal?
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ami így első körben rémlik, az pl. az indítás/leállás módosulása. a rendes indítás is amolyan "félig" hibernálás lesz, méghozzá tömörítéssel, hogy gyorsabb legyen. milestone1-et próbálva valóban atomgyors, de ez még úgyis fog lassulni a véglegesig.
a másik a grafikus felületek. ha jól rémlik, 64 bitre valami totál más lesz, meg tablet-ekre is lesz külön.
harmadik a cloud agresszív erősítése, nem kizárt, hogy úgy, mint a chrome os, azaz live id-t használhatsz a belépéshez pl.
ezek persze csak spekulációk, de ilyeneket is hallani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor ~ugyanazt, amit en.
nekem a windows app market volt az, ami tetszett, de azt ugy sejtem hogy win7re is be fogjak hozni.
amiket felsoroltal, azok szamomra csak ilyen nice to have feature-ok.
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"milestone1-et próbálva valóban atomgyors, de ez még úgyis fog lassulni a véglegesig."
Kipróbálnám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://bit.ly/hye9rK
1 eves win8 build kiszivargott nemreg. ebben a buildben nincs benne szinte semmi az uj featureokbol.
elerheto dc-n es kazettan.
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszöntem, erről nem tudtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a milestone 1 sem egy éves, de egyébként pont tegnap került elő milestone 2 (7955).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igazad van, tavalyi ugyan, de oszi (szeptember 22).
milestone 2-rol nem tudtam.
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lenézésről van szó. Egyszerűen csak kényszeríteni akarja az XP használókat, hogy vegyék meg a Win7-et. Az XP-ből már nem szárazik bevétele. Az aki 2013-ig vár a váltással, az már vélhetőleg csak a Win8-at fogja megvenni, és ez nem jó az MS-nek. Nekik az a jó, ha mindenki megveszi a Win7-et most, és 1--2 év múlva a Win8-at.
-----
"Én vagyok a hülye, hogy leállok magával vitatkozni."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyszerűen csak kényszeríteni akarja az XP használókat, hogy vegyék meg a Win7-et. Az XP-ből már nem szárazik bevétele.
Arra még nem gondoltál, hogy egyszerűen nem akar egy 13 éve megjelent rendszer számára külön support-részleget fenntartani, pláne úgy, hogy az a rendszer a mai gépek követelményeinek (többmagos processzor, 64 bit) nem igazán felel meg. Azokat a programozókat, akik az XP-ben vadásznák a hibákat, lehet értelmesebb munkára is fogni.
Ui.: Elviekben még eddig sem támogatták volna, csak tényleg nagy volt a felhasználói bázisa, ezért kibővítették a támogatási időt.
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A support fenntartásának problémája már nem kérdés, mivel már elég régen eldöntötték, hogy mikor ér véget a terméktámogatás. Mivel a felhasználók egy része nem váltott az újabb rendszerekre (Vista és Win7), így eltolták a végső dátumot. De ez sem tegnap volt.
Ez a visszaszámláló nem változtat meg semmit, csak megpróbálnak (így is) nyomást gyakorolni a vevőkre. Vélhetőleg a "célközönség" a vállalati szféra. Hiszen ha otthon van egy XP-m, akkor ez a számláló nem fog felizgatni. Ellenben a vállalatai szférában az újonnan beszerzett gépek már nem XP-vel érkeznek, így esetleg lehet "sokkolni" a döntéshozókat a számlálóval.
-----
"Én vagyok a hülye, hogy leállok magával vitatkozni."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez így van; csak az a fura, hogy Windows XP-re nem adták (még) ki, egyéni felhasználóknak pláne praktikus lenne egy ilyen figyelmeztető.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
megy ez linux alol is, no para:
#!/bin/sh
time=`date +%s`
left=$((1394409600-time))
lday=$((left/86400))
/usr/bin/wish <<EOF
label .l1 -text "Windows XP - End of support: ${lday} days"
grid .l1 -row 0
EOF
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem para, főleg, hogy engem Linux alatt nem érdekel, hogy mennyi ideig támogatott az XP. Más sapka van rajtam, ha a saját gépemen vagyok :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valoszinuleg azert van, hogy az xp userek erezzek, hogy ciki
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az sem mellékes, hogy a gadget support először Vistában jelent meg. ;-)
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez igaz, de eddig is milló program volt XP-re,
ami leköltözött a tálcára, és onnan "okádta"
a hasznos/fölösleges információk tömkelegét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem látja a számlálót, akkor csökken az esélye, hogy érezze... :)))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy ez most ilyen burkolt lépés az XP életben tartására.
---
"Próbálta kikapcsolni/bekapcsolni?"
A Linuxot nem csak parancssorral lehet használni, hanem a Linux parancssorát lehet használni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Napról napra szánalmasabbnak érezheti magát az ember?
--
fantázisdús aláírás v1.09
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kis frissítés ezt már telepíteni sem kell:
http://www.microsoft.com/hu-hu/kkv/kampanyok/get-Modern/default.aspx
Csak hogy előhozzuk ezt a jó kis topikot:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni