- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1634 megtekintés
Hozzászólások
Mindeközben:
Olcsóbb akkukat szerel majd az iPhone 12-kbe, hogy ellensúlyozza az 5G hardver költségeit
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sosem voltak erősek akku ügyben. :)) Ez nem ugyanaz a gyártó, amelyik csilliókért ad egy okosórát, ami egy nap használatot sem bír ki töltés nélkül?
It is our choices that define us.
Thinkpad X1 Carbon | Arch linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, az egy másik gyártó lehet, az én Apple órám simán bírja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig nem ígérnek többet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól értem, itt fordított a teszt: van egy konkrét forgatókönyv, amit ki kell bírni 18 órán keresztül. Nekem pl. a 45 perces app usage értelmezhetetlen az órán, ha 45 percig kell csinálnom valamit, akkor kiveszem a telefont a zsebemből. :) Emiatt viszont az óra jóval tovább bírja, mert kisebb a terhelés, mint amivel tesztelték.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor jó! ;)
It is our choices that define us.
Thinkpad X1 Carbon | Arch linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3 napot megy el egy töltéssel a watchom ahhoz képest hogy 18 órát ígérnek. persze te biztosan több tapasztalattal rendelkezel a témában hiszen neked nincs ilyen eszközöd. igazad van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
;) Ne viccelj, neked van igazad. Apple = evone = <3 (ha ios-ről írtam volna ezt, akkor gondolom csinos emoji lenne itt, akkor is, ha a hup-on nem lehet ilyet írni)
Én jobban szeretem az órámat a karomon hordani, ezért nem veszek hulladékot, ami a konnektoron csüng "3 naponta". Itt részemről le is zárom a threadet, de várom a minél frappánsabb választ. :)
It is our choices that define us.
Thinkpad X1 Carbon | Arch linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem mindenki hordja 0-24 az óráját. :(
ja és: <3
hmm, nincs itt egy emoji se. ne haragudj rám, nem az én hibám hogy ostoba vagy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, de te lehet, hogy csak az időt nézed meg rajta, más meg használja is... vagy valami technikai csoda történik nálad, hogy négyszer annyi ideig bírja, mint a gyári specifikációban átlagos használattal, arra gondolni se merek, hogy túlzol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
reszvenyeskent tamogatom!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amikor jott a split hire akkor megnyomtam a margint kemenyen es beraktam AAPL-be 445on + opciokat toltam ra. hajra hajra!
a tozsde leszarja lathatolag a pandemicet, menjen a brrrrrr money printer, aztan kesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te már akkorában tőzsdézel, hogy mostanra már multitrilliárdosnak kell lenned! 😁
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
~1-1.25% kozott lehet felvenni USD-t. BARMIBE rakod tobbet hoz, egy S&P500 D ETF tobbet fizet osztalekba... ingyen penz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a golden age nem fog örökké tartani és az utolsó beszálók nagyon meg fogják szívni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igy van. de se te, se en nem tudjuk, hogy most ez hetfon lesz, egy het mulva, vagy majd 2021 junius 17-en.
egy jo durva crashnek is nagyon orulnek, de har marciusban elmaradt; hiszen utana elobb-utobb vissza fog minden menni, es akkor is halalra lehet keresnie magat mindenkinek.
ha nem mentem nyugdijba a crash+3. evben, akkor elrontottam valamit nagyon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eszméletlen ami a kisebb részvényekkel is megy, nézz rá pl. a Livongo Health-re (ez a favoritom fél éve), vagy Zoom-ra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
eleg fincsi a livongo, a zm-et persze kovetem, de az mar nem hozott 50%-ot az elmult 20 napban, nem izgi :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hidd el, előbb-utóbb nem fog visszamenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sosem tortent meg ilyen konkretan miota van tozsde, szoval nem hiszem el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A dollárnak kell hozzá megroppania.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem fogadnek erre sem komoly penzben. illetve hat nem is fogadok... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De Japanban, meg mindig majdnem fele a 90-es csucsnak...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy kis orszagrol beszelunk aminek a GDPj-e a 90es evek ota nagyjabol valtozatlan. hja kerem termelni is kene ahhoz hogy a penzugy rendben legyen? ki gondolta volna!
"jozsi ha csak a seggeden ulsz egesz nap nem fogsz tobbet keresni"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sosem szerettem volna Japánba utazni. Egyáltalán nem szeretem a halat, és tudom, hogy ott Afrikában főként azt esznek. - Britney Spears
Igazabol Japan sem gazdasagilag sem lakossagat tekintve annyira nem kicsi. Elobbiben sokaig 2. volt az USA utan, amig Kina meg nem elozte. Tokio es kornyeke GDP-je tobb orszag egyuttesevel er fel.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
megfogtad a lenyeget, latom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en meg 175-on vettem tavaly, most ~500. de a tesla jobban megerte 4 honapja 550-en, most 2050 :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaja, tslat is vettem, igaz ~1500 korul van az atlagaram. de mindjart jon az 1:5 split
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Huh... Ami a tőzsdéken megy annak már nem sok köze van a valósághoz. Persze itt most nem arra gondolok, hogy egy AAPL vagy TSLA stock split volt/lesz, hanem úgy nagy általánosságban. Egy ideje én csak partvonalról nézem az eseményeket, bár épp emiatt nem kaszálok nagyokat, tudom.
Felnézek azokra az emberekre, akik nagytételben játszanak még mindig. :) Van egy olyan érzésem, hogy 2021 Q1 mégizgalmasabb lesz.
It is our choices that define us.
Thinkpad X1 Carbon | Arch linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem baj, ha nincs koze a valosaghoz, _jelenleg_ nem a fundamentumok alapjan kell venni ceget, hanem FAANG + MSFT + NVDA :-D
Q1 nagyon messze van meg szerintem, te mit varsz, + v - addigra?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őszintén? Semmi jót. Sok embernek nem való a tőzsde az ilyen izgalmas időszakokban és én is közéjük tartozom. Annyi pénzem meg nincs, hogy értelmes mennyiséget tartsak porfólióban, mondjuk 15+ évre, egyelőre.
Már 5-7 éve várják sokan az újabb piaci összeomlást és látszólag sohasem fog eljönni. Lehet, hogy csak az alacsony alapkamatok, ezzel együtt a kötvénypiac kinyírása és a végtelen USD (by FED) miatt áramlik ennyi zseton a tőzsdére, de még meddig? Látszólag a tavaszi események "csak" korrekció volt - legalábbis a növekedés mértékéhez képest - mi lesz majd, ha tényleg összeomlik a piac? Mondjuk itt inkább a "mikor" lenne a legfontosabb kérdés.
Tavasszal, amikor mindenki bezárkózott az EU-ban, akkor már a második héten mindenki éhen akart halni. Mennyi megtakarítása lehet valójában egy egységsugarú családnak? Az USA-ban a munkanélküliség a csúcson van, (volt?) a világban a turizmus és ezzel együtt számos ágazat a földbe állt. 2020 Q1-Q2 gyakorlatilag kuka makrogazdasági szempontból. A tőzsde mégis, továbbra is szárnyal és már a szerencsejátékosok is inkább day trade-elnek. Nemár! :D Igazából már a sarki közértes is tőzsdézik. Nem jó jelek ezek, ha engem kérdezel. Amennyiben viszont nem lesz semmilyen összeomlás rövid időn belül, akkor szükségszerűen jön az infláció réme, amire meg majd alapkamat emeléssel válaszolnak, mert mi mással --> ismét buknak az alacsony kamatfordulós hitelek a lakossági szektorban --> megint csak valami crash a vége?
Te hogy látod? Nem kevés pénzed lehet benne, az alapján ahogy írsz róla.
It is our choices that define us.
Thinkpad X1 Carbon | Arch linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt szoktam mindenkinek mondani hogy ha van eleg penzed felretenni, akkor van eleg penzed tozsdezni is. lehet venni osztalekos reszvenyeket az osztalekert, ahol az arfolyam teljesen mindegy, teged csak a YoC (yield on cost %) erdekel; ha ez magasabb, mint szeretned eppen, akkor vasarolsz. IBM, T, O... ezekbol lehet epiteni szepen egy diverzifikalt, osztalekos portfoliot, ami a szektormozgasokat kevesbe koveti, nyilvan a makrot igen, viszont mivel osztalekra vetted, igy teljesen mindegy, hogy mondjuk -40%-ban van, vagy +50%-ban. ilyenkor az ember elfogadja, hogy nem fog annyit keresni, mintha daytradelne, ki fog maradni a durva felfutasokbol (TSLA, NVDA, AAPL), viszont passziv jovedelmet lehet epiteni. adott orszagban levo szabalyok ezt sulyosbithatjak (mennyit kell adozni peldaul), de az alapelv ugyanaz: 20-25 ev alatt fel lehet epiteni egy jo passziv jovedelmes portfoliot, mindegy, mit csinal a piac.
a piaci osszeomlas szerintem egyszer majd jon, de senki nem tudja mikor, ezert a megfelelo strategia az:
- fogadni, hogy felfele megy
-- ha mukodik, orulsz (+$)
-- ha nem mukodik, akkor mar lefele menetel a tozsde (-$), es at kell allni a masik oldalra
- ha mar atalltal azon, hogy a lefele menesen keress (put opciok pl, de lehet shortolni is, kinek mihez van kedve), akkor ugyanezt eljatszod, amikor fordul, valtasz
kizoomolva a nagyobb crashes idoszakokat 5 eves tavlatba lathato, hogy mukodik ez a strategia, es keresel azon is, amig fel megy, keresel azon is, amikor le megy, es keresel utana megint azon, amikor majd felmegy.
vannak a tozsden olyan cegek, amik akkor is menni fognak, amikor mar semmire nincs penz. alkohol, dohany biztos mindig menni fog, de en inkabb a b2b reszre szavazok: a fortune500 mindenkepp kolteni fog, meg ha akar egymas kozott is, illetve a technologiai fejlodes sem all meg. kedvenc cegem az AMD, azt fent kihagytam a listabol veletlen, akinek a TSMC gyartja a chipeket (nyakunkon az 5 illetve 3nm gyartas). biztos ismered te is, hogy penzt csak penzbol leeht csinalni, szerintem ez a tozsdere altalanossagban igaz. most az alapkamatok csokkentesevel olyan olcson lehet penzhez jutni barkinek, hogy nem eri meg a sajat penzedet hasznalni, hiszen az opportunity coston tobbet bukhatsz (azaz azon, hogy ha jon egy nagy valtas, a casht fel tudod hasznalni): 1-1.25% USD az 200 ezer USDre egy evre az havi 208 USD (ha 1.25%-al szamolok, ami most a degiro USD allokacios rataja).
tehat egyszeru a logika: olcso penz + opciok = meg tobb penz, akar fel, akar le megy a piac. mert hogy oldalra nem fog menni egy darabig, az biztos.
egy szonak is szaz a vege, aki hajlando sok idot beleolni es "daytradelni" az a kovetkezo par evben sokszorozni tud, aki pedig nem szeretne, annak ott vannak a standard megoldasok (diverzifikalt passziv jovedelmes portfolio vagy VWRL/VUSA A/D adozastol fuggoen, v mix)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég átgondoltnak tűnik a stratégiád, látszik benne a szoftverfejlesztői gondolkodásmód; if => then :)) Annyi hibát látok az elméletben (vagy nem értettem meg teljesen) hogy
kizoomolva a nagyobb crashes idoszakokat 5 eves tavlatba lathato, hogy mukodik ez a strategia, es keresel azon is, amig fel megy, keresel azon is, amikor le megy, es keresel utana megint azon, amikor majd felmegy.
Ilyen helyzetben, amikor az egyikkel buksz, a másikkal nyersz, azért nem mind1, milyen arányban. Amikor tényleg crash van, főleg ha az USA-t is érinti, akkor általában nem csak egy részvény esik, hanem szinte mind. Valamennyit legalábbis. Persze vannak ilyenkor is menekülőutak, ahogy te is írtad, vagy ott van mellette az arany is, mint állandó mellékút. Persze olyan a tőzsdén nincs igazából szinte sosem, hogy mindent elbuksz (a teljes vállalati csődöt kivéve, de ugye blue chipeket a büdős életben nem fognak hagyni csődbe menni, mert az a kapitalizmus vége is lehetne :D) csak legyen türelmed kivárni, amíg az arfolyamok megint visszatalálnak a szintre, ahonnan estek + a köztes infláció - na kb. ekkor vagy ugye nullán.
Magyarul ehhez naprakészen kell lenned a történésekkel, real-time kell figyelned a dolgokat, hogy ne bukj el hatalmas összegeket rövid távon. Itt nem csak stratégia kell, hanem folyamatosan jó taktika is... Hogy egy példával éljek áprilisban, amikor az egyik hétvégén kiderült, hogy nem sikerült megegyezniük az olajtársaságoknak a termelés visszafolytásáról, - amíg te mondjuk a svájci alpokban hegyet másztál - hétfőn már jó eséllyel késő volt shortolni az olajat. Pedig ugye a telítődő tárolók miatt már sejthető volt, h esni fog az ára, de ki merne erre nagyösszegben fogadni? :) (Nos... az, aki meg is gazdagodott belőle, mert biztos vagyok benne, hogy sokan voltak.) Csak kiragadtam egy példát, de hasonló helyzet közvetlenül vagy közvetve befolyásolhatja bármelyik tech részvényt is, ahol már egyébként is van mondjuk opciód.
Én puszta szerencsejátéknak tartom az egész hóbelevancot. Persze ezért van a diverzifikáció, szóval a legnagyobb hibát az követi el, aki egyféle befektetési formában tartja az összes pénzét. Azon kívül, hogy tőzsdére sosem raknám a vagyonom 15%-nál többet, csak olyan pénzt raknék erősen diverzifikált portfólióba, ami nem hiányozna akár 10-15-20 évig sem. Asszem pont ezért nagyon népszerű nyugdíjmegtakarításnak az USA-ban is. Kvázi foglalkozni sem kell vele, mert a tőzsde összességében csak felfelé megy, ha teljesen kizoomoulnk, ez is látható.
Régóta csinálod gondolom és amennyiben tényleg pozitív mindig a mérleg ahogy írtad, akkor hajrá! Egy szó, mint száz: sok szerencsét kívánok hozzá!
It is our choices that define us.
Thinkpad X1 Carbon | Arch linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ja, nem napi szintre gondoltam ezt, es feltetlen nem egyszerre :-) ha a ~(teljes piac) ~(egy iranyba) mozog, akkor kell valtogatni az agakat, es ahogy irtam, ez az eddigi osszes crashre igaz volt: hatalmas felfele meneteles, par honap-evnyi crash, majd lassan felfele meneteles - makro szinten.
ha tenyleg nagyba akarnek jatszani, nem csak holmi reszvenyek meg opciokkal, akkor lehet futureozni, ami napi par orat kiveve mindig kereskedheto valamelyik exchangen. amikor jottek az olaj hirek mar akkor lehetett ra futureokkel reagalni annak, aki akarta.
ritkan van olyan, hogy ne legyen internet kozelebe, foleg hogy az opcios pozicioim nagyon idoszenzitivek, es szeretem oket estenkent tobbszor megnezni (de a gyerekek miatt ez az esti vacsora/furdes/altaltas idoszakban bizony nem lehetseges, es fontosabb is), este 9-fel10 (amikorra alszanak a lurkok) es a zaras kozott, illetve ha ER van akkor utana sokaig altalaban tozsdezek.. igy igen, sok idot kell belerakni. de biztos vagyok benne, hogy ha azt mondanam a felesegemnek hogy dragam, most likvidalnom kell mindent, hagyj beken par orara, akkor megertene. :)
--
a merleg nem mindig pozitiv, viszont eleg, ha atlagban pozitiv: az AMD, AAPL, NVDA-n kerestem a legtobbet, ezek kompenzaljak azokat a covidbol meg nem felepulo osztalekos reszvenyeim peldaul, amik minuszban vannak (SPG-m epp -59%, peldaul, de amig fizet, nem adom el, nem uz a tatar).
ahogy irtam egy VWRL-el nehez felremenni, lehet, hogy nem hoz heti 20%-ot, viszont hosszu tavra jo, es nem kell vele foglalkozni. 401k-ba sokan vanguard target retirement fundot szoktak venni, megnezed mikor mennel nyugdijba, mittudomen nekem 2063, akkor a 2063-as fundot megveszed, aztan csokolom, majd a vanguard kezeli; most megneztem, nagyon olcso, 0.15% a TER, egy VWRL is dragabb; de kinek kellenek bondok... :) jo majd 50 evesen lehet en is maskepp gondolom.
koszonom szepen a jokivansagokat, mindig szivesen beszelek a penzugyi tervezesrol (ez latszik a poliverzum stilusu kisregeny valaszaimon), mert szerintem nagyon sok embernek kimarad fiatalon (nekem biztos kimaradt 25 elott) sajnos, es fontos ezen valtoztatni, hatha valaki ezeket olvassa, es megjon a kedve...
a vegere megneztem, megeri-e: junius 1-augusztus 23 kozotti idoszakra az opcios portfoliom 184.02%-ban all, nyilvan az, hogy a kovetkezo 3 honapra is tarthato-e ez, az a jovo kerdese. kerdezz meg 3 honap mulva :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez olyan, mint a Törhetetlen Ötvenek. Annak nem lett jó vége.
(Sokan már az új Törhetetlen Ötökről beszélnek, a FAMGA-ról, vagyis a Facebook, Apple, Microsoft, Google, Amazon ötöséről. De ezt csak így zárójelben.)
Vagy angolul: https://en.wikipedia.org/wiki/Nifty_Fifty
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt zárójelben megjegyezném, hogy érdemes megnézni egy TSLA, MSFT vagy AMZN P/E rátáját most! ;)
A buborék attól buborék, hogy nem látja senki, csak akkor hallja, amikor kipukkad. Kíváncsi leszek, h itt (is) van-e buborék.
It is our choices that define us.
Thinkpad X1 Carbon | Arch linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már pirosodik! (Tesla - 7 %, Apple - 3.5 éppen) :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor TSLA-ra lassan lehet venni opciot ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak korrekció volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennyi pénzből már akár egy jó telefont is csinálhatnának! ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen félreérted a helyzetet.
Ki mondta neked, hogy ez a hír a technikáról szól?!
Olvasd már el a fölötted levő hozzászólást. ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
A jó telefon ráadásul szubjektív fogalom. A mellékelt illusztráció alapján pedig sok ember szerint gyártanak jó telefont.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez pont addig lesz így, amíg Kínában gyárthatják a telefont és a legtöbb komponensét valamint használhatják a kínai gyártmányú gyártó gépeket. Gyakorlatilag egy sokkal egyszerűbb eszköz gyártása is igen kérdéses Amerikában vagy Magyarországon tisztán itteni gépekkel, alkatrészekkel, gyártástechnológiákkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ketlem. mar most is indiaba viszik az iPhone gyartas egy reszet, az iPod Prok meg most is vietnamban gyartodnak.
tessek jobban utananezni legkozelebb...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.lifewire.com/where-is-the-iphone-made-1999503
Ez alapján a komponensek jó sok országban gyártódnak, az assembly pedig Kína.
https://9to5mac.com/2020/05/11/iphone-production/
Ez májusi cikk, ez van benne:
"Apple has reportedly been in talks geared to shifting up to a fifth of iPhone production from China to India over the next five years."
Szóval az iphone gyártás jó része jelenleg is Kína, és a következő 5 év alatt vinnék fel 20% -ra. Nem olyan gyors folyamat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de tervben van. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Apple helyében nem örülnék. Ja, ez a 2 billió ez kábítóan csodálatos szám, de nem a válság közepette van. Ezt még épp előtte sikerült megcsípniük, de a válság még csak most jön, majd szép fokozatosan mélyül elfelé a ’cibe, hogy eufemizmussal éljek. Ráadásul egy annyira ronda válság jön, hogy ahhoz képest nem csak a 2008-as, de a 1970-es is kutyapöcse volt csak félbe törve, és még újgazdagéknak is az lesz a legkevesebb gondja, hogy a tavalyi kiadású rágott almás cuccukat kicseréljék-e a legújabb státuszszimbólumra, inkább költeni fognak csak a legszükségesebb dolgokra.
“Windows 95/98: 32 bit extension and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
evonet tudom csak ismetelni: wtf did i just read
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hihetetlen, hogy láthatóan tőzsdei profiként sem látod az óriási ellentmondást.
1 éve 1ezer Milliárd volt az értéke, a JPMorgan elemzése szerint az iPhone gyártójának részvénye akár 20 százalékot is erősödhet.
https://www.origo.hu/gazdasag/20191002-apple-piaci-ertek-reszveny-iphon…
Ehhez képest 1 év alatt 100%-al nőtt a cég papírjainak értéke, úgy hogy az telefon eladások
7%-al csőkkentek
https://szifon.com/2020/05/01/az-apple-kozzetette-a-legujabb-negyedeves…
Szerinted hogy lehet hogy egy komoly elemzőcég 80%-ot? téved?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nagyon egyszeruen: azota elkezdte a fed es az ecb is onteni a penzt a piacra, mint allat, es a rendes penzugyi elemzesnek a mai piachoz kb nulla koze van.
ahogy irtam fent is: ebben a piaci helyzetben egy iranyba mennek a dolgok. majd lesz egy kemeny megallas valamikor, sok esessel, de ez egyaltalan nem ok arra hogy az emberek penzt csinaljanak most. nem is beszelve arrol hogy szinte mar mindenkinek elerheto az, hogy konnyen reszvenyt vegyen (revolutba beepitve, robinhood USAban, europaban ott a degiro, etc).
en ertem mirol beszel, es abban igaza van, hogy majd 1x jon egy recesszio.
de egy dolgot kene megerteni: az apple termekeit nem azert veszed, mert neked egy laptop kell, vagy egy fules. arra ott az ezermillio masik szemet marka. azert veszed, mert egy ekoszisztemaba vasarolod be magad, mert a brandet, az integraciot veszed meg - a kurvajo termek melle. aki most meg tud engedni maganak egy 7000 dollaros whiskyt, az hidd el meg fogja engedni maganak majd a recesszio kozepen is. aki macbookot akar venni az majd a recesszio kozepen is megveszi - akar hitelre is.
ezert nem ertek ezzel, amit irt, foleg nem ebben az ultrapesszimista vilagnezetben hogy mekkora siras lesz itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azert veszed, mert egy ekoszisztemaba vasarolod be magad, mert a brandet, az integraciot veszed meg - a kurvajo termek melle
Na most én értek veled kivételesen egyet :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:pacsi: :)
az egyik legjobb dontes volt amikor kidobtam vegre a leenugsz desktopot es macbook prora valtottam. sose megyek mar vissza. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni