- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Tyű, hát megnéztem, de ez kb 10 éve volt elfogadható szint vagy még akkor sem....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már tíz évvel ezelőtt volt ilyen? Nem semmi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kérlek,
Csak neked rákerestem a barátunkon, és tessék:
http://www.allpcgame.net/2007/06/2003-games-for-pc.html
Lehet nézelődni, vannak páran, direkt nem írok mert hátha másnak más a nagy név.
Vannak képernyőképek, de van videó is (bár a válogatás megint érdekes) http://www.youtube.com/watch?v=yMcqmBQw8LU
Nem semmi ugye?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szubjektiv, de szerintem az NS2 sokkal jobban nez ki (sokkal reszletesebb modelek es texturak, jobb animacio), mint a youtube linkes valogatasod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
A Natural Selection 2-nél sokkal jobb a grafika, emberi arcok, tárgyak, falak szembetűnően kidolgozottabbak mint a linkelt videon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, még egy ember akinek a játék=grafika... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez tiz eve? Ne vicceljunk mar! Nezd meg az akkori gta/battlefield grafikai szintjet kerlek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én úgy ítélem meg, hogy ez a mai átlag grafika. Tíz éve más volt, de voltak akkoriban úttörők (pl Doom3, vagy 15 éve Quake2). Mai úttörőnek Battlefield 3-at hoznám. 5-10 év múlva az lesz az átlag grafika.
---------------------------
Oszt jónapot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem indie-től ez egy szép munka.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem pedig nagyon ott van a grafika. Én játszottam az utóbbi évek tömjénfüstös grafikájú játékaival (Crysis 2, Dead Space), de az art design az ami nekem egy játékban maradandó, nem pedig hogy mennyi poligonból épül fel egy karakter. Ezért néz ki egy Outcast vagy egy Myst még ma is szépen, egy Quake 2 vagy egy Half-Life pedig nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Myst nem is 3D eredetileg, az Outcast teljesen más grafikai megvalósítású, egyébként egyetértek veled, ez a kettő valóban szebb mint a Quake 2 és a Half-Life, csakhogy pont amiatt szebb, mert a Q2 és a HL a (ma már) csúnya baltával faragott poligon+textúra grafikából épül fel, de art design szempontjából nekem a HL és a Q2 is bejön.
Kb. ugyanezért szebb a WarCraft 2 a WarCraft 3-nál. WC3: csúnya és baltával faragott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Myst az 3D, csak nem real-time, hanem renderelt. Az Outcast pedig annyiban más, mint a többi játék, hogy a környezet megjelenítése nem polygon alapú volt, hanem a mai voxel engine-ek előfutárát, egy speciális ray casting engine-t alkalmazott.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vártam már egy ilyen alien bőrébe bújós multi játékra, az AVP2 óta nem toltuk ilyen mókával! :D Mit kérnek érte amúgy?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1 kg hagyma es 5 kg burgonya. ( bocs, nem tudtam kihagyni :)) )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eljöhet még az az idő amikor ez reális cserearány lesz, sőt még felsőkat notebookot is adhatnak egy zsák krumpliért ha éhség van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyit még talán megér! :D Felment a krumpli ára! :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a játék patchről patchre rosszabb!:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fu de durva. Ennek az elodjevel meg a betak alatt jatszottam :)
Nosztalgia...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni