Készül Linuxra is a Natural Selection 2

 ( trey | 2013. július 5., péntek - 7:22 )

A Natural Selection 2 egy ember vs. idegen FPS/RTS hibrid játék. A fejlesztők már egy ideje utalgattak arra, hogy a játékot kihozzák Linuxra is, de eddig hivatalos infó nem nagyon volt. Most arról blogoltak, hogy egy valósabb és közelebb a linuxos verzió kiadási ideje:

NS2 Mint-en
NS2 Mint/Mate-n

NS2 Ubuntu-n
NS2 Ubuntu/Unity-n

Részletek a blogbejegyzésben.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Tyű, hát megnéztem, de ez kb 10 éve volt elfogadható szint vagy még akkor sem....

Már tíz évvel ezelőtt volt ilyen? Nem semmi.

Kérlek,

Csak neked rákerestem a barátunkon, és tessék:

http://www.allpcgame.net/2007/06/2003-games-for-pc.html

Lehet nézelődni, vannak páran, direkt nem írok mert hátha másnak más a nagy név.
Vannak képernyőképek, de van videó is (bár a válogatás megint érdekes) http://www.youtube.com/watch?v=yMcqmBQw8LU

Nem semmi ugye?

Szubjektiv, de szerintem az NS2 sokkal jobban nez ki (sokkal reszletesebb modelek es texturak, jobb animacio), mint a youtube linkes valogatasod.

+1
A Natural Selection 2-nél sokkal jobb a grafika, emberi arcok, tárgyak, falak szembetűnően kidolgozottabbak mint a linkelt videon.

+1

Na, még egy ember akinek a játék=grafika... :)

Ez tiz eve? Ne vicceljunk mar! Nezd meg az akkori gta/battlefield grafikai szintjet kerlek...

Én úgy ítélem meg, hogy ez a mai átlag grafika. Tíz éve más volt, de voltak akkoriban úttörők (pl Doom3, vagy 15 éve Quake2). Mai úttörőnek Battlefield 3-at hoznám. 5-10 év múlva az lesz az átlag grafika.
---------------------------
Oszt jónapot!

Szerintem indie-től ez egy szép munka.

--
trey @ gépház

Szerintem pedig nagyon ott van a grafika. Én játszottam az utóbbi évek tömjénfüstös grafikájú játékaival (Crysis 2, Dead Space), de az art design az ami nekem egy játékban maradandó, nem pedig hogy mennyi poligonból épül fel egy karakter. Ezért néz ki egy Outcast vagy egy Myst még ma is szépen, egy Quake 2 vagy egy Half-Life pedig nem.

A Myst nem is 3D eredetileg, az Outcast teljesen más grafikai megvalósítású, egyébként egyetértek veled, ez a kettő valóban szebb mint a Quake 2 és a Half-Life, csakhogy pont amiatt szebb, mert a Q2 és a HL a (ma már) csúnya baltával faragott poligon+textúra grafikából épül fel, de art design szempontjából nekem a HL és a Q2 is bejön.

Kb. ugyanezért szebb a WarCraft 2 a WarCraft 3-nál. WC3: csúnya és baltával faragott.

A Myst az 3D, csak nem real-time, hanem renderelt. Az Outcast pedig annyiban más, mint a többi játék, hogy a környezet megjelenítése nem polygon alapú volt, hanem a mai voxel engine-ek előfutárát, egy speciális ray casting engine-t alkalmazott.

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Vártam már egy ilyen alien bőrébe bújós multi játékra, az AVP2 óta nem toltuk ilyen mókával! :D Mit kérnek érte amúgy?

1 kg hagyma es 5 kg burgonya. ( bocs, nem tudtam kihagyni :)) )

Eljöhet még az az idő amikor ez reális cserearány lesz, sőt még felsőkat notebookot is adhatnak egy zsák krumpliért ha éhség van.

Annyit még talán megér! :D Felment a krumpli ára! :(

Ez a játék patchről patchre rosszabb!:)

Fu de durva. Ennek az elodjevel meg a betak alatt jatszottam :)
Nosztalgia...