Ar0n's blog

[Solved] Ellopott auto

Multheten szabalyosan parkoltam le az automat a IX keruletben a lakasunk mellett. Hetfon reggel mar nem talaltam a helyen.

Hogy ne csinaljak magambol bolondot, azert megneztem a helyeket ahol parkolni szoktam, hatha csak nem jol emlekszem, de amikor a GMaps timeline alapjan is egyertelmu volt, hogy jol emlekszem, hivtam a rendorseget...

Ott azt mondtak, hogy azert elobb hivjam fel a IX koztereseket, hogy nem-e lett elszallitva. Bar szabalyosan parkoltam, eroltette a no, igy felhivtam oket. Ott azt mondtak, hogy nem szalitottak el, meg amugy is azon az utcan a fovaros szallitja el az autokat. Hivtam oket is, semmi.

Tvheadend + it913x "unable to open demuxer "/dev/dvb/ adapter0/ demux0" for pid X -- Too many open files"

HU:

Mar reg akartam magamnak egy DVR cuccot, ugyhogy gondoltam nem nagy osszeg ket DVB-T vevot venni es bele tolni az amugy allandoan mukodo otthoni storage gepembe. A tortenethez hozzatartozik, hogy a gepben egy alacsony fogyasztasu Via Epia M10000-es van, aminek csak 1db USB2.0 hub-ja van :/.
USB 1.0-as portba dugva tvheadend az alabbi hibakat dobja. A tvheadend kodjanak bongeszese utan es a driver kodjanak bongeszese utan a fejemet fogva helyeztem at a 2 vevot a 2.0-as portokba. Persze a muanyag burkolatuk miatt nem fernek el sehogy egymas mellett, ugyhogy azt le kellett kapni roluk.

Raspberry Pi - LIRC homebrew adapter

EN:

Last week my RPi arrived and I started to wire it up with everything ... I had success with all things, but the good old homebrew serial IR receiver didn't want to work ... The lirc_serial module uses the DCD to sense pulse / space lengths (http://www.lirc.org/receivers.html).
Well I started to work on this problem and I decided to write a driver that measures pulse/space widths using interrupts and signal level from the GPIO pins and sends them to LIRC.

Yesterday I had a little time and finished it. Actually it works pretty well.

Driver patch and howto here: http://aron.ws/projects/lirc_rpi/

Furcsa IE bug

Volt ma egy furcsa jelenetem az IE-el... A problema 6,7,8 IE-nel jelentkezik (lejjebb nem mentem).

A problema:
Ha a karakterkodolast a

tag utan adom meg a headben a javascript 2x fut le. Es ami vicces az egeszben, hogy masodjara "eltunik" a IE7-8 nativ XMLHttpRequest tamogatas :(. Es ezt is csak akkor "csinalja", ha meg nem lett lecachelve az oldal.

Itt lenne a szabvany de ez senkit se erdekel:

The script element places a script within a document. This element may appear any number of times in the head or body of an XHTML document.