A tapasztaltak ugorjak at ezt a bejegyzest, semmi ujat nem fogok szamukra mondani.
Az atlagember a hibaibol tanul ( az okos a masebol, a buta pedig egyszeruen nem tanul ). Nemreg en is tanultam valamit: NEM frissitjuk pentek delutan a kliens software -et ( amit mi keszitettunk ), foleg ugy, hogy szombaton hasznalni is fogja! A tesztelesen atcsuszott egy hiba, ami szombat reggel hetkor elo is jott. En mar 40km -re voltam a varostol, egy biciklituran. A bug -ot ( aka feature ) en "allitottam elo". Volt ket valasztasom: vagy felkeltek valakit szombat reggel 7-kor a cegtol ( ilyenkor lehet, hogy nem talaltam volna jozan programozot + akkor en lennek a kocsog fonok, merthogy keltem hajnalban a nepet), vagy pedig keritek valahonnan egy szamitogepet es megoldom magam a problemat. A masodik ( enyhen szolva bonyolult ) megoldast valasztottam: epp egy kisvarosban voltam, tehat keressunk netkavezot. 10 eve biztosan barmelyik sarkon talatam volna, de ma mar nem ilyen egyszeru. Sajnos hosszas keresgeles utan sem talaltam ( a "feature" nem tette hasznalhatatlanna a software -t, csak figyelni kellett a kliensnek valamire - ellenkezo esetben valakit kiszedtem volna az agybol, annak ellenere, hogy lekocsogoznek ). 1 oran at kerestem, de semmi. Vegul bementem egy mobiltelefont arusito uzletbe ( nagy csoda, hogy olyan koran nyitottak ) ahol ki volt allitva egy netbook 3G -s internettel. Megkertem az eladonot, hogy megengedi-e, hogy hasznaljam a gepet. Igazi elmeny volt arrol elintezni. Miutan befejeztem nagyon szepen megkoszontem, vasaroltam egy csokit az elarusitononek es irtam egy e-mail -t az egyik kolleganak, hogy amint lesz alkalma, csereljen jelszvakat.
Ezen erdekes elemeny utan ertettem meg, hogy a Microsoft -nal miert kedd a "Patch Tuesday" ( hefton ugye a fu sem no, es azon a napon kivul kedd esik legtavolabb a 7vegetol.