Squares játék

Sziasztok!

A következő játékot szeretném reprodukálni: http://www.albinoblacksheep.com/games/squares2
Ezt kellene megvalósítanom C++ és SDL segítségével, a grafikus könyvtár dokumentációja: http://digitus.itk.ppke.hu/~flugi/bevprog2_1213/graph/graphics.html

A problémám a következő: nem tudok értelmes megoldást kitalálni arra, hogy a kurzort követő négyzet a kurzor körül forogjon és egérmozgatáskor ne felejtse el az eddigi elfordulás szögét. Mivel négyzetet csak az x és y tengellyel párhuzamosan tudok rajzolni, pontokból vagy vonalakból kellene megoldanom a feladatot. Az elfordulás szögével kapcsolatban arra gondoltam, hogy ha mondjuk 1 sec alatt 90°-t fordul a négyzet, akkor a program indításától eltelt időből ki tudnám számolni mindig az aktuális szöget.

Mit gondoltok erről a megközelítésről? Ti hogy oldanátok meg?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Hozzászólások

Pl. vedd fel a négyzet forgásának minden fázisát (0-90°) egy canvas -ra, majd időzítve mindig a megfelelő offset -en levő részt stamp -peld az egér pozíciójára.