[POL] A migránsokról #334234 ....

A kormány most azon az állásponton van, hogy ha Brüsszel továbbra is erősködik, akkor vállalják, hogy a migránsokat ellenőrzött beléptetés után rögtön Brüsszelbe szállítják. „Ha Brüsszel migránsokat akar, akkor megkapják őket. Egyirányú jegyet biztosítunk nekik” – mondta Gulyás Gergely.

Kíváncsian várom a részleteket ... 🍿

Hozzászólások

Update: Gulyás szerint a kormány állja majd a nyugatra vágyó migránsok egyirányú jegyinek árát Brüsszelbe

trey @ gépház

Vihetnek oket Ukrajnan keresztul. Az ukriknak is meglenne az utanpotlas, vegre egy iazi demokraciaba is csoppennek a migrik ebbol a gonosz sztalinista diktaturabol, es csak at kell oket rugdalni az EK-i hataron. Win-win.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

HTTP ERROR 429 (too many requests) Mobilon es Desktopon is.

Megint vannak migránsok? Azt hittem csak választások alkalmával jönnek. Vagy bérelhetők?
btw A führer azt is mondta, hogy nem kellenek vendégmunkások sem. Aztán itt van már 120 000.
Azt tök jól eltitkoltad, hogy nem kell migránsokat befogadni. Az új megállapodás más lehetőségeket is nyújt ennek a problémának az orvoslására.
Deák Dani szintű félinfó volt.

 

Ezt így kellene. Külön, ingyenes busz/vonat járatot indítani, ami viheti őket, ahová csak menni akarnak. Még büfét is tennék rájuk, full ingyen, csak innen kotródjanak elfele.

tegye fel a kezet aki mar latott egyet is akar, azota, hogy szinpadiasan a keleti ele tettek oket

Feltettem a kezem. Feltettem akkor is, amikor az 55 -oson mentem autoval, es Morahalom - Kisszallas kozott gyujtottek be oket a yardok. Szeretnem, ha ennek reszese lennel, hogy megtapasztalhasd, utana nem ertetlenkednel. Ha gondolod, Asotthalmon szivesen korbevezetnek a heyiek. Nemcsak Toroczkai miatt hires a falu.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Tudod, ebben igazad van. Ez epp akkora problema, mint amikor valaki egy pulpitusnal allva frocsogve mondja el Magyarorszagrol, hogy mekkora gane, hogy nem engedi be ezeket a derek embereket, ezert sulyos buntetest erdemel. 

  • A donto tobbseguk bunozo, vagy az akar lenni - de legalabbis minimum ingyenelo. Abbol van itt eleg...
  • Valamiert nem a csaladjukkal jonnek, altalaban max 40 eves uriemberek. Ha en menekulok, a csaladommal egyutt teszem.
  • Ha menekult, miert nem jon at ugy a hataron, ahogy azt Ukrajna felol erkezok teszik?

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

nem tudom, en csak azokat ismerem, akikkel mar egyutt dolgoztam, vagy aki Uberrel elvitt, es mint mondtam, eleg elbaszott orszagokbol szarmazok is vannak koztuk.

Nem tudom mit jelent, hogy valaki bunozo akar lenni. Szerintem a bunozok sem akarnak bunozok lenni, legfeljebb penzesek.

Fel sem tudod fogni, milyen az, amikor kint vagy egy tanyan, az Isten hata mogott, aztan ezek az udvarodban koszalnak. Ejjel - nappal. Azok nem fognak Ubert hivni.
Mondom, segitek a tapasztalatszerzesben. Azt nem mondom, hogy szivesen, mert ilyet senkinek nem kivanok, de ha valaki szerint ez mind fasza, akkor ideje megismernie a valosagot. Szabadka, Palics regio is elerheto, ha nem az orbani diktatura helyszinei erdekelnek.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

es ha egy magyar koszal a tanyadon? Vagy olyan nincs?

en nem azt mondom, hogy nem problema, azzt sem mondom, hogy nincs koztuk szar alak, az a bajom, hogy altalanositotok. Nekem vannak jo tapasztalataim, azok nem szamitanak, mert valakinek rossz tapasztalatai vannak? akkor most ki kene baszni a kollegaimmal is, mert valaki gaz, es ugyanaz az orszag allitotta ki az utleveluket?

ha most ezt csak azert tetszettel beidezni, hogy kiemeld, hogy itt az a lenyeg, hogy en hulye vagyok, akkor jelzem, hogy ugy latszik fel sem tudod fogni, hogy mit jelent, hogy egy embert nem az alapjan biralunk el, hogy mit csinal egy masik akinek ugyanaz az orszag allitotta ki az utlevelet

Elnezest, szemelyeskedes volt.
Azonban azt vegyuk figyelembe, hogy a Kollegaid idejonnek, dolgoznak, legalisan, papirokkal, etc. Megdolgoztak erte. Aztan jonnek a gazdasagi bevandorlok, akik tulajdonkeppen nem igazan akarnak dolgozni, plusz van koztuk nem egy terrorista is. Ne vegyuk egy kaptafara a Kollegaidat, vagy a palesztin orvost, aki engem megmutott azokkal, akik lathatoan csak a fejlett nyugati orszagok szocialis halojat akarjak hasznalni. Zimbabwehoz kepest pedig mi magunk is a kanaan vagyunk...

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Ha valaki egy hataratkelon jon at papirokkal/anelkul, de alavetve magat a hatosagi intezkedeseknek, abbol az eddigi 46 evem alatt meg egyszer sem volt sem hir, sem ugy. Amibol nem lehet botranyt csinalni, azt ugye senki nem kapja fel...

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

ok, tehat akkor vannak akik szepen rendesen jonnek at, csak ugye arrol nem beszelunk?

De hat minden nap folyamatosan az megy a TVban, hogy ki csinalt balhet, de aki nem csinalt balhet, arrol kussolunk, akkor az nem csorbitja a valosagrol alkotott kepet a TV nezo szamara? Na most ha az aki nem a hataratkelon jott at, az gazdasagi bevandorlo, es a gazdasagi bevandorlo rossz, akkor aki allt a sorban az milyen bevandorlo? Az is rossz? 

Azt, igen. Azt is allitjuk, hogy pl anno rajtunk keresztul jott be a Bataclan-merenylet egyik gyanusitottja/elkovetoje. Hogy majdnem felmillio domino kartyat vettek egy hajlektalan nevere ezek az artatlan agysebeszek, biztos anyut akartak felhivni otthon. Azt is allitjuk, hogy az illegalis hataratlepes buncselekmeny. Azt is allitjuk, hogy mas orszagokban is az. Azt is allitjuk, hogy ez igaz sok EU tagorszagra. 

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Igen. Engem az itelet indoklasa erdekelne, bar az EU kommunikacioja felenk eleg vilagos. Ami biztos, hogy:

- mi nem engedjuk be oket, HA papirok nelkul erkeznek ES nem a kijelolt hataratkelohelyen teszik mindezt (illegalis hataratlepes)
- mi nem epitunk taborokat a szamukra
- amikor volt tabor, azt bezarattak (szinten valamelyik EU bizbasz), mert bar az orszag teruleten volt, DE szogesdrottal elvalasztva
- nalunk nincs refugees_welcome

Ez, mint Te is tudod, kibassza a biztositekot.

Az ukrajna iranyabol menekulok viszont papirokkal jonnek. Ok miert tudjak ezt megtenni, annak ellenere is, hogy nekik _valoban_ golyok suvitenek el a fuluk mellett?

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Azt allitjatok MO koteles valamit megtenni, amiert aztan bunteti az EU?

Ott van ugyanis a félreértés (és a tévedés az EU részéről), hogy az EU szerint ezek menekültek, szerintünk meg közönséges gazdasági bevándorlók (megfűszerezve itt-ott terroristákkal).

A nemzetközi egyezmények szerint pl. egy szír menekült az első biztonságos országban kellene, hogy beadja a kérelmét azonosítása után (nekik ez kb. Görögország), nem pedig papírok nélkül, Magyarországig határokat sértve turnéznia, majd itt megtámadva a határőröket illegálisan az Unió területére lépnie.

Hallo, ezzel kapcsolatban valami?

trey @ gépház

De minimum, ha elkapnak később, akkor kitoloncolnak. 

Én q szélsőséges vagyok, szerintem ezek a déli államok szó szerint nem tudják megvédeni a határaikat. Már régen vizi aknazárnak kellene lennie, és belelőni x figyelmeztetés után a közeledő hajókat a vízbe.

Azzal, hogy nem toloncoltak ki a csavot, arra utaltak, hogy pont azert volt ott, hogy azt csinalja, amit csinalt. Viszont mivel a fentiek szerint kovetelik maguknak az ilyesfajta embereket, ezert valoban at kellene hozzajuk csatornazni oket a hatarrol. Tulajdonkeppen mindegyik orszagba, akik szerint a magyar kormany gonosz, ok pedig befogadok.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

szinpadiasan

ROTFL

Ültek Győr belvárosában, mint a verebek, a Lidl oldalából az árnyéból kövekkel dobálták a bevásárlókat, a Győrtől 15 kilométerre levő migránstáborból jártak be terrorizálni a lakosságot (olyan kajak bűz volt a helyközi buszon, hogy az ott lakók inkább összeszervezték magukat telekocsikba).

^ színpadiasan

trey @ gépház

Akkoris álprobléma. Agysebészek tízezrei várnak bebocsátásra az unioba, de ez a sztalinista orban meg a fideszesek nem engedik be őket!

Komolyra fordítva: aki ebben ketelkedik egy kicsit is, szivesen megszervezek neki egy turat, idegenvezetessel, vagy anelkul. Akar ott is hagyjak oket a hataron - ha alproblema, nincs mitol tartaniuk.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Mosonmagyaróváron mi volt tegnap? Az is turista (migráns)?  Kicsit közelebb van nem?

(hint: nem azt mondja senki, hogy az migrációnak nincsenek veszélyei, hanem azt, hogy a migrációnak oka van, és nem tudod megállítani, és emberhez méltóan kell kezelni. Egyébként, Viktor ezt is leszarja, ha attól maradna hatalmon, hogy beengedjen migránsokat ő hordaná át őket két kézben /csak úgy mondom/)

Terrorista <> köztörvényes bűnöző

Érteni kéne a különbséget, ha már a törvény is különbséget tesz.

Terrorista (előre megfontolt, bűnszövetségben, különösen veszélyes, terrorizmus, társadalomra kiemelten veszélyes) -> életfogytiglan

Köztörvényes bűnöző (emberölési kísérlet, lehet, hogy hirtelen felindultságból) -> akár 10 év jó magaviselettel

Almát a körtével.

trey @ gépház

🤦‍♂️

Most írtam le, hogy mi a különbség. Hogy a törvény is különbséget teszt. Hogy az egyik az egész társadalomra alapjaiban jelent veszélyt, a másik meg elszigetelt eset.

Ha nem érted, akkor kérdezz erről jogászt, szociológust vagy olvass utána.

A terrorista az államforma, a társadalmi berendezkedés, a rendszer, a vallás stb. a társadalom alapjai ellen létezik és tevékenykedik. A másik meg a személyes problémáját akarta megoldani (nem hat ki a társadalomra közvetlenül).

trey @ gépház

és nem tudod megállítani,

lófaszt nem!

ország/kormány dönti el, hogy kit enged be és kit nem !

 

én csak fehér emberekkel akarok egy országban élni

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

én csak fehér emberekkel akarok egy országban élni

Ki nem szarja le, mit akarsz. Zéró tapasztalatod van és abból indulsz ki, hogy a melletted lakó Pirike nem fog felhentelni. De nem azért mert fehér, meg mert keresztény, hanem azért mert integrálódott egy jóléti társadalomba. Az egész rasszizmusod téveszmékre épül 

1000 év tapasztalatára és rajtam kívül van még pár millió ember - akik így fognak szavazni.

Az a természetes, ha fehér ember fehérrel él egy közösségben!

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

1000 év tapasztalatára

Benne vagy már a korban akkor.  (BTW, kunokkal mi a helyzet? :)) 

 

van még pár millió ember - akik így fognak szavazni.

Senki nem vonta kétségbe azt, hogy mennyi félrevezethető ember él akik a látszólagos dolgok alapján választanak..  

Benne vagy már a korban akkor. 

tudod, azért tanultam történelmet, hogy az addig felhalmozott tapasztalatot tudjam hasznosítani.

Te úgy gondolod, hogy a kereket minden emberöltőben fel kell találni?

Tudod a fajtád az, ami semmiből se tanul és felületesen - bután él.

Addig amig van kerítés és puska fel lehet tartóztatni a migrációt, de NGO-knak se kellene hajókkal taxit játszani.

Amíg volt Líbiában kormány NEM voltak gumicsónak árusító és embercsempészek a partoknál.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Észrevetted, hogy csak személyeskedni tudsz? Ki nem szarja le, hogy te mit hiszel. Van véleményed, rendben van. Hogy azt valami támogatja e, az más kérdés, de nem érzed gáznak amikor a kettősmércéd miatt megkérdeznek, hogy mi a helyzet a történelmi bevándorlásokkal?

akik a látszólagos dolgok alapján választanak

Latszolagos dolgok alapjan ertelmes ember nem dont. Volt mar szamtalan igeret Magyarorszagon. Antall József kezdte az igergetest, azota mindegyik csak erre kepes. Az azonban, hogy ki van felrevezetve, jol lathato:
Vasuti teruleten ket ember korul mozog a vilag:

- Lázár
- Vitézy

Mindenki habzo szajjal vedi azt, amelyik neki szimpi ezek kozul.  A valosaggal, amit pl. Becsky Andras mond, az ugato kutya nem foglalkozik. Nyilvan azert, mert egyik fentebb felsorolt szerencsecsomag - es persze a MAV mindenkori vezetese 1968 -ig viszamenoleg - sincs benne korbeszopkodva, es akkor meg finom voltam :)
 

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Süketek párbeszéde.

A migráció oka nem az összes olyan ország sara, amelyek, többek között földrajzi adottságaik miatt, szenvedő résztvevői az invázió okozta kárnak. De ez nem jelenti, ezek a szenvedő résztvevők kötelesek engedelmesen tűrni mások őrületének eredményét.

Egy jópofa, de nyilván irreális beszólás volt erre a "jó, majd akkor mi ingyen utaztatjuk a migránsokat Brüsszelbe" hírecske, amire -- nem meglepő módon -- rögtö a szívéhez kapott és alattomosan fenyegetőzni kezdett az addig szupertoleráns nyugati prolitikus (sic!).

Az viszont világosan látszik, hogy muszáj nyomást gyakorolni a migráció pártolóira, másképp miért ne gondolhatnák, hogy mindenki egyetért ezzel az agyrémmel?

Ez kb. olyan értelmes kijelentés, miszerint egy folyó áradása nem állítható meg, mert annak oka van. ( sok eső esett a forrás vidéken).

Esetleg beszélgess vízügyesekkel a "szükséges gátak magasságának meghatározása" témában! (Valamiért pl.a teljes Győrt, Bp-t nem mossa el évente többször a árvíz, pedig évente többször "annak_oka van_" )

Ha ez megtörtént, próbáld áttenni ezt a "határvédelem szükséges erőssége" témára.

Szóval ne erőltesd, nem fogadom el.

egy folyó áradása nem állítható meg, mert annak oka van.

Na, ez érdekes. Amikor a saját válaszomat írtam, valamiért én is épp így értelmeztem, amit willy írt.

Csakhogy ő ezt írta: "a migráció nem állítható meg ameddig annak _oka van_" -- az "ameddig" szót én emeltem ki, mert szerencsémre észrevettem, mielőtt válaszoltam volna.

Viszont így már legalább ketten értelmeztük félre, mintha csak willy írásainak előzményeiből adódott volna, hogy ő egy megváltoztathatatlan "tényt" akar közölni.

És még az AI-kra/LLM-ekre mondják, hogy hallucinálnak. :)

Talán én értek akkor félre valamit.

Eredetileg -- amiről jelenleg úgy gondolom, felületes olvasás miatt elsőre félreértettem -- azt gondoltam, willy egyszerűen közölt egy szerinte megváltoztathatatlan tényre -- arra, hogy a migráció márpedig van és lesz -- épülő állítást, mégpedig hogy a migráció megállíthatatlan. Az "ezt nem kell értened, elég ha elfogadod" befejezés itt úgy értelmezhető, hogy "punktum, megmondtam, a migráció van és marad, mert nagyobb hatalmak ezt így rendelik".

Utána viszont, az "ameddig" szó jelentőségét felfedezve már nem gondoltam, hogy willy szerint a migráció megváltoztathatatlan adottság, tehát annyit kívánt közölni, hogy ameddig a migrációt kiváltó okok fennállnak, addig a migráció folytatódni fog. És, willy ott nem nyilatkozott arról, hogy szerinte milyen okok idézik elő a migrációt, hogy honnan, melyik ország(ok) az okok előidézői és fenntartói és melyek csak az elszenvedői, vagy hogy szerinte a migráció pozitív vagy negatív befolyással van-e az ebben így vagy úgy résztvevők (részt vállalni kényszerülők) életére. Az "ezt nem kell értened, elég ha elfogadod" ilyen értelemben vonatkozhat arra, hogy a migráció folytatódik, amíg a fennálló okok ezt idézik elő -- etikai állásfoglalás nélkül.

Válaszomban azt igyekeztem bemutatni, hogy például Magyarország nem kiváltó oka a migrációnak, és hogy egyértelműen negatív jelenségnek tartom a migrációt (pozitív hozadék nélkül), és üdvözöltem, hogy a vágóhídra terelt birkáknak (közte Magyarországnak és lakóinak) az eddigi méltatlankodási kísérletekkel ellentétben legalább valami reakciót sikerült látni a pöffeszkedve vezénylő kibicektől.

Én meg azt mondom -már elég régóta- hogy tök mindegy milyen" _oka van_"

"hogy ameddig a migrációt kiváltó okok fennállnak, addig a migráció folytatódni fog" és a "nem megállítható" között nincs ok okozati kapcsolat. Ok-okozati kapcsolat a felhasznált eszközök és az eredmény (megállítható, vagy nem állítható) között van.

Ha a megállítást akarók mögött megfelelő akarat és eszköz van, akkor megállítható.  Willy azért küzd, hogy ne legyen akarat, és emiatt eszköz se.

Olyasmit csinál, mintha a boxolónak a meccs előtt valaki folyamatosan sugdosna a fülébe, hogy úgy se fogsz győzni, úgy se fogsz győzni.

Ha a megállítást akarók mögött megfelelő akarat és eszköz van, akkor megállítható.  Willy azért küzd, hogy ne legyen akarat, és emiatt eszköz se.

Tévedsz. Alapvetően én konzervatív vagyok a migrációval kapcsolatban. De tudom, hogy amit nem tudsz megállítani azt ellenőrizni kell. A fenti példában UK-ban ez átcsúszott abba a tartományba amikor minden ellenőrzési lehetőség eltűnt volna. Az alapvetéssel van baj, hogy nem akarjátok elfogadni, hogy a menekült nem véletlenül akar életteret váltani. Ez ki is lehet használni, de a totális fal nem működik. Soha, semmikor nem működött. 

Te meg nem akarod elfogadni, hogy nem érdekel "menekült" (jó nevezzük így, pedig akikről beszélünk nem azok) mit akar. Nem jön be és kész. Totális falra meg továbbra is jó példa -és ezt is megbeszéltük már, csak mindig elfelejted- a (saját) vasfüggöny, de a németeknél is volt egy fal amin többen akadtak fel, mint jutottak át. S ezért nem is próbálkoztak jelentős mennyiségben.

Tehát a kijelentésed, miszerint "de a totális fal nem működik. Soha, semmikor nem működött." finoman szólva hazugság. S azért fogalmazok ilyen erősen, mert nyilvánvalóan te is tudod, hogy amit mondasz nem igaz.

Ha nem tudod, hogy néztek ki -e "védművek" nyugodtan lehet tanulmányozni. Már írtam: csak akarat és eszköz kérdése.

Ha UK-ról beszélünk, az meg nem érdekel, azt már nem lehet rendbe hozni.

torony géppuskával hmm ?

szerintem hatásos, majd lesz upgrade 2.0

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Ez a vita kezd a kábítószer használattal kapcsolatos eszmefuttatásokra hasonlítani. Szinte mindenki elítéli, de a liberális álláspont szerint nem lehet megakadályozni, nem szabad bűncselekményként kezelni, hanem kontrollálni kell, amihez részletes engedélyezés - azaz a kábítószerhasználat támogatása - elengedhetetlen. Soha, semmikor, sehol nem működött a kábítószerek betiltása. 

Üzleti érdek van az efféle érdeklődés mögött, profitérdek hülyíti az embereket a migráció ügyében is. Szerencsére nálunk mindkettőben valóban konzervatív a hivatalos álláspont. Ebben (is) előrébb vagyunk.

Jé, az értelem szikráját lehet felfedezni... 

Ugyanígy nem lehet megállítani a prostitúciót. A túlsúlyosság is ugyanilyen probléma. és még sorolhatnánk. 
Miért? Mert emberi igény van rá,  az ember pedig találékony és alkalmazkodó. 

Hogyne lenne benne profitérdek, hogy egy ilyen emberi tulajdonságot kihasználjanak.

Na de az alusisak ott kerül fel, hogy az állítás az, hogy a profitérdek az elsődleges tényező, és ez okozza sőt mutatom "tervezi meg a népesség lecserélését" (az idézett mondat megtalálható minden ilyen alufóliasodró portálon nem én találtam ki) 

Nálunk nincs konzervatív nézőpont, Viktor a saját kezével hordaná be a migránsokat, ha érdekében állna. Amit te tapasztalsz, az a magyar emberekben főleg a nyelv és a történelem miatt lévő megosztottság és tartás az idegentől. Még akkor is ha az az idegen hozzá közeli értékrendet képvisel, egy olyan pedig teljesen elfogadhatatlan aki nem. Erre az általános vélekedésre tapad rá Viktor mint éhes pióca. 

Kell azért ide valami distinkció.

A migráció, amiről beszélsz, az valóban általános. Ennek egy része legális, azaz kontrollált, az agysebészekre, csillagászokra, kiváló sportolókra, speciális tudásúakra, politikai okokból üldözöttekre vagy éppen azokra vonatkozik, akik ideiglenesen, egy adott célból itt tartózkodhatnak. Ez a migrációnak az a része, ami egyértelműen hasznos lehet a befogadó társadalom szempontjából. Ebben tehát nincsen semmi kivetnivaló.

Amiről most Európában szó van, az az illegális migráció támogatása. Ezt nem árt rögzíteni. A szabályozás nem teszi lehetővé, hogy a migráns beengedéséről azután történjen döntés, hogy megállapítanák, hogy legálisan tartózkodhat-e az Unió területén. A liberális szabályozás következményeként Európában rengeteg az illegális bevándorló, akiknek semmi helye nem lenne itt. Ennek a helyzetnek az előidézője a profitérdek és az ezzel egyetértőkkel megetett maszlag a xenofób fasisztákról is rengeteg pénzzel kialakított paranoia. Hasonló a kábitószerek megítéléséhez az egész téma.

Jé, az értelem szikráját lehet felfedezni... 

Ugyanígy nem lehet megállítani a prostitúciót. A túlsúlyosság is ugyanilyen probléma. és még sorolhatnánk. 
Miért? Mert emberi igény van rá,  az ember pedig találékony és alkalmazkodó. 

Hogyne lenne benne profitérdek, hogy egy ilyen emberi tulajdonságot kihasználjanak.

Na de az alusisak ott kerül fel, hogy az állítás az, hogy a profitérdek az elsődleges tényező, és ez okozza sőt mutatom "tervezi meg a népesség lecserélését" (az idézett mondat megtalálható minden ilyen alufóliasodró portálon nem én találtam ki) 

Nálunk nincs konzervatív nézőpont, Viktor a saját kezével hordaná be a migránsokat, ha érdekében állna. Amit te tapasztalsz, az a magyar emberekben főleg a nyelv és a történelem miatt lévő megosztottság és tartás az idegentől. Még akkor is ha az az idegen hozzá közeli értékrendet képvisel, egy olyan pedig teljesen elfogadhatatlan aki nem. Erre az általános vélekedésre tapad rá Viktor mint éhes pióca. 

Láttam néhány csoportjukat vonulni északnyugat felé, amikor még Magyarországon éltem.

Lehet, hogy a belvárosból, ahol a híreket gyártják, nem látszik, szóval könnyű elbagatellizálni, de attól még ez valós probléma volt. Hogy azóta mennyire súlyos a helyzet, különösen hogy Horvátország a schengeni övezet tagja lett, azt a harár közelében élők tudnák megmondani.

de miert is kene oket egy kalap ala venni? Hat szerintem nem kene, hanem mindenkit egyenkent kellene nezni nem csoportkent.

Ezen kivul azt is gondolom, hogy akinek a legfobb kampanytemaja, hogy megvedjuk a magyarokat a migransoktol, es ejjel nappal ezt mutogatja a TV-ben, annak legkevesbe sem erdeke, hogy a problema megoldodjon, az viszont annal inkabb, hogy legyen konfliktus, hogy lehessen mutogatni, igy pont ebbe az iranyba fogja terelni a dolgokat. 

de miert is kene oket egy kalap ala venni?

Mert nem éri meg őket szét válogatni. Nem hoz annyi pluszt az ittlétük, mint amekkora a kockázat, meg a szétválogatás ára.

Ha egy gyárban az egyik gépen elállítódott a beállítás, az első random mintavétel után*, ha nagyon sok a selejt, kidobják az összeset. Nem állnak le válogatni. Ami/aki (jóként) beleesett a szórásba, az így járt.

Az élet kemény.     (Úgy hallottam egyes versenypárti hozzászólóktól.)

*S ez a mintavétel már megtörtént a szóban forgó "refugee" -k esetében, s rossz hírem van, túl sok a selejt közöttük.

Mára már mindenkinek nyilvánvaló kell, hogy legyen, hogy a migráció az őslakos európaiak ellen elkövetett népirtási terv része. Semmilyen más ésszerű okot nem lehet találni a migráció támogatása mellett. Orbán sajnos csak látszatintézkedéseket tesz ellene.

Visszafordíthatatlan károkat okoz nekünk a bevándorlás, és ez a legfontosabb politikai kérdés, amivel foglalkozni kell.

Mára már mindenkinek nyilvánvaló kell, hogy legyen ...
... az őslakos európaiak ellen elkövetett népirtási terv ... 

Téged már lassan szórakoztatóbb olvasni, mint a NERt, ahol az organikus látogatottság miatt mondanak akkora blődséget, hogy két napig kell gondolkozniuk rajta. Ha ezt te nekifutás nélkül csinálod, komoly potenciál van benne.

Semmilyen más ésszerű okot nem lehet találni

Ja, ha nem is keresel.. akkor nem nehéz. Pedig azért néhány teljesen nyilvánvaló választ létezik.

Keresem. Például te sem árultad el, hogy kinek használ az afrikaiak bemigrálása Európába. Minden statisztika szerint kis részüknek lesz munkája, a legnagyobb részük pedig sokba kerül az adófizetőknek. Nem lehet gazdasági előnyt se kimutatni. Ellenben ha lennének őshonos családok, a családapák kimutathatóan több adót fizetnek, többet dolgoznak és nem bűnöznek. Az őshonosok gyerekei pedig adófizetőkké válnak.

A nemzetközi példák azt mutatják, hogy ha kellően nagy az afrikaiak aránya, akkor lázongások kezdődnek, amire példa volt a BLM, vagy a dél-afrikai közbiztonság. Tehát középtávon fizikai veszélyt jelent a migráció az őslakosságra.

Most akkor sorold az előnyöket, hogy mi mindent nyerünk a migránsokkal! A kumbaya feel good-ot meghallgatom, de arra mondom, hogy a háttérhatalom ezzel hülyíti az embereket. Objektív előnyöket sorolj!

Hogy miért nevezem nevén? Mert valakinek muszáj. Nem lehet tovább fonomkodni, hogy ez valami balos tévedés, vagy ilyesmi volna! (A te esetedben még lehet, hogy csak tévedés, megadom neked az ártatlanság vélelmét. De akik az orrodnál fogva vezetnek azok pontosan tudják, hogy mit miért csinálnak.) Nincs több időnk, nevén kell nevezni, hogy ez bizony ellenünk van, és el kell utasítani.

A szélsőjobboldali, putyinista elképzelés az, hogy a megszállók importálják a még otthon várakozó rokonságukat, családegyesítés címén, míg az őshonos sápatagok európai módon kihalnak. Ez természetesen őrült propaganda, amit akként is kell kezelni, hiszen kizárt, hogy hosszabb távú terveket szövögetne bárki.

Ejnye. Mindenki, aki nem szélsőjobboldali, tudja, hogy a nem-szélsőjobboldali politikusok jóindulatú, demokratikusan választott szakemberek, akik demokratikus, bárki által bármikor teljesen átlátható, visszakövethető, szuperlegális, szakmailag a legmesszebbmenőkig indokolt és helyénvaló módszerekkel védekeznek az alattomosan támadó és áskálódó, korrupt és  elszigetelt szélsőjobboldali bajkeverők ellen, miközben jótékony, építő munkájukat is állhatatosan végzik. Ha van is hosszabb távú terv, az biztosan az, hogy a demokratikus európa még demokratikusabb, toleránsabb és színesebb legyen.

épp te sírtál, hogy negatívan különböztetik meg azokat a politikusokat akik _szerinted_ igazat mondanak

Biztos, hogy nem keversz össze valaki mással? Nézeteim szerint minden politikus (pontosabban: társadalmi szempontból nem elhanyagolható hatalmi pozícióval rendelkező tisztviselő) korrupt és/vagy pszichopata, és amelyik esetleg nem ilyen, azt (a) eleve nem is engedik oda a "kollégái", és/vagy (b) korrumpálják/zsarolják, és/vagy (c) kicsinálják, ellehetetlenítik, azaz értésére adják, hogy menjen inkább festegetni vagy horgászni, nehogy valami "baleset" történjen.

Ha biztos vagy abban, hogy mégiscsak én nyilatkoztam az idézet szerint, kíváncsi lennék, mire gondolsz.

nem működik, hány száz olyan eset van - hogy itt tanult arab elvesz egy magyar nőt - teljesen jól meg vannak lesz egy gyerek és amikor pár éves kimennek sivatag isztánba megmutatni az utódot és akkor minden megváltozik.

A feleséget sokként éri, hogy a férje a származás helyén visszavedlik ősemberré és elakarja adni pár tevéért - de ha nem is, akkor nem ülhet vele egy asztalhoz, kuss a neve és már nem akar visszajönni Magyarországra. A magyar feleség meg haza jöhet gyerek nélkül. Ha van ismerősöd a követségen ilyen homok országban el fogja mondani, hogy minden évben van jó pár ilyen eset - útlevél pótlás, mert a férj nem adja oda az útlevelet a fehér feleségének, hogy ne tudjon visszajönni.

Egy kivételt tudok Bebe (Abebe Dani) faterja Assefa (etióp) az jó fej. Lehet hogy azért, mert Etiópiában úgy tudom, hogy kereszténység a jellemző és nem az iszlám.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Dehogynem! Az életünk tele van az általánosítások felhasználásával. Ha reggel felkelés után mindent megvizsgálnál, leellenőriznél, ahelyett hogy elfogadnád az általánosításokat, mire kilépnél az ajtón, már sötét este lenne.

kutatás -> eredmény feldolgozása -> tanulmány 

diploma munkám is így készült és nem mondták, hogy ez "általánosítás"

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

sok hozzászólásod alapján azt a tényt, következtetést vontam le, hogy te egy idióta vagy!

Tudod lehet ezt általánosításnak is mondani az se szépít rajta, hogy milyen vagy az eredmény ugyanaz.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Azaz érzésem, hogy nem ismered, vagy nem jól használod azt a fogalmat, hogy tény. S ez nem most történik először. Te a saját meggyőződésedet nevezed annak. Sajnos.

S most nem akarok belemenni, mindenféle ismeretelméleti vitába, csak szeretnélek kérni, hogy a véleményedre ne hivatkozz tényként.

Azaz érzésem, hogy nem ismered, vagy nem jól használod azt a fogalmat, hogy tény. S ez nem most történik először. Te a saját meggyőződésedet nevezed annak.

 

Ez a te véleményed.  De diplomát azt szokás védeni, és az ott leírtakat alátámasztani, a diplomamunkában megfogalmazott konkluziónak tényeken kell alapulnia és nem általánosításokon.  

Oké, "Angliába költöztem, fogalmatlanul" lány. Tele van valós dolgokkal és problémákkal persze, ami annak ellenére néha rosszul van reprezentálva (nem csak "A" és "Z" állapot létezik, hanem közte létezik elég sok állapot).

De amiért kérdés felmerült, én pl. nem vagyok megszólítva, mivel nem vagyok "Tiszás". De próbáltam felfedezni, mire gondolsz, egyedül az egészségügy talán amire tudok gondolni. Ez esetben szeretném, ha meglátogatnál egy _random_ UK kórházat és meglátogatnál egy random magyart. Én azt gondolom, jogos elvárás a _magyarok_ részéről, hogy a _magyar_ egészségügyet ne züllessze le  a saját kormánya. 
 

En eleg sokszor leirtam mar, hogy szerintem aki itthon nem tud boldog lenni (elsosorban mint altalanos mindset, nem ugy, hogy eppen bal labbal keltel fel reggel) az legtobbszor kint sem tud, aki meg igen, az legtobbszor kint is tud.

Ettol fuggetlenul okkal vannak ezek a dolgok basztatva, mert nem tudsz toluk teljesen fuggetlenedni. Hiaba van penzed maganellatasra, ha a mento gyujt be, akkor ugyanugy allamiba mesz. Egy csomo dolog nincs is maganban, vagy csak nagyon korlatozottan. (Jellemzoen ami nem eri meg, ugye.) Hiaba jar a gyereked jo iskolaba, ha utana egesz eleteben funkcionalis analfabetakkal lesz korulveve, mert annyi volt az oktatasuk, hogy valahogy kibekkeltek 16 eves korukig. 

Ezek higienias dolgok, nem tudod teljesen kivonni magad belole. Es most nemcsak a demagogiat akarom ismetelgetni. Ha peldaul szarra megy a tomegkozlekedes, es az embered 4 ora kesessel erkezik a munkahelyere, azzal a te zsebedbol veszi ki a penzt.

Szerinte Orbánék 2015 óta igazat mondtak és mondanak a migráció hatásairól. Lehet, hogy nem rogáni felkérésre, hanem őszintén állította, mert az Egyesült Királyságban szerzett tapasztalatait részben lazán kapcsolódó nyugati cikkekkel támasztotta alá. Úgy vélem, gondosabban válogatta volna meg a cikkeket, ha a tapasztalat alapú véleményének közlése helyett szimplán manipulálni akart volna.

Állítólag hazajön a kintléte alatt összeszedett férjével, aki nem transznemű, és ha jól értettem, nem kisebbségi.

Továbbra is libsinek tartja magát, de a térdelés neki is sok.

Tömören kb. ennyi.

:)

Van némi tapasztalatom abban, amiről a hölgy beszél.

A sorsán osztozók 10%-ának "jön be" a dolog. Többnyire azért, mert van valamilyen tudásuk, ami vagy speciális, vagy tapasztalaton, gyakorlaton alapul és amivel súlyos küzdelemben jól érvényesülhetnek, de előfordul ebben a rétegben kedves, segítő rokonság meg mázli is. Nehéz kenyér, de a siker olyan jutalom, ami felejthetővé teszi a szenvedést. A jutalom sem marad el: a gyerekek kinn születnek és többnyire egy szót sem vagy nagyon keveset tudnak magyarul. Betagozódnak az "olvasztótégelybe", ami a múlt század elején nemzetet csinált a bevándorlókból a világ -ma még - bodogabbik felén.

Van úgy 40%-nyi, aki billeg. Többnyire keresik az érveiket a maradáshoz, de ezek nagyjából ugyanazt, amiért kimentek, itthon is elérhették volna. Többnyire talán kevesebb kínlódással, lehet több munkával, de nagy részük még akkor is talál okot, magyarázatot magának a maradásra, amikor már beismerhető lenne, hogy nem megy a dolog, nem sikerül helybélivé lenni és elveszik az érték tudata is, hogy miért kellene ez fontos legyen a számára. Ezek nem jönnek haza már, mert nem tudnák megmagyarázni maguknak. Keresnek maguknak és találnak okot a maradásra. Vesztesként élnek kinn, hogy ha hazalátogatnak, győztesnek mutassák magukat. Nem egyszerű kenyér.

A kimenekülők fele visszatér. Részben orrbaverve, sunnyogva, többnyire viszont úgy, hogy tanultak valamit, amit itthon sose vagy sokkal nehezebben tanultak volna meg. Jól jártak azzal, hogy elmentek és örülnek annak is, hogy elmentek akkor meg annak is, hogy hazajönnek mostanában. Kivételek vannak, persze, mint mindenben. Politikailag nem korrekt beszélni róluk, mert nem illenek az elfogadott, kreált összképbe ezért sokan érzik offenzívnek azt, amiről a videóban szó van.

Nézd, aki kimegy UK-be letelepedik Wales-ben majd rácsodálkozik, hogy "bazeg itt esik"...
Akkor a másik 2000 GBP fizetes, igen ha a terv az, hogy "kimegyek, majd lesz valahogy," akkor igen ez lesz.
Az egészségügyi rendszer, ugye azt mondja nem utal be _soha_, hát valóban, nem arról van szó, hogy ott ügyfélszolgálatot játszik a háziorvos, de el lehet jutni a kórházakba.
Abban igaza van, hogy az egészségügyi személyzet ott is hiányos, ezért szívták el innen, míg ki nem találták a brexitet :) de koránt sem akkora a gond mint itt. 
Nem, a kórházak nem úgy néznek ki.
Fogorvos -> teljes katasztrófa, igaza van, de ott nem is erőltetik ezt, mennek magánba
Menekültek: Tényleg katasztrófa ami az elmúlt 2 évben van, ezen változtatni kell, de nem csak a teljes tiltás a megoldás meg a xenofóbia felerősítése mint itthon. 

Na erre gondoltam. 

Egyetlen olyan mondatot írtál le, amely ellentmond annak, amit a hölgy elmondott, mégpedig a kórházakról. Milyen betegségben látogattad végig a magyar és az ottani kórházakat, ami alátámasztja a kategorikus tagadást? Az "összeomlott egészségügy" ugyanolyan axióma, mint a kolbászból levő kerítés mindenkinek, aki menekülni kényszerül a NER elől, ez világos. De a hölgy úgy tűnik saját tapasztalatáról beszél az ottani egészségüggyel kapcsolatosan, tényszerűen politikai korrektség nélkül és ezért sokak számára kihívó módon, ellenszenvesen. A többi kijelentéseddel nincs mit vitázni, mert nagyjából egybehangzóak.

A hölgy soha nem volt kórházban ott (a videóban elhangzottak szerint) én 30 feletti kórházban voltam magam több fél-2 napokat, igaz nem betegként. 
Sürgősségi ellátás egyszer kaptam, teljesen rendben volt. Szerencsére nekem Magyarországon sem betegként van tapasztalatom a kórházi állapotokkal, csak abból amit Magyar Péter végigjárt eddig 3-ban volta, a Jávorszky csak öreg és a személyzet sokat javít az állapoton, de összemérhetetlen azzal amit UK-ban tapasztalhatsz. 
Ennyit erről. 

és mééég le is írja !

Sajnos idős szüleim miatt gyakran jártam kórházban és intéztem dolgokat:

- Szeged:  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Onkoterápiás Klinika

Épület és belső állapot retró, de nincs hulló vakolat stb.

Recepción egyszer egy kiállhatatlan kekeckedő nő volt a másik alkalommal meg egy segítőkész, mindenben segítő kész.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

én se betegként - kísérőként.

Ja, azt nem is említem, hogy a kórházak telco migrációját micsináltuk - ezek nem publikus dolgok.

De egyébként igen, magán EÜ biztosításom van.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

nekem nem barátom  - de neked ez a Klaus Schwab lenni barát ?

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Szerkesztve: 2024. 08. 26., h – 19:50

Svédországban égetik a koránt - csak kár, hogy nem az iszlamista terroristákat:

link: X

lehet, hogy már kezdenek zabos lenni a migrikre.

Európai civilizáció és az arab fejlődése 500 év alatt

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Ez Anglia, nem Pakisztán” – mondja a brit hazafi Sadiq Khan muszlim londoni polgármesternek.

X - LINK

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

igen, elolvastam a filmszöveget, miszerint 1999-ben a gyerekek már nem akarnak pakik lenni inkább britnek vallják magukat - de szerintem megfordult:

- most már inkább akarnak pakik lenni, mert akkor minden el van nekik nézve és több segélyt kapnak, lakhatási támogatást és az utcán zaklathatnak bárkit, senki nem bünteti őket.

De egyébként meg se ez, se az - gyökértelen idegenek.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Meg kell nézni a filmet ...

Meg ne feledd ez 25 éve volt. Azóta eltelt években újabb generációk nőttek fel, pont filmbeliek  gyerekei, akik már pakik akarnak lenni.

Lásd a többi országot. Ahol szintén a 2. 3. generációs "állampolgárokkal" van a gond.

Elérték a kritikus tömeget ennyi.

Itt se lesz másképp ...

Fedora 42, Thinkpad x280

Szerkesztve: 2024. 08. 30., p – 10:29

2 nigger migráns megütött és megrúgott egy ír srácot, akinek sikerült elmenekülnie és szólt a haveroknak.

Írek nem viccelnek elkapták az egyik - kék melegítős niggert és kapott egy kis oktatást, ami sorry, sorry-val nyugtázott üvöltve.

Az írek, nem németek és nem is puha pöcs angolok.

X-Link  12,4M megtekintés

 

még egy erőszakos video:

X-Link

 

A franciáknál, se rózsás a helyzet:

X-Link

 

kell nekünk a migráns ??

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Mi van ??

milyen nap végén vagyok én migráns ?

Mert szerinted másokról nem nyilatkozhatok ?

pl. nem mondhatom az hogy te egy liberális köcsög vagy ?

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Mi van ??

milyen nap végén vagyok én migráns ?

Mert szerinted másokról nem nyilatkozhatok ?

pl. nem mondhatom az hogy te egy liberális köcsög vagy ?

 

A szabad véleménynyilvánítást összekevered az uszítással pl.

pl. olyat nem mondhatok, hogy minden köcsögöt fel kéne húzni egy fára Pressman, willy etc.

ilyet sose mondanék ez csak egy példa volt.

 

kieg:

ezt akartam írni.

Nem ment fel a vérnyomásom, teljesen higgadt vagyok.

Csak úgy döntöttem, hogy nem fogok szépen fogalmazni olyan alattomos sunyi szarháziakkal, mint te vagy.

Mindig nevén kell nevezni a gyereket.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Ha meg úgy látod, hogy a migránsok "szintén"  vándorló magyarakok módjára foglalják el az európai országokat - ahogy a honfoglaló hunok tették - akkor

hazaáruló vagy mert az új foglalni akaró hordákkal értesz egyet és támogatod őket.

Melyik akarsz lenni :

- tudatlan v. hazaáruló ?

egyik se pozitív 

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

te egy paré vagy és mint minden gyomot írtani kéne !

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Tehát nincs. :) Ne csak magadra gondolj, én is meg tudom magam védeni, max utána rámrohadna a műanyag karperec. Nekem van egy 31 éves, kifejezetten szép, jó alakú, szőke, kék szemű lányom. Na, ő kifejezetten fél az ilyen társaságban. Járja európát, vannak tapasztalatai, és nem pozitívak.

Tehát nem beszélünk róla, mert nincs hozzá közöd. Gratulálok a lányodhoz, nincs köze a témához, csak annyi, hogy a témát ebbe az irányba kívánod terelni. A félelem nagy úr. Tudom nem látszik, de én a korlátozott migráció híve vagyok, és azzal érveltem, hogy 
1, teljes tiltás nem működik.
2, Viktor maga hozna fekete férjet neki, ha kéri ha nem, ha ezen múlana a hatalmon maradása (nyugodtan visszaemlékezhetsz erre, meg egy szösszenet

a korlátozott migráció híve vagyok

Mint a magyarok kb. 99%-a.

 

teljes tiltás nem működik.

Nincs teljes tiltás. Senki nem kért teljes tiltást. Senki nem kampányolt teljes tiltással. Leszámítva a térdelőket (gyk. a fajtád), akik belehazudták a kormánypártok, a kormánypártiak ill. a ~jobboldali gondolkodású emberek szájába, hogy felsoroltak egyike vagy mindegyike azzal kampányolt, azt kérte, azt akarta stb.

 

Viktor maga hozna fekete férjet neki, ha kéri ha nem, ha ezen múlana a hatalmon maradása

Sok jel mutat arra, hogy krónikus szellemi nyomorúságban szenvedsz.

:)

Igen, félelem. A csajszink összejött egy német sráccal (apjának jól menő vállalkozása van, 20+ alkalmazottal), a faszi mondta, h meglátásuk szerint még max 3 évük van az országban, utána költözni kell, mert nincs közbiztonság. Magyarország is az egyik lehetséges jelölt célpont. Nem mindegy, h ki mehetsz-e az utcára, vagy nem.

Mindkettővel tisztában vagyok, ez az egész full politika. Ha azzal tudna nyerni, akkor már az összes migráns itt lenne. Nem vagyok naív.

az egész full politika.

Ez jelent valamit? Mert hogy az emberi társadalmak évezredek óta politika által szerveződnek.

 

Ha azzal tudna nyerni, akkor már az összes migráns itt lenne.

Ha ezzel lehetne nyerni, akkor 2022-ben az "összefogás" nyert volna.

 

Nem vagyok naív.

Szóba álltál willyvel, tehát vagy naiv vagy, vagy hülye.

:)

Szerkesztve: 2024. 08. 31., szo – 10:57

3-4 nigger migránsok nőket pofoznak az utcán egy irodaház üveg bejárata előtt.

Egy s. kék zakós öreg, meg csak elsétál felemelt ujjal..

Több pofon lendületből és még vissza is meg a nigger, hogy adjon egyet. A földön fekvő nőt is pofozza.

Szörnyű, nem is értem - hogy miért és hogy nem segít a lányoknak senki.

 

Melyik nagyobb szégyen?

- állat, fekete nigger fehér nőket pofoz nappal az utcán vagy

- senki nem segít a lányoknak ?

X-Link

 

Egy kis fun szomorú video után.

ilyen az, amikor bele fingasz a burkába:

X-Link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Szerkesztve: 2024. 09. 04., sze – 22:42

Németország: egy kiskorút (12éves) erőszakolt meg egy szír (15éves) migráns még augusztus 10.-én, de eddig a német rendőrség nem hozta nyilvánosságra. Az eset most derült ki az is, hogy NEM zárták el az elkövetőt szabadlábon van. A választások előtt nem akartak újabb migráns balhés hírt közölni.

Die WELT híradása

 

Bedankt euch bei Angela Merkel. 
Was in Deutschland abläuft ?
AfD für unser Deutschland.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Azért én innen nézve nem bántanám Merkel anyót. Amikor az osztrákok 2015-ben megállították a vonatot Bicskén azzal, hogy ők nem engedik be Ausztriába a migránsokat, már úton voltak a határőrök, hogy lezárják Németország határait. Merkel anyó visszaparancsolta őket, előállt a "wir schaffen's" meg a multikulti koncepció és az osztrákok átengedték a vonatot. Különben máig itt lenne a nyakunkon ki tudja hány nyomorult.

Persze, hogy aztán Németországot közben tönkretették, az nekünk sem jó.

ezek kommentek voltak, hogy mit gondolnak a németek - volt még durvább is...

sztem Merkel minden pozitív ténykedését lenullázta a naiv migráns befogadással.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Szerintem a Merkel megítélése most azért rossz, mert a súlyos médiabefolyás alatt álló német köztudatnak kényelmetlen szembenéznie azzal, hogy a helyzet tarthatatlan.

Egyszerűbb a Merkelre kenni az egészet, mint lépéseket tenni a változtatásra. Vállvonogatás, a felelősség alóli kibújás, a rég szükséges döntések meghozatala helyett félkretén ideológiai axiómák ismételgetése folyik a demokráciáról meg a jogállamiságról. Sokkal egyszerűbb a Merkelt bűnbakká tenni anélkül, hogy bárki is megvizsgálná, hogy egyáltalán volt-e a Merkelnek akkor, abban a helyzetben bármiféle mozgástere és mi lett vola a következménye annak, ha a mai megítélés szerint helyesen dönt.

merkel projekt volt ez a migráció ellenőrizetlen befogadás, de mind1

Jelenleg a CDU vezetője világosan kijelentette, hogy csak akkor marad a kormányban, ha a német határnál ellenőrzik a migráns jogosultságát és be se léptetik, ha nem jogosult és fordítják vissza.

== tranzit zóna, ha jól emlékszem volt már ilyen ország :-D , aki ilyet csinált én ott voltam építettem az irodai konténerek LAN hálózatát (rack-szekrényt cisco switchek és routerek).

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Nem vitatom, hogy Merkel projekt volt, csak azt mondom, hogy szerintem nem nagyon volt más választása, mint ezt a projektet elindítani - vagy lemondani és jöjjön, aminek jönnie kell. Kevés még az idő ennek a kiértékelésére.

A CDU vezetője nem nagyon jelenthette azt ki, hogy milyen feltétekkel marad a kormányban, mert a CDU most nincs kormányon. Spahn arról beszélt, hogy "szerinte" le kellene zárni a német határokat és be kell vezetni a határellenőrzést. Valószinüleg abban igazad van, hogy ez feltétele lenne annak, hogy a CDU belépjen a kormányba, de egyelőre a koalíció nem akar lemondani, tehát ez még publikusan nem időszerű. És maga a határellenőrzés bevezetése egyelőre nem a CDU hivatalos álláspontja, egyelőre csak tesztelgetik vele a német közvéleményt. 

Egyébként amiről a Spahn beszél az megegyezik azzal a magyar eljárással, amiért minket most súlyos büntetésre ítéltek.

igen - így pontos, amit írtál.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

hm

https://telex.hu/belfold/2024/07/01/nemi-eroszak-tiszavasvari

vagy

https://24.hu/belfold/2024/09/02/megeroszakolt-ket-kamasz-egy-15-eves-l…

stb

Persze a "nemzetiseget" itt se hozták nyilvánosságra de volna 1-2 tippem.

Szóval kár mutogatni máshova, mikor velünk ez a jelenség már bizony több száz éve velünk van ...

Fedora 42, Thinkpad x280

Bizonyos mértékű distinkcióra itt azért szükség van.

1. Nagyjából Budapest maradt Európában az egyetlen olyan nagyváros, ahol éjszaka szinte bárhol nyugodt lehetsz az utcán.

2. A német késes támadások a jéghegy csúcsa csak, a migráció lehetetlen körülményeket teremtett nem csak a nagyvárosokban, hanem sok helyen vidéken is. Nálunk olyasmi, ami Németországban van, egyelőre szerencsére elképzelhetetlen.

3. A "nemzetiséget" az antirasszista propaganda miatt kell szemérmesen elhallgatni, de itt a bevándorló státuszt kötelező elhallgatni nem csak ezeknél a kiugró eseményeknél, hanem általában minden bűncselkménynél, ideológiai okokból.

Igenis mutogassunk Németországra. A baj az, hogy össze van kötve a sorsunk ezekkel az idiótákkal.

A baj az, hogy össze van kötve a sorsunk ezekkel az idiótákkal.

Ezt jól mondod, mert pártunk és kormányunk KSH-ja szerint is 100e vendégmunkás van az országban (helló németország 70es évek :D), persze ahogy írtam ez is majd 30-40 év múlvva mikor kinő már 2-3 generáció lesz gond.

Nagyjából Budapest maradt Európában az egyetlen olyan nagyváros, ahol éjszaka szinte bárhol nyugodt lehetsz az utcán.

Sajnos a fenti eset jól mutatja, hogy milyen a közbiztonsgá vadkeleten az esti órákban, nem hogy éjjel ... És a köztévé se ezeket mondja, be elhiheted ... A vadnyugati országrészben meg már nem látszanak ezek az esetek ...

Szóval szerintem, ahogy mondani szokták előbb a saját házunk táján kéne söprögetni ...

Fedora 42, Thinkpad x280

Ebben biztos igazad van, de lássuk be, azért a mingránsok ügyében és a közbiztonságot illetően mi fényévekkel vagyunk előrébb Németországnál. Németország huzamosan rossz döntéseket hozott a migránsokkal és ennek a következményeit már nem képes az ottani tudat-ipar elhomályosítani.

A vendégmunkásokkal egyébként nincsen különsebb probléma. Németország a háború utáni felemelkedését, a "német csodát" jórészt éppen a jugoszláv, majd később a török vendégmunkásainak köszönheti. Már a törökök esetében is látszott azonban, hogy az ittmaradók egy része nem integrálódik, zárványközösségeket alkot és nem adja fel az eredeti identitását. Nem működik az "olvasztótégely". A mostani migráció alapjában véve más, itt többnyire munkaképtelen vagy nagyon jelentős költséggel, hosszú idő alatt munkaképessé tehető gazdasági menekültekről van szó, akiknek többnyire eszük ágában sincs integrálódni.

Ezeket összekeverni a magyarországi vendégmunkásokkal teljesen értelmetlen.

közbiztonságot illetően mi fényévekkel vagyunk előrébb Németországnál

Jah mert a németek már 70 es években elkezdték behozni őket vendégmunkások néven. Gondolom most is azt hittek azok jönnek majd, tévedtek. :D

A vendégmunkásokkal egyébként nincsen különsebb probléma.

Jah nincsen, csak a leszármazottaikkal. 

Már a törökök esetében is látszott azonban, hogy az ittmaradók egy része nem integrálódik, zárványközösségeket alkot és nem adja fel az eredeti identitását.

így van. Szerinted, ha az pár balhés muzulmán migráns egy olyan országba jön, ahol nincsen hátország lenne ilyen bátor ? Mivel lassan több mecsetet látni a németeknél mint templomot persze, hogy erőben érzik magukat. Persze ez nem csak németeknél igaz sajna.

Ezeket összekeverni a magyarországi vendégmunkásokkal teljesen értelmetlen.

Nem keverem. Azt mondom, hogy elkezdődött ami az EU-ban 40-50 éve elkezdtek. A saját "migránssainkkal" már most is bajaink vannak, lásd a fent említett cikket. erőszakos cikket. Az átkosban, ahol a fenti népcsoport csak nyomokban volt, és kezelve is kb úgy volt, nem nagon voltak problémák. Viszont a rendszerváltásnál rájöttek, hogy a szavazatuk annyit ér mint a magyaré, csak megvehető bármikor egy zsák krumpliért ... (meg is veszik). Így odajutottunk, hogy van itthon csillió belőlük, amik hasonlóan az általad vázolt német migránsokhoz semmirese valóak, csak éppen magyar állampolgárok  és még jogaik is vannak bőve ...

Akkor kérdezem ez mivel is jobb ? 

Fedora 42, Thinkpad x280

Szerintem a történet - és a Merkel felelőssége - nem a bevándorlás miatt vett rossz fordulatot Németországban, hanem az ennek támogatására létrehozott tudat-ipar túlsúlya miatt. A migráció egy természetes folyamat, ami ellen teljesen értelmetlen küzdeni. Migráció nélkül talán ma is indiánok nyilaznák a bölényeket a Szilícium-völgyben. A migránsok beolvasztása a sikeres példák szerint nagyon szigorú szűrést követő erőszakos beolvasztást igényel. Ez ellentétes a multikultis, liberális maszlaggal. A németek ezt nagyon elkúrták, nálunk még van esély, hogy sikerül azt az ideológiai pusztítást megakadályozni, ami Németországot tönkreteszi.

A magyarországi vendégmunkások esetében sokszor szóba sem jöhet, hogy itt maradjanak és letelepedjenek, mert csak tartózkodási engedélyt kapnak és esélyük sincs arra, hogy itt maradjanak. Aki marad, azt viszont a fasiszta orbáni kényszer fogja kezelni, amiben semmi multikulti nem fér meg. Btw. hálistennek.

A magyarországi vendégmunkások esetében sokszor szóba sem jöhet, hogy itt maradjanak és letelepedjenek, mert csak tartózkodási engedélyt kapnak és esélyük sincs arra, 

Mire is ? Hogy dugjanak egy magyarral ? Akkor mi lesz a gyerekkel, "családdal"  ? Vagy ha egymással, akkor hogyan tovább ? 

Gondolod annó 70es években az Árja német nem úgy vitte oda a törököket, hogy csak vendégmunkás ? Havonta meg kocc haza ? stb

Csakhát, ott se volt másképp mikor szőke Frauleinekkel dugtak ... Vagy egy idő után már egymással, aztán nyakukon maradt a sokadig generációs, ma már magát németnek mondom muzulmán, akinek köze nincsen az európai kultúrához. Franciák szintén, csak ott még feketébbek is ...

Fedora 42, Thinkpad x280

Mint tudjuk a pina az első számú hatalom a világban, ebből következően a dugásnak nincsen természetes ellenszere, de ha mégis lenne, az nagyon nemjó lenne. Tehát az az elleni küzdelem olyan, mint a nullával való osztás. Viszont nézd meg a burgenlandi, szlovéniai magyarokat: úgy lettek osztrákká, szlovénné, hogy sehol szóba nem jött, hogy gyárilag magyar lukból kerültek elő. A helyi közösség minden teketória nélkül beolvasztotta őket, esélyük sem volt arra, hogy bármiféle zárványt képezzenek.

Volt ez már hasonlóan egyébként a magyarokkal is. Amikor jó volt magyarnak lenni. Minden irányból jöttek a bevándorlók a Kárpát medencébe. A történelem során sokszor előfordult, hogy a magyar nem tudott magyarul. A XIX. sz. közepén Pest szinte teljes egészében németajkú volt, de a Pester Lloyd-ban úgy írtak magukról, hogy "Wir Ungarn". Mi magyarok. A XIX. sz. végén, amit "erőszakos magyarosításnak" nevezünk az jórészt teljesen önkéntes, a bevándorló által tudatosan, örömmel vállalt magyarrá válás volt. Aztán a századfordulón a megváltozott erőviszonyok, nemzetiségi összetétel meg az antiszemitizmus lerombolta ezt a folyamatot. Onnantól vagyunk bajban. (Ld. Sonnenschein családtörténet)

Most megint jó magyarnak lenni. A demográfiai helyzetünk siralmas, de a be- ill. visszaáramlás folyamatos. Az a kérdés, hogy a nemzet képes-e beolvasztani magába az ellenőrzött módon beengedett, szabályosan megszűrt és magyarnak lenni akaró bevándorlót. Sok innen magyar papírral elmenekültet nem engednék vissza, ha tehetném.  A megszületendő gyerek nem lesz szükségképpen ukrán, filippinó vagy szír, pontosabban lehet úgy az, hogy mindeközben elsősorban magyar legyen. Ez a közösség felelőssége. Ha a közösség számára a haza ismeretlen, nehezen értelmezhető, kockázatos, gyanus, mézesmázos fogalom, akkor bizony az a gyerek adott esetben kalasnyikovval, görbekarddal vagy késsel jár majd az utcán rendezkedni.

Mint a németeknél. A németek konkrétan eldobták a történelmüket, megtagadták a tradícióikat és ezt büszkén a "múlttal való szembenézésnek" nevezték. Nyilván van miért kínlódniuk, és van mivel szembenézniük, de szerintem ezt erősen túltolták és a (nem kicsit) szennyes vizzel együtt kiöntötték a gyereket is. Most szenvednek a nyelvükkel, megtaposták a tradicionális család fogalmát, ostoba ideológiákat gyártottak a maguk nemzeti normáik helyett és küzdenek a saját maguk által termetett démonaik ellen. Jól kibosztak magukkal, de mintát mutatnak, ezt nem kellene utánuk csinálni.

Ironikus:  https://messerinzidenz.de/

 

Nem tudom te hol élsz / laksz de sajna bőven van rá példa, hogy a "jól" nevelt "jó" családból származó fehér kislány, hogy tud összejöni egy senkiházi roma fiúval (hogy szépen mondjam) ...

És nem a fiú emelkedik ilyenkor fel a lány szintjére, hanem ...

Szóval a fenti hangzatos szavak lófaszt se számítanak ...

Fedora 42, Thinkpad x280

Migráció nélkül talán ma is indiánok nyilaznák a bölényeket a Szilícium-völgyben.

 És ezt ők* mennyivel jobban élveznék, mint a mostani verziót

*Az indiánok.

Pont arra hoztál példát miért nem jó a "migráció" a "fogadó" népességnek.

Szerkesztve: 2024. 09. 05., cs – 16:10

a nigger gyerek biciklizni akar, de nincs saját:

Link

Oakland, California mobil bevásárlás:

Link

jobb időkben levágták, ezért a kezét a tettesnek !

 

Németországban vonat ellenőrzés:

Link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

kérdem, ezzel azt sugallod, ilyet csak néger csinál? A harmadik link meg kimondottan vicces, egy tökéletesen tiszta vonat benne egy szuper bringával.. Vajon hogy nézne ki ez Magyarországon? Szakadt koszos vonat, koszos padlóján hempereg a TEK kérésére az állampolgár, mert valami gyökér bombát jelentett. :) 

én semmit nem sugallok leírtam, hogy mit látok.

Majd, ha egy szőke árja - szégyentől mentesen mindenki szeme láttára veri le a lakatot, akkor azt fogom írni.

Tolvajkergetők elkövetői is mind unatkozó budai villában tengődő gyerekek voltak.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Ha nem jött volna le, feljebb egy kicsivel tiltakoztál az általánosítások(migráns viselkedés) miatt. Aztán hoztál egy általánosítást a koszos vonatokról.

Szóval nyomdokaidba lépve, ha hozok pár fotót több tiszta magyar vonatról, akkor mondhatjuk, (a te logikád szerint), hogy nincs semmi baj a magyar vonatok tisztaságával, nem kellene általánosítani.

De, baj van a vonatok tisztaságával, ahogy az migránsokkal is, és a probléma megoldásához, közelebb visz ha általánosítunk, és nem kezdünk maszatolni, hogy "de láttam én már olyat aki/ami rendes/tiszta volt".

Erre próbáltam ironikusan rávilágítani az előző hozzászólásomban, de úgy tűnik(számodra) túl bonyolult volt a gondolatmenet. Ezért részleteztem most, segítségként..

Ha nem jött volna le, feljebb egy kicsivel tiltakoztál az általánosítások(migráns viselkedés) miatt. Aztán hoztál egy általánosítást a koszos vonatokról.

Lejött, de azzal ellentétben, hogy a migránsok 99.99% nem követi el a rájuk generikusan ráhúzott cselekedeteket, a koszos vonatok aránya kvázi fordított és 95%-a koszos és szétesett. 
 

Szóval nyomdokaidba lépve, ha hozok pár fotót több tiszta magyar vonatról, akkor mondhatjuk

 

Tegnap két mozdony gyulladt ki, ebből nem vonnám le a következtetést, hogy minden mozdony ki fog gyulladni, de ha egy random vonatra felmész és szinte biztos, hogy koszos és/vagy szakadt lesz az szinte biztos. 

migránsok 99.99%

 2015 óta azaz a 9 év alatt a migránsok hány %-a  tanult meg németül, hány % -nak van rendszeres munka helye?

Szerintem ennyi %-ban van tiszta vonat is. Pl. az utóbbi évben sokszor jártam Egerbe. Párszor hamarabb értem ki az állomásra, mikor jöttem vissza.

A dolog úgy néz ki (Eger végállomás): Bpról beérkezik a vonat, leszállnak a népek, már várja őket, két melóruhás (a tény kedvéért megjegyzem: cigány) ember végig megy a vonaton, összeszedi a szemetet a földről, kiüríti a szeméttárolót, és  letörli az asztalokat (ha láthatóan szemetesek). Mivel ahányszor hamarabb mentem ki, és így láttam a proccesst, mindig ez történt, feltételezem hogy pl. az egri vonalak összes vonata tiszta. Nyilván, ha menetközben a bunkó utasok teleszarják az más kérdés, de a végállomáson rendbe rakják.

És hogy örüljél: ez tény.

Németország:

Nancy Faeser német belügyminiszter hétfőn bejelentette, hogy ellenőrzést vezetnek be a német határátkelőhelyeken a migránsok miatt - hat hónapra.

Hollandia:

Marjolein Faber holland menekültügyi és migrációs miniszter kedden, az X-en közzétett üzenetében üdvözölte a döntést, szerinte az összhangban van saját elképzeléseivel, és “biztonságosabb Hollandiát” sürgetett.

Ausztria és Csehország szintén a határ ellenőrzést tervezik és jelezték, hogy nem hajlandók visszafogadni azokat a menedékkérőket, akiket Németország esetleg visszaküldene.

 

Hol leszenk akkor parkolóban ? vagy tranzitzóna - tudok olcsón konténert !

Kerítést is fognak építeni ?

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Migráns tábor lesz Magyarországon, Vitnyéden ??!!!

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Költözzenek ők és vigyenek téged is !!

- égni fog még az a tábor, ha valóban migránsok lesznek ott !!

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

forrás: Link

Ha újra megnézed mit írtam:

- kérdőjel és felkiáltó jel van mondat végén - vagyis kérdezem, de egyben figyel felhívás is.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Németország, Herford

2024.08.24 - 7 migráns hátterű erőszakolt meg egy 18 éves fiatal nőt, egy parkolóban. 2 iraki migráns már le van tartóztatva.

A nőt bedrogozták a diszkóban és úgy vitték ki a parkoló autóba - az elkövetők videóra is vették a bűncselekményt.

 

Miért most lett hír ?

A német rendőrség titkolja ezeket az eseteket, de pár hete elkezdték szivárogtatni a bűnügyeket - mert nekik is elegük lett a migránsokból.

Ezt a cikket a Bild hozta le.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Kötve hiszem, hogy Willy & co. erőszakos köcsögökeg akarna importálni a saját köcsögeink mellé. A migrációs kérdésben általában fidesz szokásos képmutatása az, ami sokakban ellenérzést kelt, mivel az ő 14 éves regnálásuk alatt több migráns jött az országba, mint valaha.

Ezt a táblázatot nézegesd majd évente:
https://www.ksh.hu/stadat_files/nep/hu/nep0028.html

Orbán próbálkozik most még mindenfélével, de mire eljut abba a korba, amikor már bármelyik nap hívni kellhet hozzá a balzsamozókat, már komolyabbra fordul az ügy, és egyre nehezebb lesz megmagyarázni az akkori nyugdíjasoknak, hogy nincs miből kifizetni őket, hiába dolgozták le az életüket.

Persze meg lehetett volna próbálni mást is, pld:

1. rávenni a magyart, hogy szüljön, de hát ez nem sikerült (cserébe némileg vastagították az olyan, ún. középosztálybeliek sávját (az azon kívüliek kárára), mint mi, de hát az a gond, hogy ez a középosztály nem fogja "teleszülni" az országot, a csóróbbak tömegeitől érkező állami transzfereket meg nem feltétlenül forgatja vissza ÁFA és egyéb bevétellé, hanem inkább berakja 20%-os kamatra állampapírba, ezzel még jobban megszívatva az államot)

2. olyan nyugdíjrendszert kialakítani, ami kevesebb állami pénzből lehet képes eltartani a nyugdíjasokat (2010, hello)

3. takarékoskodni, felhalmozni, jól befektetni az állami vagyont, hogy egy elöregedő, 6-7-8 milliós Magyarország is működőképes legyen, mire Ráhel királyné kerül a trónra

stb.

Dehát egyiket sem csinálták, sőt, mindent megtettek azért, hogy a saját maguk szájába kelljen szarniuk, és ne legyen más megoldás a problémákra, mint a tömeges betelepítés. Vagy hívhatod vendégmunkásnak is, csak ez hosszú távon önámítás (lásd németek és törökök esete, csak ugye mi nem tudunk olyan feltételeket sem kínálni, mint anno a németek tudtak), mint általában minden, amit a fidesz megoldásként elad. :D

4. Minden gamernek ingyen anatómiai széket, evvel is csökkenteni az eü kiadásokat

5. Olyan adórendszer kialakítása, mikor az adózó azért reklamál, hogy milyen kevés adót kell fizetni 

6. olyan úthálózat létrehozása, ahol a lúdtalpasok betét nélküli cipőben tudnak kozlekedni

7. olyan szeles járdákat, ahol Kern András nemcsak megállni, hanem megfordulni is tud.

8. Olyan iskolákat létrehozni, ahol a tudás transzcendensen áramlik a WC és a büfé között, így a gyerekeknek kevesebb házifeladatot kell megoldani

9. olyan média rendszer kell, ahol magyar Pétert egyszerre 4 helyen tudják mutatni,

10 olyan napelemeket kellene telepíteni, ami már akkor áramot termel ha kimondjuk hogy: holNAP.

 

stb….

A diszkó is megérdemelne egy $eggberúgást (nem vállalja a felelőséget) és a bedzsinázás is már szakállas trükk, figyelni kell rá. Ilyen patkányok meg helyi lakosságból is ki tudtak termelődni eddig is. Persze elhiszem, hogy a gyakoriság nőhetett az exporttal. Amúgy meg mit minket riogattok ezzel? Ez a nyugat gondja, mi csak tranzit vagyunk, nekünk a saját problémáinkkal kéne bajlódni, nem élvezettel csámcsogni a nyugatén.

Persze, ha megoldanánk a saját gondjainkat, mi is migiri célpont lennénk :D, úgyhogy biztos az a stratégia, hogy le kell zülleszteni az országot, oszt nem gyün a migráns bátyó :D

Színes vászon, színes vászon, fúj!

Kérem a Fiátot..

majd, ha ide nyomják a migriket és családonként kapnak majd 3-4000 eur-t és nem fog dolgozni - akkor is úgy fogod gondolni, hogy nem a mi gondunk ?

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Ez a nyugat gondja, mi csak tranzit vagyunk,
 

Ühüm, aztán ha a nyugat szíveskedik lezárni a határt mert 10-15 év alatt rájönnek, hogy hibáztak, aztán az EU első belépési/regisztrációs országába akarják szorítani az agysebészeket ( ami nyitott határok esetén Magyarország ), akkor mit mondasz majd?! Ja, bocs tévedtem! Meg szerencse, hogy a Fidesz ebben a kérdésben felelősen, és jól döntött az elején, ezért továbbra is a kiccaládokkal van csak?! egyre növekvő gond.

A Fidesz meg a felelősség, három eset lehet,
1, nincs információd
2, nem értetted meg
3, szándékosan megtévesztesz másokat

Szerinted a debreceni 20k vendégmunkást ki engedi be? (csak egy kérdés) Még fizet is érte baszod. Ha Viktornak ezen múlna a hatalma ölbe hozná be az összes afrikait. 

willy, már megint félre beszélsz - definiáld már kérlek, hogy mitől náci.

Csubakka érvelést nem fogadok el.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Jawohl, mein Führer!

Du bist ein liberaler Nazi !!

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

őőő - nem értek semmit ebből a mondatból, igaz a kávét még csak most iszom, de utána újra nekifutok az értelmezésének -- ígérem.

Egyébként meg csak triggerelni akartalak, mert nekem az jól esik - harmadik személyt nem kevernék ide.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

nem én linkeltem csak lájkoltam :-D

nézz már fel a szálban, hogy linkelte!

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

hello, te is jaku vagy ?

vagy a hülyeség csak úgy jön a ballibeknél - nekifutás nélkül ?

bocs, de nekem ez már sok - galambokkal sakkozni...

keresd meg willyke a csattogós lepkédet és tologassad az udvaron egy kicsit - játsszál magadban!

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Szerkesztve: 2024. 09. 23., h – 19:37

UK muszlin nő elóadás:

X - Link

Muslims want to censor the works of white European males in British schools.

és egy gyönyszem:  Green Party in Germany

 

franciák se maradjanak ki:  Lyon utca

Father explains to usual suspect that he shouldn't touch his 10 year old girls. paki oktatása

USA, Philadekphia Elon Mask osztotta meg 1 órája

 

Németország

 

Ma se lesz ebéd

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Lássuk az elmúlt hetek eseményeit:

  • Németország korlátozni akarja a migrációt
  • Hollandia korlátozni akarja a migrációt
  • Nagy-Britannia korlátozni akarja a migrációt
  • Olaszország korlátozni akarja a migrációt
  • Lengyelország kerítést épít és katonákkal védi a meglévőt 
  • Franciaország éppen most jelentette be hogy korlátozni akarja a migrációt, azt mondja az új kormányfő: “a migránsok uralják a határvédelmet”  jelentsen ez bármit is.

9 év kellett ahhoz, hogy európai közbiztonságot lejtmenetbe állítsák. 9 év kellett ahhoz, hogy rájöjjenek arra, amire o1g azonnal rájött.

Liberalbolsevikok! Lehet nyüszíteni!

valakinek igaza lesz...

Az más kérdés, hogy már igaza volt - csak hát nem ismerték el.

 

UK, Sky News:

Egy muszlim kihívta a TV-t, hogy nem elégedett a lakással, amit Londonban kapott lakhatásra - túl kicsi neki.

Nem dolgozik, 4 gyereke van - segélyből él és még lakást is kap:

X-Link

"Special needs child. That means mom and dad are cousins. Look up the statistics on how many middle eastern spouses are cousins and how many of them have retarded kids."

"She and her family should go back to their original country. The UK is a poor country now and it can no longer indulge her."

 

They are bragging about how they are running the tables on UK Taxpayers and getting everything for free.

X-Link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Más téma de hasonló a sztori: tegnap belenéztem a kokainrepter című műsorba. Ott mutattak egy fickót Afrikából, akit lekapcsolták a brazilok a reptéren.  Nem tudom a teljes sztorit, de a fickó azt erőltette a hivataloknak, hogy megismerkedett egy brazil csajjal,!es 3 hónap múlva gyerekük született. A hivatalnok próbálta elmagyarázni, hogy ez biológiailag lehetetlen, de nem sikerült. És a fickó Afrikából folyamatosan csodálkozott, hogy miért mondjak neki azt, hogy hazudni akart.

Szoval vannak akik másképp vannak bekötve.

Ez már korábban is előjött más témában, de nekem van egy olyan érzésem, hogy alacsony IQ-val rendelkező emberek (többek közt azt se) nem ismerik fel, hogy a szex és a baba megszületése között összefüggés van.

Nem véletlen, hogy az Idiocracy-ban is megfilmesített sztereotipikus "a buták szaporodnak, az okosok nem" igaznak bizonyul.

Mert a kellő intelligenciával rendelkezőek tudják, hogy mi az ok-okozati összefüggés.

Az alacsony IQ-val rendelkezők ezt nem tudják, fel se fogják.

Szerkesztve: 2024. 09. 29., v – 16:40

Szerintem a németek már unják ezt:

Ámokfutást rendezett egy szír férfi Németországban, legalább 31 ember megsérült

Essen utcáin rendezett ámokfutást szombat délután egy szír:

- autójával üzletek kirakatait törte be, gyújtogatott és a kezében lévő bozót vágó késsel sebesített meg mindenkit, akit elért azt a 2 gyereket is, akik életveszélyes vágásokkal kerültek a kórházba.

Bild

Index

 

Meddig lesz ez még ?

Végleg oda a biztonság ?

Senki nem ártott ezeknek a migránsoknak kapnak segélyt, lakást !

Önvédelmi fegyveres csapatokat kell szervezni, hogy megvédd magad ?

Ez lesz az anarchia, amikor a kormány már nem tudja betölteni a rendfenntartó szerepét és az önkéntesek kezükbe veszik a dolgokat!!

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

a német rendőrségnek már elege a palesztin tüntetésekből: X-link

a muszlimok, nem szeretik a travikat: X-Link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Egész Franciaországot megrázta a 19 éves diáklánynak a halála, akit egy marokkói migráns gyilkolt meg Párizs egyik luxusnegyedében. Kiderült, hogy a 22 éves migráns már nem is tartózkodhatott volna Franciaországban, az akadozó kiutasítási eljárások ugyanakkor ezt lehetővé tették.

Tömegek vonultak utcára Párizsban a 19 éves Philippine emlékére.

X-Link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

UK: rendőrt letartóztatás közben egy másik nigger biciklivel fejbe vág, megy a dulakodás a zöldséges tata is segít a rendőröknek leviszi a földre a verekedő niggert és akkor már meg tudják bilincselni a rendőrök:

Én lehet, hogy lelőttem volna a rendőrök helyében - ha biciklit, mint fegyverként használva fejemhez vágja.

X-Link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

szörnyű dolog, ami történt, de a topik a migránsokról szól és nem minden gaztettekről, habár igazad elehet:

- a cigányok is valójában migránsok - más faj, más kultúra.

 

De a példák, nagyon jól mutatják:

- hogy a migránsok NEM tisztelik a fehéreket

- hogy a migránsok hajlamosak az erőszakra

- hogy a migránsok NEM akarnak beilleszkedni

- hogy migránsok csak kihasználják juttatásokat

- hogy ahol sok a migráns megszűnik a biztonság az utcán

- hogy idehozzák a problémájukat pl. palesztina és tüntetnek és zavargásokat keltenek, mintha felelős lenne a befogadó ország.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

          - hogy a migránsok NEM tisztelik a fehéreket

Nem gondolom, hogy ez így lenne, sőt a példád sem mutatja.

         - hogy a migránsok hajlamosak az erőszakra

Nem, ez azt mutatja, hogy a "migránsok" is követnek el bűncselekményt. 

         - hogy a migránsok NEM akarnak beilleszkedni

Vagy nem tudnak. De ugye ezt te szakértőként tudod, hogy minden "migráns" ilyen?

          - hogy migránsok csak kihasználják juttatásokat

Én értem, hogy csak általánosítás talján vagy képes értelmileg mozogni, de mi lenne ha fejlődnél?

 

- a cigányok is valójában migránsok - más faj, más kultúra.

"Ennyike." :) (azt azért tudod, hogy magyar állampolgárokról beszélsz akik jogosan vannak az országban, vagy végülis csak kibújt belőled a náci?

NEM fogadom el amit írsz, ime a cáfolat:

Egy migráns állát:

22 éves marokkói most szabadult 5 évet ült nemi erőszakért, akkor is megerőszakolt egy diáklányt – most is ezt csinálta, de meg is ölte a 19 éves Philippine-t. Svájcban fogták el.

 

lehet hogy te jogosan vagy az országban, de minek ??

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

lehet, hogy késő, de neked és fajtádnak nem kéne szaporodni és a családon belül se egészséges nem tudtad ?

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Kopognak a Mennyország kapuján - Jézus, Isten fia kinyitja az ajtót.

Ott áll Allah.

A fiú hátra szól:

- Fater, megjött a kebab ! 

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Aki kicsit is migráció ellenes az már megkapja a szélsőjobb jelzőt.

És igen, az osztrákoknak is elegük van a migránsokból, ahogy a németeknek, franciáknak, hollandoknak - most még 30%, de elfogja érni az 51%-ot, akkor nagyon meg fog változni az EU

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Sajnos nincs elegük! Mert, ha az lenne, akkor 50% felett kaptak volna. Egész Európában az elégedetlenek aranya 30% körüli. És a maradék 70%? Helyesen: egyre növekszik az elégedetlenek aránya, biztató, de molyfing….

Az, hogy most az EU-ban ki lehetett építeni a egy antimigrans marketinget, az nem jelenti, hogy hosszabb távon vagy legközelebb is meg lehet ezt tenni. Majd legközelebb jön valami fontosabb dolog marketingje, és elmúlik a jelenlegi. 
En nem látom annyira egetrengetőnek a jelenlegi helyzetet, bár ne lenne igazam.

irány jó - kis lépés is lépés...

legyünk optimisták.

De tény, hogy kurvára még a régi gondolkozás megy egyeseknél - ez a média okozza elhallgatják a problémákat vagy nem is tudom, ennyire más világban élnek - nem tudom.

Nagyon nagy bajok lesznek, amikor drasztikusan csökken a gazdaság: a segélyre + a migránsokra + ukrajnai háborúra nem lesz pénz.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Dolgoztam már olyan külföldi gyárban fiatalkoromban, ahol táblákra ki volt írva, hogy "ne lopj!". A dolog pikantériáját az adja, hogy magyarul, miközben helyi nyelven sehol nem volt ilyen tábla, annak ellenére, hogy többen dolgoztak ott helyiek, mint magyarok.

FYI: mi, magyarok ott migránsok voltunk, és láthatóan elegük volt a helyieknek abból, hogy a migránsok lopnak.

Szerkesztve: 2024. 10. 03., cs – 11:14

UK: Nigger gyerek boltban eszi a fánkot fizetés nélkül, mert neki ehhez joga van: X-Link

UK:  utcán az imám DJ nyomatja: X-Link

Egyiptom - Gáza határ:

Az iszlám 57 állama közül egyik se akar palesztin migránsokat (biztos van oka). A muszlinok NEM akarnak muszlinokat: X-Link

Írország: Fekete muszlim nő panaszkodik, hogy túl sok fehér katolikus diák van az ír iskolában! Ez nem vicc, tényleg: X-Link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

így kellene a niggereket leszállítani az EU vonatról: x-link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Szerkesztve: 2024. 10. 12., szo – 21:18

Ne mond a rendőrnek, hogy fuck you !! x-link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Szerintem ez orosz propaganda. A jelenetet Krasznodar-ban rögzítették, ahogy egy aktivista éppen a putyini önkény ellen tüntetett. Ilyen Európában egyszerűen nem fordulhat elő, mert ez európai értékek, a szakértelem és a szolidaritás nevében működő fékek és ellensúlyok ez ellehetetlenítik.

szépen összefoglaltad - mehetnél libsi beszéd írónak az EU-ba vagy hazai n+1 feltörekvő párthoz :-D

Szarkazmus azoknak szól, akik ilyennel v. hasonlóval jönnek..

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Te mit csinálnál, ha egy nigger agysebész ütné az autód a zebránál ? X-link

(hangfalon keresztül brutálisan szól - le kellett venni hangot)

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

„#KalifatIstDieLösung” 

Az észak-németországi Hamburgban szombaton több mint 2000 iszlamista tüntető - főként libanoni, török, palesztin és afgán migránsok - demonstrált, akik a világméretű kalifátus létrehozását és a saría bevezetését követelték német és európai területen.

Teljes cikk

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Szerkesztve: 2024. 10. 13., v – 17:39

In St. Petersburg there are no clubs, knives, machetes, hijab and burka.

X-link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Szerkesztve: 2024. 10. 13., v – 17:51

Ezen meglepődtem, biztos meg volt oka, hogy a rendőrök bevitték:  X-Link

The German police have had enough. Education is important: X-Link

 

Muszlin lányt brutálisan megveri a családja, mert nem viselt hidzsábot - ez normális szerintetek ??  Borzasztó, barbárok nem emberek !!

Még ezeket az állatokat akarjátok beengedni az országba??

X-Link

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

igazad van elírtam -- ég mind a kettő, ha meggyújták.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

remélem nem lesz ilyen eshetőség, de ha szükséges lenne nem haboznék.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

34 éve illegálisan (elutasított menedék kérelem) Németországban élő algíri évekig egy társasház pincéjében lakott. A rendőrség se tudta/akarta elzavarni pedig többször kihívták rá.

Most megölt ott a pincében egy 82 éves idős lakót.

Milyen fajta ez, hogy ennyi Európában élés után is vadember, gyilkos ?

Milyen hatóság az, aki eltűri, hogy valaki más ingatlanába befészkelje magát ?

BILD

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

akkor minden német 30cm -es késsel lakik a pincében ?

Ha én fehér emberként Afrikában élnék 50 évet, akkor nigger leszek ?

tudod mi az a genetika ?

Ő egy 34 évet Németországban élő migráns, arab, algíri - de nem német - de még állampolgárságot se kapott.

Egy török utcaseprő se lesz sose német - szőke, kékszemű magas árja - ha 100 évadot csinálnak a Cobra 11-ből, akkor se.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.

Bűnözők, gyilkosságok, szörnyű esetek mindenhol vannak. Ez nem migráció függvénye.

A dologban annyi a különös, hogy a németek megkapták, amit akartak maguknak, azaz a rengeteg illegális bevándorlót, amivel nem tudnak és nem is akarnak mit kezdeni. Az átlagnémet, ha van ilyen, örömmel konstatálta, hogy "Orbánt" megbüntették 200 millió euróra, plusz napinta további 1 millióra, mert az egyetlen racionális megoldást választotta a migrációval kapcsolatban 2015-ben és azóta többször is.

Nulla együttérzésem van azok iránt, akik most Németországban élnek, akármilyen nacionáléjúnak is vallja magát, és úgy tapasztalja, hogy van félni való az illegális migránsoktól. Innen szép a győzelem.

Szerkesztve: 2024. 11. 09., szo – 13:22

amszterdami Kristályéjszaka

maszkos palesztinok izraeli foci szurkolókra vadásztak csütörtök éjjel.

Izreal 2 katonai repülök küldött, hogy kimenekítsék a saját állampolgáraikat.

A rendőrség nem tudta megfékezni - vagy nem akarta ? - a progromot.

 

Dick Schoof holland miniszterelnök azt mondta, hogy „elborzasztják az izraeli állampolgárokat ért antiszemita támadások”, amelyeket „teljesen elfogadhatatlannak” nevezett. A holland miniszterelnök telefonon biztosította Benjamin Netanjahut, hogy „az elkövetőket felelősségre fogják vonni”. Geert Wilders, a legnagyobb holland kormánypárt vezetője pedig azt mondta, hogy „szégyelli, hogy ez megtörténhet Hollandiában”.

1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.

1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.

Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.