Egyszerű jegyvásárlás sűrű időszakban

... és kevesebb mint egy perc (első használat).

Hozzászólások

Megvan már az utódod HUP-gazdaként?

(T.i. miután a feldühödött tömeg széttép :-) )

az előző filmek után csak engem nem érdekel egyáltalán?

Ja, már el is felejtettem, lesz egy újabb szar rész...

Ha már simple reklám, kb egy hónapja társítottam a kártyámat, hogy tudjak vele fizetni, azóta valahogy sikerült az érintéses fizetés funkciónak kikapcsolódnia, és hiába kapcsolom vissza, kikapcsolva marad.

Én őszintén nem értem.

Konkrétan az app-ban van egy toggle, amivel a kártyánál ki-be lehet kapcsolni az érintéses fizetést. Ez az első fizetés után valahogy mágikusan kikapcsolódott, és nem lehet visszakapcsolni. Ez egy bug. Ha mégsem az, hanem nekem valami speciális dolgot tudnom kellene (valahol az Android beállításokban csinálni valamit?) és nincs leírva az engedélyezésnél, az pedig rossz tervezés. Az pedig, hogy a probléma megoldásához (aminek nem szabadna létezni) több oldalas FAQ-t kell olvasnom, ami első bliccre elévült, az nevetséges.

Szerk: Az pedig, hogy worksforme... nos, elég csak megnézni a visszajelzéseket. Szerencsés vagy, de ettől még nem lesz jobb az alkalmazás.

Kb 1 hete én is küzdök egy hibával. Látszólag minden oké, mégis random mód sikerül a fizetés. Többnyire nem. Már jártam OTP-be, Simpleném is vizsgálják az esetet. Egyelőre semmi infó. De a fizikai kártya is elcsesződött PP oldalról, csak pin kódos fizetésre jó. Szóval van valami mumus a rendszerbe. Valamelyik nap bemegyek megint az OTP-be aztán megmodom, hogy csináljanak valamit mert ez így fos.

Hogy érted, hogy kiléptem? Kijelentkeztem volna? Nem. Bezártam volna? Lehet, azóta a telefon is biztos indult újra többször.

Szerk: Most látom a többi kommentet is. Tehát akkor tényleg bad UX áldozata vagyok, ha van ilyen hiba, és nem tudnak tenni ellene, akkor a használhatatlan hibaüzenet, és bekapcsoló toggle helyett lehetne erre vonatkozó információ is.

A FAQ-ból (mondtam, hogy olvasd el):

"Miért kell minden kilépés után újradigitalizálni a bankkártyát?

Ha kilépsz (log out) a profilodból, a kártyát is újra kell digitalizálnod, mivel kilépéssel a kártyához kapcsolódó token törlődik a készülékedről. Ha az elfelejtett jelszó funkcióval vagy az ügyfélszolgálaton keresztül jelszót módosítasz, akkor a kártyaregisztrációt is meg kell ismételned."

Ez nem worksforme, hanem én elolvasom, amit írnak.

--
trey @ gépház

A kilépés alatt te a kijelentkezést érted, nálam ez nem történt meg egyszer sem, egyszerűen egy OS biztonsági frissítés történt, az appba vissza lépve nem kaptam semmilyen figyelmeztetést, hogy nekem ki és be kéne újra lépnem, az egyenlegem is le tudtam kérdezni, viszont fizetni nem lehetett.
Mindezek után rá nyomtam a kijelentkezésre, majd vissza léptem, és igen, ezek után már ment megint a fizetés.

Köszi a segítséget, közben meglett az információ, és megoldódott a szitu.

De nem ez a lényeg.

A problémám azzal van, hogy ezt az információt itt kellett megtudnom. Persze, rögtön nekiállhattam volna FAQ-t olvasni, írni nekik hibajelentést, és lett volna megoldás.

Nem az a bajom, hogy van egy ilyen hiba, megértem, hogy az Android kever be. Az zavar, hogy meg se próbáltak alkalmazáson belül megoldást kínálni, vagy legalább magyarázatot adni a usernek, és 2017-ben ott tartunk hogy a UX része egy weboldalon FAQ-k olvasgatása...

Nem lehetett volna detektálni valahogy a szopóágra kerülést, és szólni az usernek, hogy gond van? Nem lehetne automatizálni a ki/be jelentkezéskor történő akármit, ami rendberakja a dolgokat? Nem lehetne ellenőrizni valamilyen feltételeket, aminek a teljesülésekor legalább valami tájékoztatást kap a user?

És ha nem...

Konkrétan ott a "bankkártyáim" menüpont alatt a kártyánál egy "Hogyan használhatom biztonságosan az érintéses fizetést" link. Ehelyett, vagy emellett elfért volna egy másik link is, ami a potenciális problémáról tájékoztat.

És nem, olvasgassak FAQ-t :)

Miért kellene tudnom, hogy létezik FAQ egy weboldalon valahol? Miért nem elérhető a FAQ az alkalmazáson belül? Miért nincs meg a tájékoztatás az alkalmazás használatának elkezdésekor, vagy a regisztráció során? (Ahol egyébként is volt csomó olvasnivaló)

Miért én vagyok a hülye azért, mert az alkalmazás nyilvánvalóan jobban fel lehetne készítve a felhasználók tájékoztatására, és szóvá merem tenni?

Hetek óta fizetek érintéssel az alkalmazáson keresztül virtuális kártyával, tökéletesen megy..... ment.
Tegnap felraktam az Október 05-ig google biztonsági frissítést, reggel mentem a boltba és elutasított a terminál.
Olvastam, hogy egy android frissítésnél el szállhat, de elvileg ilyenkor jelez, hát nem jelzett, végül csináltam egy kijelentkezést, majd vissza, ekkor jelezte hogy van érintéses fizetésre alkalmas kártyám, és akarom e használni, most már megint minden jó, viszont észben kell tartani hogy a havi android frissítés után ne felejtsem el megcsinálni a fenti műveleteket.