A legtöbb kilométer egy irányba, amit hardver- / szoftverjavítás (pl. elérhetetlen szerver) miatt megtettem

Címkék

< 1
14% (43 szavazat)
1-9
13% (39 szavazat)
10-49
25% (75 szavazat)
50-79
5% (14 szavazat)
80-99
4% (12 szavazat)
100-149
7% (20 szavazat)
150-199
6% (18 szavazat)
200-499
16% (49 szavazat)
500-999
3% (10 szavazat)
> 999
8% (26 szavazat)
Összes szavazat: 306

Hozzászólások

Ha global support-on vagy, könnyen összejöhet egy-egy interkontinentális út.
--
"A herceg én vagyok."

Ma már nyolcadjára kellett ugyanabban a gépben megrugdosni a netet, mert a wifi adapter egyszer ebbe az USB-be működik, egyszer egy másikba, és nem tellik annyi IQ-ra, hogy a "te hülye vagy ehhez, mi a fasznak nyúlsz bele" végig röfögése helyett, átdugja a másikba, ha szét barmolta az adaptert...

és ugyan csak a szomszédba van, de ez átlag napi 8-10 út, ami heti rendszerességgel jó sok út...

--
openSUSE 12.2 x86_64

Irigylem a gondjaidat... Az mennyire gáz, ha a kedves kolléga balfék volt és lelőtte a vasat, a helyszíni technikusnak nem tudják elmondani hol a vas, mert átvételkor elcseszték a dokumentációt, iLO nem elérhető (hibás), és azért kell kiutazni Germánia túlvégébe, mert véletlenül tudom melyik tepsiről van szó?

Közbe téged hülyéznek? mindegy...

Amúgy sok eset van mikor 2,5 km-t gyalogoltam éjjel 2-kor laptoppal a nyakamba szerverig, me épp nem szövegelt, aztán ott kiderült, hogy csak a dumáló szoftver állt le... Jah és ezért én fizetek, nem nekem fizetnek... :)

--
openSUSE 12.2 x86_64

Az utolsó rj45-ig minden az én kasszámból van. A WiFi az épp netzést szolgálná, csak épp köszönöm helyett belenyúka van... most kénytelen voltam bekábelezni "jaj dehát az hogy néz máá ki"..

No de legalább nem rohad rám a havi 100 rj45 :) és nincs kilóméterhiányom wazhe! :)

--
openSUSE 12.2 x86_64

figyelembe veve, hogy keszenlet alatt, tavolrol elharithatatlan (pl. hw) hiba eseten 30 percen belul a gepteremben kell lenni, a maximum ilyenkor 30km. A legtobb eddig kb. 180km volt, de nem ejjel 2-kor, almombol felverve.

--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.

~1600km lett volna, az U betű kimaradt a

tar zxvUf glibc.tar.gz

sorból...

Volt már külföldi út is (1000+), de hazai pályán szoftver hiba miatt 190-nel kellett tolnom a pályán, egyrészt mert nem ment többet az autó, másrészt mert az ügyfél mégiscsak elindította a rendszert és olyan hiba volt benne, hogy milliós károkat tudott csinálni a vezérelt hardverben.

Ha valaki nem tud vezetni, akkor ne akarjon 190-nel menni. Akkor takarodjon a járdára gyalog...
Nekem az a véleményem, hogy autós suliban sem azt kéne szajkózni, hogy ha gyorsan mész megdöglesz, hanem megtanítani gyorsan vezetés közben is jól reagálni a dolgokra.

--
openSUSE 12.2 x86_64

Kéklámpásra mindenütt (EU) szigorú követelményeknek megfelelve kaphatsz csak jogsit. Az meg bőven luxus lenne, hogy az éjtíszupporthoz legyen még egy plusz sofőr státusz fenntartva, aki ha kell, vezetheti a megkülönböztetett jelzéssel ellátott járművet.

Igen, van olyan szolgáltatás, ahol kell a műszaki csapatnak kék lámpa, de olyan IT-megoldást, aminek a távolról el nem hárítható hibája az élet- és vagyonbiztonságot olyan mértékben veszélyeztetné, hogy oda megkülönböztetett jelzéssel kéne rohanni, na olyat nem igazán. Az ilyen kritikus rendszereket nem így építik fel.

Csakhogy az erved invalid. Egy baleset mindig legalabb ket szereplos problema. Van, amire keves az emberi reakcioido, es meg ha nem is feltetlen te vagy a baleset kozvetlen okozoja, az, hogy boven tulleped a sebesseghatart, nagyon is felelosse tesz erte.

Azok a korlatozasok, amik jelenleg vannak, nem hulyesegbol leteznek, nem elsosorban azert, hogy a tablagyar jol eljen. Hanem az uton levok eletenek a megovasa erdekeben.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. 

A német autópályákon más reakció idejű emberek közlekedne? Bizony a legtöbb sebességkorlátozás csak a büntetés célját szolgálja. Az ország kültségvetésében külön tétel a büntetésből befolyt összegek. A rendőrségnél vannak napok amikor az van kiadva parancsba, hogy bevételt kell növelni. Ha mindenki minden jogszabályt betart akkor borul a költségvetés? Ez egy vicc.

Közlekedhetetlen országot csináltak a zéró toleranciával és a keresetekhez képes irreálisan magas büntetési tételekkel. Annyira félnek az autósok, hogy 90 helyett 70-nel mennek, 50 helyett pedig 40-nel. Na ez az igazán veszélyes. Ezért nem csökkent a balesetek száma. Akkor meg minek ez a bohóckodás.

Közlekedtél már német autópályán? Kissé kultúráltabban csinálják. Követési távolság, féktáv, ilyemi megvan? Engem ott csak magyar rendszámos autók akartak "letolni" a belső sávban, a többieknek nem volt kicsi a farkuk, és türelmesen kivárták, míg befejezem az előzést. Itthon meg mi van? 130-cal előzök a belső sávban, és valaki beáll mögém 2 méterre, mert 150-el akar menni inkább. Na ezért van no speed limit a németeknél, nálunk meg nincs. GyK: a reakcióidejük ugyanannyi, csak a követési távolság nem.
Az persze megint más tészta, hogy nálunk a rendőrség a költségvetésének kiegészítésére használja a traffipaxot, és az esetek nagy részében nem a balesetveszélyes, hanem a nehezen belátható vagy indokolatlan sebességkorlátozású helyre állnak. A balesetek száma részben ezért nem csökken, a másik oka ennek pedig az, hogy a veszélyesen közlekedő egyedeket a rendőr nem veszi ki a forgalomból, akkor sem, ha mellete megy el.

Nem volt benne, hogy "varatlan", ugyhogy >999 -et ixeltem. Kellett mar messzire utaznom _tervezett_ upgrade-hez.

2946 km (Becs -> Gibraltar) egy Red Hat cluster osszerakasa miatt :)

--
L

amit nem lehet megcsinálni távolról, arra ott a local ops és a vendor support.

Nem minden esetben van helyi (saját) operátor. Több szekrényem is van az egyik legnagyobb hosting-ban. A helyi emberek hozzá sem nyúlhatnak, nyúlnak a te szervereidhez, a legtöbb amit tehetnek, hogy ráteszik a konzolt. A vendor support nélküled nem biztos, hogy bemehet a géphez. Sőt, inkább a nem mehet be a helyes. Vagy ha igen, akkor sem engedi be az ember szívesen, hogy matasson egy olyan szekrényben felügyelet nélkül, amiben számtalan éles rendszer fut.

--
trey @ gépház

AWS-t használunk, úgyhogy kevesebb mint 1 km