A legtöbb kilométer egy irányba, amit hardver- / szoftverjavítás (pl. elérhetetlen szerver) miatt megtettem

 ( trey | 2013. augusztus 18., vasárnap - 19:02 )
< 1
14% (43 szavazat)
1-9
13% (39 szavazat)
10-49
25% (75 szavazat)
50-79
5% (14 szavazat)
80-99
4% (12 szavazat)
100-149
7% (20 szavazat)
150-199
6% (18 szavazat)
200-499
16% (49 szavazat)
500-999
3% (10 szavazat)
> 999
8% (26 szavazat)
Összes szavazat: 306

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Ha global support-on vagy, könnyen összejöhet egy-egy interkontinentális út.
--
"A herceg én vagyok."

Ma már nyolcadjára kellett ugyanabban a gépben megrugdosni a netet, mert a wifi adapter egyszer ebbe az USB-be működik, egyszer egy másikba, és nem tellik annyi IQ-ra, hogy a "te hülye vagy ehhez, mi a fasznak nyúlsz bele" végig röfögése helyett, átdugja a másikba, ha szét barmolta az adaptert...

és ugyan csak a szomszédba van, de ez átlag napi 8-10 út, ami heti rendszerességgel jó sok út...

--
openSUSE 12.2 x86_64

Irigylem a gondjaidat... Az mennyire gáz, ha a kedves kolléga balfék volt és lelőtte a vasat, a helyszíni technikusnak nem tudják elmondani hol a vas, mert átvételkor elcseszték a dokumentációt, iLO nem elérhető (hibás), és azért kell kiutazni Germánia túlvégébe, mert véletlenül tudom melyik tepsiről van szó?

Közbe téged hülyéznek? mindegy...

Amúgy sok eset van mikor 2,5 km-t gyalogoltam éjjel 2-kor laptoppal a nyakamba szerverig, me épp nem szövegelt, aztán ott kiderült, hogy csak a dumáló szoftver állt le... Jah és ezért én fizetek, nem nekem fizetnek... :)

--
openSUSE 12.2 x86_64

Errefelé ez másképp működik.... egyébként, leírásodból arra következtetek, hogy valami bizony ott el van baltázva, gyökeresen.

Elhát. Még nem gyújtottam fel az egészet.. Khöm!

Hülyeséget félretéve: Miből gondolod, hogy bármi el van baltázva?

--
openSUSE 12.2 x86_64

Wifi, egyik lukban jó a másikban nem, lokálidióták hozzápiszkálnak.... Jéééézus! Stabilan akarsz tartani valamit, vagy hozott anyagból dolgozol? Végülis mit szolgál az ki?

Az utolsó rj45-ig minden az én kasszámból van. A WiFi az épp netzést szolgálná, csak épp köszönöm helyett belenyúka van... most kénytelen voltam bekábelezni "jaj dehát az hogy néz máá ki"..

No de legalább nem rohad rám a havi 100 rj45 :) és nincs kilóméterhiányom wazhe! :)

--
openSUSE 12.2 x86_64

figyelembe veve, hogy keszenlet alatt, tavolrol elharithatatlan (pl. hw) hiba eseten 30 percen belul a gepteremben kell lenni, a maximum ilyenkor 30km. A legtobb eddig kb. 180km volt, de nem ejjel 2-kor, almombol felverve.

--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.

Hát 180Km-t is lenyomhatsz egy jó kocsival 30perc alatt :)

--
openSUSE 12.2 x86_64

Sot, ha kikuldik a ceges helikoptert, akkor meg tobb km is belefer 30 percbe :)

Annyi alatt nem toltam, de a boven buntetheto sebessegtullepes siman megvolt.

--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.

~1600km lett volna, az U betű kimaradt a

tar zxvUf glibc.tar.gz

sorból...

Volt már külföldi út is (1000+), de hazai pályán szoftver hiba miatt 190-nel kellett tolnom a pályán, egyrészt mert nem ment többet az autó, másrészt mert az ügyfél mégiscsak elindította a rendszert és olyan hiba volt benne, hogy milliós károkat tudott csinálni a vezérelt hardverben.

Ilyenkor a 300 ezres bírságot, és az elvett jogsit fizeti az ügyfél?

Olcsobb mint a millios kar. Amugy Nyugaton meg akar el is tudok ilyesmit kepzelni :) Meg olyat is el tudok kepzelni, hogy valakit lekuldtek parkolni az illeto helyett hogy az illeto meg gyorsabban erjen be az irodaba/szerverterembe es azonnal kiszallhasson a kocsibol.

Vajon ha baleset történik, akkor is olcsóbb lesz? Mennyit kóstál manapság az emberélet?

Ha valaki nem tud vezetni, akkor ne akarjon 190-nel menni. Akkor takarodjon a járdára gyalog...
Nekem az a véleményem, hogy autós suliban sem azt kéne szajkózni, hogy ha gyorsan mész megdöglesz, hanem megtanítani gyorsan vezetés közben is jól reagálni a dolgokra.

--
openSUSE 12.2 x86_64

Egyrészt igen, másrészt a sebességkorlátozást akkor is be kell tartanod.
Vagy igényelsz megkülönböztető jelzést a kocsira :)

Asszem Bécsben van olyan cég, hogy villogós kocsit adnak a munkásnak. Azt már jobban helyeslem, mint azt, hogy végig szuttyoghatsz az úton 20-al...

--
openSUSE 12.2 x86_64

Hozzászólásaid alapján szerintem -szerencsére- nem kapnál jogsit kéklámpásra.

Most az hogy jött ide, hogy mire van jogsim? Azt írtam talán Bécs az ahol van ilyen... HŐ?!

--
openSUSE 12.2 x86_64

Kéklámpásra mindenütt (EU) szigorú követelményeknek megfelelve kaphatsz csak jogsit. Az meg bőven luxus lenne, hogy az éjtíszupporthoz legyen még egy plusz sofőr státusz fenntartva, aki ha kell, vezetheti a megkülönböztetett jelzéssel ellátott járművet.

Igen, van olyan szolgáltatás, ahol kell a műszaki csapatnak kék lámpa, de olyan IT-megoldást, aminek a távolról el nem hárítható hibája az élet- és vagyonbiztonságot olyan mértékben veszélyeztetné, hogy oda megkülönböztetett jelzéssel kéne rohanni, na olyat nem igazán. Az ilyen kritikus rendszereket nem így építik fel.

IT-be en is max borostyan-lampas kocsit tudok elkepzelni. Azzal meg nem lehet szaguldozni.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.

Ez még nem zárja ki, hogy igaz lehet. De lehet rosszul emlékszem, hogy kaptak kék lámpát. Azért kezdtem úgy, hogy "Asszem..."
Meg aztán lehet elég 10 emberből 2 nek olyan. a többi meg nem kap lámpás autót.

--
openSUSE 12.2 x86_64

Keket egeszen biztosan nem kaptak. Amennyire tudom, minden orszagban nagyon szigoru szabalyozas alatt van az, hogy ki kaphat a kek lampanak megfelelo megkulonbozteto jelzest. Amber lampat, esetleg.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.

Akar hogy tudsz vezetni tortenhet baj. 190-nel meg nagyobb baj tortenik mint 130-nal. Ha meg baj tortenik es a jegyzokonyvben ott lesz, hogy 190-nel hajtottal, akkor jo esellyel meg nagyobb bajba kerulsz, akkor is ha nem te vagy a baleset kozvetlen okozoja.

Épp erre írtam, hogy meg kell tanítani vezetni rendesen, nem csak arra, hogy "LASSAN, ME MEGDÖGLESZ!!!"...

--
openSUSE 12.2 x86_64

Csakhogy az erved invalid. Egy baleset mindig legalabb ket szereplos problema. Van, amire keves az emberi reakcioido, es meg ha nem is feltetlen te vagy a baleset kozvetlen okozoja, az, hogy boven tulleped a sebesseghatart, nagyon is felelosse tesz erte.

Azok a korlatozasok, amik jelenleg vannak, nem hulyesegbol leteznek, nem elsosorban azert, hogy a tablagyar jol eljen. Hanem az uton levok eletenek a megovasa erdekeben.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.

Ok...

--
openSUSE 12.2 x86_64

A német autópályákon más reakció idejű emberek közlekedne? Bizony a legtöbb sebességkorlátozás csak a büntetés célját szolgálja. Az ország kültségvetésében külön tétel a büntetésből befolyt összegek. A rendőrségnél vannak napok amikor az van kiadva parancsba, hogy bevételt kell növelni. Ha mindenki minden jogszabályt betart akkor borul a költségvetés? Ez egy vicc.

Közlekedhetetlen országot csináltak a zéró toleranciával és a keresetekhez képes irreálisan magas büntetési tételekkel. Annyira félnek az autósok, hogy 90 helyett 70-nel mennek, 50 helyett pedig 40-nel. Na ez az igazán veszélyes. Ezért nem csökkent a balesetek száma. Akkor meg minek ez a bohóckodás.

Közlekedtél már német autópályán? Kissé kultúráltabban csinálják. Követési távolság, féktáv, ilyemi megvan? Engem ott csak magyar rendszámos autók akartak "letolni" a belső sávban, a többieknek nem volt kicsi a farkuk, és türelmesen kivárták, míg befejezem az előzést. Itthon meg mi van? 130-cal előzök a belső sávban, és valaki beáll mögém 2 méterre, mert 150-el akar menni inkább. Na ezért van no speed limit a németeknél, nálunk meg nincs. GyK: a reakcióidejük ugyanannyi, csak a követési távolság nem.
Az persze megint más tészta, hogy nálunk a rendőrség a költségvetésének kiegészítésére használja a traffipaxot, és az esetek nagy részében nem a balesetveszélyes, hanem a nehezen belátható vagy indokolatlan sebességkorlátozású helyre állnak. A balesetek száma részben ezért nem csökken, a másik oka ennek pedig az, hogy a veszélyesen közlekedő egyedeket a rendőr nem veszi ki a forgalomból, akkor sem, ha mellete megy el.

Es te kozlekedtel mar nemet autopalyan? Mert szerintem nagyon nem kulturalt. Igenis letolnak az utrol. Es a kovetesi tavolsagrol meg annyit, hogy ha a hirekben az szerepel, hogy "50 auto utkozott az autopalyan" az jo esellyel nemetorszagban tortent...

Köln-Frankfurt és azon a környéken mászkáltam (oda repülővel mentem, szóval nem jártam sokfelé), de kimondottan felüdülés volt az itthoni M3 és M7-es autópályákon tapasztaltakhoz képest. Tolni meg engem is akartak kétszer, de magyar rendszámú volt mindkettő.

Més a közlekedési kultúrájuk, nem jobb és nem rosszab mint a miénk, egyszerűen csak más.
Én nem tapasztaltam azt a nagyobb követési távolságot, sőt inkább ha sűrűsödött a forgalom akkor veszélyesen kicsi távot tartottak.

+1

Légyszíves ne ülj volán mögé, ha én vagy a szeretteim úton vagyunk. Köszönöm.

A vezetéstől való eltiltást nem igazán lehet kifizetni - ugyanis x ideig vizsgát sem tehet a delikvens ilyen esetben.

Nem volt benne, hogy "varatlan", ugyhogy >999 -et ixeltem. Kellett mar messzire utaznom _tervezett_ upgrade-hez.

Na ja... Emlékezetes nem tervezett autózásból kettő volt: egy Debrecen - Bp. meg egy Budapesten belüli - ez utóbbi igen-igen "namostakkorfutás" jelleggel történt :) egy rossz ablakban nyomott Ctrl+C következményeként :-P

2946 km (Becs -> Gibraltar) egy Red Hat cluster osszerakasa miatt :)

--
L

Ott egy RSA vagy iLO behozta volna az árát. ;)

Tudod, a backup is olyan, hogy utolag mindig kiderul, hogy olcso lett volna. :)

Na jo, kicsit csaltam, mert amugy is arra jartam volna, igy kapora jott :)

--
L

amit nem lehet megcsinálni távolról, arra ott a local ops és a vendor support.

Minden masra ott a MasterCard Remote Console.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.

kiveve, ha te vagy a vendor support :-)

--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability

Nem minden esetben van helyi (saját) operátor. Több szekrényem is van az egyik legnagyobb hosting-ban. A helyi emberek hozzá sem nyúlhatnak, nyúlnak a te szervereidhez, a legtöbb amit tehetnek, hogy ráteszik a konzolt. A vendor support nélküled nem biztos, hogy bemehet a géphez. Sőt, inkább a nem mehet be a helyes. Vagy ha igen, akkor sem engedi be az ember szívesen, hogy matasson egy olyan szekrényben felügyelet nélkül, amiben számtalan éles rendszer fut.

--
trey @ gépház

AWS-t használunk, úgyhogy kevesebb mint 1 km