- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 6771 megtekintés
Hozzászólások
Ha global support-on vagy, könnyen összejöhet egy-egy interkontinentális út.
--
"A herceg én vagyok."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ma már nyolcadjára kellett ugyanabban a gépben megrugdosni a netet, mert a wifi adapter egyszer ebbe az USB-be működik, egyszer egy másikba, és nem tellik annyi IQ-ra, hogy a "te hülye vagy ehhez, mi a fasznak nyúlsz bele" végig röfögése helyett, átdugja a másikba, ha szét barmolta az adaptert...
és ugyan csak a szomszédba van, de ez átlag napi 8-10 út, ami heti rendszerességgel jó sok út...
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Irigylem a gondjaidat... Az mennyire gáz, ha a kedves kolléga balfék volt és lelőtte a vasat, a helyszíni technikusnak nem tudják elmondani hol a vas, mert átvételkor elcseszték a dokumentációt, iLO nem elérhető (hibás), és azért kell kiutazni Germánia túlvégébe, mert véletlenül tudom melyik tepsiről van szó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közbe téged hülyéznek? mindegy...
Amúgy sok eset van mikor 2,5 km-t gyalogoltam éjjel 2-kor laptoppal a nyakamba szerverig, me épp nem szövegelt, aztán ott kiderült, hogy csak a dumáló szoftver állt le... Jah és ezért én fizetek, nem nekem fizetnek... :)
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Errefelé ez másképp működik.... egyébként, leírásodból arra következtetek, hogy valami bizony ott el van baltázva, gyökeresen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elhát. Még nem gyújtottam fel az egészet.. Khöm!
Hülyeséget félretéve: Miből gondolod, hogy bármi el van baltázva?
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Wifi, egyik lukban jó a másikban nem, lokálidióták hozzápiszkálnak.... Jéééézus! Stabilan akarsz tartani valamit, vagy hozott anyagból dolgozol? Végülis mit szolgál az ki?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az utolsó rj45-ig minden az én kasszámból van. A WiFi az épp netzést szolgálná, csak épp köszönöm helyett belenyúka van... most kénytelen voltam bekábelezni "jaj dehát az hogy néz máá ki"..
No de legalább nem rohad rám a havi 100 rj45 :) és nincs kilóméterhiányom wazhe! :)
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
figyelembe veve, hogy keszenlet alatt, tavolrol elharithatatlan (pl. hw) hiba eseten 30 percen belul a gepteremben kell lenni, a maximum ilyenkor 30km. A legtobb eddig kb. 180km volt, de nem ejjel 2-kor, almombol felverve.
--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát 180Km-t is lenyomhatsz egy jó kocsival 30perc alatt :)
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sot, ha kikuldik a ceges helikoptert, akkor meg tobb km is belefer 30 percbe :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyi alatt nem toltam, de a boven buntetheto sebessegtullepes siman megvolt.
--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
~1600km lett volna, az U betű kimaradt a
tar zxvUf glibc.tar.gz
sorból...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt már külföldi út is (1000+), de hazai pályán szoftver hiba miatt 190-nel kellett tolnom a pályán, egyrészt mert nem ment többet az autó, másrészt mert az ügyfél mégiscsak elindította a rendszert és olyan hiba volt benne, hogy milliós károkat tudott csinálni a vezérelt hardverben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyenkor a 300 ezres bírságot, és az elvett jogsit fizeti az ügyfél?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olcsobb mint a millios kar. Amugy Nyugaton meg akar el is tudok ilyesmit kepzelni :) Meg olyat is el tudok kepzelni, hogy valakit lekuldtek parkolni az illeto helyett hogy az illeto meg gyorsabban erjen be az irodaba/szerverterembe es azonnal kiszallhasson a kocsibol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vajon ha baleset történik, akkor is olcsóbb lesz? Mennyit kóstál manapság az emberélet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valaki nem tud vezetni, akkor ne akarjon 190-nel menni. Akkor takarodjon a járdára gyalog...
Nekem az a véleményem, hogy autós suliban sem azt kéne szajkózni, hogy ha gyorsan mész megdöglesz, hanem megtanítani gyorsan vezetés közben is jól reagálni a dolgokra.
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyrészt igen, másrészt a sebességkorlátozást akkor is be kell tartanod.
Vagy igényelsz megkülönböztető jelzést a kocsira :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Asszem Bécsben van olyan cég, hogy villogós kocsit adnak a munkásnak. Azt már jobban helyeslem, mint azt, hogy végig szuttyoghatsz az úton 20-al...
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólásaid alapján szerintem -szerencsére- nem kapnál jogsit kéklámpásra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most az hogy jött ide, hogy mire van jogsim? Azt írtam talán Bécs az ahol van ilyen... HŐ?!
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kéklámpásra mindenütt (EU) szigorú követelményeknek megfelelve kaphatsz csak jogsit. Az meg bőven luxus lenne, hogy az éjtíszupporthoz legyen még egy plusz sofőr státusz fenntartva, aki ha kell, vezetheti a megkülönböztetett jelzéssel ellátott járművet.
Igen, van olyan szolgáltatás, ahol kell a műszaki csapatnak kék lámpa, de olyan IT-megoldást, aminek a távolról el nem hárítható hibája az élet- és vagyonbiztonságot olyan mértékben veszélyeztetné, hogy oda megkülönböztetett jelzéssel kéne rohanni, na olyat nem igazán. Az ilyen kritikus rendszereket nem így építik fel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
IT-be en is max borostyan-lampas kocsit tudok elkepzelni. Azzal meg nem lehet szaguldozni.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez még nem zárja ki, hogy igaz lehet. De lehet rosszul emlékszem, hogy kaptak kék lámpát. Azért kezdtem úgy, hogy "Asszem..."
Meg aztán lehet elég 10 emberből 2 nek olyan. a többi meg nem kap lámpás autót.
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Keket egeszen biztosan nem kaptak. Amennyire tudom, minden orszagban nagyon szigoru szabalyozas alatt van az, hogy ki kaphat a kek lampanak megfelelo megkulonbozteto jelzest. Amber lampat, esetleg.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akar hogy tudsz vezetni tortenhet baj. 190-nel meg nagyobb baj tortenik mint 130-nal. Ha meg baj tortenik es a jegyzokonyvben ott lesz, hogy 190-nel hajtottal, akkor jo esellyel meg nagyobb bajba kerulsz, akkor is ha nem te vagy a baleset kozvetlen okozoja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Épp erre írtam, hogy meg kell tanítani vezetni rendesen, nem csak arra, hogy "LASSAN, ME MEGDÖGLESZ!!!"...
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csakhogy az erved invalid. Egy baleset mindig legalabb ket szereplos problema. Van, amire keves az emberi reakcioido, es meg ha nem is feltetlen te vagy a baleset kozvetlen okozoja, az, hogy boven tulleped a sebesseghatart, nagyon is felelosse tesz erte.
Azok a korlatozasok, amik jelenleg vannak, nem hulyesegbol leteznek, nem elsosorban azert, hogy a tablagyar jol eljen. Hanem az uton levok eletenek a megovasa erdekeben.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok...
--
openSUSE 12.2 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A német autópályákon más reakció idejű emberek közlekedne? Bizony a legtöbb sebességkorlátozás csak a büntetés célját szolgálja. Az ország kültségvetésében külön tétel a büntetésből befolyt összegek. A rendőrségnél vannak napok amikor az van kiadva parancsba, hogy bevételt kell növelni. Ha mindenki minden jogszabályt betart akkor borul a költségvetés? Ez egy vicc.
Közlekedhetetlen országot csináltak a zéró toleranciával és a keresetekhez képes irreálisan magas büntetési tételekkel. Annyira félnek az autósok, hogy 90 helyett 70-nel mennek, 50 helyett pedig 40-nel. Na ez az igazán veszélyes. Ezért nem csökkent a balesetek száma. Akkor meg minek ez a bohóckodás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közlekedtél már német autópályán? Kissé kultúráltabban csinálják. Követési távolság, féktáv, ilyemi megvan? Engem ott csak magyar rendszámos autók akartak "letolni" a belső sávban, a többieknek nem volt kicsi a farkuk, és türelmesen kivárták, míg befejezem az előzést. Itthon meg mi van? 130-cal előzök a belső sávban, és valaki beáll mögém 2 méterre, mert 150-el akar menni inkább. Na ezért van no speed limit a németeknél, nálunk meg nincs. GyK: a reakcióidejük ugyanannyi, csak a követési távolság nem.
Az persze megint más tészta, hogy nálunk a rendőrség a költségvetésének kiegészítésére használja a traffipaxot, és az esetek nagy részében nem a balesetveszélyes, hanem a nehezen belátható vagy indokolatlan sebességkorlátozású helyre állnak. A balesetek száma részben ezért nem csökken, a másik oka ennek pedig az, hogy a veszélyesen közlekedő egyedeket a rendőr nem veszi ki a forgalomból, akkor sem, ha mellete megy el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es te kozlekedtel mar nemet autopalyan? Mert szerintem nagyon nem kulturalt. Igenis letolnak az utrol. Es a kovetesi tavolsagrol meg annyit, hogy ha a hirekben az szerepel, hogy "50 auto utkozott az autopalyan" az jo esellyel nemetorszagban tortent...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köln-Frankfurt és azon a környéken mászkáltam (oda repülővel mentem, szóval nem jártam sokfelé), de kimondottan felüdülés volt az itthoni M3 és M7-es autópályákon tapasztaltakhoz képest. Tolni meg engem is akartak kétszer, de magyar rendszámú volt mindkettő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Més a közlekedési kultúrájuk, nem jobb és nem rosszab mint a miénk, egyszerűen csak más.
Én nem tapasztaltam azt a nagyobb követési távolságot, sőt inkább ha sűrűsödött a forgalom akkor veszélyesen kicsi távot tartottak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Légyszíves ne ülj volán mögé, ha én vagy a szeretteim úton vagyunk. Köszönöm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vezetéstől való eltiltást nem igazán lehet kifizetni - ugyanis x ideig vizsgát sem tehet a delikvens ilyen esetben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem volt benne, hogy "varatlan", ugyhogy >999 -et ixeltem. Kellett mar messzire utaznom _tervezett_ upgrade-hez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ja... Emlékezetes nem tervezett autózásból kettő volt: egy Debrecen - Bp. meg egy Budapesten belüli - ez utóbbi igen-igen "namostakkorfutás" jelleggel történt :) egy rossz ablakban nyomott Ctrl+C következményeként :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2946 km (Becs -> Gibraltar) egy Red Hat cluster osszerakasa miatt :)
--
L
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott egy RSA vagy iLO behozta volna az árát. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod, a backup is olyan, hogy utolag mindig kiderul, hogy olcso lett volna. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na jo, kicsit csaltam, mert amugy is arra jartam volna, igy kapora jott :)
--
L
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amit nem lehet megcsinálni távolról, arra ott a local ops és a vendor support.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden masra ott a MasterCard Remote Console.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kiveve, ha te vagy a vendor support :-)
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem minden esetben van helyi (saját) operátor. Több szekrényem is van az egyik legnagyobb hosting-ban. A helyi emberek hozzá sem nyúlhatnak, nyúlnak a te szervereidhez, a legtöbb amit tehetnek, hogy ráteszik a konzolt. A vendor support nélküled nem biztos, hogy bemehet a géphez. Sőt, inkább a nem mehet be a helyes. Vagy ha igen, akkor sem engedi be az ember szívesen, hogy matasson egy olyan szekrényben felügyelet nélkül, amiben számtalan éles rendszer fut.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
AWS-t használunk, úgyhogy kevesebb mint 1 km
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni