Vodafone helyett Telenor vagy T-Mobile?
A ok az alábbi link alatt:
http://wiki.javaforum.hu/pages/viewpage.action?pageId=10813442
Ps.: Ezt így megkapta az ügyfélszolgálat is... :)
Update.
Na, ott tartok, hogy fel fognak hívni, szerintem nem merik írásba adni a választ... :)
Update2.
Érdekes beszélgetés volt...
Az ügyfélszolgálattól jelentkezett egy ember, aki a beszélgetés folyamán felajánlotta, hogy a személyes kapcsolattartóm lesz, tehát az ügyfélszolgálatot felhívva tudom kérni, hogy hívjon vissza – ez egyfajta emelt szintű ügyfélkiszolgálást jelent, s ez egy pozitív dolog. Ennek az embernek van jogköre arra, hogy a telefonok listaárából kedvezményt tudjon adni, de ez a kedvezmény nem túl sok, 5-10 ezer forintnyi pénzről van szó, lehet azt mondani, hogy a gyakorlatban elengednek egy hónapnyi havidíjat, ez szintén pozitív dolog. Konkrétumok nem hangzottak el, az ügyfélszolgálatos próbálta elvinni a beszélgetés irányát a tényekről az érzelmek felé – "2004 óta Vodafone előfizető vagyok, ez egy hosszú kapcsolat", de tisztáztuk, hogy olyan készülékárakat – mint a két konkurrens szolgáltató – nem tud ajánlani – "addig nyújtózkodunk, amíg a takaró ér".
Összességében azt mondom, hogy a szolgáltató hozzáállása pozitív, de kevés. Verseny van.
Véleményem szerint a jelenlegi mobil piacon már nem lehet új ügyfeleket szerezni – leszámítva a felnövekvő generációt, akik megkapják az első mobiltelefonjukat: a piac telítődött. A szolgáltatók két alapvető dolgot tehetnek és tesznek:
* elcsábítanak másik szolgáltatótól ügyfeleket
* megpróbálják megtartani a saját ügyfeleket
Egyelőre úgy látom, hogy a Vodafone esetén az okostelefon szegmensben nem fog menni a meglévő ügyfelek megtartása, a két konkurrens szolgáltató magához tud vonzani ügyfeleket a Vodafone ügyfélkör kárára.
Mondjuk ráérek gondolkodni, egy hónap múlva szándékozok vásárolni egy újabb okostelefont...
- 2789 megtekintés
Hozzászólások
Ps.: Ezt így megkapta az ügyfélszolgálat is... :)
Ez kábé olyan mint JÓL megmondani a kalauznak/soförnek milyen kodzsog is a békávé.
T-Mobile preferálnék, ha döntési helyzetben lennék.
--
Solaris Express
Opera
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát hogyismondjam... nincs kitéve a termékfejlesztési igazgató email címe (ha véletlenül megtalálnád, akkor szólj), ezért csak az ügyfélszolgálatnak tudom küldeni... és vagy eszkalálják a problémát vagy iktatják a kerek iktatóba, rajtuk múlik.
Én semmi csúnya dolgot nem írtam, csak kérdeztem... :)
Jelenleg még kicsit a T-* ellen vagyok, mert a T-Kábel -> DigiTV váltás még túl friss seb nekik és nekem is... :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igy is kell.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Párszor besírtam rajta :)
Amúgy nekem Samsung Spica és Telenor van. Eddig semmi gond nem volt, elégedett vagyok velük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tulajdonképpen én is elégedett vagyok a Vodafone-nal, de vannak hibái, azt gyűjtöttem össze... kíváncsi vagyok, hogy fogják-e az ironikus részét a levélnek vagy kukázzák... :)
Nekem is Spica van most, de sokszor gyenge... érezhetően.
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyelőre 48 óra kevés volt a válaszra, de türelmes vagyok... bár korábban hamarabb válaszoltak... vagy sírva röhögnek vagy iktatták a kérdést... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szvsz le sem sz*rják. anno, mikor egy több éve _lemondott_ előfizetésemet újraaktiválták (! azzal, hogy "kevés volt rajta a tartozás"...) , abszolút hidegen hagyta őket az a tény, hogy borogatom az asztalt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, Vodafone hálózatához közünk van, de most nem tudom ez jót vagy rosszat jelent :D
Az indokod viszont érdekes. Én sosem vettem telefont szolgáltatótól, miért is tettem volna. De tényleg olyan "beszólok a frontembernek" érzetű...
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Néha vettem szolgáltatófüggetlen telefont (három PDA-telefont és legutóbb a Spica-t), de volt amikor úgy gondoltam, hogy megéri a szolgáltatófüggő telefon: ha egyébként is 6-8e forintot fizetek évek óta ugyanannak a szolgáltatónak, akkor miért ne éljek azzal a lehetőséggel, hogy a bolti ár feléért-harmadáért kapok egy telefont? Veszteségem nem lesz, kivéve, ha erősen szabadulni szeretnék, mert a konkurenciánál hihetetlen árelőny érne (ritka dolog, nem is igen tudnék erre példát mondani), telefonálni pedig kell, a mobilinternetről se mondanék le egykönnyen... :)
A "beszólok a frontembernek" érzetet továbbra sem értem... megnéztem a Vodafone weboldalt és az elérhetőségeinknél nem találtam mást... mit kellett volna írnom? Messze nem beszólós-asztalborogató jellegű a levél, legalábbis nem érzem annak, egyszerűen leírtam a problémáimat, amit valószínűleg az ügyfélszolgálat nem tud megválaszolni, ezért vagy eszkalálják a levelet felsőbb szintek felé, vagy kapok egy udvarias, de semmitmondó választ. :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs, de szerintem semmi okod hisztizni.
Igen, nekem is sikerült már (máshol) 1x 20 000 Ftos számlát csinálni, akaratom ellenére. De le volt írva ahogy az is hogy nem figyelmeztetnek. Utána figyeltem.*
Egyébként az új csomagoknál már nincs ilyen túlforgalmazási díj.
*Még valamelyest rendesek is voltak, mert szétosztották 1 évre
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem gondolom úgy, hogy hisztizek: közöltem pár tényt a szolgáltatóval kapcsolatban -- viccesen lezárva. Nekem ezek problémát jelentenek. Tudom, hogy nem figyelmeztetnek. Tudom, hogy mennyibe kerül a túlforgalmazás. Tudom, hogy vannak új csomagok. Ügyfélbarát vagy profitbarát megoldás az, hogy nem figyelmeztetnek, amikor átlépek egy nagyságrendet jelentő költséghatárt?
Hadd legyen már meg a lehetőségem, hogy elmondhassam, mi az, ami nem tetszik, különben soha nem jut el a termékfejlesztőkig (lehet, hogy így sem). Nem olcsó egy ilyen monitoring rendszer bevezetése, körülbelül azonos költsége van azzal, amikor tavaly a névnapomon köszöntő SMS-t küldtek. Csak a különbség az, hogy a névnapi köszöntő nélkül valahogy el tudnék vegetálni, de egyszerűen nem tudom etikusnak felfogni, hogy az első 1GBájt 3.000 forint, és minden további 1GBájt kb. 30.000 forint, és egy nyomorult SMS-t se küldenek, hogy figyeljek, mert ettől kezdve tízszer annyiba kerül.
Arra is legyen lehetőségem felhívni a figyelmüket, hogy milyen preferenciáim vannak mobilhasználat és készülékvásárlást tekintve, mert esélyes, hogy ez se jut el tisztán a termékfejlesztésig, de legalább a konkurencia árait nézzék meg, ha már az előfizetők véleményére nem kíváncsiak. Sokszor csak 10 métert kellene sétálni ebédszünetben civil ruhában, mert a legtöbb helyen egymás mellett van a három szolgáltató üzlete.
Szóval miért hiszi az, amikor leírom a szolgáltatónak, hogy mi nem tetszik a szolgáltatásában? :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ezt egy javaslatnak szántad, akkor remek, humoros.
De nekem elsőre valahogy nem ez jött át - biztos mert rosszindulatú vagyok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az alábbi problémák gyülnek össze:
- jogos, de etikátlan túlszámlázás
- a konkurenciához képest irreális készülékárak
- semmitmondó marketing SMS üzenetek
- figyelmeztető SMS hiánya
Panaszt szeretnél tenni, leírnád a verziódat, hogy miképpen fogalmaztál volna? :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs ebben semmi hiszti. Tanácsot kért és a stílus is jó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a stílus is jó" - na valószínűleg itt nem értünk egyet. Számomra kifejezetten hisztisnek tűnik. Csak próbáld meg elképzelni, hogy megkapod mint ügyfélszolgálatos. Mert innen nézve hihihihahahahehehe vicces, de igazából gyerekes. Kicsit sincs hivatalos hangvétele.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na nekem is ez volt a bajom.
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Számomra kifejezetten hisztisnek tűnik."
Nem tudom, hogy vagy vele, de egy elégedetlen ügyfél meglehetősen ritkán nyájas, udvarias és hivatalos. Legtöbb esetben felháborodottak, hisztisek és némiképp feszültek. Vérnyomásuk emelkedett, ezzel stresszhelyzetbe hozva szervezetüket. Ő legalább mellőzte az édesanyák ősi foglalkozásának emlegetését, és nem is fenyegetőzik, azaz nagyjából átlagosan reagálta le a dolgot. Igaz, az átlag panaszos ügyfél felelősségre vonó/ingerült hangvételétől eltérő, rendhagyó stílusban.
Picit továbblépve a stíluson egy-egy ilyen multicég nagyon sok pénzt kifizet mindenféle felmérő és közvéleménykutató cégeknek azért, hogy ehhez hasonló "értékelést" kapjanak a felhasználóktól. Most kaptak egyet tök ingyen. Igaz, némiképp előemésztett, nagyobb tételhez és nem ennyire testközeli élményhez szoktak, de hát ilyen is van a nap alatt. Ügyfélszolgálatosként pedig az emberkék dolga az, hogy tudják kezelni a problémás ügyfeleket is. (Jobb helyeken tanítják is a hogyant) Hozzátenném, hogy ő sztem egyáltalán nem problémás, csupán elégedetlen, hisz nem akarja senki vérét, nem akar azonnal az igazgatóval beszélni, és nem is roncsol rá a munkatársra Mónika só-ba illő felindulással.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fluffy bunny. :))
--
Wir sind erfaßt, sind infiziert,
Jedes Gespräch wird kontrolliert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te ne dumálj, dolgozz... :D
Ja, jött válasz -- igaz, egyszerű sablonválasz, frissítettem az oldalt. :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelezném, hogy bőven munkaidőn túl született a hozzászólásom. :) Bár speciel a héten ügyeletes vagyok, de ez most irreleváns.
Szóval a nagy, piros szopórollerről át akarsz ugrani a nagy, kék szopórollerre? :))
--
Wir sind erfaßt, sind infiziert,
Jedes Gespräch wird kontrolliert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelezném, hogy bőven munkaidőn túl született a hozzászólásom. :) Bár speciel a héten ügyeletes vagyok, de ez most irreleváns.
:D
Szóval a nagy, piros szopórollerről át akarsz ugrani a nagy, kék szopórollerre? :))
Hát... mindenki magából indul ki... de ott van még a magenta is... megvárom, mint mond Voda, előbb-utóbb csak hívnak, telefont meg egy hónap múlva vennék csak, amikor megjönnek az újabb telók... hátha leverik az árakat kicsit. :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha tényleg így váltogatni szeretnéd a mobilnet csomagokat, akkor nem ajánlom a Telenort a számlazárási időponthoz kötött szolgáltatás ki-be kapcsolások miatt...
Volt hogy lemondtam a netet, rendelném a nagyobbat, Pénzt leveszi, net nincs. Telefon a ügyfélszolgálatra: net majd az új számlázási ciklusban lesz... Két hét múlva... Addig használjam forgalmi díjasan....
Csak a net miatt használtam volna a pannont, mert istenítették a környéken... De hamar letettem róla az ilyenek miatt...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Fejlődőképes hiperláma, és okleveles érdekfeszítő
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég hosszú lett a bejegyzés a frissítéseknek köszönhetően, de lezárulni látszik a dolog - eléggé esélyes, hogy szolgáltatót váltok... :)
http://wiki.javaforum.hu/pages/viewpage.action?pageId=10813442&showComm…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Zárásképp: Telenorhoz számhordoztam, és lett egy HTC Desire HD telefonom (bővebben: http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/2011/04/08/HTC+Desire+HD).
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem szoktam szarozni. Ha gondom van akkor vásárlók könyvébe írok. Arra 30 napon belül választ kell adniuk ha nem akkor feljelentem az adott céget. Továbbá azért is jó abba írni, mert ha valami ellenőrzés van akkor azt egyből látják. A vodánál ezt pluszba el szokták úgy tusolni, hogy "jöjjön felvesszük a panaszát"
Ami így rendben van, de nem látható a VK-ban, így egy ellenőrzés folyamán sem lesz nyoma.
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05
Macbook & MAC OS X 10.5.8.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
attól, hogy beírtál a vásárlók könyvébe, max. választ fogsz kapni, nem *érdemi* választ.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vásárlók könyve tipikusan fogyasztóvédelmi dolgokra van tudtommal, nem pedig arra, ha például nem értek egyet a Vodafone árazási politikájával...
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor utoljára láttam, a T.-nél az üzletvezető olvasta el a "panaszokat". Azután odaadta megválaszolásra annak az
ügyintézőnek, akinél a beírás történt.
A többit képzeld el...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tl;dr
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tl;dr
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni