[Megoldva]2d ábrázolásban szeretnék segítséget kérni.

Hozzászólások

naiv megoldasnak nem rossz. a pixel <-> koordinata mappolast a glOrtho paranccsal allitod. De ha kepet akarsz kezelni, akkor azt erdemes texturakkent (NeHe tutorialokban eleg hamar szobajonnek) az interpolaciot meg ha azt akarod, hogy gyors legyen, akkor erdemes a gpu-n. Keress ra, hogy "fragment shader".

---------------------------------------------------------------------------------------
Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity. — Dennis Ritchie

kozben kiderult, hogy van ilyen http://en.wikipedia.org/wiki/OpenCV
ha jol ertelmezem kepfeldolgozas a celja. de ennel tobbet nem tudok rola

---------------------------------------------------------------------------------------
Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity. — Dennis Ritchie

Első ötlet: csak a látható területre számold ki a transzformációt, ne pedig
az egész képre. A csúszkákkal állítsd, hogy mi a látható terület.

Második: nézd meg, hogy mi az a rész, ami lassú, és arra próbálj meg valamilyen
cache-t építeni. Tehát ha van olyan rész, amit előre ki tudsz számítani, akkor azt
a program indításakor tedd meg, és ezután csak használd.

A képet pedig nem pixel-esen rakd ki, hanem generáld bele egy textúrába, és ezt mutasd.