Djuice/Telenor vagy már egyéb szolgálgáltatók online ügyfélszolgálatai

Fórumok

Helló mindenki!

Gondoltam indítok a egy ilyen témát amiben mindenki leírhatja a tapasztalatait.
Én kezdeném az enyémmel:
Egy hónapja írtam a Djuice ügyfélszolgálatának online felületén keresztül, mert felmerült pár kérdésem. Tudom, hogy van ingyenes hívható ügyfélszolgálatuk, de én ilyen "régi" módú vagyok. Egyenlőre még semmilyen választ sem kaptam. Nem értem, hogy minek üzemeltetnek ilyen szolgáltatást, ha nem figyelnek rá. Nem egyszer volt olyan, hogy más ügyben, más ügyfélszolgálatoknak írtam üzenetet és volt olyan, hogy perceken belül kaptam rá választ, de olyan is, hogy pár órán belül. Nekem azzal van bajom, hogy minek üzemeltetnek ilyen szolgáltatást, ha nem is válaszolnak a kérdésekre.

Üdv, automi

Hozzászólások

ha mar flame: egyenlore => egyelore

tanuljuk mar meg!

t

A Djuice/Telenorral kapcsolatosan min. 2, max. 5 nap volt a tapasztalt reakcióidő. Tehát ha valami tényleg sürgős, akkor igenis telefonon kell őket piszkálni.

Más emailes tapasztalatok: 8 perces reakcióidő az egyik hosting cégnél (hajnal fél 1 körül írtam nekik), egy másik hosting cégnél 5 óra, az egyik banknál 1 nap.

A jellemző tapasztalat egyébként az, hogy 3-5 napon belül jön reakció.

Lejáróban van a telenor djuice 1GB csomagom. Próbálnék új csomagot venni, de a hülye weboldalaikon (a korábbi helyeken) sehogy sem találom a lehetőséget. Megszűnt a szolgáltatás? Ha valakinek volna infója ...

--
CCC3

Nevetséges, de nem tudom, mim van. Több éve megvan ez a mobil internet, bár csak nyáron használom. Eddig úgy volt, hogy külön ment az egyenleg feltöltés (most fel van töltve), és külön az 500M, 1G, 5G csomagok vásárlása az egyenlegből. Érdeklődöm majd náluk mailben, bár most nem fontos, mert közben átjöttem a kábeles internetre.

--
CCC3

Na, most újra fenn vannak a csomagok, de a díjtáblázatban csupa 0 van. Alighanem egyszerűen elrontották a weboldalukat. Ilyenkor egy kekec ügyfél pereskedni kezd, hogy elérhetetlen volt a szolgáltatás.

nekem a kedvencem az, amikor az ügyfélszolgálati irodában elküldenek, hogy hívjam fel az ügyfélszolgálatot, mert amit akarok azt csak telefonon lehet. omg