Kedves mindenki, két kérdésem lenne,
1. a telefonközpont tudja -e az alábbiakat
http://gsm.marktplaza.de/telefonzentralen/Siemens-Hicom-Office-COM-Offi…
1 db analóg fővonal + ADSL modem
1 db ISDN 2 p-mp vonal
analóg vonal – fax kezelés + internet (ADSL)
ISDN – 2 telefonszám kezelése (3+2 készülékre szétosztva)
Bejövő hívások csörgetés nélküli, általunk megadott menürendszer segítségével történő előszűrése, a bejövő hívás megfelelő telefonkészülékre való kapcsolása.
2. Ki mennyiért csinálná ezt meg? :)
Pü-ben keressetek meg.
- 2255 megtekintés
Hozzászólások
Nem ártana tudni, hogy az ország melyik szegletében..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudja a "menüzést". Call Center funkciókat, egy kiegészítővel lehet elérni, a régi hibrid központoknál, vagy a fonomail nevű nagysikerű szerkentyűvel(nem olcsó, nem komfortos, nem bővíthető), vagy ennek az egész kócerájnak a kukázása/meg sem vétele, hanem asterisk+
Asterisk Board AX1600 16 port analog kártya PCI-E x1 19.300+áfa
Asterisk Board with four ISDN BRI ports 115.000+áfa
Egy megfelelően stabil hardver x+1HUF
Felprogramozása megegyezés szerint!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az adott központ nem tudja a call center funkciót. Esetleg más típus szóba jöhet? Netalán szoftveres megoldás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy az egész megoldható alközpont nélkül is, ha Telekom-osak a fővonalak.
Kell egy Virtualoso VoiceCenter, aminek virtuális kezelőnkénti havi díja 2900/hó.
A meglévő két telefonszám mellé további 3 vásárlása, havi 1200/hó.
Ezzel havi 4100/hó-tól megoldható, elszámolható költségként.
PL
http://www.t-systems.hu/virtualoso_portal/virtualoso_szolgaltatasok/vir…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kisvállalati megoldának szerintem tökéletes az ötlet.
Mérlegelni kell:
-szükség van-e a kibővített funkcionalításra(hívó azonosítás, külső program integrálása)
-hangrögzítés szükségessége, agnet felügyelet(ha külső szolgáltatónál, van akkor az agent-nek intenettel ellátott gépe előtt kell ülni, ez általában nem szokták preferálni)
-T-com szolgáltatónál vagytok-e
-Voip behívási lehetőség
-Belső híváskapcsolás nekem nem egyértelmű a leírásban("Adja a főnökét...-Sajnálom, nem tudom bekapcsolni"...ciki)
Egy telefonközpontot az a tapasztalatom, hogy még közép- és nagyvállalatoknál is elbagateliználnak. Szerintem a kor megkövetelné, a korszerű megoldáokat. A T-com szolgáltatása az, de tudni kell mire akarjátok használni, és a későbbiekben ez meg is állja-e a helyét?
A vásárlási szándékból, az az érzésem, hogy akár ez is kiszolgálná az igényeiteket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni