Blender: irány a 2.40

 ( Anonymous | 2005. augusztus 8., hétfő - 7:28 )

A Blender hivatalos honlapján jelent meg a hír: irány a 2.40!A Development Digest júliusi számában közlik a fejlesztésekkel kapcsolatos irányelveket.



Rövid összefoglaló:


* Az animációs rendszer újraírása (kiemelten pózok),


* A Blender saját formátumának tömöríthetősége (.blend fájlok)


* A játékfejlesztő motor (!) (fel)javítása


* Az Orange Projekt további fejlesztése publikálás előt (with Google Summer Of Code)


* FFMPEG integration/audio multiplexing




Forrás itt.



A fejlesztők szívesen várják a visszajelzéseket (a Blenderről bővebben itt).



Személyes megjegyzés: A Blender egyre népszerűbb és egyre jobb programmá válik az évek folyamán, s ma már felveszi a versenyt olyan nevekkel, mint a 3D Studio MAX , vagy a Maya.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Tényleg van valoság alapja.

a játékfejlesztő motor már elég régen benne van, a blender technikai demója is ezzel lett készítve (a levegőben / csatornában repkedő skateboardos figura). kb egy éve ott figyel.

On Mon, 08 Aug 2005 08:57:24 +0200, kovácszsolt <kovi447212@freemail.hu>
wrote:
> a játékfejlesztő motor már elég régen benne van

olvass vissza: "A játékfejlesztő motor (!) (fel)javítása"
ebben hol szerepel az, hogy eddig nem volt benne?

--
Maat

nem mondtam én hogy nem volt benne, csak úgy hangzik, mintha nagy újdonság lenne.

Személyes megjegyzés: A Blender egyre népszerűbb és egyre jobb programmá válik az évek folyamán, s ma már felveszi a versenyt olyan nevekkel, mint a 3D Studio MAX , vagy a Maya.


Hmm ennek tényleg van valóságalapja vagy csak a szokásos hype?

Nekem az volt, és? Én vagyok tudatlan...

Kovi nem az a hír, hogy benne van hanem az javitotak rajta. Gondolom az árnyék és material támogatást nem kel kűlön szkriptekel hozzá csapni.