3-t. És a szervíz szarik bele, amit mond, az nem stimmel. Van amikor 5 perc, van amikor 3 óra után, a nélkül, hgy bármit kiírna egyszerűen csak bip-bip-bip, oszt ennyi. Van amikor ennyi volt, de most hétvégén vagy 10x eljátszotta. Én meg szeretném tudni, mi a franc baja van.
- 5929 megtekintés
Hozzászólások
No meg egyszer.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem az indexed csinalja? az szokott 3-at csippanni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szinte biztosan nem, mert az enyimnel nem 3-t csipog, csak annyit, amennyi ideig kint van - meg akkor is, ha csak megbillentem - pl. koszoneskeppen. (Fraszt is kaptam anno azon a kocsin, ami nem volt hajlado csak 3 csippantas utan kikapcsolni ilyen billentesnel.) Raadasul most ugy remlik, a hangja se olyan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan mikor történik?
Vezetés közben?
Járó/ nem járó motornál?
Esetleg riasztó bekapcsolásánál?
Diesel vagy Benzin?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam volt már sok minden.
Vezetés közben amik előfordultak:
Hőmérő gomba, megadta magát és egyszer csak nem adott jelet és az ECU csippant, majd ideje sem volt kiírni mi a gond abbamaradt minden. Minél öregebb lett annál tovább tartott és akkor már volt elég ideje kiírni a túlmelegedést a fedélzeti kijelzőn.
De ppenta is írta, lehet kézifék jeladó, ajtónyitás jelző és ha kontaktos akkor előfordulhat ilyen.
Főleg mert akkora latencyvel dolgozik ez az ECU.
De történt olyan is, hogy riasztó élesítésnél mindig csippant egyet (így vettük az autót), aztán egy idő után már kettőt..
Nem hagyott nyugodni és megtaláltam a hibát, a motorházfedelet a szerelők mindig lecsapják jó magasról.
Ezzel sikerült elérniük, hogy a fedélnyitás érzékelő elhajlott és ez volt a hiba oka.
Dieselnél még olyan gondom volt, hogy először csippant többet és semmi, majd egyszer nem maradt abba és komputeres letiltás : Anti-Pollution fault..Részecskeszűrő....
Kiderült hogy "csak" az érzékelő lett párás és csak azt kell cserélni, de természetesen az is horror ár volt.
Hirtelen ezek jutottak az eszembe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak jaro motornal, eddig kizarolag vezetes kozben vettuk eszre - de abban mar semmi rendszer nincs, hogy indulas utan 5 perc telik el, vagy esetleg 3 ora. Parszar km-es utnl sokszor volt mar olyan is, hogy egyaltalan nem tette, ezert is gondoltuk a legutolso hutofolyadektartaly javitas utan, hogy megszunt - de most hetvegen eszement sokat csippantott.
Amugy diesel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerviz tényleg kiolvasta a hibakódokat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem, de sajnos a legelejen nem voltam ott, es utolag meg akarmit mondhat :-(
Ellenben az erdekelne, hogy egy ilyet biztosan ki lehet-e olvasni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a legelso google talalat is hutofolyadekot emleget...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
basszus, mi volt a keresokifejezesed, en semmi ertelmeset nem birtam elohozni. Mindazonaltal hutofolyadek hiany nem lehet :-) es gondolom eltomodes se, mert azt azert a motor maskent jelezne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
307 SW triple beep
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=67962
"Low outside temperature warning (under 2-4° C)? "
Tipp: kinyuvadt/kontaktos a kulso homerod es neha bejelez, hogy jeges lehet az ut ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ok, koszonom - mar megint tulkombinaltam magam :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat ezt mondjuk most ezen a kellemes 25-40 fokos hetvegi uton csinalta, es:
- teljesen jo ertekeket jelzett a kijelzon
- a jegesedesre a kozepkonzolon szokott kiiri valamit (ezt nem tette, most mar eleg rendesen figyelunk erre), es ugy emlekszem hangja olyankor sincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hmm hmm ... nincs több ötletem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi lenne, ha a szenzorod jegbe raknad?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most hogy írod tényleg akkor csipog hármat!
És lehet a kontaktos érintkező, nézd csak az előző postomat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Három csipogás nem lehet ajtó nyitvamaradás, vagy kézifék behúzásra figyelmezeteő hang? Lehet, hogy valamelyik érzékelő kontaktos, és néha bejelez?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
No ezeket majd letesztelem, de tovabbi otletek is johetnek, mert kicsit unom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rosszul beállított rádió?
...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 Most rémlik, mintha trafficon hagyva a rádiót híreknél becsippanna...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam csak automatán átvált és traffic hangerőre vált.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, ugy remlik nekem is. De amugy mostansag tok ki van kapcsolva a zajlada.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az öv?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat annak ebben a kocsiban tudtommal nincs hangja, csak muszerfal visszajelzese. De legalabbis miota megvan, meg hangot ez ugyben nem hallottam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig csipog a pug.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyártási év és ECU függő.
Nekem (2003) semmi, csak egy ikon.
Szintén 2003-ast láttam már csipogni.
De később is változik. Gondolom egy változó lehet az SW-ben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Fiatnal le lehet tiltani a csipogast, de csak a szervizben. Lehet egyiknek le van tiltva masiknak nincs. Az elso olajcserenel en is kiszedettem a csipogo hangot mert nagyon idegesito. Foleg mikor vasarolni megyek es egyik parkolobol a masikba gurulok at.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A porlasztócsúcsok kopása okozza.
A hiba, főleg nyáron keletkezik, van amikor nem csinálja, van amikor érzed, hogy mondjuk 130-140ről nem gyorsul olyan ütemben, mint ahogy azelőtt tette.
A 4 csúcs közül vszínűleg csak pár kopott, ezért nem jelentkezik állandóan.
Ki kell venni a csúcsokat, és egyenként letesztelni azokat. Ott ki fog bukni, melyikkel van a gond.
Javasolni fogják a 4 cseréjét egyben, ez bosh csúccsal kb a felébe fog kerülni, mint a márkaszervízes bosh! csúccsal :) (~200-250e)
Nálam 200e km-nél jelentkezett, de ismerek olyat, akinél 140e-nél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni