Peugeot 307SW csipogás

Fórumok

3-t. És a szervíz szarik bele, amit mond, az nem stimmel. Van amikor 5 perc, van amikor 3 óra után, a nélkül, hgy bármit kiírna egyszerűen csak bip-bip-bip, oszt ennyi. Van amikor ennyi volt, de most hétvégén vagy 10x eljátszotta. Én meg szeretném tudni, mi a franc baja van.

Hozzászólások

nem az indexed csinalja? az szokott 3-at csippanni.

szinte biztosan nem, mert az enyimnel nem 3-t csipog, csak annyit, amennyi ideig kint van - meg akkor is, ha csak megbillentem - pl. koszoneskeppen. (Fraszt is kaptam anno azon a kocsin, ami nem volt hajlado csak 3 csippantas utan kikapcsolni ilyen billentesnel.) Raadasul most ugy remlik, a hangja se olyan.

Pontosan mikor történik?

Vezetés közben?
Járó/ nem járó motornál?
Esetleg riasztó bekapcsolásánál?

Diesel vagy Benzin?

Nálam volt már sok minden.

Vezetés közben amik előfordultak:

Hőmérő gomba, megadta magát és egyszer csak nem adott jelet és az ECU csippant, majd ideje sem volt kiírni mi a gond abbamaradt minden. Minél öregebb lett annál tovább tartott és akkor már volt elég ideje kiírni a túlmelegedést a fedélzeti kijelzőn.

De ppenta is írta, lehet kézifék jeladó, ajtónyitás jelző és ha kontaktos akkor előfordulhat ilyen.
Főleg mert akkora latencyvel dolgozik ez az ECU.

De történt olyan is, hogy riasztó élesítésnél mindig csippant egyet (így vettük az autót), aztán egy idő után már kettőt..

Nem hagyott nyugodni és megtaláltam a hibát, a motorházfedelet a szerelők mindig lecsapják jó magasról.
Ezzel sikerült elérniük, hogy a fedélnyitás érzékelő elhajlott és ez volt a hiba oka.

Dieselnél még olyan gondom volt, hogy először csippant többet és semmi, majd egyszer nem maradt abba és komputeres letiltás : Anti-Pollution fault..Részecskeszűrő....

Kiderült hogy "csak" az érzékelő lett párás és csak azt kell cserélni, de természetesen az is horror ár volt.

Hirtelen ezek jutottak az eszembe.

Csak jaro motornal, eddig kizarolag vezetes kozben vettuk eszre - de abban mar semmi rendszer nincs, hogy indulas utan 5 perc telik el, vagy esetleg 3 ora. Parszar km-es utnl sokszor volt mar olyan is, hogy egyaltalan nem tette, ezert is gondoltuk a legutolso hutofolyadektartaly javitas utan, hogy megszunt - de most hetvegen eszement sokat csippantott.

Amugy diesel.

Három csipogás nem lehet ajtó nyitvamaradás, vagy kézifék behúzásra figyelmezeteő hang? Lehet, hogy valamelyik érzékelő kontaktos, és néha bejelez?

Rosszul beállított rádió?

...

A porlasztócsúcsok kopása okozza.

A hiba, főleg nyáron keletkezik, van amikor nem csinálja, van amikor érzed, hogy mondjuk 130-140ről nem gyorsul olyan ütemben, mint ahogy azelőtt tette.

A 4 csúcs közül vszínűleg csak pár kopott, ezért nem jelentkezik állandóan.
Ki kell venni a csúcsokat, és egyenként letesztelni azokat. Ott ki fog bukni, melyikkel van a gond.
Javasolni fogják a 4 cseréjét egyben, ez bosh csúccsal kb a felébe fog kerülni, mint a márkaszervízes bosh! csúccsal :) (~200-250e)

Nálam 200e km-nél jelentkezett, de ismerek olyat, akinél 140e-nél.