Ügyfélszolgálati specialista (IT/telco terület)

Fórumok

Megbízónk a világ egyik legnagyobb, legfejlettebb technológián alapuló telekommunikációs eszközöket gyártó és forgalmazó cége, aki Magyarországon (Budapesten) erőteljesen bővíti ügyfélközpontját, ahonnan ügyfeleiket szolgálják ki elsősorban Európában.

Feladatok:
- ügyfelekkel való első szintű kapcsolattartás,
- ügyfelek igényeinek kiszolgálása,
- hibabejelentések adatbázisba történő rögzítése és továbbítása a támogató csoport számára.

Elvárások:
- ügyfélszolgálat/support területén szerzett legalább 1 év tapasztalat,
- műszaki affinitás,
- folyékony német, francia nyelvtudás és kommunikációs szintű angol nyelvismeret.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje angol nyelvű önéletrajzát - a betölteni kívánt pozíció megjelölésével - az alábbi e-mail címre: bezzeg@humanvalue.eu

Bezzeg Szilvia
Human Value Kft.
Tel: +36 20 587 53 77
E-mail: bezzeg@humanvalue.eu

Hozzászólások

"a világ egyik legnagyobb, legfejlettebb technológián alapuló "
ez nagyon $zcientologusosra sikerult :)

bocs, legyen ez egy rejtett UP...

-
Slackware current / OSX Snow Leopard

Ezt en sosem ertettem hogy miert kell titkolni a hirdeto ceget. iszonyat fontos szmpont munkavalasztasnal a munkaltato kilete/milyensege. Arrol nem is beszelve hogy igy belefuthat az ember abba hgy beadja a jelenlegi foglalkoztatojahoz a jelentkezeset ami azert nem veszi ki jol magat :)

Lehet butasag de en igy elso ranezesre Siemens-re tippelnek.

-----------------
http://www.youtube.com/watch?v=Sf8cM7f6P2I

Szerintem ez offtopic, multicég BUD-ra telepíti a kólszenterét, aztán oda keresnek 3 nyelven beszélő telefonos operátort. Előny, ha nem síkhülye műszaki területen, minimum elvárás pedig, hogy a megfelelő form-okba be tudja pötyögni, amit az ügyfél mond neki.

Ennek semmi köze a HUP-hoz.