NeoPhone átirányítás más szolgáltatóra

Fórumok

Sziasztok,

Feldobtam a témát a NeoPhone fórumon, de sajna több nap után sem érkezett válasz, így hát megkérdezem itt is, hátha többen olvassák:

Lehetséges átirányítani a NeoPhone hívásokat külső (elsősorban mobil szolgáltatóra)?
Linksys PAP2 eszközöm van, az FWD ALL -t ha beállítom a mobilomra (+36xxxxxxxxx) akkor sehol nem csörög ki a hívott Neo-s számom, egyszerűen "gondolkozik", aztán egy idő után bontja a hívást.

Köszi

Hozzászólások

Sajnos a Neophone elég 'buta'. Ha jól emlékszek, a prepaid megoldás - leginkább a scretch card - miatt.

Amíg a vezetékes(ill. mobil) központoknál az átirányítás rendszerszintű (azaz nem a készüléked kezdeményezi a hívást, csak az átirányítást) addig a VoIP központok a vezetékes központok _mellett_ vannak és nem együtt.
Igy nem nagyon lehet a voip készüléken kiadni rendszerszintű (átirányítás-beállítás) utasítást a központnak.

Ezért a megoldás az lehet, ha a készüléked fogadja a hívást, és kezdeményez egy másikat (a két hívás-lábat pedig összeköti). Mivel a neophone-nál (azaz a business verziónál) 1hívás/account a limit, bejövő hívás esetén elképzelhető, h nem tudsz kimenő hívást kezdeményezni.

(Esetleg az ügyfélszolit kérdezd meg, van-e erre vmi okosságuk - amit el tudok képzelni, h vmi weboldalon be lehet állítani)

Nekem reszint az ADSL miatt, reszint csaladi okok miatt mindenkepp kell a vezetekes telo (nem migralhato), ez tehat adott.
Ugyanakkor nem lenne rossz, hogy ha pl. bizonyos hivasokat VoIP-on at tudnek kiengedni (peldaul mert arra ingyenes, vagy olcso). Teszemazt a kulfoldi hivasokat kivetel nelkul Neo-ra terelem, a 21-es korzetet detto. A tobbire ki akarok dolgozni egy elohivoszamos rendszert.

--


()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.