Sziasztok!
Ilyen téren teljesen tájékozatlan vagyok, legalább annyi segítséget kérnék, hogy merre induljak:
Amolyan házon belüli supportos-ticketes rendszert szeretnék felállítani, hogy a userek oda beírhassák a problémájukat, amit én megnézek, leokézok, és ha kész, le tudom zárni. (Nyomtató nem megy, nincs kép, zörög a gép, miért nem nyomtat a word...)
Tele a púpom azzal, hogy "én hívtalak, de nem vetted fel" (nem hívott), "szóltam a portásnak, hogy szóljon" (vagy szól, vagy nem, de akkor is másodkézből, KÉT hozzá nem értőtől hallgatni, hogy mi a hiba...), vagy... néha én is elfelejtek ezt-azt :)
Adott:
unix, webserver, php, ha kell sql (most nincs beizzítva, postgres jobb lenne)
Tudtok ajánlani valami nagyon egyszerű (fool-proof :)) ilyesmi rendszert?
köszönöm a segítséget!
- 2312 megtekintés
Hozzászólások
Bugzilla, vagy Mantis
Ennél ugyan többre hivatottak, de teljesen alkalmasak erre is :)
---
"A megoldásra kell koncentrálni nem a problémára."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Agyuval lonne verebre, inkabb egy ticket system-re lene szuksege.
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dedikált e-mail cím?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem rendelkezik egy ticketing rendszer semmilyen előnyével. Nem tudod mikor, ki, milyen problémával foglalkozik, hol tart benne, milyen megoldás születik rá, mikor van lezárva, mik a nyitott problémák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én is Mantist javaslok, évek óta használjuk, mint házon belül mint külsős ügyfelek felé is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 a mantis-ra
bár eléggé átláthatatlan itt-ott, a telepítése egyszerű a bugzillához képest legalábbis :D
--
\\-- blog --//
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OTRS vagy openCRX?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Request Tracker: www.bestpractical.com/rt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
RT-t akkor se hasznalnek ujra, ha fizetnenek erte :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
miért?
--
xterm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem is érdekelne, hogy miért nem? Évekig használtam és bár lényegesen tovább lett fejlesztve, mint az eredeti, az alapot is jónak gondolom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bennem foleg az idonkenti dobbenetes lassusaga illetve a (szamunkra) folosleges komplexitasa maradt meg. Teny, hogy azota, ha jol veszem ki a wikiben irtakbol, volt egy komplett rewrite.
Hacsak nincsenek nagy extra igenyek, egy mantis szvsz boven eleg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én is szeretem az RT-t.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OneOrZero:: http://www.oneorzero.com/
Mi ezzel kisérlettezgettünk, de túl kevesett tudott :)
Amúgy nem rossz cuccos. Egyszerübb dolgokra tökéletes lehet. Hátránya, hogy nincs lefordítva magyarra. De majd kutakodom egy kicsit a szerveren, hátha megvan még.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trac
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
ha rászánsz egy kis (?) időt, remek foolproof bejelentőt tudsz hozzá készíteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi évek* óta Mantis-t használunk.
(* pontosan nem emlékszem már mióta)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
használjátok AD user kapcsolattal is? amikor most belenéztem, akkor láttam, hogy elvileg tudna user belépni ad userrel is... ez felkeltette az érdeklődésemet, hátha alapon
--
xterm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én Ezt használtam sokáig
http://www.thebuggenie.com/
De még az 1.X-es sorozatot, ahhoz még van magyar fordításom is
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocsánat, hogy hagytam elárvulni a topicot, de nagyon összejött a tegnapi nap...
Tehát:köszönöm a tippeket, jól meg fogom rágcsálni őket :) Időm van (szerintem csak nekem kell ez itt a házban...), úgyhogy az unalmas nyárra van egy kis tennivalóm :)
mégegyszer köszönöm mindenkinek!
<-------
You can't grep on dead trees.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi ezt a párost használjuk:
http://www.ocsinventory-ng.org/
http://www.glpi-project.org/spip.php?lang=en
Jó és minden fontos részen magyar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én még javasolnám a Redmine-t is. Nagyon sok olyan feature van benne a ticket kezelés mellett, ami később jól jöhet: Projektek kezelése, Wiki, File letöltések ...
Üdv,
Gergely
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1. Korábban nálunk is mantis volt, pár hónapja áttértünk redmine-ra. Egyik HW-ssel is beszéltük már, hogy lehet jól jönne nekik is.
További hasznos: PDF-be mentés, workflowok matatása, barátságos felület, stb.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megnéztem egész jól néz ki! Teszünk egy próbát... :)
Kösz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni