Házon belüli hibajelentő rendszer?

Fórumok

Sziasztok!

Ilyen téren teljesen tájékozatlan vagyok, legalább annyi segítséget kérnék, hogy merre induljak:
Amolyan házon belüli supportos-ticketes rendszert szeretnék felállítani, hogy a userek oda beírhassák a problémájukat, amit én megnézek, leokézok, és ha kész, le tudom zárni. (Nyomtató nem megy, nincs kép, zörög a gép, miért nem nyomtat a word...)
Tele a púpom azzal, hogy "én hívtalak, de nem vetted fel" (nem hívott), "szóltam a portásnak, hogy szóljon" (vagy szól, vagy nem, de akkor is másodkézből, KÉT hozzá nem értőtől hallgatni, hogy mi a hiba...), vagy... néha én is elfelejtek ezt-azt :)
Adott:
unix, webserver, php, ha kell sql (most nincs beizzítva, postgres jobb lenne)

Tudtok ajánlani valami nagyon egyszerű (fool-proof :)) ilyesmi rendszert?

köszönöm a segítséget!

Hozzászólások

Bugzilla, vagy Mantis
Ennél ugyan többre hivatottak, de teljesen alkalmasak erre is :)

---
"A megoldásra kell koncentrálni nem a problémára."

én is Mantist javaslok, évek óta használjuk, mint házon belül mint külsős ügyfelek felé is!

OneOrZero:: http://www.oneorzero.com/

Mi ezzel kisérlettezgettünk, de túl kevesett tudott :)
Amúgy nem rossz cuccos. Egyszerübb dolgokra tökéletes lehet. Hátránya, hogy nincs lefordítva magyarra. De majd kutakodom egy kicsit a szerveren, hátha megvan még.

Mi évek* óta Mantis-t használunk.

(* pontosan nem emlékszem már mióta)

--
trey @ gépház

Bocsánat, hogy hagytam elárvulni a topicot, de nagyon összejött a tegnapi nap...
Tehát:köszönöm a tippeket, jól meg fogom rágcsálni őket :) Időm van (szerintem csak nekem kell ez itt a házban...), úgyhogy az unalmas nyárra van egy kis tennivalóm :)

mégegyszer köszönöm mindenkinek!
<-------
You can't grep on dead trees.

Én még javasolnám a Redmine-t is. Nagyon sok olyan feature van benne a ticket kezelés mellett, ami később jól jöhet: Projektek kezelése, Wiki, File letöltések ...

Üdv,
Gergely