Ujra elovettem par regi DOS-os jatekot, tobbek kozott a Command and Conquer elso kiadasat. Nem tudja valaki, hogy nem szuletett az idok folyaman ennek olyan valtozata, amit halozaban is lehet jatszani?
Koszonom:
Dani
- 1280 megtekintés
Hozzászólások
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megtortent, de rosszul kerestem. Mindig ujabb kiadasokra adott talalatot.
Amugy kosz.
--
Debian lenny, 2.6.23
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hajjaj, mi még az IPXes játékokat OpenVPNen keresztül is nyomtuk TAP üzemmódban. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Max 2 playerig: TCP-Con vagy más hasonló program, amely képes TCP-n átvinni soros portot és úgy, mint soros port. Mi így játszottunk ra1-t (ua. a motor).
Amúgy van már Win32-s verziója is lényegesen kultúráltabb, mint a DOS-s.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megnezem, koszonom.
--
Debian lenny, 2.6.23
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha ipx-es, akkor ajánlom, h dosbox alatt futtassad (ipx-et emulál tcp/ip-n keresztül). mi mortal kombat 3-at játszottunk így (kb 100 km-es távolságra egymástól :P). egészen egyszerű a dolog.
itt van hozzá némi infó:
http://www.dedoimedo.com/games/reviving/dosbox_multiplayer.html
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sima C&C megy IPX-es hálóban. Windows98 alatt például minden gond nélkül ment.
Max 4 játékossal lehet csak sajna.
Amúgy meg a C&C_95 ingyenesen letölthető, talán az megy TCP/IP-n is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem megy. Ugyanígy a Red Alert a Tiberian Sun és a Red Alert 2 is, csak IPX/SPX-n, helyi LAN-n. Amiből következik az, hogy Windows 2000 óta nem megy, csak a régi 9x alapúakon, bár állítólag rá lehet szedni a RA1-t is, de nem láttam még embert, aki egy determinisztikus módszert tudott volna mondani :)
De az egészben az a vicc, hogy TCP/IP-n is mehetne akár, mert az internetes része az TCP/IP. (The First Decade kiadásba igazán elővehették volna egy picit a kódot és beletaknyolhattak volna egy TCP/IP-t LAN-ra...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni