Sziasztok!
Pár hónapja volt egy reklám, amiben mézgáék megpróbáltak visszavinni javíttatni egy meglehetősen nagy TV- t, de az eladó elirányította őket egy másik helyre, hogy ott foglalkoznak a garanciával. Ha jól emlékszem, az lett a vége, hogy Aladár megmondta 1 euróért, hogy ezt nem tehetik meg, és kötelesek átvenni.
Ennyit a meséről. Vettem anno egy vinyót, ami elromlott(, vagyis eleve rossz volt, de ez mindegy, mivel 3 hónapig csak a zacskójában állt), visszavittem a boltba, de az időközben megszűnt, és a szervíz Budapest legszélén van, ami igen csak nagy távolság. Szándékosan azért vásároltam náluk, mert nem tudok bizonyos okok miatt egy ideig utazni. A kérdésem az, hogy ebben az esetben mit tehetek? Valaki, aki ismeri a jogszabályokat, megerősíthetne / cáfolhatna abban, hogy ebben az esetben is (ha a bolt megszűnt) kötelesek a szállításról gondoskodni. Próbáltam az ofe honlapján rákeresni, de sajnos az ilyen jogi dolgokhoz nagyon sötét vagyok. Mellesleg a vinyót pár hónapja elvittem oda, nem kis áldozatok árán, de helyzetem miatt értemenni biztosan nem tudok még egy jó ideig. Kérhetem ebben az esetben, hogy szállítsák ki a címemre, vagy térítsék vissza a befizetett összeget? Milyen jogaim vannak ekkor?
Remélem akad itt valaki, aki a jogban jártas ilyen téren. Köszi :- ).
- 1386 megtekintés
Hozzászólások
Hello!
Itt próbálj segítséget kérni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ugye, nem az ingram micro-hoz kéne visszavinned? :S
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, VTCOMP az üzlet neve.
Magyar Lehel
http://tabletennisgroup.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem is hasonló volt, egy-két honap használat utána elszállt a(z) -akkoriban- nem éppen olcso (300as SAS disc) és (kimondom, hadd legyen negativ reklám) az RRC-be visszavíve azt mondják hogy ők aztán nem foglalkoznak garanciális problémákkal vigyem az ibm márka szervízbe ami persze a város másik végében van, szóval rohangálhattam a winyo keresztül-kasul a városon (legalább ott már gyorsan kicserélték).. szoval, ennyit az eu-s szabályok betartásáról...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos szállítani nem köteles, amikor megszűnik a bolt, akkor a szervizbe tudod visszavinni, vagy a bolt által megjelölt jogutódhoz. Eleve a "szállítás" csak a 10kg fölötti vagy tömegközlekedési eszközzel nem szállítható dolgoknál az eladó/szervizes dolga, alatta a tiéd.
Az RRC-ben meg, ha ilyet mondanak, akkor asztalracsap, üvöltözve főnököt követel, homárral, fogyasztóvédelemmel, bírósággal, utolsó mimzyvel fenyegetőz. A szabályokat nem azért találják ki, hogy egyesek azokat vállvonogatással intézzék el. Viszont mindaddig meg fogják csinálni, amíg akadnak olyan vásárlók, akik beletörődnek a dolgokba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát igen, ha megszünt a bolt, akkor sajnos.
Viszont, ha létezik még, akkor csak a vásárlás helyéig vagy köteles szállítani a garos cuccot. Az más kérdés, ha va a terméknek szervízhálózata, és valamelyik szervízbe előnyösebb vinned, természetesen megteheted.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na jó, és ha újra elromlik, akkor ugyanott vagyok ezek szerint? Nincs olyan, hogy kérhetem, hogy szolgáltassák vissza a termék árát? Tutira nincs, de azért hátha :-).
Magyar Lehel
http://tabletennisgroup.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem tudják javítani vagy cserélni, avagy extrém hosszú a javítási idő (de nincs nevesítve, hogy mi minősül annak) akkor kérheted az árát vissza. A VTCOMP-tól.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mennyi minősül annak? Ezt hogy lehet meghatározni? 1 hónap annak minősül?
Magyar Lehel
http://tabletennisgroup.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1.) RRC nagyker, tehát mint cég vásároltál ott.
2.) Kaptál a számla mellé egy garancialevelet amin - ha olvasni is tudsz - rá van írva, hogy az IBM szerviz adja a cuccra a garit. (Ha kp-ben fizettél, kaptál még egy bevételi bizonylatot is.)
3.) És igen, az a szemét RRC még nyalókát sem adott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni