Megvolt az első futam is. Kicsit sem olyan volt a verseny, amire számítottam. Érdekes évünk lesz, ha a két nagy csapat mellett a "már majdnem nagy csapatok" is felzárkóznak. Mindenesetre a verseny elég izgalmas volt, Hamilton hiba nélkül nyert, a Ferrarik estek-keltek, s sajnos végül megbízhatósági problémák miatt bizony mind kihullottak. Volt egy-két keményebb helyzet, két biztonsági autós szakasz. Räikönnen majdnem megcsinálta a nagy előretörést, de végül kocsi hibájából és saját hibájától ez nem sikerülhetet.
Alonso csak úgy elvolt a pályán, de végül sikerült befejezni a versenyt. Kovalainen végig jól ment, de a safety car miatt nem jól ütemben tudta másodszorra felkeresni a box utcát. Barrichello meglepően szépen ment a Hondával, csak neki is (és a csapatnak is) a biztonsági autós szabályokkal gyűlt meg a baja, ezért kapott büntetést. A sok kieső miatt még az is kapott pontot, aki nem is ért be a célba - Bourdais. A négyszeres Champcar győztes Bourdais végül motorhiba miatt feladta a küzdelmet. Nagy kár, mert addig egészen jól ment a Toro Rossoval.
Találkozunk egy hét múlva Malajziában.
Frissítés:
Räikönnen mégiscsak mentett egy pontot, mivel Barrichello-t kizárták, midőn 10 másodperces megállásos büntetése után a tilos jelzés ellenére hagyta el a box-ot.
- KAMI911 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 693 megtekintés
Hozzászólások
Nevetségesen sz*r a forma 1. 7 autó fejezte be.
Barrichello a piros jelzés ellenére hajtott ki, míg tavaly a Kanadai nagydíjon Massat és Fisichellát ezért kizárták.
A sc-os bohóckodás is érdekes. Ha a boxutca le van zárva és akkor kéne bemenni tankolni, mert nincs benzin, nem tudja szabályosan megtenni.
Kovalainen meg azért szívta meg, mert csak a sc után tudott bejönni, így utolsó hely egyikére ért vissza. Ha valaki mondjuk hasonlóan jár, csak van 20 autó és Magyar nagydíj, akkor mi van? Bocs, de így jártál.
Kubica kieséséről már nem is beszélve. A szerény képességű és/vagy ujonc piloták ma nagyot alakítottak.
Lehetne még sorolni a történéseket.
Az egész f1 elveszik a szabályok rengetegében és nagyon mélyre süllyedt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Räikönnen majdnem megcsinálta a nagy előretörést, de végül kocsi hibájából és saját hibájától ez nem sikerülhetet."
A "Mester" kiválóan bemutatta, hogy mire képes. Kétszer is.
"Alonso csak úgy elvolt a pályán, de végül sikerült befejezni a versenyt. "
Rotfl. Alonso a fos autóval a 1x helyről a negyedik helyen fejezte be. Kiválóan túlteljesítette a lehetőségeit.
"Barrichello meglepően szépen ment a Hondával, csak neki is (és a csapatnak is) a biztonsági autós szabályokkal gyűlt meg a baja, ezért kapott büntetést."
Nem meglepően, mert még ahhoz a generációhoz tartozik, akik tudnak vezetni.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem meglepően, mert még ahhoz a generációhoz tartozik, akik tudnak vezetni."
honnan kezdodik a "nem tud vezetni" generacio?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez majd idén kiválóan ki fog derülni.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem meglepően, mert még ahhoz a generációhoz tartozik, akik tudnak vezetni."
vs
"Ez majd idén kiválóan ki fog derülni."
szal eddig csak barichellorol lehet tudni hogy a jo generacioba van? vagy nem ertem :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit nem értesz? B még versenyzett olyan autókkal, amiben nem volt annyi rásegítő elektronika. Tudni kellett jobban vezetni. Vannak akik egyből olyanon kezdtek ami már tömve volt ilyenekkel. Most kikerült egy-két ilyen elektronika (kipörgésgátló) plusz egyforma lett a rajt automatika. Valószínűleg az egész el fog tolódni azok javára, akik még tudtak mindenféle rásegítések nélkül is vezetni. Valószínűleg jobban fog dominálni az emberi tényező. Természetesen az autók erőkülönbségével továbbra is számolni kell. Vagyis ez nem jelenti az, hogy B mostantól nyerni fog, csak annyit, hogy több lesz az ő kezőben, és többet hibázhatnak a kevésbé jó pilóták.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szal a 'regiek' jobbak lesznek mint az ujjak?
btw: HAM hez mit szolsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hamilton jó autóban ül és ügyes. Nincs mit mondani róla.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint kiderült, a központi egységgel is lehet trükközni, legalábbis valami ilyet találtak a Honda szakemberei. Amúgy szerintem ez az egységesítés a kocsi elektronikájával kapcsolatban egy rossz lépés. Szerintem elegendő lenne megmondani, hogy mit ne használjanak és azt ellenőrizni.
KAMI
--
OxygenOffice | OpenOffice.org | Az internet svájci bicskája | A Böngésző - magyarul
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A "Mester" kiválóan bemutatta, hogy mire képes. Kétszer is."
A VB az utolsó futamon dől el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha azt nézzük, hogy 29 kört ment ugyanazzal a lágy gumival és úgy nem sikerült megelőzni egy McLarent, akkor azért arra azt mondom szerintem a lehetőségek határán autózott és 29 körig nem hibázott, aztán meg a kopottabb gumival nem sikerült ami előtte 10 körrel igen, előzni egy elég poros pályán.
Alonso teljesítményéből meg az látszik, ha a vezető hiba nélkül vezet azért a győzelem esélyét az autó biztosítja, a pilótának ezzel kell élnie.
Räkönnen verenye sajnos már a kvalifikáció során eldőlt. Szerintem a 8. hely a két leállás mellett már csodának tekinthető.
KAMI
--
OxygenOffice | OpenOffice.org | Az internet svájci bicskája | A Böngésző - magyarul
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem jó meccs volt, azt nem értem, hogy aki szerint ennyire lesüllyedt a szinvonal, az mi a fenének nézi?
talán rosszul láttam, de RB a sc-os kör alatt ment ki piros lámpánál...
--
by Mikul@s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"szerintem jó meccs volt"
Szerintem is.
"azt nem értem, hogy aki szerint ennyire lesüllyedt a szinvonal, az mi a fenének nézi?"
Ezt én sem értem. :)
"talán rosszul láttam, de RB a sc-os kör alatt ment ki piros lámpánál..."
Meg is kapta érte a büntetését.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a motorszabályok hogy alakultak?
2 vagy 4 hétvégét kell kibírni most egy motornak?
debian gnu/linux @ linux-2.6.22.20-op1 | patch
info
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni