A Microsoft nemrég vette észre a szokásos gyártásban alkalmazott szoftver-ellenőrzési folyamat alkalmával, hogy a végleges termékbe nem végleges fő összetevők kerültek. A Microsoft visszahívja a szóban forgó terméket, javítja majd újra kiadja azt. Emiatt "kisebb" késlekedés várható a termékhez való hozzájutásban.
Bővebben itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2649 megtekintés
Hozzászólások
Karaj. Még cseresznye, hogy ezzel dolgozunk a cégnél nap mint nap. Remélem hozzánk nem kerül belőle. Igen cinkes lenne menni az ügyfélhez, hogy "Bocsi, most lelőjük a céget, mert újrahúzzuk a szervert.".
Ehhe, ehhe.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen és sajnos egy szavatok sem lehetne, ha a tag azt mondaná, az utolsó ember este 6-kor megy el, tehát 6.10-től mehet a dolog. Esetleg éjjel 2 és 4 óra között tietek a pálya...
"Tiszteljük barátaink agybaját" - Senki Alfonz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" Esetleg éjjel 2 és 4 óra között tietek a pálya..."
Az esetek 70%-ban ez nálunk amúgy is így van.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem hogy ujra kene huzni a gepet egy rollback miatt. Meg Windowsnal sem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van. Úgy stílszerű, hogy:
"Jó napot kívánok. Azért jöttünk, hogy az önök által milliókért vásárolt vason és szoftvermegoldáson rollback-ejük az Exchange szervert. Ha esetleg nem sikerülne, reméljük van bricklevel szintű mentésük. Semmi pánik, pár óra alatt visszaállítunk mindent, ha balul ütne ki. Amíg ezt csináljuk kérjük ne levelezzenek. Mindezt munkaidőben."
Arról nem is beszélek, hogy nekem MS partnernek ezt ki fizeti meg? Az ügyfél aki kiadta a pénzt? Látom teneked ehhez a témához nem sok lövésed van.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott is emberek dolgoznak akik hibáznak. És néha nem azok szívnak akik hibáznak. Ennyi...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt ki vitatta? Csak ne próbáljuk elhinni, hogy ez így van jól. A pénzünkért.
Ez a megoldás-szállítónak adott esetben pénzébe (akár annyiba, amennyi az éppen az árrése volt az egész projekten), presztizsébe kerülhet. Az ügyfelet kurván nem fogja érdekelni, hogy az MS szúrta el. A Microsoft okosan csinálta az OEM hálózatot. Ha gond van sose a Microsoft-on csapódik le a probléma, hanem az megoldás-szállítókon.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért szted ez hol van másként?
Én gumiszerelőműhelyben dologozok, ott ha pölö szálszakadásos a gumi, szted ki téríti meg nem nekem a le-fel szerelést? Örülök a gumit visszaveszik.
Olyan áron kell kínálni a szolgáltatást, amiben benne vannak az ilyen malőrök.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elnézést, mérges lehetek, hogy emiatt lehet, hogy többet kell majd dolgozni?
Ja és igen. NE tévedjenk ilyenkor már. Tévedjenek, mert minden ember tévedhet. De a minőségellenőrzésükről mindent elmond, hogy akkor jöttek rá a hibára, amikor kikerült forgalomba. Magyarul átcsúszott a minőségellenőrzésen a hibás cucc.
Abba meg bele se akarok gondolmi, hogy mi lehetett a konkrét hiba. Kis hibáért nem vonják vissza, jön majd egy pack hozzá azt csókolom. Be se vallják. Hiszen ismerjük őket. Csak nem backdoor-t tett bele egy belső leépítés előtt álló munkásbácsi? :)))
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dehogyis! Elfelejtette beletenni az újonnan felvett munkás... :-)))
Amúgy át tudom érezni a helyzeted, én is beleszagoltam már az ügyfélkapcsolati témába.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Autókat is hívtak már vissza, pedig azt jóval régebb óta gyártanak, mint szoftvert - ráadásul ott inkább halhatnak meg emberek, mint Win szerver közelében (nem, nem lélegeztetőgépet vezérel, hanem max. levelezést).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát ez így van jól. Hallelúja. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jajmár! Nem így van jól, de előfordul. A Cselendzser is felrobbant - nem így van jól, de megtörtént. [személyeskedés] Az a jó, hogy te sosem tévedsz. :) Akkor jön a válasz, hogy "de én nem is adok el szoftvereket milliárdokért". A "nagy számok tövénye alapján" előbb-utóbb úgyis mindenütt becsúszik ilyen malőr. [/személyeskedés]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
O, ez olyan szánalmas kísérlet a védekezésre. Remélem te is érzed :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak realista vagyok. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De azt elismered ugye, hogy ez gáz. Mármint amiről a cikk szól. Vagy elővesszük a kedvelt kettősmércét. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, hogy gáz. :) Ugyanúgy, mint a felrobbant űrsikló, meg a visszahívott autók.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van. Az utóbbiakat sem vitatja senki. Csak nekem azokkal nincs dolgom. Ez a különbség :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Tehát ez így van jól. Hallelúja. :)" neked most ez fáj, másnak meg más.
Volt "valaki" aki szerint benzinnel leöntést javasolt a 128 MB memcsis gépeknek problémamegoldásként. Esetleg javasolhatom viszont eme problémánál? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Drága a benzin ::)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Autókat is hívtak már vissza
Vezérlő elektronika hibája, anyaghiba vagy rossz összeszerelés miatt. Olyat még nem hallottam, hogy azért hívtak volna vissza Porschét, mert véletlenül IFA-váltót tettek bele... :-)
Egyébként azzal egyetértek, hogy hibák becsúsznak mindenütt, ez van.
;-(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szerző: sibike új
Dátum: k, 2006-08-01 18:49
Ott is emberek dolgoznak akik hibáznak. És néha nem azok szívnak akik hibáznak. Ennyi..."
Üdv.
Szerintem Te egy [b]gáláns Uriember[/i] vagy.
Ám a kérdés az, hogy megmaradnál ebben a "státuszodban" ha Te fizetnél? (rá és ki = egy táska pénzt - egy hibás "termékért", mondjuk milliókat)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Uhh, december hatodikan adtak ki, akkor mar volt ideje szetterjedni, nem?.
De most nem is ertelek teged, fent azt irod:
azután vette észre, hogy az kikerült a számítógép-gyártókhoz (OEM partnerek, rendszerépítők, és disztribútorok), de még azelőtt, hogy széles körben publikussá tették volna.
Remélem hozzánk nem kerül belőle.
Most kaptatok vagy nem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az OEM gyártók megveszik a disztribútortól dobozban, majd saját kézzel telepítik a szerverekre. Ha kikerült az OEM-ekhez, akkor kikerült az ügyfelekhez is. Hacsak nem 8 órakor kikerült a disztribútorokhoz, és az OEM-ekhez és mindjárt azonnal össze is szedték a világ összes OEM-etől. Na ez valószínűleg kizárt.
"Most kaptatok vagy nem?"
Foglalmam sincs. Azt mondtam, hogy remélem, hogy nem. Abban bízok, hogy a lokalizált verziók késve jönnek mindig, és nagyrészt magyart rendelnek az ügyfelek (aminek én nem örülök, de talán most mégis). Majd visszamegyek a két hét szabadségról és megnézem.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Korrigalom magam, az R2 julius tizenegyediken jelent meg, igy mar ertheto, ha meg nem jott meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos mi már rendelkezünk egy példánnyal a szóban forgó termékből.
Szerencsére nem telepítettük még fel ügyfélhez, de azért nem örülök annak, hogy most intézkedhetek a cseréről, ráadásul nem hiszem, hogy egyhamar megérkezne kishazánkba a javított változat. Talán Aug. végére.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod mi ezzel a baj. Ha nem olvasod el mondjuk ezt a cikket, akkor szépen feltéped a dobozt. Namost az OEM barna dobozka szép piros csíkkal le van ragasztva, amire az van írva, hogy ha feltéped, baszhatod a pénzedet. Mivel te ezt nem tudod feltéped. Majd azért arra kíváncsi lesz, hogy az Ingram mit fog szólni akkor, amikor vissza akarod cserélni a bontott dobozokat... Ja és arra, hogy erről mikor jön majd egyáltalán tájékoztatás a csatornán.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na igen, a probléma atom mód aktuális, ugyanis ki lett bontva. Parázok is emiatt, hogy most akkor hogyan tovább. Talán csak a médiát cserélik ki, oszt jónapot. Én ezt tenném a helyükben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg próbaképpen nem telepítenéd fel (aktiválás nélkül ofkoz :-), hogy milyen gáz van vele? Kíváncsiságból. Bár gyanítom a hiba nem látható...
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már megtettem, de nem volt azonnal észlelhető problem, mint pl. anno a sharepoint install elhasalása az aktuális dátum miatt (mellesleg az is csúnya baki volt az ms részéről). Igaz, csak az op.rendszert raktam fel, nem mentem tovább vele, nem volt kedvem dcpromo, meg egyébb varázslóval bohóckodni.
Egyébként meglepődtem, amikor kolléga, múlt héten a beszerző körútjából visszatérve SBS2003 R2-t tolt a kezembe, mert az ms oldalán azt olvastam, hogy csak augusztustól kapható az R2.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van tenyleg nincs sok lovesem az egeszhez, mi a p**t ugatok itt ossze-vissza... (Kozben elolvastam az egeszet megegyszer es leesett hogy nem csak egy patchrol van szo. :)))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye, először a tesztrendszeren próbáljátok ki, és csak alapos tesztelés után raktok fel bármit is az éles szerverre? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miről beszélsz? Ez egy R2-es SBS telepítőkészlet. Windows telepítő. Mit próbáljak ki rajta? Ne elmebetegeskedjünk már könyörgöm. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A teszt rendszeren _mindent_ ki kell próbálni. Azzal lehet elkerülni az ilyen helyzetet, pl. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A teszt rendszeren nem lehet mindent kipróbálni. Példa: felteszem az SBS-t. Előbb jón az alap Windows, majd utána az SBS része (dcpromo, Exchange, MS SQL a varázslóval). Ha ez is megvan, Service pack hegyek. Kész a szállításra. Ilyenkor megy az ügyfélhez. Ott lehet csak véglegesíteni a beállításokat. Ott jönnek először a levelek, ott lépnek be a kliensek a domain-be. Na de hogyan teszteled le a Sharepoint Portal Servert? Az Exchange-et? Az MS SQL szervert? Telepítéskor? Sehogy.
Szerinted minden egyes DLL hiba vagy rossz verzió azonnal jelentkezik egy ilyen bonyolult szoftvercsomagnál, mint az SBS? Egy frászt, van, hogy csak az élesbe állítás után napokkal, hetekkel. Sorry, de legalább 20-25 SBS szerver van a kezem alatt. Legalább ezen ne vitatkozzunk.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem zacskósbácsi véletlenül? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni