Érdemes végignézni mind a 24 percet.
- Hevi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 672 megtekintés
Hozzászólások
Igen, kb. ezt ígérték 12 évvel ezelőtt... Legalább lett belőle valami és nem teljesen vaporwave/scam az egész.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az unokáink talán tudnak majd vele játszani a kvantum konzoljaikon.
1904.04.08.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyébként a fene tudja. Életben tartja valószínűleg a sunken cost fallacy mivel baromi sokan öltek már bele egy csomó pénzt meg reménykedést. Nyilván baromi lassú a fejlesztés az ígéreteikhez képest de nem teljesen akartam szatirikus lenni, az azért valóban plusz pont (sajnos) a mai trendekkel szemben, hogy nem tűntek el az internet mélyén hanem valamit azért tényleg csinálnak. Az a része viszont nem vicc a hozzászólásomnak, hogy amit a videón látunk az kb. az amit már az elejétől fogva ígérgetnek, több mint egy évtizede.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De a vége akkor már majdnem itt van, nem?
Az össses alap le van fektetve, az engine működik, playerbase van, szóval már csak content kell. "Kiadás" után meg lehet még patchelni, amennyit akarnak.
Persze nem tudom, hogy maga a Star Citizen hol tart jelenleg, így tévedhetek is, igazából csak az engine képességeiért linkeltem be a videót :)
A videó mellett megemlíteném, hogy elvileg megoldották, hogy minden permanens legyen a játékban, szóval, ha leteszel valamit valahova, akkor az ott is marad addig, amig valaki el nem veszi.
Amennyire követem az eseményeket (alig), nekem inkább ez az, ami lenyűgöző, nem maga a játék (ami nem tűnik rossznak egyáltalán).
Szerk: elvileg bázis építés is jön...
Majdhogynem EVE Online, csak jobb :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
EVE-nél bármi jobb amióta a pearl abyss a kiadó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mókás, ahogy a megtett távolság számláló a pár métereknél is kilométereket ugrik 🙂 De amúgy szép videó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy meglepődnek majd, ha megnéznek egy Unreal Engine demót az utóbbi 1-2 évből...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vagy barmilyen jobb demoscene prodot 20 evvel ezelottrol :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hja, asszem az Unrecord is unreal engine, és bár okos trükköket használ a hihetőség kedvéért, még így is elég szép munka.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
itt amugy mitol kene hasraesni? 20-25 eve foglalkoztam 3D enginekkel, ilyet mar akkor is tudtunk (volna) csak nem volt eleg eros hw hozza akkoriban...
elejen a csillagok kozti ropkodes? ilyet 25 eve is csinaltunk, persze kisebb felbontasban
az emberek mozgasa? eleg darabos... olyan poser-es :) pedig 20 eve elerheto a mocap, nekik nem volt?
az a vizeses viccnek is rossz, mar 20 eve is kirohogtek volna
itt meg bugzik a fenyszamolas rendesen, villognak a poligonok :)
lightmapes alagut? ilyen is volt mar 25 eve
mondjuk 7 percnel az a fenyoerdo szep lett, de semmi extra, valamelyik regi 3dmark-ban is volt hasonlo
a viragok szinuszos hullamzasa eleg vicces
ez a fust meg utana a tuz meg inkabb ciki mint jo
na a vegere a vizet legalabb jol megoldottak, hogy valami jot is mondjak :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szep, szep, de azert otthonra nem kene.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni