Kéne valaki a kínaiak helyett, de ezt nem merjük elmondani nekik
Mivel ez a kínaiak problémája volt, Mészárosék állítólag sokáig igyekeztek nem tudomást venni róla, mostanra viszont már olyan állapotba került az építkezés, hogy erre záros határidőn belül megoldást kellene találni.
Ebben a helyzetben a magyar kormánynak két lehetősége van. Andó Gergely szerint az egyik ilyen, hogy egyáltalán nem építenek az EU-s szabványoknak megfelelő vonatbefolyásoló rendszert. Ebben az esetben a vonatok a tervezett 160 helyett csak 100 kilométer/órával tudnak majd közlekedni, és a forgalomszervezést is 20. századi technológiával, sokkal több dolgozóval kell majd megoldani.
...
A másik lehetőség, hogy megbíznak egy új céget a biztosítóberendezés és a vonatbefolyásoló rendszer kiépítésével. Ezzel viszont további éveket csúszna a projekt befejezése, hiszen a tervezéssel és a kivitelezéssel együtt annyi egy ilyen projekt átfutási ideje, mint a pályaépítésé.
Nem mondhatni, hogy technokraták ülnek felelős poziciókban...
Hozzászólások
Ez most gond? Szerintem teljesen normális, hogy ML cége átment a győri vonalra melózni. Nincs végtelen erőforrás.
Te mekkora céget vezetsz amúgy? Hány ember van a te cégedbe bejelentve? Alvállalkozók számát hagyjuk.
Az egy másik cikk, de azzal speciel nincs is igazán probléma.
Persze hogy gond. Választhatnak, hogy több éves csúszás és több 10mrd pluszköltség, vagy nem mehetnek a vonatok 160-al, és sokkal több dolgozó fogja azokat továbbítani.
Nem vagyok jelenleg vezető. Amikor az voltam akkor 800 ember volt alattam. Ahol most dolgozom, ott 421.337 fő kollégám van.
421.338 fő
Látod az nincs benne a Wikipediában.
Azt hittem, ez csak a Facebookon szokás, hogy kattintás nélkül kommentelnek cikkeket a hetvenes feriszektások.