- KoGa blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Üdv a Klubban! Pár hónapja voltak hasonló élményeim, csak én küldeni szerettem volna. Ja és még nem zárult le azóta se! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Csomagjának nyomon követéséhez, vagy az érkezés időpontjának megtekintéséhez látogasson el a fedex.com oldalra, vagy töltse le a FedEx® mobilalkalmazását."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyit ír, hogy 18:00 előtt. Ezzel ki vagyok segítve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az en tapasztalataim:
DPD: email: "csomagjat kezbesitettuk". Ez az elso es utolso email amit a DPD-tol kaptam a csomag kapcsan. Sem SMS, sem a futar telefonhivasa, semmi. Szoltam asszonynak nezzen mar korul, kiderult hogy a futar leb@szta az ablakba a csomagot aztan kesz...
Posta: Nemetorszagbol DHL-el feladott csomag utolso infoja szombat reggel 6:40, a csomag utnak indult Magyarorszagra. Azota semmi... Amugy nem ritka hogy a nemet DHL tracking oldalan reszletesebb es naprakeszebb infot kapok arrol hogy eppen hol jar Magyarorszagon belul a csomag, mint a Magyar Posta tracking oldalan :-/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A DHL kurva jó, ott az szokott lenni hogy fél 9-körül jön az SMS, nem egészen egy fél órával rá meg a futár. Ha nem vagyok itthon, zokszó nélkül felhozza az elsőre, lift nélkül a 30kg-s, 150cm-es dobozt és az ajtó előtt lerakja. (Van ilyen opció hogy engedélyezheted.) Általában a vámkezelés is simán megy, bár néha adhoc baromságokat kérdeznek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én azt tapasztaltam, hogy semmit nem tudnak a csomagról, amíg át nem megy a vámon. Gondolom, a futárcég csak a vámkezelés után kapja meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fedex:
Hétfő: SMS, a csomagját a küldő feladta, várható érkezési csütörtök.
Szerdán ránézek az invoicera. Kínai kolléga rendszere nem tudott megküzdeni az út szóban lévő ékezetes karakterrel. Így a házszám egy fiktív érték lett. (Érdekesség, hogy a per jel escépezte a szekvenciát, mert utána lévő része a címnek már jó lett.) Ráírok a kínai ügyfélszolgálatnak, hogy módosítsák a címet, mielőtt ideér. Megígérnek mindent.
Csütörtök reggel: Megpróbálom felhívnia FEEDEx-et, ügyintéző az nincs. A weboldalon ráírok a az online chatre. 10 perc után az ügyintéző megjelenik, elmodom neki, hogy ellenőríztetném a kiszállítási címet. Újabb 15 perc, írja, hogy még mindig a régi cím van a rendszerükben. Kínai elvtársak, elengedték a problémát. Megkérem, hogy módosítsák a címet. Ok, köszi, puszi, pá! Eltelik 15 perc, hívnak a FEDEx csomagközpontból hívnak, hogy válogatják a csomagot és nem stimmel az irányítószám és a cím helye. Elmondom az ügyet az csomagkezelőnek is. Enyhe facepalm az ő oldalán, hogy nem ért át az infó az IT rendszerükön és "ilyen ez a rendszer", de majd kézzel ráírja és szól a futárnak. Köszi.
Csütörtök dél: Futár hív, hogy lenn van a portán a cuccal. Kérdeztem, hogy nem volt-e gond az elcseszett cím. Csak annyit mondott egy vállvonással, hogy mindennapos az ilyen.
Szóval, nem irígyelem őket...
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
In other News, the sky is blue
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni