Smart EQ ForTwo Cabrio - télen

-

Hozzászólások

Szerkesztve: 2022. 12. 25., v – 10:44

"Nemam a tippelő óra startkor 20 fokban eco módban 134-et mond.  Mínusz 4 fokban pár km után ennek a felét. Induláskor 54 km-rel ijesztget. A fűtés fogyasztása 1 kWh.

Nem is értem a norvégokat."

Szerintem 54 km még mindig elég impresszív táv egy elemes, városi bevásárlószatyornak.

Hat ja. A toyota bz4x-nel is ugyan ez a problema. Ugyan azon kemias kinai teslanal is volt problema, de ott 1 sw update megoldotta. Szoval olcso, thermal management nelkuli autoknal ezt be kell nyelni. Ettol meg ha Smartot vennek szerintem ugyan ugy elektromos lenne. Tul kenyelmes dolog nem jarni benzinkutra. Bevasarlokosarnak meg tokeletes 50km range is.

Kicsi, divatos, csajnak és pasinak is menő, rockernek és tucctuccosnak is, kicsi benne az akku, és nem mellesleg kurva jó: Mini Cooper SE. Nyáron 165-170km körül indít a tippelőóra, télen olyan 120-130km körül. Alattam. Pedig én tolom neki! Javaslom mindenkinek, akinek lánya van, vagy fia van, vagy magának szeretne valamit, amiben állandóan vigyorog.

Őszintén kérdezem, miért használ valaki ilyet? Tippre az árából egy normális autó is kijönne.

Nem is értem a norvégokat. Nem is értem a norvégokat. 

Úri huncutság gazdagoknak ...

Fedora 42, Thinkpad x280

Micsoda? Azt írod, hogy teljesen feltöltve 54 km a hatótáv? Komoly? Mennyit fizettél te ezért? Még mindig úgy érzed, hogy jó ötlet volt? Azt akarod, hogy az út mellett ácsorogjon a lányod amíg megjön a segítség? Mert akkor jól választottál!

Elég gazdag vagy hozzá, hogy leírhasd tanúlópénzként és vegyél egy tisztességes autót. Én egy új MX-5-öt, vagy az olasz változatát a Fiat Spidert venném a lányomnak, ha lenne pénz lóvéra.

Te nem érted ezt. Ő azt akarta, a lánya ne tudjon messzire menni és ne tudjon mellé beülni még 4 esetleg ittas idióta akik addig hergelik amíg 100 Km-rel arrébb 140-el nem adja ki a szerpentin. Pluszban a smartok utascellája extra merev és biztonságos.

Az igényei nem egyeznek a te elképzeléseddel. Csak azt nem értem, miért nem lehet elfogani azt, hogy nem mindenki olyan mint te, mást akar, mások az igényei mint neked. Te nem ismered az ő lányát, ő igen.

A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. / Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!! / Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. /  "Az udvariasság olyan, mint a nulla a számtanban. Egymagában mit sem jelent, de sokat változtat azon, amihez hozzátesszük." - Freya Stark 1893 - 1993

Keress rá youtube-on, van fönt pár videó, amiben 100 Km/h sebességgel belevezetik betonfalba a smart-ot és utána nyílnak az ajtók és meglepően ép az utascella és ez több mint amit egy hasonló méretű bármi másról elmondhatsz. A 2 tonnával kapcsolatban viszont sajnos igazad van.

A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. / Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!! / Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. /  "Az udvariasság olyan, mint a nulla a számtanban. Egymagában mit sem jelent, de sokat változtat azon, amihez hozzátesszük." - Freya Stark 1893 - 1993

Én nem a faltól félek. Nekem napi melóba járós autónak egy 2019-es swift van, az 840kg. Azzal centire tudom, h ha belém jönnek, tuti én szívom meg, a fizika nem viccel, lepattanok a 2-3x nehezebb autóról, és kinyír a sok G. Pályán 140-150 körül már könnyül el a kormány, nem is szivesen megyek vele 110 felett.

A rendes kocsim egy insignia, az megvan minimum 1.8 tonna, de érezni is.

Ok, csak egy kérdés, kérlek gondold át a választ:

Szerinted egy 17 élves lány egy elektromos smart-al, amivel a városban fog közlekedni, mivel kb nincs hatótáv és a gyorsulás is átlagos, nincs nagyobb biztonságban mint te 110-nél a swift-ben?

A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. / Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!! / Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. /  "Az udvariasság olyan, mint a nulla a számtanban. Egymagában mit sem jelent, de sokat változtat azon, amihez hozzátesszük." - Freya Stark 1893 - 1993

Szerkesztve: 2022. 12. 25., v – 13:40

norvegoknal (de a svedeknel biztosan) a parkoloban van speci konnektor, amit radugnak az autora (a benzinesre is) es az melegen tartja a motort/utasteret.

A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

Mondjuk ez városi autó, az én rémálmom: télen egy autópálya dugóban, hidegben rostokolni és nézni, ahogy az akku lemerül.

Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.