- uid_17626 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 415 megtekintés
Hozzászólások
"Nemam a tippelő óra startkor 20 fokban eco módban 134-et mond. Mínusz 4 fokban pár km után ennek a felét. Induláskor 54 km-rel ijesztget. A fűtés fogyasztása 1 kWh.
Nem is értem a norvégokat."
Szerintem 54 km még mindig elég impresszív táv egy elemes, városi bevásárlószatyornak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne így nézd. A hatótáv osztva kettővel télen az esélyes, hogy más elektromosnál is megvan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat ja. A toyota bz4x-nel is ugyan ez a problema. Ugyan azon kemias kinai teslanal is volt problema, de ott 1 sw update megoldotta. Szoval olcso, thermal management nelkuli autoknal ezt be kell nyelni. Ettol meg ha Smartot vennek szerintem ugyan ugy elektromos lenne. Tul kenyelmes dolog nem jarni benzinkutra. Bevasarlokosarnak meg tokeletes 50km range is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsi, divatos, csajnak és pasinak is menő, rockernek és tucctuccosnak is, kicsi benne az akku, és nem mellesleg kurva jó: Mini Cooper SE. Nyáron 165-170km körül indít a tippelőóra, télen olyan 120-130km körül. Alattam. Pedig én tolom neki! Javaslom mindenkinek, akinek lánya van, vagy fia van, vagy magának szeretne valamit, amiben állandóan vigyorog.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őszintén kérdezem, miért használ valaki ilyet? Tippre az árából egy normális autó is kijönne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom. Én a lányomnak vettem. Az okai:
1. Kétszemélyes
2. Nem alkalmas nagy csavargásra
3. Ingyenes parkolás
4. Alacsony karbantartási költségek (főleg az időt sajnálom)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az első kettő nekem inkább hátrány, mint előny. Persze mások a használati szokások, de nekem a kombi is kicsi. (Kutyabox, bevetési cucc, stb. folyamatosan bent.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hány éves vagy? 40? A lánya meg gondolom most lehet 18-20 körül. Teljesen más használati szokások, ne magadból indulj ki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
17
1 evvel később ment altalanosba + nyek. 20 lesz érettségikor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, én is írtam, hogy tudom, mások a használati szokások.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem is értem a norvégokat. Nem is értem a norvégokat.
Úri huncutság gazdagoknak ...
Fedora 42, Thinkpad x280
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Micsoda? Azt írod, hogy teljesen feltöltve 54 km a hatótáv? Komoly? Mennyit fizettél te ezért? Még mindig úgy érzed, hogy jó ötlet volt? Azt akarod, hogy az út mellett ácsorogjon a lányod amíg megjön a segítség? Mert akkor jól választottál!
Elég gazdag vagy hozzá, hogy leírhasd tanúlópénzként és vegyél egy tisztességes autót. Én egy új MX-5-öt, vagy az olasz változatát a Fiat Spidert venném a lányomnak, ha lenne pénz lóvéra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te nem érted ezt. Ő azt akarta, a lánya ne tudjon messzire menni és ne tudjon mellé beülni még 4 esetleg ittas idióta akik addig hergelik amíg 100 Km-rel arrébb 140-el nem adja ki a szerpentin. Pluszban a smartok utascellája extra merev és biztonságos.
Az igényei nem egyeznek a te elképzeléseddel. Csak azt nem értem, miért nem lehet elfogani azt, hogy nem mindenki olyan mint te, mást akar, mások az igényei mint neked. Te nem ismered az ő lányát, ő igen.
A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. / Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!! / Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. / "Az udvariasság olyan, mint a nulla a számtanban. Egymagában mit sem jelent, de sokat változtat azon, amihez hozzátesszük." - Freya Stark 1893 - 1993
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Pluszban a smartok utascellája extra merev és biztonságos.
A rengeteg gyűrődőzónával, persze. A bevásárlókocsi a bolt soraira való, nem közútra!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Smart... Láttam egyet, tökéletesen passzoló rendszámmal: LOL-###
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hibátlan összefoglaló.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vehetett volna egy benzines smartot is, ez az elektromos így olyan kicsit, mint a játékok trial verziója.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajna aszhatod a merev utascellát egy olyan balesetben, mikor a másik egy 2 tonna feletti suv.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sebesség függő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván. Sajna vannak idióták bőven, akik lakott területen belül vastagon 100 felett szaladnak. És ezek általában nem kis, városi autóval nyomják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Keress rá youtube-on, van fönt pár videó, amiben 100 Km/h sebességgel belevezetik betonfalba a smart-ot és utána nyílnak az ajtók és meglepően ép az utascella és ez több mint amit egy hasonló méretű bármi másról elmondhatsz. A 2 tonnával kapcsolatban viszont sajnos igazad van.
A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. / Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!! / Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. / "Az udvariasság olyan, mint a nulla a számtanban. Egymagában mit sem jelent, de sokat változtat azon, amihez hozzátesszük." - Freya Stark 1893 - 1993
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem a faltól félek. Nekem napi melóba járós autónak egy 2019-es swift van, az 840kg. Azzal centire tudom, h ha belém jönnek, tuti én szívom meg, a fizika nem viccel, lepattanok a 2-3x nehezebb autóról, és kinyír a sok G. Pályán 140-150 körül már könnyül el a kormány, nem is szivesen megyek vele 110 felett.
A rendes kocsim egy insignia, az megvan minimum 1.8 tonna, de érezni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, csak egy kérdés, kérlek gondold át a választ:
Szerinted egy 17 élves lány egy elektromos smart-al, amivel a városban fog közlekedni, mivel kb nincs hatótáv és a gyorsulás is átlagos, nincs nagyobb biztonságban mint te 110-nél a swift-ben?
A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. / Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!! / Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. / "Az udvariasság olyan, mint a nulla a számtanban. Egymagában mit sem jelent, de sokat változtat azon, amihez hozzátesszük." - Freya Stark 1893 - 1993
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze ez teljesen egyértelmű.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
MX5 :Ddddddddddddddd
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem automata, vagy mi a fasz bajod van?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
norvegoknal (de a svedeknel biztosan) a parkoloban van speci konnektor, amit radugnak az autora (a benzinesre is) es az melegen tartja a motort/utasteret.
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sziberia egyes reszein meg telen folyamatosan megy alapjaraton az auto, mert ha leallitana, utana nyarig nem indul el. Ez viszont melegen tartja.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk ez városi autó, az én rémálmom: télen egy autópálya dugóban, hidegben rostokolni és nézni, ahogy az akku lemerül.
Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1 kWh a fűtés fogyasztása. Egy foszilisnek meg kb 1 liter per óra a járó motor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem ez nem.pontos.
En futes nelkul majdnem annyit elmegyek mint nyaron.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha egyhelyben áll az autó, de jár a motor az 1 liter per óra. Ha az autó halad, akkor ez nem +1 liter per óra.
Elektromos autónál a fűtés nem az indító akkuról megy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En nem futok, igy van osszehasonlitasi alapom.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2012-ben Szabadka után, Újvidék előtt kb. 1 méteres hóban álltunk és vártuk a felmentősereget órákig. Nem mondom, hogy nem voltunk idegesek... (itthon is nagy hó volt akkor, de rendben lepucolták az autópályát, a szomszédoknál még nem értek oda a hányók).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni