Telekom-ról tudunk valamit?

https://www.telekom.hu/

503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.

Telekom szolgáltatta e-mailezés sem megy, telefonszámaik halottak.

Hozzászólások

digi, telekom, yettel hálózatról megy az oldal. hívni nem próbáltam őket. (bp és agglomeráció)

4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.

Facebookon írták:

"Kedves ügyfeleink! Honlapunkon, alkalmazásainkon (Telekom alkalmazás, TVGO, Mobilvásárlás), webmail szolgáltatásunkon, valamint ügyfélszolgálati csatornáinkon (1414, 1400, 1777) átmeneti technikai hiba lépett fel, melyek javítását illetékes munkatársaink már megkezdték. A technikai hiba Telekom TV ügyfeleink szolgáltatását is érinti.

Köszönjük a megértést, a hiba javításáig türelmetek kérjük! Amint a hiba elhárult, ezen a csatornán tájékoztatni fogunk benneteket!"

Én TUDOM, hogy igazam van. És ha nincs is, akkor is NEKEM van igazam, mert én vagyok az Admin. Ennyi!

op például hup-on kérdezte. ezekszerint ő sem találta meg facebookon.

én nem örülök a facebook vízfejnek. semmiből nem állna twitterre/instagramra/tiktokra/onlyfansra is kirakni, vagy egy dedikált oldalra.

4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.

Például a Github státusz is elérhető Twitteren: https://twitter.com/githubstatus

Meg a Gitlab is: https://twitter.com/gitlabstatus

Meg a Microsoft 365 státusz is: https://twitter.com/MSFT365Status

Meg egy csomó minden más.

Erre pont tökéletes felület a Twitter, be is lehet állítani telefonon, ha bizonyos account tweetel egyet, abból legyen értesítés. Teljesen jól működő dolog, nem tudom, hogy mások miért idegenkednek ettől.

Facebookon nem tudsz kiszámíthatóan értesítést kérni a telefonodra, ha X account posztol egyet. Teljesen random időközönként és random posztokra kapod meg az értesítést.

BIzonyos dolgokra a Twitter jobb platform, mint a Facebook, de sajnos Magyarországon nem terjedt el. Cserébe nagyon sok dolog van Twitteren, ami máshol jobban menne - pl. a sok tweetből álló szálak, amik valójában jó blogposztok lehetnének (vagy Facebookon note-ok, bár ezeket is kivezette már a Facebook).

Facebookon nem tudsz kiszámíthatóan értesítést kérni a telefonodra, ha X account posztol egyet. Teljesen random időközönként és random posztokra kapod meg az értesítést.

Hol érdekel engem annyira, hogy áll valamelyik cég valamilyen szolgáltatása, hogy mindenről értesítést kapjak? Engem az érdekel, hogy amikor használnám és nem megy, akkor mi van és mi várható. És ilyenkor a teljesen átlagos emberek megnézik a cég Facebook vagy Twitter oldalát. Ezért írják oda a cégek ezeket a dolgokat, ahogy ebben az esetben is történt. Teljesen kiszámíthatóan működik.

Köszi mindenkinek! :-]
Telekom már nálam is ok (Sopron).

# RHE, Rocky, NethServer, MBP14

Szerkesztve: 2022. 09. 21., sze – 20:19

Kedves, hogy kiírják a fészbúkra, de ha van egy kibaszott applikációjuk, ami az ügyfelek jelentős részénél fel van telepítve, akkor miért nem lehet oda egy push-ot tolni, hogy lehaltunk, kis türelmet...? Náluk van a gerinchálózat nagyja, kizárt, hogy minden lába egyszerre lehal a hálózatnak, és nem lehet push-olni a gugli meg az epöl felé.

Még egy számlaértesítőt se tudnak küldeni. Úgy kell folyton egerészni, hogy mikor milyen számlát méltóztattak gyártani. Akinek több hívószáma is van, az meg végképp elvész a rengetegben. Ahol a számlák vannak, nem képesen mellé írni a hívószámot. Meg kell nyitni egyenként a pdf-eket, és ott kell egerészni, hog ez vajon melyik számhoz tartozik. Kőkorszak az egész cég.

ha van egy kibaszott applikációjuk, ami az ügyfelek jelentős részénél fel van telepítve, akkor miért nem lehet oda egy push-ot tolni, hogy lehaltunk, kis türelmet...?

Mert ha lehal az alkalmazás backendje akkor kicsit nehéz:

"Kedves ügyfeleink! Honlapunkon, alkalmazásainkon (Telekom alkalmazás, TVGO, Mobilvásárlás), webmail szolgáltatásunkon, valamint ügyfélszolgálati csatornáinkon (1414, 1400, 1777) átmeneti technikai hiba lépett fel, melyek javítását illetékes munkatársaink már megkezdték. A technikai hiba Telekom TV ügyfeleink szolgáltatását is érinti.

Köszönjük a megértést, a hiba javításáig türelmetek kérjük! Amint a hiba elhárult, ezen a csatornán tájékoztatni fogunk benneteket!"

legalábbis az üzenet erre utal :)

Kőkorszak az egész cég.

Ezekre is áll: https://hup.hu/comment/2819678#comment-2819678 :)

Hát én már láttam olyat, hogy a beágyazott tartalom nem tudott a mobilappban megjelenni, de attól a keretrendszer még képes volt push üzenetet fogadni. Na mindegy, nem ez a fő bajom, hanem hogy hiába van fenn a telón a mobilapp, nem tud a nyomorult sikítani, ha például jön egy számla.