503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Telekom szolgáltatta e-mailezés sem megy, telefonszámaik halottak.
- 887 megtekintés
Hozzászólások
digi, telekom, yettel hálózatról megy az oldal. hívni nem próbáltam őket. (bp és agglomeráció)
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tegnap yettel-nél volt bezuhanás(mobil híd, sms futár)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
#Worksforne
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Facebookon írták:
"Kedves ügyfeleink! Honlapunkon, alkalmazásainkon (Telekom alkalmazás, TVGO, Mobilvásárlás), webmail szolgáltatásunkon, valamint ügyfélszolgálati csatornáinkon (1414, 1400, 1777) átmeneti technikai hiba lépett fel, melyek javítását illetékes munkatársaink már megkezdték. A technikai hiba Telekom TV ügyfeleink szolgáltatását is érinti.
Köszönjük a megértést, a hiba javításáig türelmetek kérjük! Amint a hiba elhárult, ezen a csatornán tájékoztatni fogunk benneteket!"
Én TUDOM, hogy igazam van. És ha nincs is, akkor is NEKEM van igazam, mert én vagyok az Admin. Ennyi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi szépen az infót!
Cuki, hogy ezt Fb-on jelzik. ;-]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, a honlapjukon a nyitó alapján épp nehéz lenne ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a weboldaluk nem megy, akkor hol jelezzék? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Korábbi melóhelyen volt olyan igény, hogy ha nem megy a mailszerver, arról is mailt akar az üzemeltetési vezető. Megoldottuk, de nem volt szép. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
totál független infrán csak meg lehetne oldani egy státuszoldalt. pl githubstatus.com
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És szerinted random józsi a githubstatus.com-ot fogja nézegetni, vagy a facet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
op például hup-on kérdezte. ezekszerint ő sem találta meg facebookon.
én nem örülök a facebook vízfejnek. semmiből nem állna twitterre/instagramra/tiktokra/onlyfansra is kirakni, vagy egy dedikált oldalra.
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ott megtalálta volna? Én se szeretem, de itthon kb az a reális, cserébe nem látom, hogy mitől különbözne érdemben a felsorolt lista a facetől.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na de ha te vagy az ISP, akkor a vevőid hogyan érik el az ispstatus.com-ot?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
totál független infrán csak meg lehetne oldani egy státuszoldalt. pl githubstatus.com
Egy csomó cégnél ez a Facebook és a Twitter. Az ügyfelek nagy része úgyis ezt nézi meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Például a Github státusz is elérhető Twitteren: https://twitter.com/githubstatus
Meg a Gitlab is: https://twitter.com/gitlabstatus
Meg a Microsoft 365 státusz is: https://twitter.com/MSFT365Status
Meg egy csomó minden más.
Erre pont tökéletes felület a Twitter, be is lehet állítani telefonon, ha bizonyos account tweetel egyet, abból legyen értesítés. Teljesen jól működő dolog, nem tudom, hogy mások miért idegenkednek ettől.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez miben jobb annál, ha a @TelekomHU osztja meg Twitter-en és Facebook-on, hogy mi a szar van náluk? A Github ügyfelei IT emberek, a Telekom ügyfelei meg nem. Nem fognak státusz oldalakat keresni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Facebookon nem tudsz kiszámíthatóan értesítést kérni a telefonodra, ha X account posztol egyet. Teljesen random időközönként és random posztokra kapod meg az értesítést.
BIzonyos dolgokra a Twitter jobb platform, mint a Facebook, de sajnos Magyarországon nem terjedt el. Cserébe nagyon sok dolog van Twitteren, ami máshol jobban menne - pl. a sok tweetből álló szálak, amik valójában jó blogposztok lehetnének (vagy Facebookon note-ok, bár ezeket is kivezette már a Facebook).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Facebookon nem tudsz kiszámíthatóan értesítést kérni a telefonodra, ha X account posztol egyet. Teljesen random időközönként és random posztokra kapod meg az értesítést.
Hol érdekel engem annyira, hogy áll valamelyik cég valamilyen szolgáltatása, hogy mindenről értesítést kapjak? Engem az érdekel, hogy amikor használnám és nem megy, akkor mi van és mi várható. És ilyenkor a teljesen átlagos emberek megnézik a cég Facebook vagy Twitter oldalát. Ezért írják oda a cégek ezeket a dolgokat, ahogy ebben az esetben is történt. Teljesen kiszámíthatóan működik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Népszabadság megszűnt
http://www.micros~1
Rekurzió: lásd rekurzió.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Svajcbol is tokeletesen mukodik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
svejcben mindig minden tökéletes
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez kozel sem igaz de legalabb torekednek ra :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi mindenkinek! :-]
Telekom már nálam is ok (Sopron).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves, hogy kiírják a fészbúkra, de ha van egy kibaszott applikációjuk, ami az ügyfelek jelentős részénél fel van telepítve, akkor miért nem lehet oda egy push-ot tolni, hogy lehaltunk, kis türelmet...? Náluk van a gerinchálózat nagyja, kizárt, hogy minden lába egyszerre lehal a hálózatnak, és nem lehet push-olni a gugli meg az epöl felé.
Még egy számlaértesítőt se tudnak küldeni. Úgy kell folyton egerészni, hogy mikor milyen számlát méltóztattak gyártani. Akinek több hívószáma is van, az meg végképp elvész a rengetegben. Ahol a számlák vannak, nem képesen mellé írni a hívószámot. Meg kell nyitni egyenként a pdf-eket, és ott kell egerészni, hog ez vajon melyik számhoz tartozik. Kőkorszak az egész cég.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha van egy kibaszott applikációjuk, ami az ügyfelek jelentős részénél fel van telepítve, akkor miért nem lehet oda egy push-ot tolni, hogy lehaltunk, kis türelmet...?
Mert ha lehal az alkalmazás backendje akkor kicsit nehéz:
"Kedves ügyfeleink! Honlapunkon, alkalmazásainkon (Telekom alkalmazás, TVGO, Mobilvásárlás), webmail szolgáltatásunkon, valamint ügyfélszolgálati csatornáinkon (1414, 1400, 1777) átmeneti technikai hiba lépett fel, melyek javítását illetékes munkatársaink már megkezdték. A technikai hiba Telekom TV ügyfeleink szolgáltatását is érinti.
Köszönjük a megértést, a hiba javításáig türelmetek kérjük! Amint a hiba elhárult, ezen a csatornán tájékoztatni fogunk benneteket!"
legalábbis az üzenet erre utal :)
Kőkorszak az egész cég.
Ezekre is áll: https://hup.hu/comment/2819678#comment-2819678 :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát én már láttam olyat, hogy a beágyazott tartalom nem tudott a mobilappban megjelenni, de attól a keretrendszer még képes volt push üzenetet fogadni. Na mindegy, nem ez a fő bajom, hanem hogy hiába van fenn a telón a mobilapp, nem tud a nyomorult sikítani, ha például jön egy számla.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni