- aaron blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 455 megtekintés
Hozzászólások
Szmk elnökök megkeresése ingyenes, vagyis az időddel fizetnél csak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A két közeli általános iskola titkárságának írtam még augusztusban, válaszra sem méltattak, szerettem volna persze valamilyen módon direktben az iskolákkal felvenni a kapcsolatot. Az SZMK nem jutott eszembe sajnos... Ma lesz a nulladik óra, ez ilyen retrospektív volt inkább a marketingről, nemsokára kiderül, hogy lesz-e belőle valami.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha megtalálod a megfelelő embert, akkor egy plakátot ingyen is kitehetsz az iskolában szerintem. Amit jónak tartanak azért nem szoktak pénzt kérni.
A másik amit szoktak, hogy megkeresik a tanárt és bemennek óra elejére egy 5 perces bemutatóra, ezt is meg szokták engeni. Nálunk első szülőin ketten is voltak így ilyen-olyan különórákkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg kérdőívvel felmérheted, ki miért jelent meg a nulladik órán.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://github.com/AronNovak/gazdagreti-it-kor/commit/a1585a87f6621e8fd… - köszi, meg fogom kérdezni, ez egész jó conversion tracking!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rosszul fogod. Plakátot, szórólapot, a legolcsóbb technológiával, legolcsóbb alapanyagra kell nyomni. Ugyanezért az összegért 1000 db. , egyedi QR kódos, fekete-fehér A5-ös szórólapot tudtál volna gyártani.
A 24 megkeresés távolról sem biztos, hogy organikus, hacsak nem futtatsz valamilyen analitikat a háttérben. Van nem egy bot, ami geolokàcios adatbázist gyárt hirdetésekből, ahogy vannak olyan borhetek, amik Google ad-al hirdetett, sebezhető oldalakra vadásznak.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az A5-ös szórólap laminálás nélkül elázik és igénytelenséget sugall a fekete-fehér kivitel.
A menő plakátok mellé, amiket errefelé szoktak használni, nem lehet legolcsóbb vackot kirakni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hiba, hiba, hiba.
A hirdetéseket a legkisebb költséghányaddal, kampányszerűen, a lehető legtöbb célszemély elérésére kell optimalizálni. A hírdetés célja, hogy figyelemfelkeltő legyen. Tehát, ne beleolvadjopn, hanem elüssön a környezetéből. Erre jó a szokatlan, forma, színvilág, megszólítás. (lásd: agyhalott forráskódos programozót kereső álláshírdetések), gamifikáció. Utóbbit lehet nagyméretű plakátokkal is csinálni, csak egy kis ész kell hozzá.
Az A5-ös méret azért jó, mert végigtalpalod vele az összes környékbeli iskolát, mindenhol hagysz 50 vagy 100 darabot a helyi infó tanároknak, akiket megkérsz, hogy osszák ki a nebulóknak, plusz még mehet egy-egy darab a faliújságokra is.
Lehet, hogy a színes szagos plakát mellett a tied, gagyinak hat, de az emberek, főleg a gyerekek, buknak az illegális, underground, underdog szagú dolgokra. Erre simán rá lehet játszani, rá lehet építeni. Nem ITt tanítaszz, hanem hackkelést. Nem photoshop oktatást tanítasz, hanem stencil készítést graffitihez.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szülő fizet. Szóval gyerek vágyjon rá, de a szülő érezze, hogy a gyereke zseni lesz ettől.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
plakát (általánosítva: bármilyen reklám) alapján nem lehet eldönteni a majdan kapott szolgáltatás színvonalát. Pl. a profi plakátba beleöli az energiát, de amúgy nem ért ahhoz amit előad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel nem tudok teljesen egyetérteni. Pl. az esetek túlnyomó többségében egy jó étteremnek, jó hotelnek profi honlapja van.
A fogorvosom, aki igen precíz, sokat ad arra, hogy hogy nézzen ki tömés után a fog, a rendelőjét is igényesen alakította ki és így tovább. Valaki vagy mindenhol magasra teszi a lécet, vagy slampos, ez a leggyakoribb, kivételek persze mindig vannak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha magas igényszintet és kinézetet akarsz, akkor nem kezdesz el sírni a 23k-s plakátköltségen. Természetesen, ez még nem jelenti, hogy nem kell a darabszám.
Arról nem beszélve, hogy az eddigi marketingköltségedet két nebuló egy havi díja fedezi/megtéríti.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sírtam én? Megállapítottam, hogy az online sokkal olcsóbb. S leírtam, hogy ha időm engedte volna, költöttem volna többet az online-ra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az ár számít, hanem a hatékonyság. Az online kényelmes, olcsóbb de sokkal nehezebb eljuttatni az emberekhez. A neten bármi klikkelhet a hírdetésedre, külön iparág épül erre. Ha üzleted, vállalkozásod van, különösen ha indulófélben, pörgetni kell a marketinget vagy elsüllyedsz. Ha nincs pénzed, akkor különösen számít, hogy az valóban az embereknél landol.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyszerű üzenet kell. Max 3 szavas mondat. Ez lenne a zseniális.
Logischool üzenete* hosszú és szülői félelemre épít. Nem rossz, de talán lehetne ezt jobban is csinálni.
*Válaszd a legjobbat,hogy gyermeked sikeresen felkészíthesd a digitális jövőre!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy marketingessel is konzultáltam, aki az Ernst and Young-nál dolgozik, tőle volt a szlogen. igen, 3 szavas mondat pontosan :), grafikus csinálta a plakátot, nem én buheráltam, én csak a szoftverhez és az oktatáshoz akartam érteni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
konkrétan?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ahol játék a programozás"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És mennyiért is játszhat a gyerek nálad?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
20e / hónap, 5e / óra
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra utaltam játéknak drága. Tanulásra kis csoport esetén reális az ár. Nem tudom, hogy a logischool menyiért tolja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Python 431 Kurzus
Budapest - Buda (Újbuda)
2022. szept. 19. - 2023. jan. 30.
Osztály: 7-10. osztályos
Ár: 19 900 Ft / hó-tól
Ez a Logischool honlapjáról van. Pont ugyanannyi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Melyik az ismertebb brand?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván az övék, de helyben itt semmiféle lehetőség nem volt. Ilyen értelemben nem konkurencia. Itt van 10.000 ember, akinek minden helyben van, általános iskola, stb. A gyerek napi rutinjába triviálisan beilleszthető. Ezt gondoltam piaci résnek megcélozni.
De értem én, tudom, hogy lehetett volna olcsóbban is indítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért ha a gyerek valóban lelkesnek látszik és nem teljesen értelmetlen dologról van szó, akkor is könnyebben nyílnak a pénztárcák. Tehát elég lehet a gyereket meggyőzni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nyílt napot" tartani, (1. előadás/óra) ahova meghívni szülőt is a gyerekkel együtt. Belépő ingyenes v. fél/negyedáras. Ezek alapján már a szülőt bevonva, meggyőzve is lehet toborozni. Persze csak akkor sikerült, ha szülő veszi a fáradtságot, motivált h. a gyerekkel elmásszon egy ilyen órára (megfelelő neki is az időpont, el tud szabadulni a gyárból stb.).
Nekem amúgy az ilyen megoldással amúgys csak az a gondom, mint egy iskolai nyílt nappal: a tanárok úgy készülnek, úgy adnak elő (pl. érdekes szemléltető anyagokat hoznak be), ami viszont pont nem jellemző az év összes többi napjára. Diákként a "saját iskolámban" ültem bent sok ilyen nyílt napon, amikor az iskola toborozta hozzánk az új tanulókat a szülőkön keresztül. A tanáraim konkrétan készültek erre az 1 alkalomra: az órák nyilván nem voltak RADIKÁLISAN mások mint az év többi napján. De azért érezhető volt h. ilyenkor tényleg próbálták érdekesebbé gyakorlatiasabbá tenni azt az 1 órát. Matematika órából persze nem hozott ki a tanár csodákat, de történelemből, biológia, kémiából próbálták szebbnek jobbnak beállítani, mint amilyen az év összes többi órája. Diákként az az érzés fogalmazódott meg bennem, h. ez valahol átverése a szülőknek. Szülőként pedig most már a másik oldalról kellene megítélnem ezek alapján 1-1 iskolát ahová a gyereket íratom majd be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> "Nyílt napot" tartani, (1. előadás/óra) ahova meghívni szülőt is a gyerekkel együtt. Belépő ingyenes v. fél/negyedáras.
Ez volt tegnap, ingyenes nyílt óra, minden platformon, helyi beágyazottságú FB csoportok, weboldal, plakát propagálva volt. Teljesen ingyen, bárki bejöhetett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, akkor nem szóltam :)
Érettségi előtt álló diákként a BME nyíltnapból is csak annyi maradt meg anno, hogy Karcsi ott is kísérleteket mutatott be a K épület aulájában. Vagy ki voltak rakva mindenféle színes-szagos kütyük ketyerék robotok NYÁK-ok, amikkel majd lehet foglalkozni ha idejössz villamosmérnöknek vagy informatikusnak. Holott nyilván a lényeges rész az lett volna, hogy mennyi matek meg fizika és szopás árán lehet 4.évre oda eljutni, hogy olyasmit is láss amiben már örömödet leled, mert az alapképzés előtte főleg a túlélésből áll(t).
Annyi tippem volna még h. YT videócsatornák nézőit megcélozni (pl. minecraft-ot nézők) v. akik a te témádhoz közelálló tematikus csatornákat nézik (nem tudom mik lennének ezek, csak tipp).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felvenném videóra és mehet a yt-re.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szakkör honlapján van több videó, ahol előadok, pont ezért, hogy láthassák.
Viszont ezt nem akartam felvenni, mert a közös munka résznél most mikrofonozzam be a diákokat? Egy jó minőségű felvételt összehozni nem triviális, rosszat meg minek. A régi konferenciáimon megoldották mások a rendes felvételt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szülő nem egy sajtpapír alapján fog dönteni, legfeljebb a pénzes, sznobja, bár ahogy elnézem, pont ők a célközönség. Ott meg úgy is mindegy, a tartalom, csak az elitség érzete legyen.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kit kéne megcélozni? Azt, aki egy bébiszitter órabérét akarja csak kifizetni érte? Komolyan kérdezem.
Szerintem vagy ingyen, jófejségből lehet csinálni vagy piaci alapon. Az első is komolyan megfordult a fejemben, de a második mellett döntöttem, akkor ennek ez a következménye.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kérdés, mennyi erőfeszítést akarsz beleölni és mennyit akarsz vele keresni?
Van heti öt napod, kétórás dálutáni foglalkozásokkal számolva 10 foglalkozás hetente, negyven havonta. Öt fős csoporttal és a te díjazásoddal, számolva havi 1 millió HUF bevétel az elérhető maximum. Ugye ebből lejön az adó, az amortizáció, a te bérköltséged/osztalékod, stb. Viszont, ami kérdéses, mennyi ideig képes ezt a környezeted (vásárláóid, hallgatóid) fenntartani? Lesz-e elegendő hallgatód egy, kettő vagy öt év múlva? Hogyan kompenzálod a lemorzsolódókat?
Az óradíjjal, mindig azt a réteget határozod meg, aki számára megfizethető a szolgáltatásod, viszont, ha túl magas akkor nem engedhetsz meg nagy a fluktuációt a vendégkörben. Ez utóbbit élőben néztem végig, mikor webkávézóban melóztam.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni