It's official - @audisport will start racing in F1 in 2026 💪#F1 pic.twitter.com/SxjZ2nLUVc
— Formula 1 (@F1) August 26, 2022
Rumor has it: Rings are the new stars: Audi joins @F1 in 2026.
— Audi Sport (@audisport) August 26, 2022
>> https://t.co/3IDm5zKGIH#Audi #F1 #Formula1 #team #news #automotive #FutureIsAnAttitude pic.twitter.com/N7w7uEPTAU
- 322 megtekintés
Hozzászólások
Hat nem vagyok benne biztos 2026 ban lesz még egyáltalán F1! Bár abban sem igazán h lesz 2026. Autózás mint olyan valószinűleg már történelem lesz. Van itthon egy Belső égésű motorok tervezése és vizsgálata c. könyvem bazi vastag. Nah az is kb mehet a kukába lassan.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is ez jutott eszembe. 2026 szerintem lesz, F1 és Audi nem biztos. 84ben szereztem autógépész diplomát. Ahogy elnézem nyugdíjba vonulásommal a szeretett gépeim is eltűnnek.:-(
Remélem a világ marad, már csak a gyerekeim miatt is.
Na ez egész pesszimistára sikeredett. Biztos túl sokat aludtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért mert felültek a hypevonatra a gyártók nem jelenti azt, hogy igazuk lesz. A történelmet is megnézve előbb volt elektromos autó mint belső égésű ...
Szóval várjuk ki a végét.
Fedora 42, Thinkpad x280
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mikor kitalálták, hogy talán 35-re befejezik a belső égésűek gyártását, akkor a németek azért becsempészték a kitételt, hogy kivéve CO2 semleges üzemanyagokkal hajtottak... A szintetizált üzemanyag konkrétan jobb minőségű mint az ásványi. Jobb belső égésű verdák lesznek mint most.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- Egyre több nézőt vonz évről évre.
- Az F1 motor egy hibrid erőforrás,. abból is az egyik leghatékonyabb. Nem csak a motorokról szól.
- Nyugat-Európában sok helyen hátraarc van az energiapolitikában, meglátjuk mi lesz.
- Ha nem is lesznek széria belső égésű motorok, miért ne lehetne attól még ilyen motorokkal verseny? A kardot sem használják már nagyon fegyverként, mégis olimpiai szám.
- Az alternatív üzemanyagok fejlesztése is az F1-hez kapcsolódik.
- Az elekromos autós Formula E ratyi.
- stb.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetértve a felsoroltakkal, de...
- az MGU-H-t nem kellett volna elkaszálni, szerintem az elmúlt idők legfontosabb újítása volt, mely kiküszöbölte a turbólyuk problémát és a belsőégésű motor hatásfokát is jelentősen növelte,
- ha már Venturi csatorna, akkor a hatékony használatához újra engedélyezzék az aktív felfüggesztést és megszűnik a bohóckodás a delfinezéssel.
„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az F1 2025-től az üzemanyagokra helyezi a hangsúlyt, belsőégésű motorok lesznek. Vagyis, lesz F1, lesznek belsőégésű motorok az F1-ben 2026-ban. A FIA véglegesítette a 2026-os motorszabályokat, amik így néznek ki:
- Maintaining the spectacle – the 2026 Power Unit will have similar performance to the current designs, utilising high-power, high-revving V6 internal combustion engines and avoiding excessive performance differentiation to allow for improved raceability.
- Environmental sustainability – the 2026 Power Unit will include an increase in the deployment of electrical power to up to 50% and utilise a 100% sustainable fuel.
- Financial Sustainability – Financial Regulations regarding the Power Units will reduce the overall costs for competitors whilst retaining the cutting-edge technological showcase that is at the core of Formula 1.
- Attractive to new Power Unit Manufacturers – the regulations are intended to make it possible and attractive for newcomers to join the sport at a competitive level.
Az Audi pedig motorszállítóként lép be 2026-ban, a fentiek ismeretében.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, ez a terv. De ha megszűnik belsőégésű motorokkal való autózás a civil életben (mert betiltják | vagy mert túl drága lesz az üzemanyag | vagy mert nem lesz üzemanyag | csak villanyautókat fognak gyártani | stb), akkor a versenypályán sem fogják sokáig túlélni versenyek azt. Minthogy ezek önmagukban nem léteznének, és minden bizonnyal nem is létezhetnek ha nincs meg az autóstársadalmi bázisuk. Persze biztosan fog küzdeni h fennmaradjon, meg kitalálnak praktikákat, de csoda lenne maradna sztem. A korszellem alakulását ill. annak hatását magamon is tapasztalom, korábbi érdeklődésem igen erősen megcsappant az autóversenyek felé. Lehet h villanyautós versenyek lesznek helyettük. De hát hol van abban brummogás? Nem az igazi anélkül, ugye!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2030-ban még 1,4 milliárd belső égésű autó lesz forgalomban a világon, mindössze a forgalomban levő autók 8%-a lesz tisztán elektromos. Nem mindegy, hogy azok milyen üzemanyagot fognak pufogtatni. Tehát, már csak ez a terület elég ahhoz, hogy legyen értelme a kutatásnak, fejlesztéseknek.
Nem temetném még ezt ennyire.
Link: https://www.formula1.com/en/latest/article.f1-unveils-new-hybrid-graphi…
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyfelől ezeket az adatokat az érdekelt fél objektivitásának nullához tendáló együtthatójával kéretik figyelembe venni! Másfelől olyan ez mint a farkas-falka vezére ami megsérül, bár még bőven túlélné a dolgot, de falka megérzi a gyengeséget és széttépi. Ezzel azt akarom mondani, hogy a belsőégésű motorral szerelt autók gyártásának stagnálása is olyan tényező ami elbizonytalanítja az embereket, de egy csökkenő tendencia beindít egy negatív spirált. Tulképp még bőven lehetnek az utakon ilyen autók, de már az emberek [majd] biztosra tudják h nem sokáig lesznek már. Ez már elég h az F1 összeomoljon, még mielőtt ténylegesen megszűnne a civil "pályán" a belsőégésű autózás. Ennek érzem nagyobb esélyét, mint annak, h a civil pályán való megszűnés után még vergődne tovább valameddig az F1.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem mindegy mivel mennek ezek a nagyon gyors autók, lényeg hogy menjenek, gyorsan, és legyen köré épitve profin egy cirkusz. Szerintem nem lesz vele gond.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, nem mindegy mivel mennek. Nem lehet a dolgot megreformálni már. Biztos megpróbálják majd, de tutira nem fog működni. Ennyi volt. Be kell majd látni!
Mehetnének akár sugárhajtóművel is, ahhoz képest a kerékkel átadott hajtóerő a csigáéhoz mérhető. Mégis így csinálják látod!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rosszul fog öregedni ez a szál, 2026 nincs messze.
Az Audi és a Porsche (szintén jönni fog) ha lát benne jövőt, akkor én nem fogadnék a halálára.
Sportautó piac lesz akkor is, ha az emberek trolikkal (villanyautó) járnak majd.
Ez olyan mint a svájci óra piac. Évről évre növekszik, nem tudnak eleget gyártani.
Kb. minta az ellen érvelnél a műanyag okosórákkal.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Sportautó piac lesz akkor is, ha az emberek trolikkal (villanyautó) járnak majd.
Hát vannak ezzel problémák: pl. azt gondoljuk valamiért, h a belsőégésű motorokat kiszolgáló üzemanyagtöltő állomások továbbra is fennmaradnának - miközben villannyal közlekednek? Ilyen hálózat hiányában h sportautóznának?
Azért van az F1-ben pénz, mert az emberek tömegei használják azt a technológiát aminek a csúcsa az F1. De ha már csak pár unatkozó dandy használja, akkor lehetnek azok bármennyire gazdagok egy ilyen "show" -t nem tudnak finanszírozni - meg nem is akarnának.
Olyan ez mint a CT meg a magán kórház. Egy CT olyan drága, hogy annak finanszírozásához hatalmas kockázatközösség kell. Csak az állami egészségügy tudja megvásárolni. A pénzes managerek meg hiába nyalatják a seggüket a magánkórházban, nekik nem lesz CT, mert annyi pénzt nem hagynak ott. Max az állami kórházból leselejtezettet tudja megvenni a magánkórház.
Szóval ha megszűnik az F1 mögött a széles autós társadalmi bázis, akkor konyec.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, kezdjük puhítani, mi? Eddig volt a nóta, hogy 2026-ra már nem lesz. Most meg az, hogy ha már nem lesznek belső égésű autók ... :D
Eddig sem a Dacia Duster fejlesztések és eladások tartották el az F1-et, hanem a prémium autók. Ha nem lesz benzinkút? Röhögtetsz? Ez a réteg építtet magárnak benzinkutat a háza mögé. Mit gondolsz, a jachtja és a helikoptere mivel fog menni? Zsebteleppel? :D
Az F1-en kicserélődnek a szponzorlogók Louis Vuitton-ra, Gucci-ra, Patek Philippe-re, Tiffany-ra stb., azon cégek logóira, akik a gazdag réteget célozzák és megy tovább a show.
2026-ban nem fog bezárni semmi, de még talán 2035-ben sem.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"2026-ban nem fog bezárni semmi, de még talán 2035-ben sem."
2035-ben még bőven lesz dízel és benzin. Furcsa is lenne ha a 10 éves autókat küldenék zúzdába. Hiszen Magyarország autóinak életkora 16 év átlagosan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Furcsa is lenne ha a 10 éves autókat küldenék zúzdába. Hiszen Magyarország autóinak életkora 16 év átlagosan.
Nem hinném, hogy Magyarország érdekérvényesítő képessége nagyobb lenne 0-nál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát, még egyszer: 2030-ban még 1,4 milliárd belsőégésű (tisztán vagy hibrid) autó lesz a világban. Ezekbe alternatív üzemanyagok fejlesztése már önmagában elviszi a showt.
2030-ban mindössze 8%-a lesz az autóknak tisztán elektromos. Ez lófasz. Az F1 engine hibrid engine.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább arról volna szó, hogy hány embertől veszel el autót. Mert a villanyautóra nem lesz pénze azoknak akik 1.5MFt vagy kisebb értékű autóval szaladgálnak napjainkban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább arról volna szó, hogy hány embertől veszel el autót.
Nem veszi el tőlük senki. Miért kellene nekik olcsó benzint adni? Miért ne lehetne megadóztatni úgy hogy ne érje meg üzembentartani?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ÁÁÁÁ értem :-), nem szarunk a kútba csak a szélére és belelökjük. Ravasz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert nem ez lesz a jövő?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg h a f@szba töltse az villanyautóját ha lakótelepen lakik a 10.-en?
Vagyis tovább gondolva a dolgot, tulkép arról van szó, h tömegek fognak kiszorulni az autózásból. Tehát az igény az autópályákra is jelentősen lecsökken. Szal út sem nagyon lesz majd ahol lehetne autózni!
Egyébként is teljesen abnormális volt, hogy nyaranta kontinens szerte ilyen népvándorlás indult be "nyaralás" címszóval - ami a luxus-pazarlás netovábbja. Mégha ennek groteszk voltát nem is érzékelik általánosan: olyan életet kéne élni, amiből nem vágysz el nyaralni!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Ez a réteg építtet magárnak benzinkutat a háza mögé.
Oké, de mit ér vele 1000 Km-re a házától üres tankkal? Majd elgyalogol kiskannával az első útbaeső milliárdos házáig és becsönget benyáért? :-D Vagy majd helikopteren viszik neki?
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted ez ezen a szinten kérdés? Majd viszik utána, bár én nem hinném, hogy a benzinkút hálózatokat felszámolnák, csak nem benzinkutak lesznek, hanem elektromos töltőkút-hálózatok, ahol továbbra is lesz fosszilis üzemanyag, csak nem az lesz a fő profiljuk.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> továbbra is lesz fosszilis üzemanyag, csak nem az lesz a fő profiljuk.
Problémásnak tűnik, h a benzin eltarthatósága is korlátozott. Szal van 50.000 L a tartályban, és hébe-hóba beesik egy milliárdos tankolni belőle, akkor nem tudom mit kezdenek a megromlott benzinnel? Most - vagy inkább eddig - azért kapsz/kaptál jó üzemanyagot mert mindenkinek az kellett és nagy volt a forgalom, megérte fenntartani a szükséges infrastruktúrát hozzá - ide értve a gyártást meg szállítási logisztikát, tárolási kapacitást stb-t.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Harmadszor: 2030-ra 1,4 milliárd belsőégésű motorral szerelt autó lesz a világon még üzemben. Az összes autó 8%-a lesz tisztán elektromos. Szerinted ezek hol fognak tankolni?
Vagy te most melyik évről beszélsz?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt arról az évről, amikor az emberek nem vagy csak villanyautókkal tudnak autózni és a belsőégésű motorral hajtott (és véleményed szerint F1 autós társadalmi bázisát jelentő) [sport]autók használata kizárólag a milliárdos kevesek kiváltsága lesz.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, de mikor lesz ez véleményed szerint? Az én életemben még? Mert ha nem, akkor nem igazán érdekel a kérdés és nem is kapcsolódik a 2026-ban lesz-e még F1 kérdéshez.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sztem még az életünkben megtörténik ez. Drasztikusan fognak megtörténni a változások. Nem úgy lesz, hogy szépen kivezetődnek a belsőégésű autók pl. hogy mar csak villanyosokat lehet majd kapni újakat, de a használtak belsőégésűek még elfutnak. Nem. Még bőven árulni fogják a belsősőket és akkor hirtelen fog történni valami ami miatt ellehetetlenül a használatuk. Mint pl most h egekbe szökik az üa ára. Lehet h ez már az az esemény! Persze a jövő sokkal borúsabb valójában, és ez egész autós kérdés kb jelentéktelen lesz az eljövendő változások tengerében.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem jelen pillanatban nincs döntéshozó ember VW-ben aki 2026-ra komolyan elhiszi az Audi belépését a F1-be. A német autóipar olyan mély válságban van, amiből egyenlőre csak minden határontúli költségcsökkentési elvárások és a veszteségek csökkentése látszik mint reális elvárás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy egy gyors kiegyezés az oroszokkal: a szankciózásért jóvátételként az állam fizetne egy rakás ódit és bömöst, amit kiosztanának az orosz polgármestereknek, illetve a csecsen katonai vezetőknek. Mindezt azokból a hitelekből lehetne finanszírozni, amiből jelenleg Zelenszkijt támogatják. Mindenki jól járna, és az autóipar is megúszná.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindezt azokból a hitelekből lehetne finanszírozni, amiből jelenleg Zelenszkijt támogatják.
Miért lenne az jó, ha destaibilizálnák Ukrajnát? Mitől lenne biztonságban az életed? Ki állítaná meg a ruszkikat? És miért ne lehetne hozzácsapni az Orbánnak (nem Magyarországnak érted!?) szánt EU-s hitelt is?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Problémásnak tűnik, h a benzin eltarthatósága is korlátozott.
Én úgy tudom, hogy ez egy "csinált probléma", a bio adalék miatt van. Maga a benzin nem romlana ezen adalékok nélkül. Ami valójában rohadtul nem fenntartható és totál marhaság, de legalább felveri a hús árakat. ami jó az "elitnek". Ugye a céljuk az, hogy alultáplált és a szójában lévő nemi hormon inhibitorok miatt genderkonfúz legyen a népesség.
És hogy az autózás jövője mi lesz? Beszállok egy tippel: CO2 kinyerés a levegőből és üzemanyag szintetizálása régóta ismert folyamatokon keresztül, amik egy részét a régi gázgyárakban is csináltak. Mindez napenergia segítségével tiszta és teljesen megújuló fenntartható üzemanyagot jelentene, ami a meglévő infrastruktúrán keresztül szállítható tárolható és osztható. Ha ezt támogatnánk az akkumulátoros autók helyett, akkor egy évtizeden belül készen lehetne a skálázható technika.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Problémásnak tűnik, h a benzin eltarthatósága is korlátozott. Szal van 50.000 L a tartályban, és hébe-hóba beesik egy milliárdos tankolni belőle, akkor nem tudom mit kezdenek a megromlott benzinnel?
A benzin alapvetően nem romlik meg. A ma kapható benzinek bizonyos mértékig tartalmaznak etanolt, az romlik meg. De benzint lehet csinálni etanol nélkül is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őőő, a motorbenzin nem egységes vegyület, hanem parafin vegyületek keveréke. Hosszabb idő alatt fázisszétválás miatt az anyag alkotóelemeire válik szét és rétegződik a tároló edényben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, ezt nem tudtam. Az etanol akár pár hónap alatt is szétbassza az üzemanyagot - ezért az E10-et azonnal érdemes elhasználni.
A sima benzinnél mennyi idő a romlás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sima benzinnél mennyi idő a romlás?
Nem romlás hanem fázisszétválás. És ugyan annyi idő mint az etanol (etil-alkohol) esetében. A szételegyedés vagy más néven fázisszétválás nem csak etanol esetében hanem minden más parafin esetében bekövetkezik. Katalizátor meg a páratartalom. A levegő páratartalma indítja el a folyamatot, és amikor eléri a felvett víz mennyisége a kritikus értéket, akkor elindul a fázisszétválás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FYI: attol, hogy van kb. 100 eve autoverseny, megmaradt a loverseny is (lehet, hogy kevesebben nezik). Az olajipar meg valoszinuleg megvaltozik, de sok helyen nem fogjak kivaltani (pl. utak, kenoanyagok, talan a repulesben sem), es ehhez nem kell sok. Ami elkepzelheto, hogy tobb biologiailag eloallitott adalek lesz benne, vagy idonkent a sajtonak/kozvelemenynek ultetnek par fat. A sugarhajtomu (vagy legalabbis turbina) amugy jo otlet, a kerozin ugyis kelleni fog a repulokhoz. Egyebkent a foldi jarmuveknel akkor is jobb a kereket/lanckereket hajtani, jobb hatasfokkal adja at a talajnak, mint a levegonek, es kiforrott technologia (az Abrams es a T-80 elegge ismert pelda, de mar a parducnak is volt sugarhajtomuves prototipusa).
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt van kerékpár- meg agárverseny is. És? Ezek nem összemérhetők.
> tobb biologiailag eloallitott adalek lesz benne
Ja,j ne is mond! Pontosan ettől drágul a hús! Ugyanis már most is a megtermelt kukoricát etanolnak adják el, ami felvitte a takarmány árát. De még csak hagyján h drága lett a takarmány, lassan úgy tűnik, h nem is lesz mert minden megy az üzemanyagba.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már vagy 30 éve nem követek semmiféle autó vagy motorversenyt. Az hogy órákat üljek egy képernyő előtt az nem az én világom. Az meg méginlább, nem hogy hülye lúzerként sütessem a fejem a Hungaroringen.
Szerintem nem lesz vele gond.
Ha az állam nem tolná nekik a pénzt évtől évre már rég csődbement volna a Hungaroring. Piaci alapon biztosan nem életképes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az állam nem tolná nekik a pénzt évtől évre már rég csődbement volna a Hungaroring. Piaci alapon biztosan nem életképes.
Látszik, hogy nem követed az F1-et, ha a Hungaroring kiesne, sorban állnak a rendezési jogokért. Így került be új pályaként Miami, Las Vegas stb. Ha te most komolyan a Hungaroringtől tennéd függővé az F1 jövőjét .... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha a Hungaroring kiesne, sorban állnak a rendezési jogokért.
Ez még nem jelenti azt, hogy piaci alapon megélne a Hungaroring. Mi bérgyártó ország vagyunk, alacsony fizetéssekkel...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szalmabáb a Hungaroring léte ebben a témában, semmi köze az F1 jövőjéhez. Azért vetted elő, hogy legyen mit csépelned. Hajrá!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alapvetően az autóversenyzésnek sportértéke nincs. Környezetre kimondottan káros minden eleme. Egy valamiért csinálják, hogy azoknak a defekteseknek akik képesek azért fizetni, hogy részesei legyenek az össznépi cirkusznak, eladjanak marha sok olyan terméket, amire amúgy nem is lenne szüksége (reklám).
Nagyon jó hely lenne a világ F1 nélkül is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már hogyne lenne? Messze nem annyira népszerű ez a sz@r mint aminek szeretnétek beállítani. És nem a felsőközéposztály kedvenc szórakozása leülni és nézni a közvetítéseket, hanem a panelproliké akik amúgy soha nem vesznek meg semmilyen "prémium" szponzortól semmit. Ha az állam nem tolná bele a milliárdokat akkor a magyar F1 futam már régen nem létezne. Az ilyen autokratikus országok kormányai tartják életben az egészet.
Ennek oka, meg gyakorlatilag az, hogy az elmúlt 50 évben nem volt képes a F1 fejlődni, miközben a tárasadalom igényei már nem azonosak mint 50 éve. A gyerekek már nem nézik, hanem PS VR-ben unnak rá.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rekordokat döntenek helyi nézőszámban az F1 hétvégék, online pedig milliárdok nézik. Egyre nagyobb a népszerűsége az USA-ban is, erre utal, hogy Miami után először Las Vegas-ban is lesz éjszakai futam. Akkora esemény lesz, hogy még a Strip-et is lezárják, ugyanis része lesz a pályának.
Nincs olyan adat, ami az álmodat támasztaná alá. Az idei hazai futam már hónapokkal a megrendezés előtt sold out volt.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rekordokat döntenek helyi nézőszámban az F1 hétvégék, online pedig milliárdok nézik.
Konkrét adatok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Az hogy órákat üljek egy képernyő előtt az nem az én világom.
:D
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben mi a vicces? Még a hupon sem mindenki IT-ben dolgozik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Főleg nem képernyő előtt regenerálódik. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felsővezetéket is kell építeni a Hungaroringre, ha nem 1-2 kőrös versenyt akarnak rendezni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni