Sziasztok!
Az Exadata X6-os rendszerek idén novemberben End of Support-ba mennek, tudja valaki esetleg, hogy az Oracle ennek ellenére támogatja az EoS dátum után is a gépeket, ha van élő szerződés?
Éppen egy ügyfélünkkel beszéltem, aki szerint az Oracle továbbra is támogatja az Exadata X6-os modellt és tudja tartani az SLA-t az End of Support dátum után is, szóval egyelőre nem hozzá át a támogatást hozzánk. A mi Oracle mérnökeink viszont azt mondják, hogy ha még van is élő support, az End of Support dátumtól kezdve az Oracle nem vállal SLA-t, csak best effort-ot.
Van valakinek ebben tapasztalata?
Köszi!
Zoli
ITRIS Kft.
- 210 megtekintés
Hozzászólások
Kérdezze meg az ügyfél attól a partnertől akitől a supportot veszi. Az oracle licencelés/support policy baromi komplex, ezért biztosat nehéz állítani kivülről.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, közben megoldódott, nem tartja az SLA-t az Oracle End of Support után és ha utána lejár a support, már nem is lehet meghosszabbítani.
Jakab Zoltán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni