Telepített Outlook fagyogat

Sziasztok!

O365. Tegnap délutántól olyan hülyeségekbe futunk bele, hogy az addig jól működő kliens elkezd lassú lenni, alig vált mappát, homokórázik, feladat kezelőben nem válaszol állapotban van és hasonlók.
Egyetlen megoldás ezeknél a klienseknél, hogy új profile és mehet a szinkron. 1-50GB-os fiókok is érintettek voltak. Az új OST fájl létrejött, a régit lehetett törölni.

Ma reggel HO-s kollégák is ugyanezzel jelentkeztek, az iroda közelében sem voltak. Tehát nem helyhez, internet szolgáltatóhoz, géphez, felhasználóhoz volt köthető. Weben, minden gond nélkül működnek a földön problémás fiókok. Nem találtunk mintázatot, eddig úgy 15 fiók jelezte, de péntek van.

Tapasztalt esetleg hasonló más is?

Hozzászólások

A webes outlook 500-as hibával megáll, jelszó, felhasználónév rendben. Új telepítésű gép! Egy webes felülettől azt várnám, hogy bárhová megyek, bármelyik eszközömről elérhessem a leveleimet.

> Sol omnibus lucet.

gondolom az MS365 admin portalon megnezted a Service Health-t. Nalunk nem volt ilyen most de sztem mi masik datacenterben vagyunk.