Megszünteti a Vodafone a Díjnet támogatását

2022. március 31. után kiállított számlák nem fognak megjelenni majd a Díjneten. Az addig kiállított számlák rendezésére is csak 2022. április 20-ig van lehetőség.

Tájékoztatásuk szerint ezt a "közvetlenebb ügyfélkapcsolat kialakítása érdekében" teszik.

Hozzászólások

Jött ide és a másik üzletbe is számla, ZIP tömörítés jelszóvak védve. Mondanom se kell, w10 w11 alatt az ms zip nem nyitja meg, 7-ZIP 3rd és linux kinyitotta. A poén, hogy SMS ben küldik a kódot, de elírták a telefonszámom egyik számjegyét, a másik meg a sofőr telefonjára ment. LOL

Tud valaki ZIP hacket?

Szerkesztve: 2022. 02. 21., h – 10:01

Jó lesz ez a váltás, a MyVodafone oldalon nekem egyik otthoni előfizetésemhez tartozó számla összege sem stimmel. Az egyik ráadásul duplája annak, ami a havidíjam...

szerk.: beszéltem velük, ez a törthavi számlázás miatt van, szóval "megoldva"

A számlát nem tudom letölteni, az egyik esetben van link, de csak azt írja egy hete, hogy 1-2 nap múlva letölthető lesz.

Úgy vélem, rohaggyanak meg!

Igaz, régésrégen egy messzi galaxisban, a számlázó rendszerük még ekcelben vót. Azóta nagyot fejlődtek!

Számomra az lenne a hozzáadott érték, ha minden szolgáltató számláját egy oldalon kezelhetném. Persze az úttörők pont ennek tesznek keresztbe.

Sebaj, majd reklamálunk!

Intermezzo

Többször kaptam olvashatatlanul kódolt levelet. Asszitem spam. Kinyomoztam a telefonszámot: Vodafone Behajtási Csoport

Felhívtam őket - a hangfelvétel kedvéért - és jogi értelemben véve kijelentéseket csikartam ki, miszerint engem nem fog érni semilyen restrikció.

Gondolom, az ügyfélszolgálatos srácot páran már elküldték, ezért igen barátságos volt. ;) A végén megjegyezte: A számlázó rendszerünk nincs a helyzet magaslatán.

Ki hitte volna.

"Mi ez a vodafone?"

A telefonszolgáltatók ryanair-je.

Szerintem direkt szívatják az ügyfeleket.

Kezdték azzal, hogy törtölték az összes email fiókot (@chello.hu, @upcmail.hu, stb).

Utána átvariálták a csatorna kiosztást, hogy vagy HD-re fizetsz elő, akkor az SD-hez nincs jogod, ha SD-re akkor értelem szerűen a HD-re. Ezért amikor lépteted a csatornák hol itt hol ott felbukkan a hibaüzenet, hogy hívd az ügyfélszolgálatot. Olyan megoldás nincs, hogy minden csatornára előfizetsz. Állítólag ezzel presszionálják az előfizetókat a saját box-ukra, mert dekóder kártyás rendszerben nincs fizetős tartalom.

Most jött ez a dijnetes okosság.

Ami több előfizetés esetén extra szívás, mert mindegyiknek külön-külön kell regisztrálni, egy fiók alá összevonni meghaladja a XXI. századi technológiákt.

Közben itt ott lehet olvasni, hogy a HBO-GO-t a HBO-MAX váltja, meg lesz kedvezményes előfizetés, a Vodafone-nál viszont fogalmuk sincs mi lesz a HBO csomag mellé adott szolgáltatón keresztüli HBOGO sorsa. Erről az ügyfélszolgálat nem tud semmit.

Ha már ügyfélszolgálat, az mindig nagyon leterhelt, bár ez már az UPC időben is így volt, csak most már este és hétvégén nem lehet intézni semmit. Cserébe bármikor vagy fél óra várakozás. Ami azért érdekes, mert ha mindig leterheltek, akkor lehet bővíteni kellene?

Ami több előfizetés esetén extra szívás, mert mindegyiknek külön-külön kell regisztrálni

Tárt karokkal vár a Pannon GSM.
Öt vagy hat szám van a nevemen, amik nemhogy megjelennek egy account-ban, de egyenként tudom állítani, hogy melyikekre küldjenek csekket és hova, és melyikeket szeretném elektronikusan (egyben) fizetni. A számlákat pedig egy kattintással meg tudom nyitni.
Még akkor lehetne egy fokkal jobb, ha Simple-lel lehetne fizetni. Szerintem egyébként a Simple-féle szolgáltatás a jövő, nem a Díjnet.

Nem végez. De még mindig jobb egy QR kódot lepittyenteni, mint bankkártya-adatokkal bajlódni.
Szerintem hosszú távon nem lesz a számlákra univerzális aggregátor szolgáltatás. Azt el tudom képzelni, hogy a ,,top brand"-ek beállnak Díjnet alá, de hogy minden n+1-edik alternatív provider nem, az tuti.

Szerintem egyébként a Simple-féle szolgáltatás a jövő, nem a Díjnet.

Erre gondolsz? Ez miben jobb, mint az én megoldásom: díjnetre érkeznek a számlák és csoportos beszedéssel egyenlítem ki, azaz ha nem érdekel a számla, akkor 0 időt kell a befizetéssel eltöltenem. Ha meg érdekel, akkor annyi idő kell, míg letöltöm a számlát.

Nem jobb.
Csak szerintem nem fog senki jattolni, inkább az árversenyre fordítják azt a kis aprót. A paraszt úgyis első sorban az ár alapján dönt. Sokadik szempont, hogy van-e Díjnet support. Legalábbis a többségnek egyelőre. Szerintem. Inkább még egy kis e-számla kedvezményt is adnak, csak Te vállald át a macerát, ne nekik kelljen foglalkozni vele, hogy hogyan fizetsz.
Már az is nagy dolog, ha van rendes app, amiben könnyű számlát nézni és fizetni.

Túl sok szolgáltató van ahhoz szerintem, hogy mindenki beálljon egy zászló alá. Itt nincs húzóerő, mint szállás.hu-nál meg netpincérnél, hogy ha nem állsz be - összeszorított fogakkal -, akkor láthatatlan maradsz. Ezek alá se örömmel jószántukból csatlakoznak a szállásadók, vendéglősök.

Simple-nek első sorban a QR fizetés részére gondolok. Szolgáltató oldalán lepittyentem a QR kódot és katt-katt-fizet.
Ez fog szerintem továbbfejlődni úgy, hogy a népszerű szolgáltatók ,,natívan" bekerülnek majd Simple-be, mint pl. a Netpincér meg az autópálya matrica. Legalábbis én erre gyúrnék a helyükben. Persze majd kiderül. Az automatákat is bukták valamiért, pedig egész jól működött.

Na, itt a móka: "a szolgáltató oldalán".

A szolgáltatóknak roppant változatosan rosszak az oldalaik. Előfordult, hogy azért váltottam szolgáltatót, mert használhatatlan volt az oldal. ;)

Az appjaik dettó, de ezzel egyet is értesz.

A díjnet olyan oldal, ami mindig is jól működött.

Lehet Simple fiókot is regisztrálni, bár én semmi ilyesmit nem teszek. A díjneten lehet kártyával is fizetni (és talán qr kódot is láttam)

A "szolgáltató oldalán lepittyentem" - lásd fent!

A díjnet apró előnye, hogy egy helyen tárolhatod az összes számládat, az elévülési időn túl is. Nem az extra szolgáltatásra gondolok, mert manapság a 6 hónap is elég, a 18 hónap meg régen is elég lett volna.

A fizetésről meg annyit, hogy fenntartom a jogot a nem fizetésre. Akár azért, mert nincs pénzem, akár azért, mert hibásnak tartom a számlát.

Tehát ne keverjük a fizetési módot a számlabemutatással!

Ha szivatnak, akkor csakazértis az utolsó pillanatban kártyával fizetek. :-D

Teljesen így van, ahogy leírtad. Van előnye a Díjnetnek, és tök jó lenne, ha ez így működhetne. Csak (szerintem) nem fog. Már az nagy dolog, ha az alap közművek (víz, villany) meg néhány ,,brand" szolgáltató benne legyen.

Nekem sem automatikus egyik számlám fizetése se. Egyenként fizetem őket, Simple-lel vagy ahol nincs más mód, virtuális bankkártyával. Nem állítom, hogy mindig minden számlát részletesen megnézek. Legtöbbször csak annyit, hogy egybevág-e az összeg a szokásossal.
Aminek fix a díja és úgyse nagyon van fennforgás, azt van, hogy kifizetem előre egy évre. Pl. mindigtv gyerekcsomag e-számla kedvezménnyel nem egy nagy dolog az a havi 831 Ft. De most pl. a villanyt is egy összegben fogjuk fizetni az elmúlt évet.

Nekem az lenne még nagyon jó, ha az autóink különböző díjait (5 autónk van) aggregálná valami. Beleértve ,,súlyadót", biztosítást, műszaki vizsgákat. Sokszor már azt se tudom, melyikre éppen mi aktuális. Emlékeztető levél van, hogy spam-re fut, és amúgy se ugyanabba a fiókba jön mindegyiké. Most ez plusz varia, hogy a ,,súlyadót" a nav szedi.

Nem jobb.

Gyorsan lebeszéltél a váltásról :)

Személy szerint a fontos (a szolgáltatás árán/minőségén túl), hogy legyen csoportos beszedés, meg a számla elektronikusan jöjjön. Most az, hogy azt díjnetből, simple-ből vagy a szolgáltató saját felületéről tölthetem le, édesmindegy (persze ha akarják, email-ben is küldhetik).

Ugye egy email* esetén nincs garantálva, hogy milyen útvonalon jut el hozzád, a csomópontokon nem készül róla mondjuk másolat és hogy titkosított csatornán utazik és nem lehet út közben megfigyelni.

Ez nem tekinthető biztonságosnak.

Dolgoztam már olyan helyen, ahol épp ezért egy biztonságos email funkciót kellett kialakítani, ami azt jelentette, hogy a cég belső rendszerét nem hagyta el az üzenet.

Egy vízszámlát szerintem se kell egyébként annyira védeni, de ki tudja, hogy a szolgáltató épp mit gondol erről.

* Igen, lehetne SMTP helyett mondjuk X.400 is, de amikor emailről beszélünk, senki se gondol ilyesmikre.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Csak annyi a baj, hogy átvették az ország legnagyobb szolgáltatóját.

Ugyan tudjauk, hogy a bejáratott munkatársak maradnak - egy darabig. Utána felváltja a katyvasz.

Az utóbbi időben, - miközben az UPC állítólag ment a béka segge alá - pl. a "szerelők" igen komoly minősítési procedúrán átesett vállalkozók lettek. Tehát az addigi "drótostót" helyett minőségi szakemberek végezték a hibaelhárítást. Valószínűleg ebből sem sok marad. :(

Viszont már az 5-6. megkeresést kapom telefonon, levélben - mert a véleménye számít! A hívó hölgyike néha egészen sértődött, mert kénytelen vagyok nek bevallani, hogy már többször megvolt. ;) Ezt eljátszota az UPC is. Ha valami szart csináltak, akkor "önök kérték".

Az a borzasztó, hogy a 25 évvel ezelőtti viszonyokhoz képest már lazábban ellenőrzik a távközlési szolgáltatások minőségét. Van egy egy próbálkozás, de a végeredmény nem lesz jobb.

Ehhez meg hozzatennem, hogy a szamlaertesiton szerepel, hogy mennyivel (cca. 3 nap) elobb egyenlitsem ki a szamlat, mert kulonben elcsuszhatok a hataridovel a konyvelesi hianyossagaik miatt. Most akkor mi alapjan dontik el, hogy fizettem- e idoben? Szerintem a donto a fizetes napja, nem az, hogy mikor konyveli le a szerencsetlen konyvelesi osztaly, vagy csoport, vagy mifene.

Leszarni! Az 5 másodperces utalás miatt minden esedékesség napján 23:59:55 előtt indított utalás esetén, a törvény szerint, határidőre fizettél. Ha ezt nem képes feldolgozni a rendszerük, akkor panaszt tehetsz. (A végén a PSZÁF-nél. Ha azóta másképp hívják, akkor annál. ;))

Bármilyen fizetési módnál az a lényeg, hogy a határidő napján megjelenjen az összeg a számlájukon.

Kedvencem a Vodafone vezetékes számlabefizetés. Kártyás fizetés simple-vel, aztán másnap jön az SMS, hogy befizetésre váró számlám van...

A vodafonnál  be van állítva, hogy csoportos beszedéssel hívhatja le a pénzemet. 

Ennek ellenére minden hónapban jön SMS és email, néha több is, hogy befizetésre váró számlám van. 

Én ezért és a kábel tv megszűnésé miatt fogom 10+ éves kapcsolatomat megszüntetni velük.

Minden alternatív megoldás megoldás...