The Matrix Resurrections – Official Trailer 1

Hozzászólások

Szerkesztve: 2021. 09. 09., cs – 15:35

Na, ez így már jobban fest. Kicsit elszállt a CGI, de még mindig izgalmasabbnak tűnik, mint az elmúlt 10 év filmjeinek 90%-a.

Ezt mindenképpen moziban kell megnézni.

trey @ gépház

Nagyon vártam már a hype miatt. Eddig tetszik.

Twitteren napok óta feljön a téma, és nagyon hamar összemosták a 2 franchise-t, egyfajta repülő John Wick-re asszociálva, akit a második Mátrix rész végén raktak abba a szimulációba, ami a John Wick 1 stb, stb...... :) 

 

Szerintem amúgy ez csak kb nekünk érdekes, akik az előző részeket is kiadáskor láttuk. A Youtube preimer kezdetekor 37078 ember nézte csak. Ez szerintem nem bántóan sok.

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol

Nem követem egyik franchies oldalait, témáit stb. sem, de nekem is egyből a John Wick ugrott be, bár inkább a folytatások milyensége miatt, mert míg az első nekem rendben volt, a többiben már túl lett tolva a téma (vagy a szer :) ). A Mátrix is hasonló számomra: első OK, a többi nem...

Na, majd a következő John Wick-ben szépen összemossák majd kettőt, John-t végre leterítik, de halála után ráébred, hogy ő igazából Neo, Morpheus meg elkezd postagalambokat tenyészteni, és enni fogja a fene egész "életében", hogy ezt vajon miért teszi :D (ezt most találtam ki, de ha másnak is eszébe jutott már ez a baromság máshol, akkor bocsánat)

Szóval ilyesmi volt már. :)

Amíg ki nem jött a trailer, addig az a szóbeszéd járta, hogy Wick halott felesége az Trinity, és a Wick féle univerzum az az ő részére készült szimuláció, hogy mindig azzal törődjön ami éppen történik, és ne akarjon kitörni a szimulációból.

Hasonlóság is van azzal, hogy az intézményi dolgozók tulajdonképpen programok, mert máshogy nem lehetne fenntartani az intézményt. Pl a hotelportás, vagy a második részben elhangzó párbeszéd:

-Itt van a somelier?

-Sosem volt olyan, hogy ne lett volna itt. (Azaz mintha a szimuláció kezdetétől ott lenne.)

De lehetne párhuzamot vonni az ügynök <-> bérgyilkos vonalon is, ha az átalakulás részétől eltekintünk...

Mókás. :)

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol

hát akire rászakadt a bank, hogy kibéreljen egy jó minőségű mozit a cimborákkal ... annak mindenképpen :)

átlagusernek kizárólag negatív a mozi.

- szutyok kép- és hangminőség (kivéve, ha a fővorásban élsz, ott talán akad jó mozi. én még nem láttam soha életemben)
- mögötted ülnek a zacskócsörgető világbajnokság győztesei, mellesleg székrugdosók
- előtte egy kosárcsapat afrofizurával
- a te sorodban pedig fut a pletyka és kommentszekció közepes hangerővel
- kimenni, leállítani, visszanézni nem lehet.
 

Azt nem hozom fel, hogy drága, mert szerintem nem drága.

Mintha egy jobban sikerült japán anime sorozatot egy középszar élőszereplős mozifilmben forgattak volna újra. A jelenetek, a látvány, a szöveg, a zene mind rajzfilmbe valók. Persze a mátrixba beleférne, csak hát az ember a saját hétköznapi világából nézi, melyben egy rajzolt filmtől sokkal nagyobb mértékű átbaszást fogad el, mint egy élőszereplőstől. Egyelőre jól eladható bóvlinak tűnik, ami megpörgeti majd a Mátrixhoz kapcsolódó összes mozgókép nézettségét ($). Sokaknak biztos hiteles lesz, mert önmaga paródiája, és a hívők szerint a Mátrix lehet önmaga paródiája, miközben minden más paródiája, miközben nem paródia, csak önmaga és minden más. Zseniális, hogy létrehoztak egy olyan franchiset, amiben szinte bármilyen tartalmatlan bullshit hitelesnek hathat. Tulajdonképpen én is szerepelhetnék benne, és a sok hülye azon gondolkodna, mi a faszt keresek ott. :D

:)

Nekem bejövős, várós!

Kíváncsi vagyok, hogy most hogy fognak kimenni a Mátrixból. Már nem is nagyon vannak telefonfülkék :)
Anno azzal magyarázták a mobilok hanyagolását, hogy nem elég a sávszél. Ez mára már ugye baromira nem így van. 
Ha pedig kitudják hozni mobilon át, akkor odafogyott lenne sok menekülős jelenet, rohanva a telefonfülke fele.
Hmm, lehet egyszerűen nem is lesz ilyen jelenet, vagy ezen már nem lesz akkora hangsúly. 

Felnőtt egy új generáció nekik bejön ez a színesebbnek, giccsesebb látványvilág.

Keanu Reeves nem, hogy garancia hanem először inkább hátralépek egyet, hogy jaj bmeg ne. Jhon Wicc -ben annyira harmat gyenge volt, hogy nem hittem el, hogy ő az. Pedig jó színésznek tartom, de ő is biciklire gyűjt ha teheti, amiért nem is kárhoztatom. Mondjuk jó néven venném persze ha időnként mutatna is valamit mint mondjuk Hugh Jackman a Prisoners-ben.

Ikertestvérei: Bruce Willis, Nicolas Cage és még ki tudja ki

lattam mindet egyik se tetszett, mikozben szeretem az azsiai levegoben ropkodos kungfu filmeket. :D valahogy nem jott le az egesz vilag, uncsiztam meg eroltetetten pozornek ereztem, mint egy vampire the masquerade live action event-et :D

persze ezt is meg fogom nezni :D 

Jefferson Airplane: White Rabbit.

Az első részt nem lehet felülmúlni - az kinyilatkoztatás, nem is film.  De azért 22 év után van valami érvénye új résznek, ami értékeli mindazt, amit az első rész elhozott a világba.  Mert az hagyott nyomot benne, nagyon is.  

Széttépték testük; vér folyt a kőre; díszvacsorákon ettek belőle  //Kormorán

Dark City a Matrix ellen: örök csata, mint hogy melyik a jobb, az Alien az Alien 2 ellen.

Nekem a Dark City vontatott és nagyon kamu díszlet hangulatú volt, valahogy a kevésbé jó díszletek a sötétben elterelték a figyelmet a mondanivalóról, amit a Matrix után sejtettem. Nem szólt akkorát, de Jennifer Connelly tetszett.

Úgy tudom, a Matrixot valami japán manga/anime történetből "vették".

Mondjuk én azt nem írtam, hogy a Mátrix rossz lenne, sőt nekem is tetszik, nagyon látványos. Persze néhány Keanu-féle bakitól eltekintve.

Csak azt akartam írni, hogy a Dark City is jó film, kevésbé látványos, inkább elgondolkodós, emiatt sokaknak vontatott.

Nehéz is a kettőt összehasonlítani, mert más kategória. Viszont az alaptéma mindkettőnek ugyanaz, és bizony a Dark City jóval a Mátrix előtt volt.

De aki előbb látta a Mátrixot, azon már Jennifer Connelly sem segíthet. ;)

nTOMasz
"The hardest thing in this world is to live in it!"

Jefferson Airplane: White Rabbit.
 

Ugyan az eredetit is imádom, de a Sucker Punch féle verziót is nagyon ott van!

(Ha a Mátrix 4 csak fele olyan jó lesz, mint a SP, akkor valószínüleg meg fogom nézni).

A Sucker Punch OST talán az egyik legjobban sikerült...

Sweet dreams

Army of me

I want it all

Stb.

feltehetően itt a kábulat nem az LSD mámorról szól, hanem világról és annak jelenségeiről, amik az embert kábulatba ejtve tartják izolálva az Igazságtól, Valóságtól. lásd.: Piros v. kék tabletta. Minthogy eltelt 20 év és mint egyes kommentekből látszik totál nem értik az egész filmet, valahogy erre az értetlenségre reflektálhatnak majd valahogy az új részben. Ez az egyetlen érvénye sztem. Már elmondták amit el kellett mondani. Nincs mit hozzátenni. De mégsem értik az emberek. Hát elmondják újra.     

Széttépték testük; vér folyt a kőre; díszvacsorákon ettek belőle  //Kormorán

...feltehetően itt a kábulat nem az LSD mámorról szól...

Ebben a filmben feltehetőleg nem, de erre picit később visszatérek.

...hanem világról és annak jelenségeiről, amik az embert kábulatba ejtve tartják izolálva az Igazságtól, Valóságtól.

Ebben nem vagyok olyan biztos. Mármint, hogy erről fog szólni a 4. rész. Ugye a Wachowski nővérek nemrég kijelentették, hogy ugyan a forgatáskor még nem tudták, de így visszagondolva már biztosak benne, hogy a Mátrix az egy transzgender allegória, ahol a kék kapszula a betagozódást jelenti a társadalomba, a társadalmi elvárásokba (konzervativizmus, teszem hozzá), a piros pedig az álomból való felébredést, a lázadást, az "átalakulást" (woke ideológia).

Nekem nem tetszik ez a fajta magyarázat. Sajnos ez egy olyan szituáció, ahol a kreatív gondolkodásra késztető "mire gondolt a költő?" nem tartogat semmi meglepetést, mert már elmondta. 

Szerintem egy nagyon jó sci-fi a Mátrix, olyan ötletekkel, amit komoly sci-fi írók előtte már sokszor feldolgoztak, szóval számomra nem okozott igazi katarzist. Emlékszem, hogy különböző kritikusok írták, haverok mondták, hogy "fúúúú, hogy milyen nehezen érthető, többször meg kell nézni, meg szimbolizmus, rejtett értelmek" (ha tudták volna, hogy a rendezők mire is gondoltak tudat alatt, amikor a filmet forgatták, biztos nem hitték volna el). Nekem a film csak egy érdekes, de egyáltalán nem különleges ötlet bemutatásáról szólt (akár a klasszikus "agy a befőttes üvegben" értelmezéssel, akár a "semmi sem igaz ami körülötted van, a média hazudik, egy szolga vagy, stb." értelmezéssel megyünk. Persze tovább lehet ezt fűzni spirituális szintre is, és ugyan érdekes, persze, de semmi meglepő nincs a mondanivalójában - mármint számomra nem igazán volt).

Persze a művészetben (már ha egy hollywoodi filmet művészetként lehet felfogni) a befogadó egyéni értelmezésén múlik, hogy mit gondol mondanivalónak. Ez jó, és ezért tartom szerencsétlennek azt, hogy a Wachowski nővérek másodjára is "coming out"-oltak. Az első nem zavar, ha nőnek érzi magát, akkor érezze, viszont "művészként" ráerőltetni a saját (az alkotóként elég nagy súllyal rendelkező) személyes véleményét, hogy miről szól az adott mű (amely értelmezéssel a forgatáskor még nem volt tudatosan tisztában) szerintem nem fair azokkal szemben, akik máshogy értelmezték a filmet.

mint egyes kommentekből látszik totál nem értik az egész filmet, valahogy erre az értetlenségre reflektálhatnak majd valahogy az új részben

Elképzelhető, hogy én se "értem" (zéró szarkazmus), szóval érdekelne, hogy neked mi volt a film mondanivalója. Ahogy fent kifejtettem, az értelmezés természetesen szubjektív, de attól még mások értelmezése tartogathat érdekes meglepetéseket.

De mégsem értik az emberek. Hát elmondják újra. 

Amerikában elég sokan megértették: a woke kultúra és a konzervativizmus, a tradíció elleni lázadás már elég komoly méreteket öltött. Ők a "red-pill", ők "felébredtek" a Mátrixból.

(Persze az is lehet, hogy ők a blue-pilled zombik, akiket a mainstream media az orránál fogva vezet - ez a gyönyörű a szubjektív műértékelésben).

----------------

Node vissza az LSD-re.

Nem hiszem, hogy a Mátrix abba az irányba menne el, de ahogy te is rámutattál, a White Rabbit abba az irányba mutatna. A White Rabbit a '60-as évek végén jött ki, a hippi korszak csúcsán, a témája az Alice Csodaországban (amely művet sokan egy hallucinogén trip-ként értelmeznek - nyilván nem LSD, hanem a "varázs" gomba* formájában, hiszen az LSD a könyv születésekor még nem volt feltalálva), de nem is a Mátrixra akartam itt kitérni, hanem a Sucker Punch-ra.

Nagyon jó film, sok-sok különböző rétegből épül fel. Én azt hittem, hogy a fantázia világok a saját elméjének önvédelmi mechanizmusa, hogy a tragikus múltjával és helyzetével meg tudjon birkózni, míg rá nem akadtam egy kommentre, miközben a fent linkelt zenéket olvastam, ami jogosnak tűnik.

Eszerint az elmélet szerint a Sucker Punch a CIA által az '50-es, '60-as években véghezvitt, MK Ultra fedőnévre hallgató, LSD és egyéb pszichedelikus szerekkel operáló kísérletsorozatról szól.

Lehet benne valami, és ugyan a Sucker Punch esetében erre a lehetőségre nem gondoltam, de pl. a Shutter Island szerintem minden kétséget kizáróan az MK Ultra-ról szól.

Mindkét filmben közös a pszichiátriai környezet (tipikus MK Ultra fedőszervezet), múltbeli trauma, lobotómia, de a Shutter Island esetén sokkal több utalás történik (elég csak a vízre gondolni, amiről az egyik "ápolt" azt állítja, hogy mérgezett, vagy ez a jelenet).

Az MK Ultra 1953-ban került a CIA fennhatósága alá, az előbb hivatkozott cikk 1953-as történetet dolgoz fel, a Shutter Island 1954-ben játszódik, a Sucker Punch az '50-es - '60-as években játszódik ... érdekesek az egybeesések, na.

Ezt a kis kitérőt amolyan fun fact-nek szántam és nem hiszem, hogy a Matrix ebbe az irányba fog elmenni (bár nem lenne rossz az se).

Mindenesetre a Jefferson Airplane - White Rabbit kiváló zene :)

----------------

*: amúgy azt tudtad, hogy az Ádám és Éva sztoriban az "alma" az nem is biztos, hogy alma? A Károli féle fordításban almáról például szó se esik, helyette ugye a "fának a gyümölcse" szerepel ("És monda az asszony a kígyónak: A kert fáinak gyümölcséből ehetünk", "De annak a fának gyümölcséből, mely a kertnek közepette van, azt mondá Isten: abból ne egyetek, azt meg se illessétek, hogy meg ne haljatok", "szakaszta azért annak gyümölcséből, és evék, és ada vele levő férjének is, és az is evék.").

Ami önmagában még nem érdekes, de ha melléteszünk egy 13. századi francia freskót, akkor már érdekesebb a "gyümölcs" kérdésköre, és hogy miért is volt tiltva az abból evés...

Egy pár további példa:

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-4f8ba5a39806c2ff76c661421df3ba02

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-973b4e43c720ecd8b405435afe2a096a

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-3fb1b9097def68d3d8b5d196ea892871-…

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-40962faf32233a0d71c22f63885d56c6-…

Kapcsolódóan:

In 1992, ethnobotanist and psychedelics advocate Terence McKenna argued in the book Food of the Gods that what enabled Homo erectus to evolve into Homo sapiens was its encounter with magic mushrooms and psilocybin, the psychedelic compound within them, on that evolutionary journey. He called this the Stoned Ape Hypothesis.

McKenna posited that psilocybin caused the primitive brain’s information-processing capabilities to rapidly reorganize, which in turn kick-started the rapid evolution of cognition that led to the early art, language, and technology written in Homo sapiens’ archeological record. As early humans, he said we “ate our way to higher consciousness” by consuming these mushrooms, which, he hypothesized, grew out of animal manure. Psilocybin, he said, brought us “out of the animal mind and into the world of articulated speech and imagination.”

The Stoned Ape Hypothesis

Jaj hol kezdjem :-) 
Hát ez transzgender dolog megmozgatja itt a fantáziát. Nincs jelentősége, h bele lehet-e magyarázni v. sem. A művészet gondolatátvitel, aminek eszköze maga a műalkotás tértől és időtől függetlenül biztosítja az alkotó és a befogadó közt az átvitelt. Az egész művelet az általánosság és a konkrétum kontinuumán értelmezendő, aminek végpontján a befogadó saját értelmezése, konkrétumai állnak. Az eltérő értelmezések eleve benne voltak a műalkotásban, még akkor is ha az eddigi értelmezésektől szokatlanul eltérő ötlettel áll valaki elő. Ez kicsit zavaros dolog, de a lényeg sosem tágítható egy műalkotás értelmezési kerete. Én pl. szeretem az un. diaporáma nevű dolgot. Ez a váltogatott képek és a zene összeházasítása. Amire gondolhatunk úgy h itt akkor képeknek meg a zenének is az értelmezési keretüknek a kitágítása történik, pedig éppen h szűkítés történik a közös halmazra. A műalkotásra vonatkozóan annak sincs hatása, ha maga a művész prostituálódik azzal, hogy utólagos magyarázatot fűz a művéhez. Tehát ez az eset amikor zeneszerző többoldalas magyarázatot ír a művéhez, h hogy kell azt érteni. És ilyenkor felmerül a kérdés, hogy miért nem inkább írással próbálkozik, ha már zeneileg képtelen úgy megfogalmazni a gondolatait, hogy azt ne kellejen utólag írásban magyaráznia? Na most a zeneszerzők annyira figyelnek erre, hogy még azt is igyekeznek elkerülni, h a darabnak címet kelljen adniuk. Számokkal jelölik a műveket, mert a cím már megvezetné a közönséget, és ők a zenével kívánják elérni gondolatátvitelt, nem szövegértelmezéssel. 

Na most a Matrix-szal kapcsolatban az első dolog amit tisztázni kell, h nem film. Ez a legprimerebb dolog vele kapcsolatban amit meg kell érteni! Onnan lehet tudni, h nem film, h ezt "ő" közli velünk: a vetített kép hamis - talán nem ez az alapmotívuma? Megjelenik film formájában és azt harsogja, hogy figyi(!) én nem film vagyok. Tudom h filmre vettél jegyet, tudom h olyan mintha filmet néznél, de én nem film vagyok. Én a "tudás" vagyok aki eljött hozzád film formájában - próbáld meg felfogni mit akarok üzenni neked! Hangsúlyozom ennek belátása um. csak a belépő a tudás felé. Még semmi nem történt, csak annyi tisztázódott, hogy aki bejott az osztályterembe az nem egy új tanuló, hanem a tanár, de még semmit nem mondott, nem tanított. Nah, már ennek a belátása sem megy egyeseknek. Akik nekiállnak egy másik filmhez hasonlítani a Matrixot, azok ezt egyáltalán nem fogták fel. Én ezért írtam, h ez nem film, hanem kinyilatkoztatás.

A Matrix belső magja a mágikus szolipszizmus. Az csak egy "agy vagyok a tartályban" a filozófia meghaladhatatlan kérdése. Ezen már századok óta megy a polémia. A saját magam létezésének és minden más létezésének a tapasztalása közti különbség eredendően eltérő. Magam magam számára közvetlenül tapasztalt vagyok, minden más tapasztalása közvetve történik. Az egész világon ebben vagyok a legbiztosabb, hogy én létezem, mert magamat közvetlenül tapasztalom. Minden más létezése [ehhez képest] kérdéses számomra. Ez a lényege "a gondolkodom tehát vagyok" mondatnak. A szolipszizmus "solus" "ipse" latin szavakból az egyedül-magam-vagyok-izmust jelenti. Ez egy szubjektív idealista filozófia. Én létezem, minden más a képzeletem terméke. A kritikusai azzal szokták nevetségessé tenni, hogy akkor feküdj a vonat elé és rögtön kiderül h létezik-e a vonat v. sem! Ez a konfliktus lényege: a szolipszizmus felfogása helyes, mégis el tud ütni a vonat - ez csak úgy lehetséges, h a képzeletemben, aminek terméke nem csak a vonat, hanem a vonat által elüthető voltam is, valami zavar van. Nem uralom a saját képzeletem. Ilyen formán ez egy feladatkijelölés: vissza kell szereznem az irányítást! Ez a mozzanat hiányzik a szolipszizmusból és ezért van szükség a mágiára. Lényegében erről szól a Mátrix. Ez a tudás van olyan formán megfogalmazva benne, hogy a popkultúrában szenvedők megérezhessék, h itt valami lényegi dolog van elmondva. 

Mint látszik a probléma a magam [auton] és a más(ok) [heteron] közti különbségen alapul. Hogy határolom el magamat "a mástól"? Mi az ami én magam vagyok? Rendkívül problematikus kérdés. pl abban a közhelyes kifejezéseben, hogy "csak a környezetünk tükrei vagyunk", az jelenik meg h mi magunk mint önálló entitás nem létezünk. A végső cél spirituális értelemben - és ez van benne a Mátrixban is - az, hogy ne legyen heteron [azaz olyan dolog, amit nem magamként ismerek fel]. Most ezt így szavak szintjén nehéz átérezni, hogy mi ennek jelentősége, vagy miért lenne ezt nehéz elérni. De ha pl. rámutatok arra, hogy ebben az is benne van amit gyűlölök, azaz a gyűlöletem tárgyát kell magamként felfognom, akkor talán valami megsejthető abból, h itt egy igen kemény szellemi erőfeszítésről van szó. De ez csak egy ilyen ízelítő volt, ez nagyon komplex és bonyolult dolog. pl A más [a heteron] az nem akarja, hogy te őt magadként ismered fel, ő heteron akar maradni. Továbbá paradox módon szükséged is van rá, hogy maradjon heteron. pl Istent egészen a végsőkig heteronként kell felfogni. A filmbeli piros ruhás nő, az ügynökök, a mélység amikor leugrik a háztetőről - mind mind heteronok. Maga a Mátrix a nagy heteron halmaz. Hogy győzi le Neo az ügynököt? Hát belbújik. Magaként ismeri fel. 

A white rabbit -os dal tekerve egyet az eredeti kontextusán itt (feltehetően) arról szól, hogy a környező világ a kábulat, a nagy heteron felhő, amit mind-mind magadként kéne felismerned és magadnak kéne kontrollálnod: ez a neoi küldetés! 

------

Hát ez csoda gombás felvetés elég erdeti! :) Legalábbis nekem új volt, hogy bibliai alma a légyölő galóca lenne! Nem rendelkezem tapasztalatokkal ilyen téren de gondolom hogy kreatív fantáziát felpörgetik az ilyen szerek és így születhetett ez a felvetés is eredetileg.

Széttépték testük; vér folyt a kőre; díszvacsorákon ettek belőle  //Kormorán

Persze ha a részeg a kerítést támasztva brunyálás közben vonyítani kezd egy Zámbó Jimmy nótát az is kinyilatkoztatás, akár szó szerint kijön belőle valami, már a húgyon kívül értve. 
Csak annak van érvénye ami visszautal a tradícióra. Mind formailag, mind tartalmilag. Klasszikus felfogásban e kettő együttesen szükséges egy műalkotáshoz. A forma ami a vivő réteg és ami fizikailag megjeleníti a mondandót/tartalmat - de azzal nem azonos, és bár valami szimbiózis feltételezhető a forma és a tartalom között ez meglátásom szerint oldható, azaz adott tartalom más formában is közölhető/átadható lenne. Ez a különbségtétel mára már eltűnt és a két dolog megkülönböztetése nélkül vagy épp szándékos összekeverésével beszélnek művészetről. Valamit nehéz megcsinálni, akkor az már művészet a modern felfogásban. Mondjuk ilyen a hiperrealista festészet. 

Széttépték testük; vér folyt a kőre; díszvacsorákon ettek belőle  //Kormorán

"Minden film kinyilatkoztatás, csak nincs mindenki azon a szinten, hogy értse."

Cak hát mindenki azt lát bele egy filmbe, amit akar (vagy amit a tudatalattija akar :) ), ennek nem sok köze kell hogy legye ahhoz, hogy az író/rendező/egyéb mit is szeretett volna benne kinyilatkoztatni. Ebből jön aztán az, hogy amikor Wachowski azt mondja, hogy igazából a transzneműek allegóriája a film, akkor a nézők megsértődnek, hogy nem is, és ezt amúgy is hogy gondolja :)
Ez alapvetően nem baj, a film nem önmagában létezik a légüres térben, hanem a néző a saját képét is beleteszi, csak nem rossz dolog ezt tudatosítani néha...

Ahogy Arany írta a soha meg nem történt sztoriban a saját műve elemzése alá: "gondolta a fene!" :)

“It is said that your life flashes before your eyes just before you die. That is true, it’s called Life.”

azon felröhögtem hogy  már lett afro mátrix ügynök, mer különben rebootol a rencer 2021-ben XD

No rainbow, no sugar

Pont az elso utan kellett volna befejezni.

"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

Szerkesztve: 2021. 09. 10., p – 17:50

Én tudom a megoldást: Az 1-3. rész az egy VM-ben játszódott, Neo kitört belőle, de elkapták mielőtt a hostot is rootolta volna, és visszarakták egy másik VM-be. Bepatchelték a bugot amin kijutott, és mostanra talált egy másikat. :)

"- Ez egy forgalmas utca, Neon. Ráadásul akárhányszor erre járok, az összes ember valami érthetetlen ok miatt mindig a forgalommal szemben halad. Hogy mért van ez? Mert az emberek hihetetlenül hülyék, Neon. Teljesen idióták. Szinte már annyira, mint egy közlekedési rendőr… Mi viszont tudjuk, hogy valójában mi megyünk a megfelelő oldalon. És mivel nagyobbak és erősebbek vagyunk, és van susogó bőrkabátunk, ezért leszarjuk mindezt és csak egyszerűen fellökjük őket. Lassan majd hozzászoksz ehhez."

“It is said that your life flashes before your eyes just before you die. That is true, it’s called Life.”

Szerintem ez valami iszonyatos: aktuálisan pénzköltő tini-nézőkre szabott művi divat-szar, az elődeiből összelapátolva. Remélem hülyeséget írok és tévedek :/

Vortex Rikers NC114-85EKLS

Szerkesztve: 2021. 09. 11., szo – 00:52

Szerintem meg csak én értem! Az első három rész csak egy álom szintjei voltak, és most a negyedikben jön majd a tuti valóság!

Imádtam az első részt, a második-harmadik részen annyira érződött, hogy csak a lóvé miatt csinálják, egyszerűen nem vette be a gyomrom. Biztos vagyok benne, hogy nem lesz olyan ütős, mint az első rész, de ha jobb lesz a 2-3-nál, az már félsiker. Kár, hogy a trailerben lelőtték kb. az egész sztorit.