Munkacíme: A hazugság ára, Végleges címe: Elk*rtuk
Az Indexnek adott először interjút Kálomista Gábor, a Megafilm Kft. tulajdonosa, valamint a film másik producere, Helmeczy Dorottya. Készülő politikai krimijük középpontjában valóban Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök őszödi beszéde áll. Kálomista szerint filmje nem propaganda, sőt független, amihez balról is súgtak.
Link: https://index.hu/kultur/2021/05/26/kalomista-gabor-ha-gyurcsany-johirne…
- 2490 megtekintés
Hozzászólások
tui is elkurtatok fideszkeretlegeny!
Fizetniük kell majd a magyar diákoknak az eredetileg nekik szánt könyvtárért és edzőteremért a Fudan területén
https://hvg.hu/gazdasag/20210526_Fizetniuk_kell_majd_a_magyar_diakoknak…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csináltass róla filmet! Rendezője legyen Farkasházy, főszereplői meg olyan ripacsok, mint Gálvölgyi, "ezerarcú" (lolbazmeg) Hernádi és Nagy Ervin :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en inkabb reviczky '20herzel rezgo' gaborra biznam...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tietekbe meg javaslom a selypítő szájú Alföldi "legnagyobb teljesítményem az ER szinkron" Róbertet.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, mondjuk Gálvölgyit és Hernádit ripacsnak nevezni, az inkább téged minősít mint őket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, arra minősít, hogy nem nézek lefutott, szekunder szégyent okozó RTL Klub produkciókat ugyanazokkal a leharcolt "színészekkel", akiknél egy Nagy Feró hitelesebb színészi alakítást tesz le az asztalra. Ugyanazok manírok, fejek, gurgulázó gülledt szemek 40 éve.
:D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát igen, ez van, ha valaki csak az RTL klubos műsorokból ismeri a magyar szinészeket...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a magyar színészekkel van baj, hanem azokkal, akiknek a színészi pályafutása manapság már csak a trash szappanopera. Nézzed már meg azokat a produkciókat! Tisztán látszik, hogy ezeket a baloldali színészeket miért alkalmazza az RTL Klub! :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És a TV2-sők nem ilyenek, gondolom.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akiknél egy Nagy Feró hitelesebb színészi alakítást tesz le az asztalra.
Kapott is kossuth díjat a drága virágszál, na de ki nem adott volna neki azért a szájmunkáért cserébe, nem igaz?
A valóság az, hogy én Gálvölgyit, mint embert nem kedvelem, mert szerintem egy végletesen beképzelt majom. A korai alakításait megnéztem youtube-on, akkori teljesítményén, humorán még csak elmosolyodni sem tudtam. Mégis, később, kemény munkával, nagy öregek [Bárdy Gy., Körmendy J.] árnyékában végül felnőtt a feladathoz és a legjobb komikus szinész vált belőle. Hernádi Judit pedig őstehetség, komikaként is fergeteges. Persze ha tudsz nála jobbat, csak nevezd meg nyugodtan.
Reviczky Gábor is egy ritka nagy paraszt az életben. De szinészként, osztályon felüli.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gálvölgyinek vannak humoros jelenetei, emberileg valóban beképzelt. Viszont a Hernádi , mint színész teljesen alkalmatlan és még vicces se.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem meg szinte az osszes magyar szinesz ripacs. Valoszinu ezt tanitjak nekik, hogy kotelezo ripacskodni. Gyerekkent szinhazba kellett jarnom "kotelezoen" es minden alkalommal szekunderszegyen fogott el, mikor lattam a szinpadon ripacskodni oket. Najo volt kivetel, de csak akkor mikor ataludtam az eloadast.
Aztan persze lehetnek az eletben rendesek, jofejek, stb. De nezhetetlen szarkupac szamomra az osszes.
Gondolom engem minosit ez, hogy nem tetszik. Ahogy engem minositene az is, ha egy amerikai film nem tetszik. Vagy ez zene nem tetszene, ami neked meg igen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Szerintem meg szinte az osszes magyar szinesz ripacs.
Minden színész ripacs, más bőrébe belebújni és az illető vélelmezett karakterét mímelni, ez valami elképesztően beteg és infernális dolog!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennél már csak az durvább, mikor gyerekek játszák el, hogy pl. rendőrök, vagy tűzoltók....
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, a gyermeki játék valami olyasmi állapot, ami némileg kiszakad a létezés illúziójából, az időbe-vetettségből, és megpróbál visszatérni a princípium közelségébe.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A felnőtt is, nincs különbség.
Sosem jászottál még színdarabban?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A színdarab játszása esetében alkalmazott játszás szó jelentéstartalma nem azonos a gyerekek játszására használtéval - mégha éppen egy gyerek is játszhat egy színdarabban. Kéretik jól érteni!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az emberek közti beszédben megfigyelhető "színészkedés" zavar egy ideje. Nekem is szokásom nem vagyok kivétel mert ha nem használom a mások által elfogadott hanghordozást, kifejezéseket stb. akkor azt hiszik, hogy valamilyen problémám van velük vagy valamivel. Pedig csak "alaphelyzetbe" kerültem ami nem tart sokáig.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kifejtenéd ezt egy kicsit bővebben? Régebben egy idős kolléga ugyanezt mondta de akkor nem foglalkoztam vele különösebben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Kifejtenéd ezt egy kicsit bővebben? Régebben egy idős kolléga ugyanezt mondta de akkor nem foglalkoztam vele különösebben.
Mellékesen: Mennyiben érvényesíti az érdeklődésedet aktuálisan a korábbi érdektelenségedre való hivatkozás?
Dióhéjban: El tudsz képzelni olyan sátáni szeánszot ahol nagyobb gyalázat történik, minthogy egyik ember a másikká próbál átlényegülni? Ez létszemléletileg egy mélységesen infernális dolog, technikailag pedig úgy válik zavarossá, hogy a színészkedésben összekeveredik annak a képviselete, amit a megformálandó karakter képvisel[t] magával a megformálandó karakter lényének a mímelésével. Ami odáig züllik, hogy modern értelemben a színészi teljesítmény nem valami értéknek a felmutatásában (képviseletében), hanem a mímelésben merül ki. Az elhitetés és az illúziókeltés lényegileg áll szemben az Igazsággal és a Valósággal - a színész pedig ilyen eszközökkel operál, ripacskodik.
Amúgy a színész a zsidó-létkarakter egyfajta analógiája, formája. Hasonlóan kabaréhoz (minden kabarészerző zsidó) ahol harsányan röhögnek; utánoznak parodizálva; a groteszk, a humor, az irónia, az abszurd, az eltúlzás, a torzítás, a jelentéktelenítés stb eszközeivel megpróbálják a rend és a hierarchia állapotát kikezdeni és felbontani (a felbontást és az ellen-világ megképzését küldetésüknek tekintik) és másnak láttatni a Valóságot, mint ami, úgy a színészet is ilyesmiben mesterkedik, csak némileg szolidabban veti be ezeket eszközöket, de ezen túl lényegi különbség nincs.
Hogy ontopikok is maradjunk néhány emlékezetes jelenet "hősünk" repertoárjából:
https://www.youtube.com/watch?v=0ay23coqpQg
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mellékesen: Mennyiben érvényesíti az érdeklődésedet aktuálisan a korábbi érdektelenségedre való hivatkozás?
Azóta eltelt húsz év és másként gondolkodom. Akkor rálegyintettem az öregre, végig sem hallgattam. Mélyen vallásos, a halál állapotából visszajött ember volt. Hasonló gondolatai voltak, kiváncsi voltam a tiédre is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg azért a zenészek is elég nagy ripacsok...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A művészet territóriuma alkalmatlan az Igazság és Valóság elérésére. Erre kizárólagosan csak a Tradíció képes. Ahhoz képest minden egyéb csak ripacskodás lehet. Akár a vallások is, a művészet is, a [modern] tudományról meg inkább ne is beszéljünk! Tehát nem úgy van, hogy az Igazság hegyét több úton meg lehet mászni és fenn aztán interdiszciplinális összeborulás történik. Ezt a hegyet nem lehet vallásos, művészi, tudományos úton sem megmászni. Ezzel nem akarom azt mondani, hogy akár a vallások, akár a művészet (a modern tudományt nem ide értve) ne lehetne magasrendű! Nagyon is az! De nem eléggé az és arról az útról a hegymászó szükségképpen hullik vissza mélybe mielőtt elérné a csúcsot. Némi képzavarral amikor Jézus azt mondja én vagyok az Út, az Igazság és az Élet. Senki nem mehet az Atyához csak általam - akkor ezt mondja (persze mást is, többrétű jelentéssel bírnak ezen szavak, de az most nem tartozik ide). Magyarázatként az ellentmondásra, a kereszténységnek, miként más vallásoknak is [de tulajdonképpen bárminek] annyiban van érvénye amennyiben megjelenik benne a metafizikai tradíció.
A zene, így a zenészek olyan "eszközzel" rendelkeznek, ami képes kísérletet tenni arra, hogy az érzelmet visszaállítsa annak eredeti, az értés körébe tartozó állapotába (sensus). Abból a kimozdított állapotból, amit általánosan egyszersmint újabban kizárólagosan értünk az érzelem kifejezés alatt (emotio). Ez utóbbi esetében az érzelem premisszája más létezésének a tételezése. Ebbéli értelemben csak úgy nyer fogalmat az érzelem, hogy léteznie kell másnak (heteronnak), amihez az érzelmi viszonyulás történik. Tehát az érzelemre ezen úton úgy kell gondolni, mint valamire ami nem belőlünk, hanem a másból ered, és a más belénk hatolva érvényesíti saját magát, ezzel a foglyává téve minket. Ebből ered a kimozdítottsági állapot, amikor a más játszik velünk: csalódunk; szeretünk; gyűlölünk;nevetünk; sírunk stb -ezek mind közös jellemzője h valamilyen megrázkódtatást írnak le.
Na most a zene alpári minőségében bőven kiszolgálja az emotionalitást. mondhatni h tulképp ez az alapja. De ez nem magából a zenéből, hanem a zenét szerző és előadó emberből jön, aki maga is alpári ember, aki nem érti eleve az egész problémakört.
Míg mondjuk Bach-ot hallgatva egészen más történik. Ott rögtön felmerül, h érezni v. érteni kell a darabot? És pontosan azért mert az érzelem, mint értő állapot merül fel.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom engem minosit ez, hogy nem tetszik. Ahogy engem minositene az is, ha egy amerikai film nem tetszik. Vagy ez zene nem tetszene, ami neked meg igen.
Hát igen. Így, ahogy mondod. Az emberek izlése eltérhet és el is tér. Persze nem mindegy, hogy mennyire!
De attól, hogy az emberek izlése más, meg létezik etalon, hogy mi a jó és mi a rossz.
Te viszont azt próbálod megmagyarázni, hogy a rossz az nem rossz, hanem csak más. Hogy annak is ér annyit a véleménye, aki hülye valamihez, mint annak, aki meg nem, vagy legalábbis, nem annyira. Egy baj van. Hogy nincs igazad és én ezt be is bizonyítom neked.
Egy zenei mű, egy film, egy ruhadarab, egy tál étel megitélésénél, mondjuk hat-hét ember [férfi] véleménye valószinűleg el fog térni. Pláne, ha az egyik mexikói, a másik tajvani a harmadik olasz, stb. Miért?
Azért, mert más az izlésük, mondod, vagy gondolod te. Legyen így. De menjünk tovább, nézzük meg, gondosan kiválasztott tíz nő közül, akik között csak egy az igazán szép és jó alakú, hány férfi fogja azt mondani, hogy az az egy néz ki a legjobban? Valószinűleg mind ugyanarra az egyre fognak szavazni.
Ennél a gondolatkisérletnél látszik, hogy még jelentős kulturális különbözőség megléte esetén is van közös viszonyítási pont és ha ebben a kérdésben van, akkor lennie kell más területen is.
A szinház véleményem szerint mára egy meghaladott műfaj. A film már rég a földbe döngölte. Hogy még létezik, az az állami csecsnek és erős lobbinak köszönhető. Ettől függetlenül én meg merem kockáztatni, hogy te gyermekként éppen úgy nem értettél a szinházhoz, ahogy ma sem értesz a szinészethez, mint művészethez.
Amúgy, a színpadi szinészet egészen más, mint a filmszinészkedés. A színpadon más elvárásoknak kell megfelelni. Hangosnak kell lenni, széles gesztusokat kell alkalmazni [a smink is sokkal erősebb], hogy a huszonnegyedik sorban ülők is lássák, hallják a történéseket. Ezt, aki nem akar csak emiatt szinházba menni, észreveheti, ha az M5-ön belenéz egy szinházi közvetítésbe. Érzékelni fogja azt amit leírtam. De van sok más dimenzionális háttere is a színpadi szinészetnek, nem sorolom.
Mindenesetre, az egész szinházasdi hasonlít egy kicsit a komikus műfajhoz, ahol a gesztusok, a mimika erősen el van túlozva, túl van hangsúlyozva. A filmnek dolga, a színháznak meg nem dolga a tökéletes illúzió megteremtése.
Abban van valami igazad, hogy a mai magyar szinészek között elég sok a ripacs, de ettől még nem lesz mind az. Na és igen, téged minősít, ha úgy gondolod, hogya mégis mind ripacs, ahogy téged minősít az is, ha a mulatósnak címkézett zenéket szereted hallgatni és kiver a víz még Ravel, Beethoven vagy Mozart nevének hallatán is.
Igen, az izlésbeli különbség többnyire színvonalbeli különbség is. A hozzá nem értés igenis minősít valakit akkor, ha hozzáértőként minősít olyasmit, amihez nem ért.
Akinek az etalontól nagyon eltér az izlése, annak esélyes, hogy egyáltalán nincs is izlése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jo hosszu volt es fogalmam sincs mi a lenyege annak amit leirtal.
A szakertok legtobbszor a cuccokat nem tobbi szakertonek keszitik, hanem a nepnek. Legtobb zene, szinhaz, felhasznaloi appok, filmek, stb ilyen. Igy nem a szakerto velemenye szamit, hanem pont, hogy mindenki mas velemenye. Nemhiszem, hogy lenne etalon. Mindenki mast szeret. Nem minosit teged az, hogy mulatost szereted Mozart helyett. Foleg nem annak fenyeben amit irtal (Hiszen szerinted ferfiaknak is mind ugyan arra a nore fognak szavazni, akkor az lehet a legjobb no). Akkor, hogy objektiv legyek, a statisztikak szerint gangnam style jobb mint Mozart, mert joval tobb a like. Aztan teged minosit, ha rosszat mondasz rola, hiszen 4 millard legy nem tevedhet.
Sztem meg Mozart, Ravel, stb is csak az adott kor trendjere csinalt zeneket, ahogy a mostani zeneszek is, csak regen tobbet kellett gyakorolni, hogy zenesz lehess. De attol nem lesz jobb egy zene, hogy tobbet tanult/gyakorolt egy zenesz :)
Ha meg szakertok gyartanak filmet masik szakertoknek, csak szakertoi velemenyek alapjan, akkor ilyen kortars ripacskodas lesz belole: https://www.imdb.com/title/tt1699511/ . Latod ratingjet is amit a nep adott ra. Kozben meg lassitva beszeltek szineszek vegig majd utolag gyorsitottak fel csomo munka lehetett vele. De megis mennyivel jobb lett volna idejeben fokuszcsoportot fizetni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gimiben azért tanítják azt, amit, hogy aki oda jár, az is szakértővé váljon. A matek, a kémia, a fizika, az irodalom, a történelem szakértőjévé. Oktatják a művészeti irányzatokat, stílusokat, a műértést és a műélvezetet is, valamennyire. Aztán az egyetemen folytatja a fejlődést az aki akarja, vagy csak otthon, ha úgy hozza kedve. A mulatós zenét is lehet jól csinálni, meg lehet irgalmatlan' sz@rul is. A többség. A többségnek nem véleménye van, hanem nagyon sok pénze. Amit egyesek meg akarnak szerezni, ezért "megengedik" ennek a többségnek, hogy legyen véleménye.
Hiszen szerinted ferfiaknak is mind ugyan arra a nore fognak szavazni, akkor az lehet a legjobb no). Akkor, hogy objektiv legyek, a statisztikak szerint gangnam style jobb mint Mozart.
Félreértettél, de ennek én vagyok az oka. Azt példáztam a férfi-nő esettel, hogy a szép nő megitélése genetikailag kódolt, nem kell tanulni, működik és a konszenzus is megvan abban, hogy két, négy, hat férfi mit talál szépnek, már ha az itélet tárgya nő, de más, ember alkotta dolog esetében, hiszen ilyen a zene, a film, a ruházat is, már tanulni kell azt, hogy mi a szép, mi a jó, mi a praktikus és mi nem az. Kulturális különbségek lehetnek és lesznek is, de könnyűszerrel megfogható a jó és a rossz egy más kultúrkörből érkező számára is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gálvölgyi-Hernádi lazán kapcsolódva:
[...]
Csakhogy kiderült, hogy Hernádi Judit, az RTL klub és a Heti Hetes sztárja is rendelkezik olyan megörökített produkcióval ahol feketére van mázolva az arca - sőt az egész teste-, hiszen egy szilveszteri produkcióban egy fekete énekesnőt játszott.
Az általunk is bemutatott videóban Hernádi Juditot 1979 szilveszterén Gálvölgyi János így konferálta fel: Köszöntsük a stúdióban a hihetetlen gyorsasággal itt termett, párductestű, kreolbőrű énekesnőt, maDonnát a Sommeréktől, dalának címe: Love to Love you baby, a színpadon Donna Summer!
Nem sokkal a Tűzfalcsoport leleplező cikkének a publikálása után rendkívül gyorsan eltűnt a videó a Youtube-ról.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos a píszi (több éves) túlkapásai, mint ez a feketére mázolás miatti rettegés és hasonlók termelik ki az olyan idióta barmokat, mint a Trump, az olyan opportunista illiberálisokat, mint Orbán, valamint az olyan internetes oldalakat (???) is, mint az origo, ahol már annyira vállalhatatlan írásokat hoznak le, hogy aláírni sem merik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
Érdekes összefoglaló arról, hogy a 444 be akart sározni egy produkciót mondvacsinált indokokkal, majd kiderült, hogy az az indok annyira négerellenes, hogy még a ballib szekerét toló "színészek" is elkövették a múltban. Amikor erre rámutattak, az ezt bizonyító videót gyorsan levakarták a YouTube-ról.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem gondolnám, hogy a 444 hibátlan.
ja, a rendszer seggnyalóit is részben ezeknek köszönhetjük... Ne vedd magadra :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem veszem magamra, hogy a nevezett színészeket így jellemezted, én is pont ezt gondolom róluk. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Khmmm, nem a régi, hanem a mostani rendszer seggnyalóira gondoltam, de most hogy mondod, Gálvölgyiék sem hibátlanok. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mégis ugrottál megvédeni a kommunizmus szocializmus gulyáskommunizmus lefutott "sztárjait", a 7i7-es tündöklő csillagait. A "szeretem a focit" Gálvölgyit.
Túl sok közös van bennetek. Jancsi, te vagy?
;)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem, hogy segédlet nélkül képtelen volnál megérteni, hogy nagyon más dolog tenni valamit 1979-ben és megint más ugyanazt tenni 2020-ban.
1979-ben ez az ország eléggé néger-mentes övezet volt.
Itt a négerekkel, azon apropóból kifolyólag, hogy ők négerek, simán viccelhetett egy Alfonzó, vagy bárki más. Az általad hivatkozott darabot biztos, hogy nem Hernádi írta, ő csak eljátszotta, de ha történetesen ő írta volna, vagy Gálvölgyi, akkor sem lehetne hivatkozási alap.
Ti viszont azt keresitek, pásztázzátok, hogy ezekbe hol tudtok belerugni, hol, mivel tudjátok igazolni azt a sok hülyeséget, ami a fejetekben, vagy máséban, akiktől olvastok ezt-azt, megfogan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem láttam tőlük sem bocsánatkérését, sem elhatárolódást a korábbi tetteiktől. Tudod mi lenne az üdvözítő? Az álszent PC-sekdést kellene abbahagyni. Nekem semmi bajom azzal, ha valaki négernek öltözik. Ha jönne támadás a ballib oldalról emiatt, a kutya nem foglalkozna, hogy a gülüszemű minek öltözött 30 éve.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem láttam tőlük sem bocsánatkérését, sem elhatárolódást a korábbi tetteiktől.
Kitől kellett volna bocsánatot kérniük?
Te kitől, melyik óvodás kollegádtól kértél bocsánatot, hogy x éve önkényesen kisajátítottad a homokozó vödrüket? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te kitől, melyik óvodás kollegádtól kértél bocsánatot, hogy x éve önkényesen kisajátítottad a homokozó vödrüket? :)
próbáljuk ki: kilövik a szemedet, cserébe kapsz egy vödröt. Szerinted egálban vagytok?
abszolút helikopter..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kitől kellett volna bocsánatot kérniük?
Elsősorban a liberális szekértáboruktól, akiknek oly' nagy elánnal meg akarnak felelni. Hiszen ők vinnyognak.
Mert a TV2-nek és a műsorában szereplőnek kitől kéne elnézést kérnie, hogy egy fehér ember csak akkor tud úgy kinézni mint egy néger, ha cipőkrémmel bekenik az ábrázatát? A természettől?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> 1979-ben ez az ország eléggé néger-mentes övezet volt.
Innen egy sarokra volt a kubai vendégmunkás hölgyek szállása akik a fésűsfonóban dolgoztak. De több ilyen is volt a kerületben.
Kb '90 körül mehettek el, amikor a skinheadek megjelentek.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor ideje lenne elovenned a tortenelem konyveket, es megnezni, hogy nagyiparban ment a barati es harmadik vilagbeli orszagokkal a munkas es diak cserek, es siman itt oktattak oket a szocializmus josagara.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> Amikor erre rámutattak, az ezt bizonyító videót gyorsan levakarták a YouTube-ról.
ugyanilyen kínban van a kultúrmarxista függetlenobjektív, amikor rámutatsz, hogy egy tranyó elmebeteg valódi nők elöl veszi el a lehetőséget ("kislányok álmát töri össze") XD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem toroltek le semmit. Nem friss feltoltes. https://www.youtube.com/watch?v=MPurI-T6MkQ&t=475s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>>Nem toroltek le semmit.
nyelvtanilag persze ez igaz, hiszen privátra állították, úgy tették elérhetelenné
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ott a linkem. Azon ott van es 2018-ban toltottek fel. Ki erti ezt?
Egy ujsagiro meg meg csak ra sem keres youtubeon, hogy ott van-e meg?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>origó dob egy linket az inkriminált tartalommal
>sorosblog leszedi a "cikket"
>azonnal elérhetetlenné válik a linkelt yt videó
...
<kicca> dedededede én találtam másikat is
<mindenki> *sigh*
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tisztaban vagyok azzal, hogy soros meg origo, stb az eleted resze. De fogadd el, hogy nem mindenkinek.
Tehat az, hogy mit irnak a sorosblogon vagy origon vgy epp 444-en azt en nem kovetem. Az en szemszogembol annyi latszik, hogy itt egy marek informatikus bugyborekol azert, mert nem tudnak keresni. Egy ujsagiro meg meg cikket is ir rola, ahelyett, hogy 10 mpt raszant volna keresesre, hogy nyugodtan tudja tovabb fikazni az aktualis ellensegkepet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az volt az állítás, hogy minden kópiáját eltávolították az egész internet kerekségéről, te kópé ... Hanem azt, hogy amit az Origó beágyazott, azt pillanatok alatt leszedték.
Érted: amit a széles közönség láthatott volna. Az, hogy te fellelted valami eldugott videó 75 percében és le tudtad linkelni ... :D
Ez most komoly?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez most komoly?
Egyszer itt a hupon egy random informatikus azt irta, amire en eredetileg valaszoltam: "Amikor erre rámutattak, az ezt bizonyító videót gyorsan levakarták a YouTube-ról."
Viszont nem vakartak le az ezt bizonyito videot, hiszen ott van a linkemen. Csak meg mindig van olyan, aki egy az egyben benyalja azt, amit az origo nevtelen firkaszai irnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
Vicces gyerek vagy. Ahelyett, hogy azt akarod bebizonyítani, hogy egy átlag olvasó 15-90 éves korig fejlett kereséseket folytat az interneten 90 perces videókban, inkább arra válaszolj, hogy miért kellett sebtében eltávolítani azt a videót, amit a cikkbe beágyaztak?
Nem a random informatikusról van itt szó, ezt te is tudod, hanem a cikk olvasóiról. Annyira ügyetlen a terelésed, hogy nekem van szekunder szégyenem miatta :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"azt akarod bebizonyítani, hogy egy átlag olvasó 15-90 éves korig fejlett kereséseket folytat"
En ilyen hol irtam? Szerintem masik commentre reagalsz, mint amit en irok. Tuti nekem akartad ezt? En ujsagirorol beszeltem, hogy az keressen mar ra.
Miert erdekelne az, hogy miert teszi privatra a videot (nem eltavolitja) a tulajdonosa? Ha az erdekelne, arra reagaltam volna, nem a commentedre, te informatikusok gyongye. :D
De mivel igy rakerdeztel, valaszolok. Ha tippelnem kell, akkor 10 evvel ezelott felrakta egy random user a videot es most megjelentek a rosszindulatu commentek es ezert privatra tette a tulajdonosa nem ertve az egesz helyzetet. De akar az is lehet, hogy soros gyorgy, a 444, vagy aktualis ellensegkep megfenyegette a feltoltot, hogy kiloveti a szemet. Felolem akar ez is lehet. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha tippelnem kell, akkor 10 evvel ezelott felrakta egy random user a videot es most megjelentek a rosszindulatu commentek es ezert privatra tette a tulajdonosa nem ertve az egesz helyzetet. De akar az is lehet, hogy soros gyorgy, a 444, vagy aktualis ellensegkep megfenyegette a feltoltot, hogy kiloveti a szemet. Felolem akar ez is lehet. :D
Biztosan nem találta meg a "kommentek letiltása" opciót ez a contentgyártók gyöngye :D :D :D
Hallod, értem én, hogy bevédesz valamit, ami kellemetlen a fejedben levő világkép miatt, de miért kell ennyire túltolni? Egyértelmű, hogy miért szedték le. Egy igazi öngól. Én le se szarom, hogy mit kommentelnél az általam feltöltött, négernek öltözött Hernádi videó alá. :D Szerintem ezzel a legtöbb ember így van. Kivéve, ha megkérik, megfenyegetik stb. szedi le.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Biztosan nem találta meg a "kommentek letiltása" opciót ez a contentgyártók gyöngye :D :D :D"
Szted ki az aki egy kabaret tolt fel youtubera? Sztem az idosebb emberek. Vagy te megneznel valaha egy saskabaret/galvolgyi showt? De tenyleg viccesek ezek az informatikai analfabetak. Az egyik nem talalja meg a commentek tiltasat a masik meg keresni nem tud. :) Aztan ennel csak az a viccesebb, amikor vki ezeket ugy nem ismeri, hogy kozben ez a munkaja :)
"Egyértelmű, hogy miért szedték le"
Nekem az en verziom inkabb az egyertelmubb, meg akkor is ha kesobb kiderulne, hogy a te verziod igaz. Persze ha a kenyszeres ellensegkepek vilagaban elnek, akkor lehet mas lenne a helyzet :)
Amugy oreg korodra jol megkajalod az origos kamucikkeket. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem én, hogy amikor kellemetlen kérdéseket kapsz, akkor próbálsz személyeskedni, de pont velem, aki most mondtam el, hogy ha az lett volna a célja, hogy nem akar kommenteket látni, akkor le tudta volna tiltani? Tényleg nekem akarod elmesélni, hogy ezeket hogyan kell csinálni? :D
Amugy oreg korodra jol megkajalod az origos kamucikkeket. :)
Mondod te, aki iszod a ballib propagandát és foggal-körömmel véded? :D
A Gálvölgyi/Hernádi pont a te szekértáborod (ballib) sztárjai, én akkor sem nézném őket, ha fizetnének érte.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha kedvelek valakit nem azert kedvelem mert bal vagy jobb oldali. Ezt tudom nagyon nehez az origos/m1-es vilagodban megerteni.
Ha mar igy rajuk mutattal, akkor nem kedvelem a munkassaguk. A musoraik meg gyerekkent is gagyinak tuntek. Emberileg biztos rendesek, de ugy meg nem ismerem oket.
A tultolt PC/SJW cuccokat sem szeretem. Tehat felolem lehet viccelni mindennel. Ciganyokkal, zsidokkal, negerekkel, magyarokkal...
"Mondod te, aki iszod a ballib propagandát és foggal-körömmel véded? :D"
Nem tudom, hogy kerult egyaltalan kepbe a ballib propaganda. Vagy honnan lattad bele?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De, hát ezeknek nincs munkásságuk, annál több politikai haknijuk ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fő csapás iránytól mentesen. Gálvölgyi szerintem is ripacs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre lehetne egy közös hupos vetítést is szervezni, biztosan sokan meg szeretnék nézni moziban... :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megvárom az nCore-kiadást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ilyen hozzáállás miatt halnak éhen a propagandafilm-keszítők :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magyarországon filmet készítenek egy történelmi pillanatról = propaganda. Amerikában filmet készítenek a Gerorge Floyd-féle bűnözőkről = tényfeltáró életrajzi film. De akkora, hogy még Magyarországon is szobrot állítanak neki!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Magyarországon filmet készítenek egy történelmi pillanatról = propaganda."
Nem tudom erre hogy jöttél rá, de ez nem igaz. Vannak teljesen jó, magyar történelmi filmek.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezért is szomorú, hogy hajbazer nem akar érte fizetni, hanem letorrentezi...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
C64 -en nincs (annyi).
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hozzászólásaidból ítélve közepesen balliberális befolyásoltság alatt szemléled a világot, illetve ezt a filmet.
Elképzelhetőnek tartod azt, hogy Kálomista Megafilmje az én Magyarországon befizetett adóforintjaimon is jutott tőkéhez, vagy profithoz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, remélem igen :) (ha nem is feltétlenül közvetlenül)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez esetben már fizettem érte.
Egyébként, bármelyik letorrentezett filmért hajlandó vagyok fizetni, ha 100%-ig közvetlenül az alkotókat tudom ezzel támogatni és nincs közvetítő hiéna (Netflix, Youtube, Cinema City, kiadó stb.), meg nem kell minden személyes adatomat kiszolgáltatnom, illetve a tényt, hogy megnéztem a filmet, a nevemhez, a címemhez, a bankkártyaszámomhoz és az ismerőseimhez párosítva egy adatbázisban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre tudsz a gyakorlatban példát mondani? Bitcoin?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, meg a legtöbb forkja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És személyesen jön el a ajtómhoz a pénzért, mert nehogy már én mászkáljak. :P
"Biztos én vagyok a béna, de csak azt sikerül elérnem, hogy kikapcsol a monitor."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ez a hanyatló nyugat ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Helyesen: az ilyen hozzáállás miatt sem halnak éhen a propagandafilmkészítők.
Majdnem sikerült elsőre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mért pont ncor?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kálomista Gábor: Furcsa ez a balliberális megközelítés. Amikor Donald Trump mond egy beszédet, és utána megrohamozzák a Capitoliumot, azért Donald Trump a hibás. Amikor Gyurcsány Ferenc mond el egy beszédet, amitől kiborul az ország, mert kiderül, hogy becsapták a magyar választókat, Brüsszelt, meg mindenkit, akit értek, akkor a jobboldal a hibás a forrongásokért.
Oké, milyen néven van jelen ez a derék ember itt? Mert a gondolkodásmódja nagyon ismerős...
Szóval ha GyF a néphez szól, és ráveszi az embereket, hogy foglalják el a tévészékházat, az összehasonlítható azzal, mint amikor ruszki haxorok betörnek az egyik amerikai párt szervereire, és nyilvánosságra hozzák, amit találtak...
Vagy valami ilyesmi, nem értem pontosan a párhuzamot a kettő között.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon jó a Trump hasonlat, a "liberális" kettős mércére. Csak annyiban más, hogy Trump károkozás helyett fellendítette a gazdaságot, nem támadt a népére és szemeket se lövetett ki, az ostromra se vett rá senkit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagyük figyelembe, hogy a gazdaságfellendtés inkább a középosztálynak és a középvállalkozásoknak kedvezett, mintsem a túl nagyra hízott, távol-keleti rabszolgákon és mások adatain élősködő tech-gigászmultiknak. Akik köreiben meg természetes a "liberalizmus", a cancel culture, az LMBTQ-buziskodás, az inclusive terminology, meg mindenféle idealista baromság a marketingasztalon, amivel elhitetik magukról, hogy ők bizony civilizáltak™.
Amikor felmerült, hogy Trump a Facebookon keresztül befolyásolhatta a választásokat, akkor rögtön mindenki a demokrácia halálát vizionálta és kérte számon a Facebookon. Amikor Biden nyert, akkor Trumpot ugyanezek az élősködők tiltogatták le, hallgattatták el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon jó hasonlat, hát itt felnevettem. Ezt meg így, hogy?
- Gyurcsány mondott egy beszédet, elég gáz, hogy csak a sajátjainak, ezt valaki kiszivárogtatta (belülről) azzal a szándékkal, hogy megbuktassa.
- A fidesz felerősítette és az addig is pénzelt Toroczkai és csapata és a feltüzelt és megvezetett huligánokkal elkezdte rombolni a várost és megostromolta _a tv székházat_ (most biztos azzal jösztök majd, ez ösztönös és spontán volt, semmi rásegítés nem volt benne, nos legyen, még ez is belefér, de a dolgot lényegiben nem változtatja)
- A másnapra hirdetett nagygyűlést a fidesz tudatosan úgy szervezte, hogy provokációnak hasson, a balfasz akkori vezetés ezt nem ismerte fel ezért abba torkollott, hogy ártatlan emberek is megszívták. Azaz a fidesz a saját híveit használta fel arra, hogy áldozatot játszanak. Bezzeg Viktor eliszkolt védett autóban... A hős
Mi is volt Trump-al? (mert ugye itt akar valaki hasonlatot adni)
Trump elcseszte, ezért szépen kiszavazták a székéből, ez neki nem esett kedvére, majd belátva, akkor tud megmaradni és visszatérni ha a híveit felhasználja ezért a végletekig tüzelje őket. Így vezettek az események a Capitol elleni támadáshoz.
Azaz:
Trump mond egy beszéded <-> Gyurcsány mond egy beszédet és az eredmény ugyanaz "hasonlat" még kólával sem megy el. (gyengébbek kedvéért: ez volt Trump szándéka)
Emellett a többi járulékos hazugság már nem is érdemes arra, hogy beszéljünk róla.
(érdemes lenne megnézned a filmet egyébként, hogy mekkora hajlítások vannak benne ami már számodra sem elfogadható)
Értem én hogy a "konzervatív" alternatív igazságba meg a "hagy gőzös" nosztalgiába sok minden belefér, és minthogy a nőtől a szerelmét nehéz elválasztani, akkor sem ha az áldott ember veri, így én sem remélem, hogy nyitottabb lesz valamelyik opportunista csapattag arra hogy a valójában értékelje az eseményeket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamiért egy szót sem említettél arról, hogy a rendőrség képtelen volt megvédeni az MTV székházát, valamint a Fidesz olyan előre bejelentett, hatóságok által jóváhagyott rendezvényt tartott, ahol a közrendet a rendőrségnek kellett volna biztosítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt is megfejtik a krimiben, hogyan került a nyilvánosság elé a zárt körben elhangzott beszéd?
Kálomista Gábor: Erről is teszünk említést.
Helmeczy Dorottya: A film forgatását hosszú és alapos kutatómunka előzte meg. Minden valós elem, ami megjelenik a filmben, megtörtént eseményeken alapul.
Remélem kiderül az is, hogy hogyan jutott el Rózsa-Flores Eduardóig az anyag. Ha igen, lesz körömrágás.
„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Völgyesi-féle teória: https://www.magyarhirlap.hu/belfold/20210709-az-oszodi-beszed-brusszeli…
Kedvcsinálónak az olvasáshoz: A lényeg, h gyurcsány maga hozta nyilvánosságra a beszédet egy brüsszeli paktum keretében, mivel meghamisított adatokkal próbálta becsapni Brüsszelt is. Ez nem sikerült neki, és a kialakult helyzet rendezésére ezt kérték tőle.
Tudtátok, pl h 12 rendőrségi kalasnyikov géppisztoly és hozzátartozó éles lőszer volt egy őrizetlenül hagyott kocsiban a Tv-Székháznál a balhé idején?
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mikor valaki leírja, hogy "sok száz dokumentum bizonyítja", de egyetlen egyet sem képes a sok százból az olvasó elé tenni, akkor ezért illik felvonni a szemöldököt :)
(kicsit olyan, mintha elirigyelte volna a QAnonos elméleteket, és gyártott pár hasonlót)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> "sok száz dokumentum bizonyítja", de egyetlen egyet sem képes a sok százból az olvasó elé tenni
Tehát ha jól értem akkor önhatalmúlag, vigyori jel mellékelésével az idézettel kapcsolatban szemantikailag azt az opciót valamiért kizártad, h pl. több dokumentum együttesen bizonyít valamit, míg önmagában egyik sem?
Míg a tényeknél maradva, már a cikkben is hivatkozás van pl. a rendőrség rádióforgalmazására; a rendőri vezető külföldre utazására; vidéki csapatok előzetes Bp-re történő vezénylésére stb.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, inkabb csak kiemeltem egy konkret dolgot, arra celozva, hogy ebben az irasban semmi, de az egadta vilagon semmi bizonyitek nincs semmire, ami kulonosen azert zavaro, mert nyugodtan lehetne, ha igaz amit allit.
Meg kis segitseg: ott lehet pl. gyanut fogni, mikor valaki arrol magyaraz, mi tortent egy negyszemkozti beszelgetesen, ahol o nem volt a ket resztvevo kozott.
Es ezt az egeszet megkoronazza azzal, hogy meg ertelme sincs ennek az elmeletnek.
Tenyleg nagyon meg fogok lepodni, ha kiderul, hogy ez igaz, na :) (de ahhoz egy rendes cikket kell irni rola, nem ilyen fost)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos Kubatov vitte oda.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Tudtátok, pl h 12 rendőrségi kalasnyikov géppisztoly és hozzátartozó éles lőszer volt egy őrizetlenül hagyott kocsiban a Tv-Székháznál a balhé idején?"
Csak hiteles forrásból :)
Kakast mikor áldoztok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól elkenték a szádat a Disqus-on, aztán kellett gyorsan egy másik topik, Kopasz.? :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mindent tagadni, Baldrick!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
16:00-kor beitalozva HUP-ozni nem ritka ugyan, de más ilyenkor még dolgozik. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen disqus-on?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az is benne lesz, amikor a FIDESZ-es „Kubatov-kommandó” szétveri az MTV székházat és felgyújtja a vízágyút?
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem biztos, hogy annak a célközönség örülne...
Ha meg mégis, majd kisírnak egy rendezői változatot, most így meg ez, és rögtön kétszer lehet eladni ugyanazt a filmet :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem láttam spoilert még, de engem is érdekelne pl., hogy ki játssza a túlmozgásos kigyószakértőt, meg a feleségét. Elég jól titkolják a forgatókönyvet.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szétveri az MTV székházat és felgyújtja a vízágyút?
Ezen jót röhögtem ..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindeközben: Boldog születésnapot, Őszödi beszéd!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majdnem beledöglöttem, hogy másfél évig úgy kellett tenni, mint hogyha kormányoztunk volna. E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kocsis Gyurcsánynak:
Magánál nagyobb hamis gazembert nem hordott a föld a hátán. A politikai öröksége után még ki meri nyitni a száját? Segítek emlékezni: rablóprivatizáció, ellopott állami vállalatok, fillérekért elcsencselt ingatlanok, eladósított ország, becsapott és tönkretett családok, hazug költségvetés, kormányzatba beépült alvilági körök, vérfürdő Budapest utcáin. Ez a maga szűk mérlege. És még az otthona is egy lopott ház.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nocsak, Polt Péter 10 éve tussolja el Gyurcsány ügyeit? Vagy nem is voltak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért a rablóprivatizációban erős a verseny a németh miklóssal és másokkal. németh egymaga több működő vállalatot adott el gombokért a spontán privatizáció alatt, mint a többiek összesen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyugodj meg, pártállástól függetlenül előtte is az volt és azóta is az van.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi sem változott. Karácsony Gyurcsány tanácsadója volt abban az időszakban, most meg Gyurcsány bábja. :)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, semmi sem változott, a FIDESZ is Gyurcsány kottájából játszik. Nekik is bőven megvan a maguk Öszödi beszéde, csak még senki nem merte nyilvánosan elmondani.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magánnyugdíjpénztárak lenyúlása és az azóta sem kidolgozott egyéni számlák elég?
Amíg valaki fel nem vállalta az Öszödi beszédet, addig Gyurcsányékhoz sem volt link.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Karácsony alkalmatlan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet hogy még ezt is beleteszik valahogy a filmbe, mégiscsak választások előtt fog kijönni... :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az is, igen, de a 'roncsderbi'-t most elfelejtették hajtogatni... mi ez a lazaság?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azota nem csak reggel ejjel meg este hazudozik a miniszterelnok hanem delben is : "mindenkit meg fogunk gyogyitani..."
ugye fideszcsicska?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenképp megnézem ;) A magyarországi elszámoltatás mintapéldája lesz. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerencsére nem kell az M1-et sem néznem, hogy mik a legújabb propaganda hírek, fidesz trey olyan szorgalmasan tudosít
A filmmel kapcsolatban mivel a főnökről van benne szó, én biztos megnézem, remélem, fidesz trey letölthetővé teszi nekünk, :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerencsére nem kell az M1-et sem néznem, hogy mik a legújabb propaganda hírek, fidesz trey olyan szorgalmasan tudosít
Tőled és a hozzád hasonlóktól tanulta. Szerintem nagy hiba volt az alantas, szar viselkedéseteket átvennie, de valahol egy kicsit meg is értem.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey, te most már bevallottan NER troll vagy, gratulálok! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A választókerületemben működő gazdasági társaságnál 95 munkahely válik hosszútávon kiszámíthatóvá a biztos megélhetés zálogaként.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én kíváncsian várom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az orbán tolvajlásait bemutató filmnek mi lesz a munkacíme, Lopótök?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóljatok a köpcösnek!
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ovakodj a torpetol ! :DD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arról biztos headline-ban számolna be a 444 blog, meg a Telex blog :D :D :D
Gondolom, erről mummog mindegyik.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy a: GRAND Theft ORBANIC
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A csaj vajon honnan szerzett Windows 10-et 2006-ban? Meg mintha a következő vágásnál az XP-s gép mellettin bubuntu futna (és az se a 2006 köröli kinézettel :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A pozsonyi csatás évszázados mellélövések után ez a pár év igazából semmi...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nem kedvencem Fleto, kulonosen, hogy a baromsagai miatt eleg szep summat buktunk (nem, nem devizahitel). Nalam annyira viszi a vegleny kategoriat, hogy arra sem vennem a faradtsagot, hogy megnezzem ezt a filmet.
Mas: Ma kiprobaltam egy (Valaki altal) megszavazott politikus reszerol erkezo elovalasztos reklam eltavolitasat a legfrappansabb modon: Hide Ad -> Already purchased, teljesen jo.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennek a filmnek a mindenáron történő elkészítése most, a legjobb jele annak, hogy a Fidesz számol jövőre a bukással.
Más jelei pedig az ilyen mértékű lopást sohasem láttunk még, mint amibe az utóbbi fél- egy évben belekezdtek! A vesztüket érzik. Remélem nem csalja meg őket az érzékük! :D
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" a legjobb jele annak, hogy a Fidesz számol jövőre a bukással."
Annak leginkább az a jele, hogy mentik ki a pénzt, es betonozzák be az embereket.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az fel sem merül benned, hogy a baloldal ehhez a filmhez sohasem adna pénzt? Továbbá az ami ma politika, az holnap már történelem és minél távolabb vagyunk az eseménytől az annál inkább megváltoztatja azt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy jó dokumentumfilmnek tényleg lenne értelme...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még meg sem vágták, de ítéld el
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, az már most is tuti, hogy ez nem egy doku lesz...
Egy egyszerű propagandafilm, a választásokra időzítve.
Mondjuk annak még megvan az esélye, hogy viccesen lesz szar, mint a Honfoglalás.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még ez is lehet, persze, de azt kár tagadni, hogy az akkori események jó alapanyag egy filmhez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kb. ezt írtam én is, bár inkább dokuban....
Játékfilmere azért vannak érdekesebb témák a magyar történelemben (mondjuk nem az utóbbi évtizedekben)
A rendszerváltás óta nem történt olyan dolog, ami elvinne egy szórakoztató filmet a hátán, esetleg még úgy tudnám elképzelni, hogy tényleg csak a háttérben vannak ott a dolgok, mint a Moszkva térben a 89-es nyár
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Játékfilmere azért vannak érdekesebb témák a magyar történelemben (mondjuk nem az utóbbi évtizedekben)
Igaz, bár ezek nagy részét már meg is filmesítették, többször. Nekem a Viszkis is azért tetszett, mert történelmileg egy jelentéktelen sztori, pláne mondjuk 56-hoz képest, viszont ezzel még valamennyire vannak közös kapcsolódási pontok, mert az én életemben történt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A baloldalon előbb lesz nagy magyar játékfilm George Floyd bűnöző életéről, minthogy kivesse magából egy kigyós matekzsenit :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek a srácok fordított Midas királyok, amihez nyúlnak sz@rrá válik. Könnyen lehet ez a film még ordas nagy öngól is a választások előtt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes lenne megtudni, miért fogdosták össze a "kormánykritikusokat". És azok miért hagyták, hogy hozzájuk nyúlkáljanak? Gusztustalan az egész. :D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem lehet, hogy ez válasz egy másik propaganda filmre?
Nem tudom, csak ezt is bedobta a YT.
Amúgy nagyon szar a politikai felhozatal sajnálom, hogy emiatt szemétkednek egymással itt sokan. Rosszabb mint egy Fradi-Dózsa, ráadásult itt értelmes emberek adják elő ugyanazt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
itt értelmes emberek adják elő
Régebben nekem is voltak ilyen prekoncepcióim. Aztán nyögvenyelősen, de belém verték, hogy az előítélet mocskos dolog, úgyhogy most már mindenre nyitott vagyok, bármit hajlandó vagyok befogadni. :DDD
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szájer Józsi te vagy az? ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szinte vérbeli "kormánykritikus" lettem. Na nem úgy vérbeli, ahogy BehringerZoltan verbálisan vér-zik. :D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dupla
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyurcsány egy szar ember. Hátba szúrta barátját és jótevőjét, medgyessyt. Kitúrta a hatalomból.
Orbán is szar ember. Hátba szúrta barátját és jótevőjét, simicskát. Kitúrta a hatalomból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Gyurcsány egy szar ember."
"Orbán is szar ember. "
Hát, az eddig látottak alapáján illeni fog hozzájuk ez a film.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Probáld meg a kérdéseidet úgy megfogalmazni, mint egy felnőtt.
Először is, az egyetlen, aki itt raplizik, az te vagy. Nem tudom miért fáj ennyire, ha kiröhögik ezt a filmet, de elég erős lett benned ettől a butthurt.
Másodszor meg nem tudom kire gondolsz elvtársak alatt most épp, valószinűleg ennek köze lesz a vérprimitív világképedhez, ahol csak két csoport van, de biztos ami biztos, fejtsd ki bővebben, mert ilyen idenyögött faszságokkal nem nagyon tudok mit kezdeni.
Sokkal egyszerűbb lesz a vita, ha nem úgy fogsz ide irogatni, mint egy hisztis 12 éves.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felkészül:
"Hogyan b@sztam el 70.000.000.000 Ft lopott közpénzt szülőfalumban stadionra" by Nicolae Ceausescu, ja bocs, nemis, hanem Orbán Viktor.
"Hogyan _nem_ tettem rendbe az egészségügyet 12 év uralkodás (nemkormányzás) során"
"Hogyan tettem tönkre a magyar oktatást, egyházaknak és fideszes haveroknak átjátszva az iskolákat és az egyetemeket"
"Hogyan tettem tönkre a magyar bíróságokat, nyugdíjrendszert, közszolgálati médiát" by Pörköltszaftos
stb stb
És megvan neki a maga csillogó szemű tapsolóhada, pont mint Horthy tengernagynak, Rákosi elftársnak vagy Kádár pajtásnak... akik benyalnak neki bármit, csak mondja a drága Vezénylő Tábornok Úr, amíg az utolsó fiatal is el nem hagyja az országot...
Nem lehetne, hogy egyszerűen csak egy miniszterelnökünk legyen, 8-tól 4-ig, aki nem akar minket megmenteni, csak a saját agymenése helyett dolgozik az állampolgárokért?
Köszike
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Háborús filmet megnéznék az összes politikussal, amiben gázkamrába zárják és elgázosítják őket.
És lenne egy lassított 1 perces rész, amikor fuldokolnak, majd megdöglenek.
Jah és persze nem kaszkadőrök, meg trükkfelvétel. Rendesen a valós személekkel forgatni!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elképesztő, hogy egy ilyen hozzászólás 2 pluszt is kapott.
> Sol omnibus lucet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2006 identitásképző, a mindenbe belefáradt apolitikusokat is felrázó eseményei sok fiatalnak teljesen ismeretlenek ma. Pedig 15 év történelmi távlatokban nem nagy idő - de ezt a közhelyes érvényt azért az idő egyre fokozódó gyorsulása - más tényezők mellett - erősen árnyalja.
Akik átélték azok tudják, h akkor már a beszédet megelőzően is benne volt a robbanás a közhangulatban. Gyurcsány akasztásáról való fantáziákba botlott bele lépten-nyomon az ember, csak úgy el-el csípve informális beszélgetéseket itt-ott, metrón, vendéglőben.
Magyar Hazug 2006
https://www.youtube.com/watch?v=uHTc1w_7cNo
Ez csak 6 perc, de rendkívüli hatású és nincs az a film, ami valaha is felülmúlhatná! Megtörtént, ilyen volt - és ha valaki a jövőben fabrikált vagy elhallgatott tényekkel próbálná összezavarni az embereket, akkor mindig ezt a videót kell megmutatni! Mert ez a tényeknél is magasabb verifikációval rendelkezik: ez az Igazság!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
s/igazság/propaganda/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
s/hozzászólás/varázsgömbből jóslás/
BTW: Gyurcsány hazudozásairól mi az alternatív valóságban található "igazságod", ami nem propaganda?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Át tudnád fogalmazni kérlek magyarra a kérdésedet? Köszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bontsuk le atomi szintre, hátha úgy jobban fog menni (meg már az elején kiderül van-e értelme ebbe energiát tennem):
Gyurcsány szerinted bűnös abban, hogy átverte a szavazókat, mert hazudott reggel, délben meg este?
Majdnem beledöglöttem, hogy másfél évig úgy kellett tenni, mint hogyha kormányoztunk volna. E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért az argumentum kedvéért beírhatnál mondjuk három konkrét hazugságot. (Tehát mondjuk azt állította, hogy 'kárhozottak ősapáink', és közben kiderült, hogy ezt csak parabolikusan értette, igazából nem tájékozódott túlvilági forrásokból.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát, vitatod azt, amit saját szájával elismert. Ez esetben nagyobb a baj, mert vágás előtt át kell alakítani a forgatókönyvet. Nem egy hazugról, hanem egy elmebetegről kell filmet csinálni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát ezek szerint pszichiáter is vagy. Esetleg azt is tudod, mit jelent a retorikában a hiperbola fogalma? Igen, azt, amikor Verne hősei a Holdra akarnak eljutni, de nem sikerül nekik. https://mek.oszk.hu/00500/00521/00521.pdf
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyurcsány kapja be, hazudott a kampányban, mint az összes többi politikus is.
A hazugság és az országpusztítás nagyságrendje azonban töredéke annak, amit kedvenc pörköltszaftosod eddig előadott, tehát ergo akkor arról 20 filmet kellett volna forgatni, és fel kellett volna gyújtani egész Budapestet Kubatov által megrendelt Fradistákkal.
Figyelmedbe ajánlom mondjuk ezt: https://444.hu/2021/04/08/orban-viktor-200-hazugsaga
Meg azt, hogy most éppen 3 olyan óriásprojekt van, amivel brutálisan eladósít minket diktátoroknak, és amiről kedvenc közpénzzel kitömött lakájmédiád (a KESMA 500 db, lopott közpénzből felvásárolt sajtóterméke) kussol mint a sír:
- oroszok által épített Paks2
- kínaiak által építendő belgrádi vasút
- kínaiak által építendő Fudan egyetem
Tehát ha Gyurcsány bűnös 1 egységnyit (szerintem igen), akkor a nála sokkal bűnösebb köpcöst miért védik még a fideszhívők?
Mert, hogy fideszes kollegámat idézzem "miniszterelnöknek gecinek kell lenni, és ebben viktor nagyon jó"...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt nem a köpcösről van szó, nyitottatok neki millió egy topikot, miért nem oda sírod a bánatod? Itt a kigyóbűvölőről van szó. Miért mindig a mutogatás megy csak?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Négy SOROS
Nálunk már a magasságos ég is
orbánviktor szinűre van festve.
Rengeteget dolgozik Ő, s mégis
kugligolyó-szerű lett a teste.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A volt miniszterelnok le lett valtva, ki lett veve onnan ahol nagy kart tudott (vagy ismet tudna) okozni. Rola kiderult hogy inkompetens, ki is lett baszva. Akkor megis minek egy ilyen emberre fecserelni a draga biteket? Tavolitsak el megegyszer ? Vagy nem ertem, akkor ennek a topicnak mi ertelme van?
Szoval akkor ki mutogat kire?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értelek. A HUP-on általában egy máshol megjelent hírt beszélünk meg. Így működik a HUP, ez a lényege. Itt most, egy, az Indexen megjelent hírt beszélünk meg.
Mi az, amit nem értesz?
Készült egy film, aminek kapcsán született egy interjú. Ez a hír. Erre jöhetnek a reakciók. Az is lehet egy reakció, hogy Orbánról nem született film, de tényleg ennyi az összes elmondani való erről a témáról?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Készült egy film,
Nem készült itt semmiféle film.
Orbán mosdatás készül, terelés, relativizásás és öntömjénezés.
Mégis, szerinted ki a f.sz kiváncsi gyurcsányra, egy levitézlett baromra, aki 13 éve magától eltakarodott a hatalomból?
Senki. Ez a film nektek, fidesz hivőknek készült, hogy egyben tartsa a [bocs] csordát. Meg azoknak a buta kisembereknek, akik emlékezetéből kezd kikopni, hogy a fidesz megajándékozta őket havi két misi rezsószámla csökkenéssel, igaz lehúzta róluk az EX-LIBERNYÁK azt két misulát azóta háromszor is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerk: áh... mindegy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mégis, szerinted ki a f.sz kiváncsi gyurcsányra, egy levitézlett baromra, aki 13 éve magától eltakarodott a hatalomból?
Értem a frusztrációd, de azért ne próbáld ennyire kisebbíteni a szerepét. A moslékosok ennek a félcédulásnak a kottájából játszanak, de azért ne túlozz. Proxyjai vannak. A közéletből kellene eltakarodnia a rokonaival együtt.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> Mégis, szerinted ki a f.sz kiváncsi gyurcsányra, egy levitézlett baromra, aki 13 éve magától eltakarodott a hatalomból?
fekete-győr, jákob, karácsony, a többi beosztottjának nem jut eszembe a neve
>> magától eltakarodott
„Nem azt mondták Feri" :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fekete-győr, jákob, karácsony, a többi beosztottjának nem jut eszembe a neve
„Nem azt mondták Feri" :D
Mondd, te részeg vagy?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orbán "védése" általában a "kormánykritikus" által haluzott/hazudott tevékenység. Legalábbis itt a HUP-on.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miert lenne bunos?
Gyurcsany politikus, es a politikus by design hazudik.
Bar lehet, hogy ebben Orban jobb nala, lasd:
https://444.hu/2017/11/03/orban-viktor-100-hazugsaga
https://444.hu/2021/04/08/orban-viktor-200-hazugsaga
Mi ezzel a gond?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Marhaság! A kommentjeidből kitűnő politikai színvakságod miatt nem vagy képes elfogulatlanul értelmezni amit látsz! Ebben a videóban semmi "propagandisztikus" elem nincsen. Kifejezetten törekszik arra, h ne álljon semmilyen oldalra. Melyik politikai oldal ideológiáját propagálná? Szerinted nyilván a Fideszét, ugye? És akkor ez h fér össze azzal, hogy Orbánt és egyéb Fidesz prominenseket eltorzult arccal "liar" - hazug felirattal mutatja? És mond, ilyenkor az nem fáj neked, h egy lépésben lelepleződik, h a véleményed nem több mint a kerítés egyik v. másik oldalán csaholó ebé?
De ez a propaganda kifejezés is olyan jelzés értékű a beszűkült tudatállapotról. Fel sem merül benned a propaganda szintagma jelentéstartalmának pozitív értelmezése! Ami propaganda az csak rossz lehet, ugye? Miért is? Háát csak azért a belpesti értelmetlenségi kánon - a te véleményedet megképző szakzsargon - ezt ilyen értelemben szokta használni...
Miért nem úgy tekintünk a propagandára, mint eszközre, aminek a funkciója egy ideológia terjesztése? Valójában a szó általatok való értelmezésének mögöttes oka az, hogy alapvetően azt tagadjátok, h egy ideológia lehet helyes! Ugyanis ha az ideológia helyes, akkor annak terjesztésére szolgáló propagandának kívánatosnak kell lennie! Tehát végső soron arról van szó, hogy ti a rendet magát tagadjátok!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Várjuk meg a remekművet szerintem ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az itt hivatkozott videóról van szó:
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kommentjeidből kitűnő politikai színvakságod miatt nem vagy képes elfogulatlanul értelmezni amit látsz!
Ebben a videóban minden képkocka "propagandisztikus" elem: eltorzult fejű Gyrucsány, rohatt Gyurcsány, drága becsületes, csak 1-2-5-10 autót felgyújtó szabadságharcosokat bántcsák a gonosz Gyurcsányista rendőrök!!
Akiknek maga Gyurcsány súgta a fülébe, hogy "sok kilövött szem legyen ám"!
* Politikusi hazugság volt (megszokott, gyenge színvonalon egy éjjel-nappal hazudó és lopó Orbánhoz képest)
* Rendőri túlkapás volt
És volt-e több napon át autógyújtogatás, kukagyújtogatás, TV székház ostroma, elfoglalása, feldúlása? Igen, az is volt. Az benne van a propagandatermékben, amit ajánlgatsz?
Hát az nincsen benne. Tudod, az különbözteti meg az újságírást a lopott közpénzből történő propagandaterméktől (ez a te videód), hogy van benne "egyrészt-másrészt", nem csak fekete (Gyurcsány Gyurcsány Gyurcsány) és fehér (derék békemenetes, utána százmilliókat kapó "civil", Tv székház ostromló Szent Bencsik András).
Bocsi, ingyen beszopsz egy propagandaterméket, és azt hiszed, hogy nálad van az Igazság.
Nem lehetne, hogy a sok ellopott milliárdból kapjál is valamit, hogy ne ingyen használjanak szaros hazug tolvaj politikusok propaganda céljaikra?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
oké, nem sikerült értelmes hangot találni veled, van ilyen. Zárásként, aztán nem folytatom:
> Rendőri túlkapás volt
Hol voltak rendőrök? A kék szerelőruhába öltözött fegyvereseket nevezed rendőröknek?
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy újabb fideszkárosult ember, aki bármelyik pornófilmbe belemagyarázná, hogy az Orbán propagandája.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az se jobb, ha valakinek egy Gyurcsány-filmről a pornó jut eszébe :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ilyen frappáns visszavágásokért szeretek ide járni :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vágtam vissza, hanem javasoltam, hogy gondold át. Ha egyedül nem megy, kérdezd Pixel5-öt, akit ha nem is maga Orbán, de annak szelleme biztosan megpocsékolt, így egy kis lépéssel közelebb kerülhetsz az általam nem tett asszociáció egy lehetséges összetevőjéhez. :)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
#Gyurcsány #pornó :)
https://img2.hvg.hu/image.aspx?id=d9b2fccc-da56-4336-bbac-cfa89e305a9e&…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy ez tényleg egy érdekes jelenség amit érdemes lenne mélyebben megvizsgálni! Az ilyen fél-közlések, rébuszok, talányok valójában tényleg biztosítanak intellektuálisabb látszatot a közlő számára? Sztem nem! Épp ellenkezőleg, komoly gyötrelmekre utalnak. Tehát az van a dolog mögött, h maga a közlő bizonytalan magában, h amit közöl az eléri-e a közölhetőség alsó szintjét, profánul: tud-e elég érdekeset mondani? És ezért ahelyett, h kimondaná egyenesen amit akar, inkább becsomagolja valami rébuszba, hogy a fogadónak dolgoznia kellejen vele, hogy megértse mégis mi f@szt mondtak az imént? És akkor a megfejtés sikerélménye eltereli a figyelmet a közlés eredendően lapos voltáról. Ez itt kommunikációs bravúr!
Próbálom értelmezni: gyurcsány pre-covid valami pornós libát( kit?) ölelget hanyagolva Klára urat? Ez volt itt az érdemi mondandó?
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elnézést, igazad van.
A "Gyurcsányról pornófilmre" reagáltam mert eszembe jutott, hogy pár évvel ezelőtt vidáman szelfizgetett Simony művésznővel. Itt az eredeti cikk:
https://m.hvg.hu/itthon/20161122_Pornosztarral_pozolt_Gyurcsany_a_repte…
Nem volt kedvem írogatni, gondoltam (tévesen), hogy a fotó alapján érthető lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De helyes arca van a képen, nem olyan kiélt/leharcolt - ez tény! Azért kellemetlen lehetett neki, hogy annak ellenére az utolsó igazinak nevezete gyurcsányt a DK-s sajtóiroda leszedette vele a posztot!
Amúgy van egy norvég barátom, nem híres ember, de olyan viking-karakteres feje van, h állandóan fotózkodni akarnak vele. Komolyan, kiültünk Szentendrén a feleségével hármasban egy vendéglő teraszára...és jött az ázsiai turistacsoport, mindenkinél két fényképező...meglátták...ne tudd meg :-DD
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Japán turistákkal vannak élményeim, úgyhogy el tudom képzelni! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát a propagandaterméket nézzem meg "A" politikusról, de nem szabad, hogy erről eszembe jusson a megrendelő, "B" politikus.
Ahha... szóval nem szabad gondolnom a rózsaszín elefántra, ha az neked nem tetszik... ahha.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A régi HUP-osoktól kérdem: bocs mindig ilyen szemellenzős(/buta?) volt, vagy nagyrészt az elmúlt tizenegy év taposta meg az elméjét/szívét?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod, az a gáz, hogy Orbán meg Kövér László 1990-ben pontosan ugyanilyen volt, és erre tökéletesen emlékszem: beteges hatalomvágytól reszkető az egyik és barna nyelvcsapásokkal a főni után loholó bunkó a másik.
Hála istennek soha nem szavaztam rájuk, mert ez mindig is nyilvánvaló volt.
Ismered a történetet, amit Kéri László mesélt, mikor tanította Orbánt amerikai jogrendszerre? Sok más dolog mellett megemlítette, hogy "amerikai elnök csak az lehet, aki USAban született." A hátsó padból megszólalt viki: "vazzerg..." és ez nem vicc volt.
Kövér meg 1989-ben kijelentette (mikor az MSZMP KB levéltárba járt be): Magyarországnak természetesen szocialista berendezkedésűnek kell maradnia! Ma nyilván ezért a meghasonulásért gyűlöli elmebetegséghez közeli módon az ellenzékieket.
A rendszerváltáskor örömmel elfogadja az ösztöndíját, 2010-ben meg boldogan fogadja Sorost a parlamentben, és elismeri filantróp munkáját, majd 1-2 évvel később a világ leggonoszabb emberének állítja be, mert éppen arra van szüksége?
A CEUra meg törvényt szabnak, hogy kiüldözzék az országból, helyette lesz a kőkommunista Fudan Egyetem?
Iványi Gábort meg, aki az esküvőjén volt a pap, ma a hatóság erejével próbálja meg üldözni és ellehetetleníteni, pedig pont azt csinálja, mint 30 éve, segíti a hajléktalanokat?
Haver, én mindig is ilyen voltam, te viszont bálványoddal együtt foroghatsz, mint a szélkakas... nem szédülsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagy beszámítható (ld. gyűlölettől/keserűségtől fűtött totális félremagyarázások feljebb), ezért is kérdeztem a többieket, és köztük azokat, akik ismernek és szeretnek.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vate? (valamit a témához esetleg?)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne legyenek illúzióid, ilyenkor általában - mondjuk úgy - genetika van a dolog mögött!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ez rendkívül mélyenszántó gondolat volt :) úgy a bányászbéka feneke alatt szántó...
vate?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az ilyen fél-közlések, rébuszok, talányok valójában tényleg biztosítanak intellektuálisabb látszatot a közlő számára? Sztem nem! Épp ellenkezőleg, komoly gyötrelmekre utalnak. Tehát az van a dolog mögött, h maga a közlő bizonytalan magában, h amit közöl az eléri-e a közölhetőség alsó szintjét, profánul: tud-e elég érdekeset mondani? És ezért ahelyett, h kimondaná egyenesen amit akar, inkább becsomagolja valami rébuszba, hogy a fogadónak dolgoznia kellejen vele, hogy megértse mégis mi f@szt mondtak az imént? És akkor a megfejtés sikerélménye eltereli a figyelmet a közlés eredendően lapos voltáról. Ez itt kommunikációs bravúr!"
Szerintem zsidózz/cigányozz/*zz nyíltan, vagy sehogy.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetemben nem öncélúan, hanem a kereteknek való megfelelés miatt történt a virágnyelv használata. Ez így más user-case, gondolom belátható!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aki bármelyik pornófilmbe belemagyarázná, hogy az Orbán propagandája.
Dehogy. Tudjuk mi azt, hogy a borkai videó sem orbán propagandának készült.
Csak hát, ti felhasználtátok ilyen célból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezért kár volt filmet forgatni :D
Csernobil c. filmben is megmondták mi a hazgság ára:
„A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. És akkor mit tehetünk? Csak az marad, hogy lemondunk a valóságnak még a reményéről is. Egyszerűen beérjük a kitalált történetekkel. Ezekben a történetekben nem számít, ki a hős. Az egyetlen, ami érdekel minket: ki a hibás. Ebben a történetben Anatolij Gyatlov volt az, mert rá esett a választás.” Ő adta ki az utasításokat. Barátai nem voltak. Nem volt társa sem, legalábbis, aki számított volna. És ezért Gyatlov a következő tíz évet munkatáborban tölti.
Fedora 41, Thinkpad x280
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha már Csernobil meg a hazugság: https://index.hu/kultur/media/2019/07/26/az_orosz_csernobil-sorozat_els…
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kálomista
"A filmtől független magánvéleményem, hogy nem értem, mit keres ez az ember még mindig a magyar közéletben"
Vannak még olyan 1-1.5 millióan aki szintén erre kíváncsiak, mivel azért is szavaztunk a Fideszre 2010-ben hogy gyurcsányt bűnvádi eljárás alá vonják. Illetve legyen Fegyenc.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az tisztán látszik, hogy a szavazóik nagy részénél kimaradt a Nemzeti Együttműködés Programja (és nem csak a baromi vicces elszámoltatás című fejezete).
Azért lehet ma Gyurcsányozni, mert a hatalmas fülkeforradalomnak ennyit se sikerült elérni (Szerintem szimplán azért mert Feri mellett pár túloldalin is csattant volna a bilincs , a mai viszonyokról meg ne is beszéljük.:))
A trailerel meg kapcsolatban az alábbi kommentel tudok leginkább azonosulni:
A bubópestis filmet csinál a hasnyálmirigyrákról, hogy az mennyire káros...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk a Pappa Piánál még így is tuti jobb lesz :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az őszödi beszéd egy vakuélmény, villanásszerűen képes visszaemlékezni rá az ember, mint Egerszegi Krisztina szöuli győzelmére 1988-ban. Ugyanilyen erős élmény, amikor meghalt Antall József, illetve Nagy Imre újratemetése is. Mellbevágó, hogy aki miatt ez történt, még mindig a politikában van. És nemcsak arról beszélünk, hogy itt van, hanem ugyanezzel az emberrel harcolok, ő a főnök a másik oldalon. Nézem a Városházát, és egymás után tűnnek elő azok az emberek, akiket én a Gyurcsány-kormányból ismerek. Szinte újraalakult a Gyurcsány-kormány a főpolgármester háta mögött
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk egy kis elszámoltatást hiányolok, bár lehet csak elfelejtették.. talán épp ezért mellbevágó neki is, de kitudja' :)
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, majd a Diktatúra 1.0-ban debütál. De az is lehet, hogy vannak olyan szálak, amiket a rendszertől és a vezetőtől függetlenül nem fognak még egy ideig elvarrni, mert túl sokan érintettek, vagy a nyilvánosság olyanok érdekeit sértené, akik könnyen nagyobb szart hozhatnak a fejünkre Feri és Viktor néha karmolós cicaharcánál.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tom Cruise hogy-hogy nem vállalta révész mártíriusz szerepét.? Lölő áldozhatott volna rá..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Állítólag trilógia lesz:
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hiányzik Kósa Laller: Átk*rtak
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
12 év kormányzás után gyurcsányozni nagyon nagy szegénységi bizonyítvány
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
12 év kormányzás után gyurcsányozni nagyon nagy szegénységi bizonyítvány
Állítólag it's not stupid if it works.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Arról is beszélt: ő a bizonytalanoknak politizál"
úgy tűnik, nem neked.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a választást pedig nem lájkokkal kell megnyerni.
Hát mivel? Definíció szerint aki a legtöbb lájkot kapja a szavazófülkében, az nyer.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyurcsányozás kiverte a biztosítékot, több betelefonáló is számonkérte a közmédia műsorvezetőjét
https://telex.hu/belfold/2021/06/03/a-gyurcsanyozas-kiverte-a-biztosite…
János: És itt van ez a köztársasági elnökünk. Áder János úr. Hát hogyha el kellene neki számolni vele, hogy mit tevékenykedett azon kívül, hogy a környezetvédelemmel foglalkozik… Nem tudom, környezetvédelmi miniszter, vagy mi lesz belőle?
[...]
János: Nem lehetünk tárgyilagosak, mert véletlenül az utcán találjuk magunkat, ugye? Attól fél maga is.
Műsorvezető: Nem tudom. Nem gondolom, hogy ettől félnem kellene. Majd meglátjuk. Egyébként…
[...]
„Napok óta Gyurcsánnyal van tele a Kossuth rádió, hogy így Gyurcsány, úgy Gyurcsány, mi volt 15 évvel ezelőtt. (…) Miért nem foglalkoznak a mai kormány botrányos ügyeivel?” – kérdezte. „Tamás. Ön szerint mi volt 15 évvel ezelőtt?” – érdeklődött a műsorvezető. „De miért nem azzal foglalkoznak, hogy ma mi van, és ma milyen ügyek vannak?” – kérdezett vissza Tamás, mire a műsorvezető azt felelte: „Tamás, ha adásunk tartalmával kapcsolatos szerkesztési javaslatai vannak, azt például megteheti sms-ben is.”
:-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem sokáig lesznek ezek a betelefonálós műsorok, hogy bárki elmondhassa a véleményét, ha csak úgy elkezd bárki betelefonálni, és elmondani a véleményét :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja. Pedig gondoltam rá, hogy én is betelefonálok egy ilyenbe :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor a Kásler hülyeségeket beszélt mindenféle megnyitókon, terveztem, hogy elmegyek és egyszer beszólok neki, de nem találtam, hogy hol mutatják meg előre a programját, hogy épp melyik városba megy osztani a hülyeséget. Most meg már félreállították, mert nekik is kínos volt a butasága.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Forrásaink szerint nem volt könnyű dolga Kálomistának a stáb összeállításában, rendezőt nem is talált itthon, ezért bízta a feladatot a brit Keith Englishre. Forgatókönyvírót a Barátok közt szappanopera csapatában talált, be kellett érnie Bendi Balázzsal. Hasonlóan nehéz volt a negyven színész közé ismertebbeket toborozni, egyelőre Szikszai Rémuszon és Trill Zsolton kívül nem is sikerült, hacsak nem igaz, hogy Gubás Gabi játssza majd Dobrev Klárát.
Innen már a magyarázkodás rész jön
Kálomista szerint az alkotók közül néhányakat életveszélyesen megfenyegettek, de valószínűbb, hogy a karrierjüket látnák veszélyben, ha részt vállalnának egy vállalhatatlan projektben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó hír a rajongóknak, megnézhetitek ingyen: https://444.hu/2021/10/20/ingyenesen-vetitik-es-buszokkal-szallitjak-ma…
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg egy hup-os közös mozizás? Persze csak ha a ház elől indul az ingyen busz :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ez tényleg jónak tűnik: https://telex.hu/valasztas-2022/2021/10/21/elk-rtuk-gyurcsany-ferenc-os…
(ha tényleg erről szó, akkor ez is azt támasztja alá, hogy a fidesz Dobrevet várta ellenzéki miniszterelnök-jelöltnek... meg Karácsonyt egy kicsit, biztos ami biztos :) )
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hosszú cikk a semmiről valami propaganda zugblog tolmácsolásában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennyire fáj? :D
Láttad már amúgy? Egy elfogulatlan kritika jól jönne :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennyire fáj? :D
Nekik látszólag nagyon :)
Láttad már amúgy?
Nem. Volt valami, hogy ingyen is meg lehet majd nézni neten...? Remélem nem lesz geolokációhoz kötve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ingyen mozi volt ingyen buszoztatással, ha jó helyen laksz...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem, hogy ez a lehetőség számomra elérhető lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos vagyok benne hogy rövid idő múlva ingyen adják majd interneten és azon túl is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, legkésőbb jövő tavasszal valamelyik péntek v. szombat este lesz a tv-ben ;)
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye vasárnap vannak a választások, tehát egy nappal előtte szombat este, öt percenként megszakítva reklámokkal, esetleg Pukkancs tábornok személyes üzenetével előtte-utána.. és még azon estén kétszer megismételve minimum..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Állítólag pörgős és izgalmas lett... https://telex.hu/zacc/2021/10/22/elk-rtuk-kritika-kormanyparti-sajto
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Elk*rtuk bekerült a világ legrosszabb filmjei közé az IMDb-n
https://telex.hu/zacc/2021/10/22/az-elk-rtuk-bekerult-a-vilag-legrossza…
Lehet, hogy az ilyenek miatt:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kiváncsi a 12e szavazatból mennyi látta a filmet. :)
Vagy annyira fontos szabotálni, mint a "foglaljunk székeket majd ne menjünk el" kampány. gagyi..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Elk*rtuk bekerült a világ legrosszabb filmjei közé
Nomen est omen. :))
A rendező igyekezett hű maradni a témához.
Úgy látszik, ez sikerült. Ő is elkurta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyurcsányról szóló film: Elkurtuk
Orbánról szóló film: Elloptuk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kisberk és Toroczkai filmkritikája az Elk*rtukról: https://www.youtube.com/watch?v=8OY2J7xmhw8
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na akkor akkor a film hazug vagy Toroczkai? Jaj, jaj most döntés elé állítanak. De az is lehet, hogy ahogy már azt 'említém' ez a figura elég jó üzleti érzékkel tudja a szolgáltatásait eladni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen említetted - akkor is konkrétumok nélkül, úgyhogy momentán ez nem több részedről, mint egy írásos böfögés.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor sajnos marad, hogy választanod kell a fidesz és Toroczkai "igazságai" közt. Nem lehet egyszerű.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd csak megbirkózom a feladattal! Szerencsére a nyilvánosan böfögők megítélése viszont nem okoz semmi nehézséget!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, látta már valaki innen?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
12e imdb értékelőből biztos akad egy itt is aki véleményt mond róla. Hogy látta-e az más kérdés :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én még nem, de látom a hatását. A legtöbb magyar embertől objektív közeli véleményt nem igazán lehet várni. Az egyik oldal piedesztálra emeli, a másik viszont próbálja bagatellizálni, amit nem csodálok, hiszen tökéletesen berakja a tudatalattiba az implantot.
„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
No frissen ropogósan jelenthetem, hogy láttam :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a kérdés így szólt: "Na, látta már valaki innen?" erre tettem csak fel a kezem..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tartalmilag egy érdekes fikció, de patika mérlegen kimérték, hogy a valós elemek és a történet vezetés ne vágják keresztbe egymást. Szerintem érdemes megnézni, mert tipikus beszélgetés kezdeményező film. Viszont mint ilyen nem érdemes a késő esti vetítést választani: még célszerű rászánni egy kis időt és egy beszélgetés keretében feldolgozni a többiekkel (viszont így kiad egy egész délutános programot).
spoiler:
Október 23 és a legdurvább események már épp nincsenek benne, utalás elhangzik rá. Ahogyan vártam: ez nem egy dokumentum film, hanem egy a keretben játszódó elképzelt történet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Dűne és a Venom 2. után hétvégén az Elk*rtuk volt a harmadik legnézettebb film a mozikban
+1:
- Büntetőfeljelentést tesznek Kálomista Gáborék a Gyurcsány-kommandó ellen az Elk.rtuk szabotázsprovokációja miatt
- 860-an látták a májusi premier óta az Elk.rtuk elleni akciót szervező producer utolsó filmjét
a csütörtöki premier óta vasárnapig 41 ezren nézték meg a politikai krimit. [...] Kovács Gábor legutolsó filmje kevésbé volt sikeres: a Hét kis véletlent négy hónap (tehát nem nap, hanem hónap) alatt összesen 860-an nézték meg. A májusi premier óta.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te láttad már?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem. Sajnos még a Dűnére se jutottam el, pedig az előtte van a listámon.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én láttam!
Pro
- Egészen szórakoztató volt a központi sztori, a konkrét összeesküvés
- Jó értelemben kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk - mint egy Magyarországra szabott House of Cards, pont a megfelelő mennyiségű túlkapással (no spoiler, lásd a falakon át közlekedő Dobrev Voldemort, és minden, ami azután történik)
- Filmtechnikai szempontból nem kell szégyenkezni, szerintem rendben volt
Kontra
- Az eleje dögunalom, kínszenvedés, amíg nem indul be a sztori
- Telt házzal néztem, 1 db szék nem volt szabadon, és borzasztó zavaró volt, ahogy a nyugdíjasok sápítoztak, sugdolóztak, mutogattak a vászonra, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- Telt házzal néztem, 1 db szék nem volt szabadon, és borzasztó zavaró volt, ahogy a nyugdíjasok sápítoztak, sugdolóztak, mutogattak a vászonra, stb.
Ennek nincs szorosan köze a filmhez.
- Filmtechnikai szempontból nem kell szégyenkezni, szerintem rendben volt
Olvastam kritikákat jobbról és balról is, kb. ez volt a vélemény: szépen van fényképezve stb.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennek nincs szorosan köze a filmhez.
Közvetlenül nincs, két dolog miatt lehet érdekes. Egyrészt így már el tudjátok dönteni, hogy akarjátok-e az élményt, vagy majd mentek kisebb létszámú vetítésre. Másrészt valamennyire a téma sajátja a jelenség, más filmeknél telt háznál sincs ilyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jah, inkább nézném meg valamelyik streaming szolgáltató kínálatában.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Toroczkai és csapata"
Tehát te se láttad a filmet. Ugyanis pont ő mondta el pár napos videojában, hogy őket nemes egyszerűséggel kihagyták a filmből. Még csak utalás sem történt arra, mi volt a valóság, vagyis hogy be akartak olvastatni valamit a TV-ben, de a TV elnök elzavartatta őket a biztonságiakkal. Ezután vonult a a TV székházhoz a tömeg, de az elnök akkor sem tágított, vagyis hát elmenekült a hátsó kijáraton.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kétfajta elégedetlen ember van ma ezzel kapcsolatban:
- aki sír, hogy benne van
- aki sír, hogy kimaradt belőle
:D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én azért szomorkodok, mert akármennyi apró pénzzel is, de finanszíroztam. Szomorú, hogy megjelennek az államilag támogatott propaganda filmek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha már a demagógia útjára léptél ... Számtalan olyan dolgot finanszírozok akkor én is, amire egy kanyit sem adnék.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért kifejezett különbség van a haszontalan meg az ártalmas közt. A propaganda pedig egy nagyon veszélyes dolog.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A propagandáról az jut az eszembe, hogy vajon perel-e a hahnbandi a filmben elhangzottak miatt?
Ha nem perel, lehet, megse nézem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szegény Klárinak még a házi ügyvédje sem javasolja, hogy nekimenjen a film állításaira hivatkozó közmédiának:
Megint egy olyan nagyotmondás a DK-tól, mint amikor Feri azt állította, hogy mindenkit beperel, aki azt mondja iszik. Erre Buday azt írta a Facebookon, hogy nem látta még józanon a parlamentben.
Gondolom, Feri nem perelt.
Budai Gyula még nem látta józanul bemenni a parlamenti ülésterembe Gyurcsány Ferencet
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Budai Gyula még nem látta józanul bemenni a parlamenti ülésterembe Gyurcsány Ferencet
Tehát Budai Gy. mindig ott sasol a bejáratnál matt részegen és gyurcsókot várja? ://////////
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy jelenség a feri, lehetetlen nem észrevenni a seggéből kilógó jakabbohóc miatt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehogy! Állítólag nincs élő ember a parlamentben, aki ne tudná, hogy Feri után folyamat viszik az "üdítőt"! Nyílt titok. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nah, megvolt a műtét is!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sűrű nap volt csütörtökön a karcagi Déryné Kulturális Központban, háromszor is levetítették a vállaltan fideszes kötődésű Kálomista Gábor producer filmjét, a botrányos 2006-os események 15. évfordulójára készült Elkúrtukat. Ebből a három vetítésből az első kettőt szervezték a helyi középiskolák diákjainak.
...
A reggeli vetítésen a Karcagi Nagykun Református Gimnázium diákjai voltak jelen, nekik nem volt kötelező megnézni a filmet.
...
A második vetítést a szintén karcagi Szentannai Sámuel Református Gimnázium és a Varró István Szakközépiskola diákjainak szervezték összevontan, akiket több körben, busszal vittek a helyszínre. A diákok és a tanárok egybehangzóan azt mondták a Telex kérdésére, hogy a Szentannaiban kötelezővé tették a vetítést, aki nem ment el, annak igazolnia kellett távollétének okát, különben igazolatlan órát kapott.
Forras: https://telex.hu/belfold/2021/11/05/elkurtuk-karcag-diakok-kotelezo-vet…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a Szentannaiban kötelezővé tették a vetítést,
Kimaradt a nagyon fontos kérdés, hogy kik?
Kerestük továbbá az Emberi Erőforrások Minisztériumát és az Innovációs és Technológiai Minisztériumot is, hogy egyetértenének-e azzal, ha egy középiskolában kötelezővé teszik a filmet. Megírjuk, ha válaszolnak.
Gulyás a kormányinfón már válaszolt erre a kérdésre a múlt héten.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kimaradt a nagyon fontos kérdés, hogy kik?
Ertelemszeruen az iskolaban valaki vagy valakik.
Gulyás a kormányinfón már válaszolt erre a kérdésre a múlt héten.
A kerdest miniszteriumoknak tettek fel, hogy jon ide Gulyas?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kerdest miniszteriumoknak tettek fel, hogy jon ide Gulyas?
Úgy, hogy ő a kormányszóvivő.
Tudod:
minisztériumok -> miniszterek -> kormány
|___ kormányszóvivő
A "kormány" definíciójáért a Wikipédia idevágó szócikkét javaslom tanulmányozni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyenge tereles.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem terelés, hanem így épül fel a rendszer. Ez a szolgálati út.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez sem sikerult erosebbre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, próbálkozhatsz hibát keresni bene, de eddig csak azt látom, hogy jár a kezed, de nem írsz semmit. Hol a hiba abban, amit írtam _szerinted_?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/asit
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey, ha nem tudod hogy egy iskolában a tanárok tesznek kötelezővé valamit de ilyen esetben tipikusan az igazgató, akkor buta vagy. Az vagy?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Frissítés
Az Emmi csupán annyit írt megkeresésünkre: „A minisztériumnak nincsen tudomása ilyen esetről az állami fenntartású köznevelési intézmények kapcsán.”
A miniszterium egy szoval nem emlitette Gulyast a valaszaban. Ennek vajon mi lehet az oka? Csak nem az, hogy ennek a megvalaszolasa nem Gulyasra, hanem a miniszteriumra tartozik?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom, a szolgálati út még mindig nem megy. Azt ugye érted, hogy a minisztériumok felett mi van hierarchiában? Hogy a felette levő az, ami végül kimondja az utolsó szót?
Mondhat a minisztérium bármit, ha utána jön egy kormányrendelet, ami keresztülbassza azt.
Szerinted melyik az erősebb?
Menj, tájékozódj még egy kicsit.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szemmel lathatoan nem tudsz kulonbseget tenni kormany es miniszterium kozott. Ugy erzem, hogy inkabb neked kellene tajekozodnod ezekben a kerdesekbe ahelyett, hogy tovabb utod ezt a szalmababot, amit idehordtal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy ne tudnék. Leírtam, de le is rajzoltam neked. A kormány a minisztériumok legfelsőbb szerve. Tehát, pont olyan, mint amikor te mondasz valamit a cégetek nevében mint valami utolsó lófaszjóska, a vezérigazgató meg felülbírálja. Így képzeld el.
Tehát, tök mindegy, hogy xy minisztérium mit mond, ha azt a kormány vagy az annak élén álló kormányfő felülbírálja. A kormány szóvivője pedig a kormányszóvivő.
HTH
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vezerigazgato azt mond, amit akar, ha nem kompetens szakmai kerdesekben, akkor hulyet csinal sajat magabol. Ismerve a partszimpatiadat nem felteteleznem, hogy szerinted Gulyas hulyet csinal sajat magabol... :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ismerve a partszimpatiadat "
csak nem arra gondolsz, hogy fideszes lehet, mert egy az egyben a fidesz propagandát tolja a hupon?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát Gulyás nyilatkozatát tekinthetjük úgy Pegazus ügyben hogy a kormányt hazudtolta meg Kósa?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nemzetbiztonsági ügy nem tudom hogy a kormányszóvivő kompetenciájába esik-e. Értsd: érdemben tudhat-e részleteket és ha igen, abból mit tárhat a nyilvánosság elé.
Te mit tudsz erről?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
anno mi is mentunk iskolai filmnezesre, es aki hianyzott az akkor is igazolatlan volt. igy neztuk meg Philadelphiat, Evitat, es meg sok masikat. orulltunk neki, mert legalabb nem kellett a suliban dogleni :)
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott qrták el, hogy a Görényit nem sittelték le megt alatta a főtiszti kart, aki ebben részt vett.
Egyébként az azonosító nélküli fegyverest terroristának hívják.
Az is szép, hogy egymásra nem vallottak a yard, mert hát a szemét mindig szemét marad.
A teljes parancsnoki állományt, aki ebben részt vett leültetném.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kiváncsi vagyok, hogy fogják a második részbe belefűzni Márki-Zayt....
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
eddig jól halad a maga főszereplőkhöz való fűzésével
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valóságból akarnának kiindulni, azt már az első résznél is megcsinálhatták volna... (csak hát akkor azt hitték, hogy Dobrev nyeri a jelölt-választást, így ő lett az oka mindennek.... persze ha tudták volna, hogy MZP)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
értem, hogy aprevvel jött ki a poénod, de nyilván mindneki gelit várta a dummy pozícióba, ő lett - végtelen űrcreditnyi önzetlen kampánypénzzel - megfuttatva az economisttől kezdve a bucimaciig mindenhol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez már tényleg olyan, mint amikor a pártállami káder rászól a mozira, hogy milyen filmet kell vetíteni: :-)
Navracsics Tibor kérdőre vonta a tapolcai Városi Mozi igazgatóját, hogy miért nem játsszák az Elkúrtukat
https://444.hu/2021/11/08/navracsics-tibor-kerdore-vonta-a-tapolcai-var…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki sajnálta a pénzt mozira, most örülhet, már jön is a tv-be: https://telex.hu/valasztas-2022/2022/01/05/a-tv2-levetiti-az-elkxrtukot
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom, hetente ismételni fogják, szóval biztos, később is meg lehet nézni :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, hála' istennek, emiatt sem kell moziba mennem! A másik a Matrix lett volna, de az meg olyan szar állítólag, hogy nem érdemes.
Thx az infót! :D :D D:D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehetne közös hupos nézes, real time kommentekkel, hogy épp mi történik :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kálomista Gábor másodfokon győzött, Hann Endre elrohant
A Fővárosi Ítélőtábla Másodfokon a Megafilm Kft. produkciós cégnek adott igazat abban a perben, amit Hann Endre indított az Elkxrtuk című film kapcsán. A bíróság első fokon még Kálomista ellen ítélt, és már akkor tudni lehetett, hogy a per folytatódik. A mostani, másodfokú ítélet jogerős.
Győzött Kálomista Gábor, miután a Fővárosi Ítélőtábla úgy ítélte meg, hogy az Elkxrtuk című film alkotói, művészeti szabadsága erősebb, mint a felperes személyiségi jogai, védelme. Különös tekintettel arra, hogy abban az időszakban a felperes személyiségi jogi helyzete közszereplőként nagyobb szintű tűrést feltételez, mint egy átlagember esetében.
A filmben kifogásolt megjelenés jogszerű. A másodfokú döntés jogerős.
Az ítéletet a Fővárosi Ítélőtábla hozta meg ma délelőtt 10 órakor.
[...]
Tény, hogy Hann Endre a Gyurcsány-kormány tanácsadója volt, és az is, hogy ezért a tevékenységéért komoly összegeket kapott a cége. Valószínűnek tartom tehát, hogy ténylegesen adott tanácsokat. Ha mégsem adott volna, még rosszabb a helyzet, hiszen akkor semmi sem indokolná a százmilliókat, amiket az akkori kormány kifizetett a cégének.
Link: https://index.hu/kultur/2023/05/04/gyozott-kalomista-gabor-elkxrtuk-fov…
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez ilyen. Turni kell a kozszereplonek a hazugsagot is. Korrekt dontes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahhoz valami, hogy Endre úr talicskázta a közpénzt?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mennyit talicskazott pontosan?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Segítek neked az idézetből kiszedni az érintett részt. Ezt állították róla:
a százmilliókat
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat mennyit talicskazott ki?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Business as usual, csak a kubikos személye változik néha.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni