Magyarország vezet átoltottság tekintetében az Európai Unión belül – derül ki a Johns Hopkins Egyetem, valamint az Our World in Data adatait feldolgozó elemzésünkből.
[...]
A gyakorlatban ez azt is jelenti, hogy az Európai Unión belül – a korábban vezető Máltát is megelőzve – most már Magyarország áll a legjobban ebben a mutatóban.
- 985 megtekintés
Hozzászólások
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Sorbarendezés: Deaths/1M pop
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne zavard össze tényekkel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én bármilyen magyarázatot elhinnék ezzel kapcsolatban. Csak valaki adjon egyet. Ha meg még hivatalos is lenne az a magyarázat...!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Számos írás született az elmúlt hónapokban ebben a témában. Olvastad őket?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://hvg.hu/360/20210512_Median_Jarvanyban_eloz_a_Fidesz
trey, ha megnézed grafikont a fenti linken, akkor láthatod, hogy a fidesz főleg a falvakban, idősek és tanulatlanok (max szakmunkásképző) körében tarol. Ők azok akik nem tájékozódnak csak főleg a fizetett propagandamédiából, amit te is tolsz és a tájékozatlanságuk miatt könnyen manipulálhatóak. Vannak ilyen rokonaim, tudom, mit beszélek, ők bekajálják a hazugságokat, bármilyen tisztességesek is, ebből él a fidesz, hogy hazugságban tartja őket.
a grafikonon látványos a 8 általános és szakmunkásképzősök között a kiugró fidesz szimpátia.
Úgy tűnik, itt a hupon nem ez a fő törzsközönség, de azért told csak :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez pont olyan felmérés, amivel a múltkor rommá égtél?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az, hogy a fidesz hazug propagandája (amit te is rendszeresen idemásolsz a hupra) a tájékozatlanokra és befolyásolhatóbbakra (idős vidéki M1-ből tájékozódó szavazók, 8 általánost végzett tanulatlanok) nagyobb hatással van, az tény. Ez gondolom, nem akarod vitatni.
De nem is értelek, nem szükséges ezt tagadnod. Inkább legyél büszkre rá, hogy micsoda hatékony rendszert építettetek ki. Vagy beszélj locsemegével, ő nem tetszeleg, megmondta nyíltan, hogy szükséges és indokolt hazudni az embereknek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A helyzet az, hogy a Fidesz most elvesztette az oltasellenes szavazoit, vagy epp most veszti el, es kenyszerpalyara tette a DK-t, hogy megszolitsa oket.
Ezzel 2009 ota eloszor novekszik a Fidesz szavazok atlag IQ-ja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Komoly IQ szintre vall kizárólag vészhelyzeti engedéllyel rendelkező vakcinát felvenni olyan vírusra, amit 99,7%-ban túlélsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már rájöhettél volna arra, hogy efféle tereléssel nálam nem rúgsz labdába. A téma, amiről kínosan próbálsz terelni még mindig:
Értem a szánalmas terelési kísérleted, ez jön a DK-központból, ezt kell terjesztened. Gondolom, bérkommentelésből jól megélsz, de legalább annyit adj a hitelesség látszatára, hogy olyan tényekkel ne vitatkozz, amit még a külföldi liberális sajtó is elismer.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom, bérkommentelésből jól megélsz
Ha vannak infóid, keress meg privátban, én szívesen lennék megélhetési bérkommenter. Politikai oldal nem számít, szívesen tolnám mindkettő szekeret egyszerre :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ááá, alig fizet a DK valamit, szerintem átmegyek a fidesz bérkomment csapatába... trey majd ad hozzáférést a rendszerhez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, túl sokat látok bele, de olyannak tűnsz, aki igényli, hogy tükörbe tudjon nézni...
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban, ezzel a problémával nem számoltam. Elvakított az ingyen pénz. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Átoltottságban tényleg jók a statisztikáink.
Én arra reagáltam, hogy unalmas már, hogy állandóan a fidesz seggét nyalod, egyszer tolhatnál már valami önnálló gondolatot is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
O tok onalloan ki szokta kovetkeztetni az ujsagcikkekben leirt gondolatokbol, hogy mindent az oroszok bomlasztanak. ;) Az peldaul onallo tole.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Átoltottságban tényleg jók a statisztikáink.
Nem mondod!
Én arra reagáltam, hogy unalmas már, hogy állandóan a fidesz seggét nyalod, egyszer tolhatnál már valami önnálló gondolatot is.
Egyetlen Fidesz szó nem hagyta el itt a számat. Most mit csináljunk, ha egyszer ők tették ezt lehetővé? Ha kvízprofesszorokból állna az ország vezetése, most az EU átlagnál szédelegnénk. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem azt mondtam, hogy a fidesz szó elhagyta a szádad, hanem, hogy sz@ros a szád.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem hiszem, hogy ezt bármilyen statisztika igazolná.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van: annyira nyilvánvaló, hogy nem igényel statisztikát.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem, tehát tettél egy hamis állítást. Köszönjük!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megfigyelésen alapuló kvázi tényszerű állítást tettem. Legalábbis nekem nem kell külön statisztika pl. arról, hogy a háromágú csillárból fény fog jönni, ha a kapcsolóját felül kb. egy centire benyomom. Ma is fényt adott, amikor a kapcsolót megnyomtam, és tegnap is, és tegnapelőtt is, stb. Az ilyen egyszerű megfigyelések nem igényelnek különösebb adatfeldolgozást.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem, akkor most toltál egy sántító hasonlatot, valamint a leírt állításodat nem tudod és nem is szándékozol igazolni. Ez locsemege stílusa.
Egyelőre ott tartunk, hogy hülyeséget mondtál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyelőre ott tartunk, hogy a HUP-os hozzászólásaid nagy része feltehetően még megvan.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jelents fel te is fidesz treynél, hátha kitilt és akkor nem kell bajlódnod a más véleményekkel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felesleges jeleznie, mivel mindig tartok legalább egy udvari bolondot, just for fun.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jó lenne, ha nem csüngenél a szavaimon, mert a(z udvari) bolondod még szóvá teszi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelentselek fel, mert a szellemi képességeid nem teszik lehetővé számodra az értelmes gondolatok megszülését, és normális keretek közt történő megosztását? Azt kéred, rúgjak beléd, mint egy sánta kutyába? Szomorú ilyet olvasni azok után, hogy többször segítő kezet és kutyakekszet nyújtottam neked.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
Egyre színvonaltalanabb leszel. Nehéz feldolgozni a tényt, hogy "Átoltottság: Magyarország az unió tetején"? Mondjuk vigasz lehet neked, hogy nem te vagy csak frusztrált emiatt. Ott az egész EU bagázs, a félbolond magyar baloldal ... Sírjatok együtt!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a fideszes tolvaj fajtad a lassan a 30e-s covid aldozaton sem sir, sot...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyik sem volt rokonom. A közutakon hétvégén megdöglöttekért sem ejtek egy könnyet sem.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Átoltottságban tényleg jól állunk, halottakban meg rosszul, nagyon rosszul.
Engem nem zavar, hogy nyalod a fidesz seggét, ez a te problémád.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
halottakban meg rosszul, nagyon rosszul.
Ezt mire alapozod? Mihez méred? Milyen egységes mérési szempontok alapján összesítik ezt világszerte?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Statisztika:
India: 278,751 halál / 25,228,996 esetre. COVID halálozási ráta: 1,1%
Magyarország: 29,277 halál / 798,955 esetre. COVID halálozási ráta: 3,7%
A lesajnált India 3,7X-szer jobban teljesít. Pedig ott aztán van egészségügyi ellátás rendesen.
Ha úgy veszed, hogy Müller Cecília a COVID halottaknak felét hazudta, még úgy is rosszabbul teljesítünk.
Folyamatosan azzal riogatnak, hogy az lesz itt is, mint Indiában. Bár az lenne!
India doxycyclin + ivermectin + cink kombót használ. Nálunk az operatív törzs betiltotta járvány alatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az indiai adatok nem túl valószínű, hogy valósak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a magyarok azok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az indiai adatok nem túl valószínű, hogy valósak, mint mondjuk egy orosz adat is kétséges és egy kínai is.
Minket hasonló országokkal kell összehasonlítani, ahol hasonló a közigazgatás, a gyógyítás és a statisztikai fegyelem. Mondhatnám, hogy a nyugati kultúrából, de mi már keletiek vagyunk :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te komolyan arra a koszfészekre hivatkozol, ahol olyan fejetlenség van, hogy 100-asával húzkodják ki a halottakat a Gangeszből? :D
https://www.blikk.hu/aktualis/kulfold/koronavirus-india-holttest-ganges…
El tudom képzelni, milyen patika állapotok lehetnek ott a könyvelésben :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És hány százalékkal emeli a halálozási rátát az a 2000 hulla, akit kiemeltek a Gangeszből?
Mondjuk 25 millió fertőzésre vetítve...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted annyi halott van csak, amit nem könyveltek be? Egy országban, ahol ezresével tüzelik el az embereket és elfogyott a fa, mert éjjel-nappal mennek a rögtönzött máglyák? Igen, az onnan jövő adatokat vegyük készpénznek, én is azt mondom és hasonlítsuk össze a mieinkkel, ahol az autóbalesetben elhunyt covidos is COVID-ban halt meg a könyvelés szerint :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itthon meg a kocsmai verekedés áldozatát is COVID halottnak tekintik. Egy csöppet hitelesebb a magyar adat?
Oltás után 2 hónappal nézik, hogy hányan halnak meg COVID-ban. Arról, hogy az oltás után 2 hónapig mi történik, hallgatnak.
Miért nem azt nézik, hogy COVID fertőzés után 2 hónappal hányan halnak meg COVID-ban? A vírus ugyanúgy védelmet ad. Ha túléled bakker, akkor immunizál. Nem?
Az összes adat, amit kiadnak, szart sem ér.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szükség volt halottakat felmutatni a pánikkeltéshez. Eddig is tudtuk, hogy Müller Mindmeghalunk Cecília rémhíreket terjesztett.
Sajnos visszanyalt a fagyi és világelsők lettünk sokáig halálozásban a riogatás miatt. Azóta következetesen tartom magam a saját számaikhoz és az alapján ítélem meg a kormány teljesítményét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a tolvaj fideszes torpemangalica pedig bezarja a szakrendeloket es a korhazi osztalyokat..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magyar adatoknál nem lehet eldönteni. De tekintettel a lenti időzetre kb elég valószínű, hogy kamu. (ok, persze ez nem meglepő, mert az lenne a furcsa, ha valamiben egyszer nem hazudnának. Itt lehet szándékos hazugság vagy inkompetencia miatti tévedés is persze.)
Szél Bernadett május elején arról kérdezte Müller Cecília országos tisztifőorvost, hogy pontosan mi alapján kerülnek az elhunytak a koronavírus halálozási statisztikájába, valamint arról, hogy hány olyan eset van a Covid-halálozások esetei között, akiknél nem a koronavírus volt a fő halálok.
A közérdekű adatigénylésre Müller Cecília válaszában az első kérdéshez küldött egy linket Orbán Viktor honlapjára, a másodikra pedig azt válaszolta, hogy az NNK nem adatkezelő.
https://telex.hu/koronavirus/2021/05/19/szel-bernadett-orban-viktor-mul…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg is lepődtem volna, ha Müller Cecília önálló szakvéleményt fogalmazott volna meg. Felmondja a leckét és felveszi a pénzt érte, ennyi. Milyen választ várt tőle Szél Bernadett?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Diktált (írni önállóan már nem engedik) egy emailt, amiben megkérdezte a pártirodától: "Van erre valamilyen jó szövegünk?"
A választ már tudjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fidesz-trey...
Miért az oltásokat hogy összesítik? A statisztikákat korrigálják azzal, hogy mondjuk a kínai vagy orosz vakcina kevésbé hatékony, mint egy Pfizer? Nagyon jól tudod, hogy összesítik a halálozásokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fidesz-trey...
Az igen! :D Ez aztán a kimerítő válasz!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A baloldali oltásellenes kampány miatt? Az nem lehet igaz, hiszen elsők vagyunk oltottságban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy példát mondtam, amit olvastam, nem terelek.
A másik amit olvastam, hogy a leszakadt fejű motorost és a hasonlókat is a kovid áldozatának számították. De miért?? Miért (volt) jó feltuningolni a számokat?
A harmadik, hogy nem csinálnak teszteket az oltás előtt és ha fertőzöttet oltanak, az meghalhat az oltásba. Adtak hivatalos számokat, hogy hányan haltak meg az oltás után. Az nem volt olyan sok, az első helyhez biztos nem lenne elég.
Egyéb nem jut eszembe, de ha küldesz linket, akkor azt is elolvasom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A másik amit olvastam, hogy a leszakadt fejű motorost és a hasonlókat is a kovid áldozatának számították. De miért?? Miért (volt) jó feltuningolni a számokat?"
Ez a legegyszerűbb és legtisztább. Nem kell minden esetben megvitatni és hosszú mérlegelés után eldönteni, hogy valaki COVID vagy nem COVID halott. Ez az adat (ha nem változtatnak a protokollon) arra alkalmas, hogy lekövesse a járvány lefutását. Hátránya, hogy arra nem lesz alkalmas, hogy más országokkal is összehasonlítható legyen. Az összehasonlításra a többlethalálozást használják, csak ez meg nem napra kész, igazából csak lezárt évre lehet pontos adattal szolgálni.
"A harmadik, hogy nem csinálnak teszteket az oltás előtt és ha fertőzöttet oltanak, az meghalhat az oltásba."
Nincs olyan teszt amely megmondaná, hogy valaki nem fertőzött. A PCR tesztek csak azt mutatják meg, hogy kb 5 nappal korábban fertőzött volt-e valaki. Ezért is használják több helyen azt, hogy 5 nap karantén után a negatív PCR teszttel lehet járni-kelni.
Erre úgy lehetne használni, hogy 1 PCR teszt, 5 nap teljes izoláció majd jöhet az oltás.
" Adtak hivatalos számokat, hogy hányan haltak meg az oltás után."
2021.04.20-ig második oltást követően 273 fő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyfokú naivitás azt gondolni, hogy véletlenül számolják így a COVID halottakat. Riogatásra ment ki az egész, folyamatosan hazudnak.
Képtelenek egy egyszerű statisztikát leközölni, hogy mennyi ember hal meg oltás után két hónapon belül és mennyi hal meg, ha nem oltják.
Két statisztikai adat, tisztán látnád, hogy hány százalékban okoz halált az oltás. Egyszerű, nem?
Csak ugye nem akarják a nyájimmunitást az igazság oltárán feláldozni. A szent nyájimmunitás célja érdekében nyugodtan megdögölhetsz ebben az országban.
Folyamatos hazugság megy minden szinten.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyfokú naivitás azt gondolni, hogy véletlenül számolják így a COVID halottakat. Riogatásra ment ki az egész, folyamatosan hazudnak.
Így lejáratni a baloldalt! Hallod!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Müller Cecília = Gyurcsány Ferenc
A legapróbb különbséget sem látom a kettő között.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En a helyedben ezt nem hagynam. Tuntetnek meg minden. Turhetetlen ami itt megy.
Eloszor megprobaljak elhitetni, hogy a fold kerek. Bezzeg regen siman megoltek, aki ilyen faszsagot mondott mennyivel jobb volt.
Aztan utana jottek a chemtrailek, hogy birkava tegyenek minket. Aztan szepen lassan az oltasok, hogy akire nem hatott a chemtrail, azt kozvetlenul kezeljek.
A Polio szo 5 betu. Pont annyi, mint a mostani agykontrolleszkozok 5!!! G. Az oltas is pont 5 betu. A covid szinten. Veletlen egybeeses lenne?
A vakcina szo 7 betu, a covid19 is. Nem lehet veletlen egybeeses. Egyetlen dolog ved ellen az alufolia, amiben az UFO szo szerepel. Ez sem lehet veletlen. Egy nagy kiserlet resze vagyunk, amit az ufok hoztak letre.
Bizonyitekot is talaltam: https://imgur.com/a/WuIyEG9
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felvilágosítanálak, hogy mire egy gyógyszert engedélyeznek, 5-7 év is eltelhet.
A kötelező oltásokat beadatom a gyermeknek, azok biztonságosak.
A COVID oltásokat noname-es gyártók csapták össze, a legtöbbre sosem lesz végleges engedély.
Az AstraZeneca, Johnsson már elvéreztek, a kínai szart sem ér.
Ebből a repertoárból a Pfizernek, Modernának és a Szputnyiknak van esélye arra, hogy végleges engedélyt kapjon, de szerintem nem fog.
Ráadásul olyan vírusra kellene felvenni, ami 99.7%-ban túlélhető.
Légyszíves ne keverd a bevizsgált oltásokat a tegnap összefusizott szarokkal...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem semmi. Meg szoporodtal is. Grat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennek mi köze az átoltottsághoz?
Nyiss egy új topikot ezzel a témáddal és akkor majd én megyek oda trollkodni.
„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-trac…
Hungary
covid death 23,380
excess death 22,320
Itthon minden halottat ténylegesen covid-halottnak jelentettek, aki fertőzött volt.
Nagymamám is 90 évesen túlélte a covidot a kórházban a járványosztályon, kijött onnan 0 eséllyel, aztán a szövődményekbe halt bele hetekkel később.
~ubuntu, raspbian, os x~
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van kifejezetten erre specializálódott oldal is:
"EuroMOMO is a European mortality monitoring activity, aiming to detect and measure excess deaths related to seasonal influenza, pandemics and other public health threats."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyszer már volt ilyen. Akkor Málta nem jelentett adatot egy hétig. Most megnéztem ezt: https://qap.ecdc.europa.eu/public/extensions/COVID-19/vaccine-tracker.h… Úgy látszik megint késnek. (Nem gondolnám, hogy nem oltottak senkit egy hete)
Ez amúgy mit számít? Régebben is kérdeztem de akkor sem kaptam választ, hogy ez miért jó. A vakcináció nem cél hanem eszköz.
Korábban nyitottunk mint mások (esetleg kevésbé érintett a gazdaságunk?), vagy kevesebb COVID áldozatunk lett/lesz? Erről szívesen olvasnék...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha mind2 oltast megkapja minel tobb ember, akkor a "halal / 1M fo" csokkenni fog, ha a hasznalt vakcinak mukodnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A halal / 1M fo olyanok miatt szaladt fel, akik 10% alatti atoltottsag mellett kaptak el. Ehhez jon hozza, hogy sok idos oltasellenes nem vette fel az oltast.
De pl. amikor csak idosek voltak oltva, a halottak atlageletkora lement, most hogy fiatalok is oltva vannak, maszik ujra feljebb. Ha mas nem, ez igazolja, hogy az oltasok mukodnek.
Oltas utan nagyon kevesen haltak meg. Ironikusan azert sok koztuk a Pfizeres, mert azt kaptak 60 folottiek a legtobben annak idejen (ettol meg nem a Pfizerrel van baj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha a hasznalt vakcinak mukodnek.
Na ez lesz itt a nagy bizonytalansági faktor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha megjelenik a tersegben a brit mutansnal gyorsabban terjedo es 30 fok melegben is brutalisan terjedo indiai varians, mert olyan "jo europaiasra" sikerul a kontaktkezeles, azonnal rajossz majd, hogy ez mit jelent.
(Amugy csak remelni tudom, hogy az indiai varians esetere a visszanyitas ellenere van a kormanynak terve arra, hogy az indiai Covid varianst megfogja kontaktkutatassal - mert most MÉG meglehet ilyen nyitottsagi faktor mellett. De attol tartok, hogy nincs erre elegge hatekony terve. :( )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a lényege, hogy a kutyáknak legyen mire ugatni. Ahogy az ábra mutatja, meg is teszik. Orbán becsukja a hangszigetelt ablakot, hátradől, és arra gondol, "nem hittem, hogy ilyen sok diplomás segghülye él Magyarországon".
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A védekezés sikerességét átoltottságban mérjük (most épp)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A védekezés sikerét a halálesetek és a megmentett életek számában lehet mérni "
illetve
"Óceánia mindig is Keletázsia ellen viselt háborút. "
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most mintha ez lenne a kommunikáció:
Legkorábban Magyarország térhet vissza Európában a normális élethez.
Innen: https://koronavirus.gov.hu/cikkek/orban-viktor-legkorabban-magyarorszag…
Ez már jó eredmény lenne csak eszerint ez nem így van (érdemes teljes Európát nézni): https://reopen.europa.eu/en/map/HUN/5001/HU33
Szinte egész Finnország, Norvégia északi része és Izland is zöld. Portugália és Írország narancs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Disznosajt.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
schweinekäse
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel kapcsolatban érdekes elemzőcikk:
https://www.valaszonline.hu/2021/05/11/magyarorszag-koronavirus-vakcina…
Itt arról van szó, hogy a kezdeti lendület milyen mértékben kezd lassulni, és ha ez így megy tovább, várhatóan elhúz mindenki az oltottság tekintetében mellettünk. Persze majd akkor lehet keresni másik számot, amivel talán lehet villogni. Ugye a kezdeteknél volt a fertőzöttek alacsony száma, később az volt a szlogen, hogy nézzük a halálos áldozatokat, most az oltottságot. Ha ez is megdől - és ez alapján meg fog - akkor mit fognak majd találni, és mit fog trey is harsogni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem jobban érdekel, hogy lesz-e rá értelmes válasz(otok:), vagy csak a csaholás fog menni. :D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól látom, lehagytuk az USA-t?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jajjmár, elég uncsi a kamu dumátok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attól függ mi a fontosabb...
Te mi szeretnél inkább lenni, beoltott, vagy élő? :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt szeretném, ha összevethető adatok lennének figyelembe véve.
Dehát ezt te is tudod, de csak azért is tolod itt a halálpropagandátok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fenét. Egyszerűen neked fáj, hogy a kedvend kormányod szarul jön ki egy összehasonlításból, és a kognitív disszonancia nem engedi, hogy ezen jobban elgondolkodj.
Teljesen érthető reakció, másképp nem is tudnád feldolgozni, hogy a kedvenc kormányod miatt ennyi ember halt meg.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mármint arra gondolsz, hogy ellenben más országokkal transzparensek az adatokkal? Igen, ez igaz.
És az is igaz, hogy az ellenzék oltásellenes kampánya miatt halt meg egy csomó ember. Persze szokás szerint szeretnék átírni a valóságot, de nem sikerül nekik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mármint arra gondolsz.."
Nem. Arra gondolok, amit leírtam. Amit most csinálsz, az meg ún. projekció.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt tudom, hogy a gondolkodás neked nem erősséged, de azért megelőlegeztem, hátha...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Összefoglalok néhány kommentet: az oltás szart sem ér, ezért az átoltottsággal, mint adattal operálni nem más, mint a szavazók félrevezetése.
> Sol omnibus lucet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Összefoglalok néhány kommentet: aki megkapta az első oltást olyan vakcinával, amiből kettőre van szükség, az azonnal védett lesz a vírus ellen, így a beoltott személy rögtön meg is kaphatja a védettségi igazolványt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
0% < 50% < 80-90%
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
0 < 1 < 2
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetemben (Astra) az első-második között még kisebb a különbség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hanyatló nyugat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyannyira, hogy a TV-ben mutatták, hogy a teszetosza német oltásprogramra nem várva, egy német utazási iroda turnusokat szervez Moszkvába városlátogatás fedősztorival, ahova valójában Sputnik V oltásra mennek a németek :D
Persze, ezt nem verik nagy dobra, mert mekkora tré már?
https://nepszava.hu/3116825_beindult-a-nemet-vakcinaturizmus-a-cel-mosz…
A Szputnyik V vakcina még nem kapott engedélyt az Európai Gyógyszerügynökségtől, ám ez az ideérkező németeket nem zavarja. — Úgy láttam, hogy Németországban nagyjából öt-tíz hónap lenne, mire megkapnám az oltást, ami nekem túl sok idő, ezért más lehetőség után néztem. Először jött Szerbia, de annak vége, a második opció viszont Oroszország, ami működik – mondta Uwe Keim vakcinaturista.
A német siker ^^^ :D :D :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hulyek itthon is akadnak mindig..akik a fulopszigetekre viszik a rakosokat a csodadoktorokhoz..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit kevered a dolgokat. A Sputnik V egy működő covid-19 oltás. A 444 labor eredményeket gyűjt és ott találsz 40-50 akkreditált laboros eredményt random állampolgároktól akik Sputnikra mentek (de minden más tipusú is van). Ha jól számoltam 94%-os a hatékonyság (azaz ennyi százaléknyi esetre mondta a labor, hogy megüti a védettségi szintet az ellenanyag).
Ezen kivul a Sputnik V rolling review-ben az EU gyógyszerhatóságánál, tehát lehet hogy hamarosan hivatalos Eu-s plecsnit is kap. Igaz, eközben felbukkannak ilyen-olyan indittatású álhirek is.
Ettől én még a németek helyében a hivatalos utat járnám, mint ahogy itthon is tettem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez meh.
1. TE népszavát hivatkozol? :)
2. Az oltási program-ot az első vakcinákkal szokták jellemezni. (ugyanis a második meghatározott idő múlva követi) A második körös vakcinákkal meg a védettséget.
3. Matematikából biztos penge a kedves vakcinaturista ha kiszámolta. Öt-tíz hónap... Németország oltási teljesítménye az elmúlt hetekben (első kör 18+) - 2021-W17: 34%; 2021-W18: 39.4%; 2021-W19: 44.3% csak összehasonlításként Magyarország: W17: 50% W19: 56.5%. Németország az elmúlt két hét alatt 10.3%ponttal Magyarország 6.5%ponttal lépett előre. Mi a W16-on voltunk 44% közelében. (3 hét előnyünk van ami folyamatosan olvad...) Forrás: https://qap.ecdc.europa.eu/public/extensions/COVID-19/vaccine-tracker.h…
4. Számításom szerint az elmúlt két hétben mi teszetoszábbak voltunk mint a német oltási program. Ők június hetedikétől fogják mindekinek felajánlani az oltás lehetőségét. Forrás. (5, 10 hónap...). Ha nem lassulnak és heti 5%.-al nő az oltások száma (mint az elmúlt 2 hétben) akkor már majdnem 60%-nál fognak tartani...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A WHO minden vakcinát hatásosnak talált az összes variáns ellen. Van egy kis homokszem a gépezetben: miközben az EU tagország egyenként tagjai a WHO-nak és ez alapján ugyebár minden vakcinát jónak kell hogy ítéljenek, az EU, mint politikai szervezet erről másként vélekedik. Van ennek azért egyfajta bája...
> Sol omnibus lucet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A WHO úgy hülye ahogy van. Olvass és művelődj. :)
https://index.hu/techtud/2020/03/30/who_ha_nem_beteg_ne_viseljen_maszko…
Csak 1 éves a cikk. Amilyen gyorsan változik ugye a nemzetközi helyzet...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aha, bájos dolgok közelebb is vannak: itt meg Magyarország politikai alapon dönt, hogy milyen oltásokat fogad el : https://index.hu/belfold/2021/05/18/semjen-zsolt-ader-janos-konferencia…
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokkal rosszabb a helyzet:
https://hvg.hu/itthon/20210519_szel_bernadett_orbaninterju_muller_cecil…
Bevallom Falus Ferencet eszméletlen rühelltem a 2009-es járvány alatt, de az mszp.hu-ra azért nem linkelgetett.
Valahogy tudatában volt a kormányszóvivői és tisztifőorvosi posztok közti különbségnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A minden vakcina kicsit túlzás: https://extranet.who.int/pqweb/sites/default/files/documents/Status_COV…
A listából csak a Sinopharm nem engedélyezett az EU-ban forgalmazásra (EMA). (meg az AZ indiai és koreai gyártása). Az egy kérdés, hogy mivel olt az EB oltási programja, egy másik hogy mit engedélyezett az EMA, és egy harmadik, hogy beutazáshoz mit fogad el az EU és a tagállamok. Kínával próbálnak izmozni, a kölcsönösség elvén, de a tagországok simán hozhatnak olyan döntést, hogy használják a WHO listáját is. Lásd: Ausztria. https://www.austria.info/en/service-and-facts/coronavirus-information/e… (kérdés az indiai, koreai AZ-t elfogadják-e, gondolom igen mert nem nevesítették magát a vakcinát. Vaxzevria-t írtak volna ha nem jó a Covishield)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még mindig az van, hogy győztünk.?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A kormánynak addig volt feladata, amíg minden ember, aki oltást szeretett volna, meg nem kaphatta"
Immár, hogy bárki bármilyen oltáshoz juthat gyakorlatilag azonnal, teljesen mértékben érdektelenné vált, hogy ki hol tart. Kb. annyira érdekel már a téma, a napi esetszámok, a halottak száma, mint, hogy milyen desszert lesz ebédre. Vagy még annyira se.
Ami érdekel, hogy COVID alatt Európa egyik legszabadabb országában élek és itt korlátoznak az EU országai közül nagyjából legkevésbé.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó téged olvasni, mert mindig megnevettetsz..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nevetés helyett, ha érveket sorakoztatnál, beszélgetni is tudnánk. Így marad neked a személyeskedés, én meg nézek más téma után.
kthxbye
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Okkkkééé.
Európa legszabadabb országa.
"Sem adatvédelmi, sem egyéb szempontból nem áll meg a kormány és az országos tisztifőorvos érvelése, hogy Európa legtöbb országával ellentétben Magyarország miért nem teszi közzé területi bontásban is a koronavírus-fertőzöttek adatait."
"Négy év és nyolc hónap után után közölt egy helyreigazítást a Ripost Hadházyról, ráadásul a helyreigazítás is csak akkor látszik, ha az ember szándékosan keres rá a keresőben"
"Feljelentettek egy mentőst, amiért ebédet vett magának"
Lassan lejár a munkaidőm, érd be ennyivel ezúttal..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi értelmes információt nem osztanak meg.
Még az oltottak-oltatlanok arányát sem új fertőzések / kórház / halál esetén.
Izrael mindezt életkorra bontva megteszi. Itthon Müller Ceci böfög egy számot, ott meg letöltöd CSV-ben az adatokat és megnézed a saját szemeddel.
De az egészségügyisek a betegségekről is ugyanezt mondják. Bizonyos betegségekért többet kap a kórház, másért kevesebbet, így folyamatos hamisítás van.
Lehet, hogy ők sem tudják az egészet, akkora szakértők...
Itthon az megy, hogy minden 500. oltott fertőződik meg, Horvátországba meg már tesztelned kell, ha az oltást 9 hónapnál régebben kaptad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Feljelentettek egy mentőst, amiért ebédet vett magának"
Hagyjuk már ezt a hülyeséget, volt egy házmesterjelölt, aki unatkozott, és két menet faszverés között feljelentette a mentőket, akiket az ablakból látott. Az OMSZ a rendbontó mentősöket kőkemény retorzióban részesítette: partnerségbe lépett több kajáldával, akik kedvezményt adnak a mentősöknek, cserébe a személyzet kap valami elsősegély képzést, vagy nemt'om mit. Hambulancia néven lehet az akciónak utánanézni.
Ezt a példát (ti. egy elmebajos civil feljelentést tesz, mert valaki ebédidőben hamburgerezik) kár volt felhozni azzal kapcsolatban, hogy mennyire szabad az ország.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kár lenne aljasságban alulbecsülni őket.
A Pfizer fél évig tárolható, bele fogják verni az oltást a maradékba is, ha akarja, ha nem.
De csak azért, mert Európa legszabadabb országában élünk, jogod van azt csinálni, amit szabad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sose sejtettem, hogy az USA Európában van...!
https://edition.cnn.com/2021/09/09/politics/joe-biden-covid-speech/inde…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itthon is ez lesz. Megszűnt az az Európa is, amit egykor szabadnak ismertünk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A többség védelme érdekében. Isten hozott a demokráciában :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem inkább a többség diktatúrája a kisebbség felett? Nem ugyanaz.
Gondolj a magánnyugdíj-pénztárak államosítására! Szóról szóra ugyanez történt!
A többség támogatásával a kisebbség nyugdíj-megtakarításait lenyúlták.
Rengetegen meg akarták menteni, de nem tudták. Ideig-óráig ellen lehetett állni, végül demokratikusan felszámoltak mindent!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A többség támogatásával a kisebbség nyugdíj-megtakarításait lenyúlták.
???
Rengetegen meg akarták menteni, de nem tudták.
Miért nem tudták? Én nagyon utálok hivatalos ügyeket intézni, de ebben az ügyben kétszer is beballagtam "hozzájuk", így tőlem eddig még nem vették el.
Ideig-óráig ellen lehetett állni, végül demokratikusan felszámoltak mindent!
Mindent biztosan nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magánnyugdíj megtakarításod neve ne tévesszen meg. Állami helyett volt és nem mellette.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor Orbán államosította a nyugdíjakat, Selmeczi Gabriella kiállt és bőszen szajkózta, hogy a visszalépőknek lesznek egyéni számláik, az állam vezetni fogja.
Beöntötték a megtakarításokat egy nagy kalapba és nem lett belőle semmi.
Amennyiben én hasonló akcióval megtéveszteném az embereket, hogy fizessenek nekem, amit elteszek, gondolom börtönbe kerülnék...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
...és vezeti is azóta, amióta ő kezeli.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem el bazmeg, hogy felnőtt emberekkel beszélgetek. Koronavírus témában elfogy az érve, erre nekiáll előrángatni egy MANYUP témát :D Beszarok bazmeg.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"őket"
Kiket? Itt kire gondolsz? Csak azért kérdezem, mert tudtommal az EÜ dolgozóknál a kötelező oltást maga a szakma is támogatja.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nyomjunk rá egy "megosztó" bélyeget. Mégis, mi az, hogy őket!? Nem akarunk megosztó országban élni! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" teljesen mértékben érdektelenné vált, hogy ki hol tart"
Ellenben a halottak számával, ami továbbra is érdekes maradt.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha akartál oltást megkaptad, ha nem akartál, meghalhatsz COVID-ban.
Ki a fenét érdekel, hogy mennyi a halottak száma?
Amíg nem jutott oltás mindenkinek, aki akart, jogos volt bármiféle korlátozás és erőszak.
Ez megváltozott és az ország lassan terror államba megy át. Ha akarod, ha nem, beléd verik majd a vakcinát, mindenáron "megmentenek".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
...az ország lassan terror államba megy át.
:'DDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Simán kimegy hozzád a TEK, ha sokat füstgyertyázol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért egészségügyi felvilágosító propaganda terén most is lenne a kormánynak feladata!
Ha már az oltás a leghatékonyabb eszköz a védekezésben.
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt leghatékonyabban számokkal tehetné meg.
- oltottak, oltatlanok fertőződése, kórházi kezelése, halál
- oltás után 1 hónapon belül hányan jelentkeztek tünetekkel a háziorvosnál
- ezek milyen tünetek voltak
Az antivaxxer társadalom azért képes virágzani, mert semmi értelmes információt nem oszt meg a kormány, ami alapján a rizikófaktorokat becsülni lehetne.
Vagy hiszel nekik, mert jópofik, vagy nem hiszel, mert nem jó pofik...
Az antivaxxerek között a kormány hitele 0. Tök mindegy, hogy milyen felvilágosítást tartanak. Egyedül a számoknak van hitele, amit természetesen nem osztanak meg.
Erről lehetne beszélni, hogy ha ilyen sikeres a vakcina, akkor miért nincsenek számok, csak röffenések, amelyek semmi összhangban nincsenek a brit és izraeli adatokkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt csak neked, Trey.. :-)
"Teljességgel reménytelen, és menthetetlen ez az ország, és most már úgy is gondolom, hogy nagyon is jó, hogy így van. 30 éve elmúlt a kommunizmus, a magyarok hatalmas nagy többsége ma is ilyeneken hisztériázik, hogy vannak melegek, és jézusmária. Meg attól retteg, hogy majd kötelező nemváltó műtét lesz alsó tagozatban. Meg megerőszakolja a migráns muszlim a mező szélén.
Én azt mondom, hogy aki liberális, fiatal, meleg, értelmiségi, az menjen is el ebből az országból. Teljesen szükségtelen itt tervezni egy életet, hogy rettegésben, gyűlöletben, mocskolódásban töltse bármelyik gyerek. El kell menni a szabad világba, Magyarországot pedig hagyni kell belerohadni a saját szarjába, ahol nyakig van jelenleg. Ezeket nem kell nevelni, nem kell a szemüket felnyitni, nem kell őket megtanítani szeretni, együttműködni, befogadóan gondolkodni.
Ezek éljenek csak így. Ilyen bezárt, beszűkült primitív, nevetséges idiótákként, ahogy élnek.
Ezek nem érdemelnek többet.
Töltsék csak a szánalmas életüket azzal, hogy rémülten visítoznak szinesbőrű, más vallású, meg meleg, meg mindenféle "más" emberek miatt. Éljék csak ezt a nyomorult szolgai életet. Erre valók. Erre jók. Ezt tudják. Mást nem. Többieknek tipli van a szabad világba."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "genetikailag alattvaló"-t kifelejtetted.
Meg az idézetre mutató linket is.
El kell menni a szabad világba
:DDDDDDD
Van egy olyan érzésem, hogy a szerző egyszer nem élt huzamosabb ideig külföldön. Mondanám, hogy édes a naivitása, csak az a baj, hogy a toxikus magyargyűlölete miatt semmiféle szimpátiát nem tudok felé érezni. Mondhatni apatikus vagyok az irányában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha Oregonnak nem jut krumpli, tudni fogja, kinél áll hegyekben.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
siddisnél?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, elég kontraproduktívnak tűnik a stílusa. Mintha direkt csinálná...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, a "félázsiai származék, csak az erőből ért" hiányzik belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
félázsiai származék
Tán tagadod a konszenzusos (finnugor) történelmet? Szerinted honnan valóak a magyarok? A Szíriuszról?!
"félázsiai származék, csak az erőből ért"
Láthatóan még idézni se tudsz pontosan, mert ilyen mondatot nem találtam.
Jajj már megint hülyeségeket beszélek, hiszen te pontosan idéztél. Pontosan az alantas érdekeidnek megfelelően.
De csak a korrektség kedvéért idézzük már ide, hogy mit is mondott valójában:
Az összefogás első föltétele az erő. Ha van erő, van összefogás.
Ha nincs erő, hanem széttagoltság van, összefogás sincsen.
Ez nem minden kultúrában igaz talán; lehet, hogy vannak olyan országok, ahol ez nem így működik, mondjuk, a skandinávoknál el tudom képzelni.
De ilyen félázsiai származékoknál, mint amilyenek mi vagyunk, egész biztosan, hogy így van. Ha van erő, amely jó irányba tart, akkor van összefogás.
Ha nincs erő, mindenki szanaszét megy.
Mindenki okos, mindenki jobban tudja, mindenkinek van egy jobb ötlete, és mindenki személyes büszkeséget csinál abból, hogy véletlenül sem az összefogás mentén haladjon, hanem valahogy külön. Ilyenek vagyunk.
Ezért én Magyarországon azt tanultam meg a politikában, hogy Magyarországon akkor van összefogás, ha van egy politikai erő. Lehet, hogy nem centrális erőtérként kell leírni, mert akkor az értelmiségiek ezen fölizgulnak, hanem valahogy másképpen, de az összefogásnak egy vezérerővel való megvalósítása az egyetlen forma.
Ez nem zárja ki a demokráciát, nem zárja ki a vitát, a konzultációt, még a hatalomváltást és a politikaváltást sem zárja ki, de a mindennapi működéshez a két választás között erőre van szükség.
http://2010-2015.miniszterelnok.hu/beszed/ne_kapjon_segelyt_aki_munkake…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ugye: nem genetikailag vagyunk alattvalók, csak a származásunknál fogva szükségünk van arra, hogy az uralkodónk erőt mutasson. Teljesen más.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Láthatólag az értelmezés se megy neked.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
landeszmann rabbi idézet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom, hogy elfogyott az érv itt is. :D
Nyugodtan lehet menni, az EU tagság egyik fő vívmánya a szabad költözködés. Kérdés, hogy akiket említettél, hova kellenek majd :D
Nehogy kullogva kelljen visszajönniük ebbe a "rosszba" ;) Nagy égés lesz ám!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem égés mindenkinél okosabb puha pöcsű forradalmárból reálisan gondolkodó, belátásra és szavakon túlmutató kompromisszumokra képes emberré válni.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni