Hozzászólások
Háát eddig nem úgy néz ki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most ez az időmérő, vagy a verseny?
Ja most látom pénteki post.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értem, hogy csinálta meg a Mercedes, hogy vehették el Verstappentől a győzelmet.
Végre van 2 pilótája a Red Bullnak, bár Pereznek oda kell tennie magát az időmérőkre, hogy az elejétől ott legyen a partiban.
Alonso, nem elég hogy gyenge az Alpine, még balszerencsés is.
Vettel a Haas és Williams között az utolsó előtti, Stroll meg a 10. Khm.
Mazepin ...
Cunoda a legszerencsésebb újonc, úgy látom tud is élni vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ruszki sokadik-vonalas pilota: kuka, fejjel lefele, amig nem keso.
MSC jr: szerintem (nyarra) kuka, bar remelem tevedek.
Vettel: kuka. Hall of fame draga kukas projektek vezetoje meg lehet.
Tsunoda: uff ez komoly volt, tetszik. Vegre valakinek van ver a pucajaban.
Perez: nagyon orulok, jo lesz ez. Utolsobol indult, megis voala: komoly pontok, ahogy vartam. Par futam kell, hogy hasonloan gondoljam stabilan, de szerintem rendben lesz.
Alfonzo: nekem tetszett ahogy megy. Imadom a Renault hangjat, a legszebb hangu auto. Ez nem reszel, nem kohog, nem kukorekol, nem horkol, nem hanyik, nem fingik, nem szarik, nem bofog. Auto hangja van, porog rendesen, hallgassatok meg a POV videokban.
Bottas: orok^2 masodik vonal, akit iden kiutnek meg a hatved-cipobol is. Aztan mehet pl. kapalni.
Sainz: nem tudom, szerintem nem volt tul jo otlet Ferka-ulest adni neki. Majd elvalik, de egy huszast ratennek, hogy kukas projekt lesz.
Ocon: ha megnyeri az EU jackpotot, akkor is masodvonalas versenyzo marad. Kb 40 eves pilota leszopatja az komoly.
Majd meg folytatom. Jo verseny volt, Verstappen fair play hozzaallasa odabaszott: “ Inkabb veszitek igy..”. Ez nekem bejon.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sainz nem annyira rossz, szerintem közel lehet Leclerchez. Most a végén 8 sec volt köztük meg egy Ricciardo, az nem olyan csúf azért.
Verstappennél nem értem, hogy fogyott el annyira azután, hogy visszaadta a első helyet.
Tényleg nagyon jó verseny volt. De kellett már egy ilyen.
A Renaultnak legszebb a hangja, cserébe a legszarabb :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Verstappen pontosan tudta, hogy:
- ha nem nem fékez mélyet és nem engedi ki a pályán kívülre, akkor nem tudja megelőzni Hamiltont
- nem volt a Red Bull annyi, hogy szabályosan előzzön, más dolog utolérni és megint más megelőzni, láttuk, miután visszaadta a pozíciót (helyesen)
- ha nem adta volna vissza, visszaadatták volna vele, nem volt más választása
A Red Bull ezt elbaszta az első kerékcserénél, amikor nem reagáltak Hamiltonra. Hamilton pedig megérdemelten nyert.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelenleg ez a Red Bull jobb, mint a Mercedes, ráadásul jóval frissebb gumikon volt a végén, plusz vagy 8 köre volt közvetlen mögötte. Ja, jól benézték a kerékcserét. Mindegy, igazából örülök Hamiltonnak, 8xVB címre fel!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Red Bull úgy tűnik, hogy jobb ezen a pályán. Első futamból nem vonnék le messzemenő következtetést. Tavaly a Ferrari nyerte az első futamot, aztán láttuk mi lett belőle.
Mondjuk, nekem mindegy, se Hamilton, se Verstappen nem a szívem csücske. Ebben az évben is inkább Bottasnak és Pereznek szurkolok, hogy mindegyik győzze le minél többször csapattársát.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk a merci féle vonalvezetés megérne egy misét. Persze, értem én hogy ha nem szabályos akkor jár bünti és itt nem járt... amíg nem jelezték a toronyba hogy hahó, a mergák egészen szabadon értelmezik a pálya fogalmát.
Nyilván csak feltételezés de ha az a néhány tized körönkét ott van Verstappennek is akkor lehet egészen másképpen alakul.
Amúgy én nagyon éltem ezt a versenyt, remélem az egész év ilyen lesz vagy még izgalmasabb, hátha időközben a meki és a ferrari is javul jelentősen.
Csak álmodozás de szép lenne ha az utolsó versenyen is legalább 5-6 VB cím esélyes lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak álmodozás de szép lenne ha az utolsó versenyen is legalább 5-6 VB cím esélyes lenne.
Forma1-ben ilyen nem nagyon van, szerencsés esetben 2 csapat 2 pilótája esélyes, ha domináns csapat van, akkor meg a középmezőny ad némi izgalmat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, nyilván biliben a kezem, nem véletlenül kezdtem a mondatomat úgy ahogy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Más dolog a futam közben egyszer-egyszer elhagyni a pályát és más dolog elhagyva pozíciót szerezni. Ráadásul úgy pozíciót szerezni, hogy azzal egy futamot döntesz el.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hamilton 29-szer hagyta el a pályát, Verstappennek ez a győzelmébe került
Itt az a baj, hogy azért tudta csak későn utolérni Hamiltont Verstappen, mert Hamilton rendszeresen elhagyta a pályát, így akár másodperceket is nyerhetett Verstappennel szemben.
Lehetséges, hogyha Hamilton nem hagyja el ennyiszer a pályát, akkor Verstappen hamarabb utoléri, és lett volna még ideje megelőzni.
Szarok így a szabályok. Ha előzés nélkül, simán elhagyja valaki a pályát, az ugyanolyan előnyszerzés, mintha előzés közben hagyta volna el. Hamiltont nem büntették meg amiatt, amiért viszont Verstappen büntetést kapott.
Erősen véleményes győzelem ez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem, de ezt futam közben kellett volna rendezni. Akkor kellett volna Hamiltont büntetni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát igen. Hamiltonnak én kiosztottam volna egy 5 másodperces büntetést pályaelhagyás miatt.
És akkor rendben van, hogy Verstappent visszarendelték.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos abban is van valami, hogy Hamilton és családja hajlamos kijátszani a "azért csinálják, mert néger vagyok" kártyát. Ez van. Hamiltonnak mindig is hátszele volt az F1-ben (is). Ezt kár tagadni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egészen részletesen pl. Alonso is tudna mesélni a lejtő pályákról, pedig akkortájt még csak nem is térdepeltek.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk az igazságérzetemet kissé csavarja, ahogy a fehérgyűlölő rekordbajnok körökön át kanyarodhatott eléggé szabálytalanul, akár másodperceket gyűjtve a végére. És még volt pofája bemondani a rádióba, hogy nem tudott a szabálytalanságról.
Gondolom nem mertek szólni neki, nehogy ezért is térdepeljen a következő futamon. Amikor tavaly a rajtot próbálgatta szabálytalanul, telesírta szegény az étert, hogy báncshák és utaznak rá. Akkor sem tudta, hogy nem szabad csalni.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom, lett volna a csapatoknak ezt módjuk futam közben jelezni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tsunoda
Azon rohogtem mindig, hogy a japanok mindig ilyen kamikaze pilotakat contribute-oltak a sporthoz. Ez valamikor jol sikerult, szimplan a batorsag erkezett at (Kobayashi, ugy tunik Tsunoda), de volt, hogy az kimerult az elso kanyaros tomegbalesetek okozasaban (Katayama, Takagi)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyira nem volt rossz az F2-ben, én nézem azt is. Azért ahhoz kétség ne férjen, ha nem lenne itt a Honda, Tsunoda sem lenne itt. A nagy kérdés az, hogy a Honda kivonulás után meddig lesz itt.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem Katayamarol annyi maradt meg a rombolason tul, hogy nem latott ki rendesen a kocsibol, egyszer talan magasitot is kellett tenni ala, meg a pedalokat bentebb hozni :) mondjuk aki ala ketfutamonkent kell uj auto, az bizony jobb ha atlagos termetu aaahaha
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
MSC-vel mi bajod?
A Haas a leggyengébb autó. Ebben a felállásban MSC-nek egy dolga van: jobbnak lenni, mint a csapattársa. Ha ez megvan, akkor utána második cél, hogy minél jobban megverje a csapattársát.
Konkrétan MSC célja az kell hogy legyen, hogy időmérőkön szinte mindig verje Mazepint, a futamokat pedig befejezze és Mazepin előtt.
Bahreinben Mazepint verte az időmérőn, a futamon pedig Mazepin kiesett, MSC viszont befejezte a versenyt. Ebből én úgy látom, hogy MSC eddig 100%-os.
Időmérőn 824 ezred másodperccel verte Mazepint, az jelentős különbség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs vele bajom, nem ismerem. Nem tartom sokra a tehetségét - de majd nyárra elválik.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig ez egyelőre megint Hamilton-Mercedes dominancia sajnos.
A Red Bull egy technikai hibával kezd, nem jó jel.
Ha csak ennyivel gyorsabb a Red Bull, viszont megbízhatatlanabb mint a Mercedes, akkor ez nem lesz elég.
Jelenleg a Red Bull-nak kell még fejlődnie. Hiába gyorsabb Verstappen, hogyha lesz néhány nullázása technikai hiba miatt, akkor Hamilton simán világbajnok.
Szóval a Red Bull-nak megbízhatóbbnak kéne lennie, de közben meg a Mercedes is fejleszt még. Nagyon nem lesz egyszerű Hamiltont legyőzni. Egyelőre szerintem Hamilton az esélyesebb a vb címre.
Vettel: hát ez elég gyenge megint, ott folytatja, ahol tavaly abbahagyta. Lehet, hogy jobbat tenne neki 1-2 év kihagyás.
Alonso: szerintem Ocont verni fogja folyamatosan, ill. futamokon pedig pontszerző lesz rendszeresen (ha nem esik ki). Ezzel az autóval többet nem is várhatunk tőle.
Ferrari: jobbak mint tavaly év végén, de még mindig kevés. Leclerc sokat hozzá tud tenni az autóhoz.
MSC: egy célja kell legyen, hogy a csapattársát verje meg minél jobban szinten mindegyik időmérőn és futamon. Eddig ezt 100%-ban teljesítette is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni