Sziasztok! Tranzakciós emailek kiküldésére használjuk kb. másfél éve a mailjet.com hírlevélküldőt, ami eddig kiválóan működött.
Az utóbbi 1-2 hónapban elkezdte "soft-bounced"-ként megjelölni és több napos késéssel kézbesíteni bizonyos címekre (általában ugyanazokra) a leveleket, ami pl. egy regisztráció megerősítésénél így használhatatlan. Mivel cégünk office365-öt használ levelezésre, ezért állíthatom, hogy 99,9%-ban a Microsoftos office365 címekkel van gondja. Olyan, mintha a Microsoft nem akarná befogadni ezeket a levelet. Olyan is előfordult már, hogy ugyanazt a tranzakciós emailt kiküldve 3 egyazon cégen belüli címre csak az egyik fiók kapja meg. Ráadásul mindig ugyanaz az egy. Kb. 20-30 ilyen belsős esetünk volt már az elmúlt 2 hónapban. (kifelé nem tudjuk pontosan, hogy melyik cím Microsoftos) Előtte az 5000-6000/hó levél 0,7%-a esett ebbe a kategóriába, ami szerintem természetes. Most ez 2,2%, ami már sok.
Írtunk az ügyfélszolgálatnak, de 1 hét az átfutási idejük. És semmi érdemi dolgot nem tudtunk meg. Mire válaszoltak megjavult, de most 3-4 napja megint probléma van. SPF és DKIM jól van beállítva. A Microsoft admin oldalon semmi rendelleneset nem látni. Egyszerűen nem érkezik be, és nyomát se látni annak, hogy valamit akart-e egyáltalán kezdeni vele a Microsoft.
Használ-e itt valaki mailjetet? Tapasztalt-e ilyen problémát?
- 91 megtekintés
Hozzászólások
A fogadó oldalon whitelist, safesender vagy ahogy épp hívják. Ha bármelyik nagy küldőt használjátok, akkor nagyon könnyen összemosnak titeket a nagyküldő reputációjával, spamlistázottságával vagy valami belső statisztikával. A néhány ezer levél per hónap simán még a webszerver IP-jén is elférhet, persze ha az dedikált és rendben van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A whitelist nálunk be van állítva és nem fiókhoz, hanem az egész tartományhoz. Ezért nem értem, hogy alkalmanként X fiókba megérkezik, Y fiókba pedig nem. Ezért gyanakszom inkább a mailjet.com-ra.
A webet külsős cég üzemelteti. Amikor az ő megoldásán keresztül küldtük ki, gyakran került SPAM-be az üzenetünk. Ez így megszűnt és jó is volt eddig.
Az az érzésem, nem ússzuk meg a levélküldőn a dedikált IP cím megrendelését. :-(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni