Tiszató sátorozás

( gaby | 2019. június 23., vasárnap - 9:42 )

Üdv mindenki

Kb 1 hétre szeretnék menni sátorozni a Tisza tóhoz közel. max 600 méterre legyen a víz. Nem horgászat a célom, hanem pihenni mennénk.
Körbetúrtam a témát, mindegyik szép meg jó, de azért a személyes tapasztalat többet jelent.
Amit eddig találtam a szabicskikoto.hu, szép igen közel van a tó és jó a vizesblokk.
Ami fontos a vizesblokk, legyen tiszta kulturált.

Ha valaki tudna ajánlani olyan sátor kempinget ahol volt és tetszett neki, meri ajánlani, kérem írja meg.
Köszönöm a javaslatokat.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Már azt hittem közös hup-os nyaralást szervezel :-). Sajnos nincs infóm, egyszer voltam a Fűzfa Panzióban, teljesen jó volt, de olyan régen, hogy ma már nem releváns. "kikepzo"-t kell kérdezni, ő szervez túrákat a tavon.

Hehe...
Pont mostanában tervezek ilyesmit, mert idén nem lesz PH! tábor.
- - - - - - - - - - -
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol

Hagyd a satorozast hacsak nem akartok szunyogeledelle valtozni, Poroszlon van egy fullos nyaralofalu a hid utan. Kedves fahazakkal meg ilyesmi. 5km-en belul ott az okocentrum, mellette gyogyvizes furdo. Egy orszagszerte hires retes-suto, visszabb pedig 10 percre Tiszafured.

Tisza-to undorod lesz annyiszor lathatod.

Vortex Rikers NC114-85EKLS

Biztos lehet helyet is foglalni már ilyenkor :D
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

Tegnap is elgurultam mellette, szemre a fele ures volt. En siman megprobalnam felhivni oket,

Vortex Rikers NC114-85EKLS

Hát mi nagy sátorozós család vagyunk, de közvetlen víz mellé biztosan nem mennék.
Nagyon sok a szúnyog.
A Tisza-tó ellen is lenne érvem, mégpedig az állandó és átható hal szag!

Szerintem keress olyan helyet, ami kissé erdős részen, nem túl közel, de gyalog még elérhető távolban van a strandhoz/vízhez.
Ha igazán sátorozni akarsz, akkor nem az a legfontosabb, hogy a "szociális" helyiségek milyen messze vannak, hanem hogy van-e a közelben víz és áram.
A tusolást könnyen meg lehet oldani mobil tusolóval (max 1,5 kg), a wc pedig a szokásos latrina, vagy Nagyobb vödör+zsák+wcülőke megoldás is lehet.
A latrina ásás kicsit természetközelibb.
A sátorozás nem mondhatnám, hogy a kényelemről, inkább az élményekről és a természetközeli önállóságról szól.
Ha a sátorban NAGYON kényelmesen akarsz aludni, akkor felfújható matracot vigyél magaddal, nem sokkal nehezebb, mint fejenként a polyfoam.
Akkorát válassz, amekkora kitölti a sátor alját.

:-) Igen ez az igazi sátrazás, nekem meg is felel. Csak tudod a zasszony ha nincs tiszta zuhanyzó a környéken akkor : "Ez szar" "Minek jöttünk ide" ...
Aztán meg van még két indok a vízhez közeli sátorhoz. A "játék macik"

Poroszlón voltam faházban tetszett. Tavaly voltam 2 éjszakát a Tiszató mellett sátorban vadkempingben, nem volt halszag. Persze van némi állott víz szag/illat, de tó oszt kész.
A fekhellyel kapcsolatban nekem elég egy 2cm polifoam letakarva pokróccal.

Köszönöm válaszod, jelentős részével egyetértek :-)

Szunyog iden ott is van, ahol sosem, vagyis elmult 12-15 evben nem lattam.
Invazios ev van.

Én szombaton egy 4 órás ciklusban, tűzforró fényes nappal beszedtem 21db csípést, ezek közül 4db elég komoly. Volt rajtam riasztó karperec, lábperec, meg fél liter riasztó spray. Ezek a szarok idén fénybenjárók, jó sokan vannak, és szarnak az eddig módszereidre.

Apropó a másik topikban ajánlott szúnyogriasztó app :)) működhet, kipróbáltam. Faluhelyen az ágytámlára tettem két telefont a támla két szélére. Nem hallottunk zümmögést, csak a telefonok ciripelését - azt is csak pár percig. Eközben a szomszéd szobában (nyitott ajtóval az előzőre) a szúnyogok zümmögésére keltek többször is. Még egyszer majd megtesztelem, hátha csak bebeszéltük magunknak.

Vortex Rikers NC114-85EKLS

:-O A rablószúnyog hangát utánozhatja?
Kissé szkeptikus vagyok, de reménykedem a sikeres tesztedben. :-)

Probald mar ki te is kerlek. Az egyikben a frekvencia is bellithato.

Vortex Rikers NC114-85EKLS

Felraktam egyet, szereztem több rossz pontot a kutyáknál. Sajna ez a megoldás nálam nem működhet. :-(

Vaoo nekem a macska ment jo messzire. Vegul is akkor mukodhet :)

Több funkciós :-)

Te jó ég, ti grizzlykkel jártok pihenni? :) Háhh ezde kurvajó, tetszik.

Nah fogadjunk nem állítanak meg, hogy "te figyejjmán nincs egy cigid, nem tudsz tüzet adni, mennyi az idő nézd meg a karórádon, nincs egy ötszázasod, nem tudnád kölcsönadni a telefonod egy percre"? Ügyes, ügyes, bár ha lúd legyen kövér, és hiénát vinnék. Mármint nem az ittenit, hanem igazit.

Vortex Rikers NC114-85EKLS

Pedig nem, a kutyák agyon vannak simogatva. 5-10 éves kislányok is jönnek a Duna parton, hogy "De cuki lehet simogatni". Csak tudod nagy kutya sok nyál :-) mindig megsértődnek amikor összenyalogatva térnek észhez a gyerekek.

Poroszló Tisza-Tavi kemping-be voltunk vagy 3 éve.
Elég jó hely volt. Van zuhanyzó (tiszta) nem messze volt étterem azzal szembe a töltésen át volt a fürdési lehetőség (ingyenes)
Nem tudom azóta volt-e változás, de akkor nagyon jó volt.

pch
SB-soft online ügyviteli rendszer

Kösz infót.

+1 a Poroszló TT kempingnek. Ha nem vagy az a sátorozós alkat, elég jó állapotú faházat / lakókocsit is választhatsz alternatívaként.(Ha időben foglalsz :) )
A vízfelület cca. 1 km, szóval a szúnyogok nincsenek közvetlenül az arcodban (2018-as élmény just ftr). Csak ajánlani tudom.

Minden évben ott sátrazunk pár napot, az erdőbényei borfesztivál előtt és/vagy után, időjárástól függően. Nem egy luxuskemping, kicsit lerongyolódott, de az ára ennek megfelelő és általában tiszta. A víz és a szabadstrand nagyon közel van, az ökocentrum is. Biciklit érdemes vinni, kényelmesen körbe lehet tekerni a tavat egy nap alatt itt-ott megállva.

Mi tavaly itt sátoroztunk, bár pont akkor volt tulajdonos váltás és akkor még nem így találtunk rá: http://elmenyfalu.hu/
Azóta úgy nézem változtak a dolgok, de amikor mi voltunk ott, hétvégén gyerekcsoportok táboroztak ott fa és konténer házakban, voltak hangos éjszakák, viszont hétközben csend és nyugalom volt ott, egyedül mi voltunk ott, meg néha 1-1 lakókocsis betévedt 1-2 éjszakára (hollandok, németek), de velük nem volt gond. A hely hátránya hogy távol van tiszafüredtől (fél óra autóval), de van akinek ez pont pozitívum :)
A víz közel van, közvetlenül az árvízvédelmi töltés túloldalán (80m max), rengeteg sátorozó hely van a fák alatt, a strand területén több wc/zuhanyzó is volt.