Ingatlanos nyilvántartó program

 ( zebul0n | 2019. március 21., csütörtök - 14:55 )

Sziasztok!

Adott egy ingatlan iroda: 5 referens, több száz ügyfél

Eddig a napi feladatok, megkeresések, ajánlások vezetése egy Google Docs fájlban történt,
viszont kezdi magát kinőni a projekt, szükséges lenne egy professzionálisabb felületre.

Ami fontos lenne:
- referens napi aktivitás vezhetése (kimenő/bejövő hívások, bemutatott ingatlanok, irodai forgalom vezetése)
- egyszerű ügyfélkezelés
- találkozók/megbeszélések egyszerű szervezése
- egyszerű, átlátható felület
- reszponzív

Bármilyen ajánlatot szívesen meghallgatok, az sem jelent problémát, ha egy kicsit bele kell nyúlni a kódba, és a saját igényeimre szabni.
Érdekelnek fizetős és ingyenes megoldások egyaránt, biztos vagyok benne, hogy már van erre kész megoldás! :)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

"Eddig a napi feladatok, megkeresések, ajánlások vezetése egy Google Docs fájlban történt,
viszont kezdi magát kinőni a projekt, szükséges lenne egy professzionálisabb felületre."

https://calendar.google.com

:)

CRM -nek hívják ott keresgélj :-)

A rendszerünknek van olyan modulja, ami feladatkezeléssel foglalkozik. Vannak projektek, taszkok, munkacsoportok, intézők, ráfordításokat lehet gyűjteni, tervezett és tényleges határidőket kezelni, delegálni, összekapcsolható a dokumentumkezelőnkkel, képes emailben értesítéseket küldeni és az arra küldött válaszokat emailből feldolgozni, különböző portál nézeteken áttekintést adni ezekről, stb. Nem tartom kizártnak, hogy meg lehet vele valósítani a fenti folyamatok támogatását. Olyan rugalmasságot biztosan nem ad, mint egy google docs, calendar, trello, stb. de hátha ilyet keresel :)

--
http://eVIR.hu
Elektronikus Vállalatirányítási Információs Rendszer

A Trello nem jó? Az gyakorlatilag egyben egy egyszerűbb CRM is. Többfelhasználós, aktivitás követhető, reszponzív, megy böngészőből, ingyenes. A kimenő/bejövő hívásokra ha komolyan akarod követni, akkor valami egyszerűbb callcenter szoftver kéne. Ha csak le akarod jegyzetelni a hívások eredményeit, akkor a Trello elég.

De ha kevés az ingyenes verzió, akkor itt van hozzá mindenféle fizetős kiegészítő: https://trello.com/power-ups