Sziasztok!
Használja ezt valaki?
Azt a 17990 Ft-ba kerülő gombot rátehették volna a Traffi Hunter app képernyőjére is. Vagy nem értem.
- 3611 megtekintés
Hozzászólások
Jó drága bullshit.
--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az időben állítható figyelmeztetés azért király lenne a TraffiHunterbe is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akarom előadni a főf.szt de mi lenne ha betartanánk a sebességhatárt? Nem nehéz feladat.
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Én jó ideje így védekezem. Azóta nem használok se ilyen szoftvereket, se lézer meg trafidetektort. Viszont sokkal nyugodtabban vezetek. Ráadásul alig nyer valamit az ember a gyorshajtással időben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én waze -t használok ami prüntyög ha az adott szakaszon megengedett sebességet átléped (vagy jön a VÉDA vagy rendőrök álltak ki), de tudatosan betartom magamtól is.
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"vagy rendőrök álltak ki"
Honnan tudja, hogy kiálltak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az alkalmazásban jelentéseket lehet tenni, amit a többi autós lát és invalidnak vagy validnak jelölhet. Ezek köre egész tág (elütött állat, kátyú, vízátfolyás, váratlan köd, úton/útszélen álló autó, baleset, és rendőrök).
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 A Waze-nél több ilyen célú fisz-f@sz nem is kell a telefonomra. Pláne ennyiért! Akkor már inkább kifizetem 3 évente azt az 1 min. bírságot, ami esetleg véletlenül becsúszik.
----------------------------------^v--------------------------------------
"Probléma esetén nyomják meg a piros gombot és nyugodjanak békében!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Traffi ellen a legjobb módszer ha betartod a sebességhatárt és még az még ingyen is van! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi lenne, ha nem úgy lenne kitáblázva, hogy "itt 70-nel kisodródnának, tegyünk ki egy 30-ast, hátha akkor az 50-et betartják", meg "igaz, hogy már 4 éve nem építenek itt semmit, de jó az a 30-as tábla trafizni egy jót, ha kell a lóvé"?
(Érdekes módon Hegyeshalomtól nyugatra kevesebb helyen látok olyan korlátozást, aminél ez az érzésem.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván előfordul hogy kint marad a tábla, azt lehet jelenteni az útkezelőnél. A fixen lerakott sebességek általában reálisak.
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahol 40 éve kint vannak, ott tényleg reálisak = egy 60-asra kitáblázott kanyart semmikor semmilyen autóval nem tudsz 80-nal bevenni. Ez a reális kitáblázás.
Ezzel szemben mindenhol máshol száraz úton jó autóval irreálisan alacsonyak a kirakott értékek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hehe, van ahol már 50-nel se :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fixen lerakott sebességek általában reálisak.
Nekem meg az a tapasztalatom, hogy inkabb a duplaja lenne a realis... :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kérdés nem az hogy mi az a maximum sebesség amit te (mondjuk aki jól vezet és jófajta autója van) biztonságosnak érzel hanem az, hogy mi az a maximum sebesség ami az átlagos sofőr átlagos autójával még _ráhagyással_ biztonságos.
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetertek. Pont ezert kene ugy csinalni, mint Romaniaban, hogy a kanyarok elott egy "veszelyes kanyar" tablat kene kitenni, nem pedig egy sebessegkorlatozast, hogy (szerintuk) mennyivel lehet bevenni. Aztan mindenki lassitson le annyira, amennyivel a pillanatnyi utviszonyoknak, az autojanak es a kepessegeinek fuggvenyeben biztonsagosan be tudja venni a kanyart.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos a magyar gógyi szerintem erre alkalmatlan. Esetleg lenne egy evolúciós folyamat, amikor néhány évig repkednek ki a kanyarból az autók, mire lassan a közgondolkodás ráébred arra hogy a forgalmi korlátozások őértük vannak, és nem ellenük.
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg lenne egy evolúciós folyamat, amikor néhány évig repkednek ki a kanyarból az autók
Hulljon a fergese... ;-)
(na jo, en sem gondoltam komolyan)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom más hogy van vele, de nekem pl elég jó figyelmeztető az óvatos vezetésre az út szélén felállított fejfa, kereszt, stb is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vezetés közben az út szélén álló dolgokat bámulni elég veszélyes :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van, köszönjük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aztán ha a kanyar mögött gyerek tolja át a biciklit, akkor még is csak jól jött volna a 40-es tábla
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem lehet belatni a kanyart, akkor nyilvan en sem szaguldozok. Eddig meg sikerult minden kanyart problemamentesen bevegyek (900.000+ km-t vezettem), pedig az erdelyi falvakban azert eleg sokfele meglepetessel lehet talalkozni az utakon... :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felénk olyan történt egy közepesen forgalmas útszakaszon, hogy a felújítás után tettek ki 70-es táblákat. Nem értem, hogy egy felújított útszakaszon miért lenne veszélyesebb a 90, mint régen nyomvályúsan, leszakadt padkával.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mert a nyomvályúban jobb a kocsi oldaltartása, és nagyobb a tapadási felület, mint a sík aszfalton :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Másra nem tudok én sem gondolni... :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ennyi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://butykoltem.blog.hu/2016/08/25/igy_elozd_meg_a_buntetest
Csináld magad konstrukció :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Építettem egy ilyet, jó a Véda kamerák "ellen". De amióta 130/90/50 alatt megyek, nem használom :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fizetős waze sznoboknak. Nézd milyen drága! Nekem kettő is van!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én mind a három autómba veszek egyet, jól mutat a műszerfalon. Egyedi autómárka logót fogok bele rendelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval a minőségi, jól mutató kütyü majd villogtat mikor kell leállni a gyorshajtással. Szimpatikus komment.
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Szimpatikus komment.
Egy másik sz-betűs szót keresel. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így is hozzá lehet állni, de amúgy ezzel valaki dolgozott: összerakta az eszközt, maintaineli az adatbázist, appot fejleszt, stb. - hadd kérjen érte pénzt. Én sem fogok venni, de van olyan ismerősöm, akinek jó lehetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a baj hogy a social navik óta az egész meglehetősen értelmetlen.
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pár év múlva az lesz, mostanában még elég sokan szaladgálnak mobilnet nélkül, plusz elég sok embernek van jogosítványa, és mégsem ért az okostelefonokhoz.
Ha már kötekedni akarnék, azt mondanám, hogy nem kell szabálysértést elkövetni, és akkor nem kell sem app, sem gomb. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nem kell szabálysértést elkövetni, és akkor nem kell sem app, sem gomb. :)"
+1
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dupla
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni