Ajhoj,
A Vultron Kft _egyik_ TFT-jén kernel pánikot láttam ma egy buszon.
kevés időm volt nézni, de kb. drm_kms modulnál pánikolt ki.
De csak az egyik. Szerintetek ez hogy lehet, mikor a cég ábrája szerint egy darab számítógépről megy az összes monitor.
Minden egyes monitor egy külön virtuális gépről megy vagy hogy van ez optimalizálva? Mert elég sok probléma van vele. Tudja erről valaki, hogy hogy működik?
- 1076 megtekintés
Hozzászólások
Nem értek ehhez konkrétan de én mindenképp úgy csinálnám, hogy van egy szuperstabil központi gép és a kijelzők csak vékonykliensek, nem network bootosan vékonyak, hanem minimál SD kártyáról indulósak.
Amit én láttam, az általában csatlakozó kimozdulási ügy és az a "remek" utak számlájára írható.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem jo.
En minden monitort sajat szigetkent kezelnek, sajat geppel es koddal ami kap hely adatokat de lehet meg az sem kell mert olcsobb a gps mint a kabel.
A kozpinti rendszer nehezebben karbantarthato, tobb a hibalehetosege es lehet, hogy nehezen cserelhetoek a komponensei.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia,
Ebbe galádul belekötnék :)
Ha a központi rendszer ad egy szimpla webservert, ami a megjelenítendő tartalmat adja, vékony kliensként (csak böngészőt indítva, minden más felesleg lecsonkítva) a kijelzők tudják azt mutatni.
Könnyen karbantartható, és az UTP kábelt sem mérik olyan vastagon (azért írok UTP-t, mert így tényleg teljesen standard stackekre lehet építkezni :) )
Üdv,
LuiseX
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Másrészt a központi egységnek a söfőr felé és tőle van mindenféle fontos feladata. Mutatja az elvárt menetidőt, az aktuális késést/sietést stb. Az meg kifejezetten vicces lenne, hogy ha mondjuk egy Combino villamoson a körúton minden kijelző más megállót mutatja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van benne valami, igaz, bár egy gps + wifi board nem kicsit olcsó.
A stadler vonatokon látom, hogy ha keverik a szerverlényeket a szállítások közt akkor lekapcsolnak a monitorok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem gyanús, hogy vonat esetén áramtalanítás van az összekapcsolás idejére. 1+ motorvonatnál azért annak is el kell dőlnie, hogy melyik a "master". :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt az oldalt :D Nem rossz.
A múltkor találtam ezt : http://www.melcor.hu/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért kell minden kijelzőnek külön gép? Úgyis ugyanazt mutatják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kérdésre nem tudom a választ, de amit én megfigyeltem: Vagy az összes jegykezelő készülék működik, vagy egyik sem. Ezek csak annyit tudnak, hogy a jegy behelyezését érzékelve, rányomtatják a dátumot, és a járat kódját. A mindegyik működik vagy egyik sem működik elvből arra következtetek, hogy az éppen nyomtatandó dátumot is a központi gépből kapják, tehát még egy óra sincs bennük. Így nem tartom kizártnak, hogy a kijelzők is csak egyszerű monitorok. Ezt támasztja alá, hogy eddig még csak olyat láttam, hogy a kijelzők tartalma megegyezett. Már ha éppen működnek. Hetente 1-2 alkalommal utazok busszal, de majdnem minden alkalommal van legalább egy nem működő, vagy érintkezési hibás kijelző.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni