- NagyZ blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1962 megtekintés
Hozzászólások
e-bike? az olyan hogy otthon a fotelbol lehet neten keresztul pedalozni? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
e-bike :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
4 perc = 1 Frank? 40 perc 10 Frank, 3000 HUF... hmmm...
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy utcai gyros/kebab ~ilyen arban van. (9-13CHF)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es nem mellesleg az e-bike az gyrosabb!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:facepalm:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez igen!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Comment of the Week!
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ú bazz orvos látott már?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
GG. :)
---
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez de kurva jó volt, ahh de jó hogy benéztem :D
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek szerint nem csak én szoktam benézni a gyros-t gyors-nak :D De mostanában már magamat figurázva: Beugrok egy gyors gyrosra. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem csak benézni elírni is láttam már.
Itt a kerben van "Kinai gyros étterem".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudom milyen árak vannak, voltam kint Genfben 3x az elmúlt 3 évben, azért hümmögtem.
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Osszehasonlitasul: Kyotoban 1800-2000 yen a napi berles. (csak hogy valami hasonlo arszintu kornyek legyen a minta)
--
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess? - Wargames
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elvittem egyet egy korre (18km, 52:31s alatt, 173m emelkedes, 190m le, max sebesseg 54km/h, atlagsebesseg 20.55km/h), eleg allat :) kar, hogy ennyire baromi draga...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pár hónap edzés után ezt az időt simán hozod egy normális bringával is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hegyre fel? mert itt az a lenyeg. le/egyenesben pedalozom en is rendesen, de hegyre fel...
a legszivasabb itt a kornyeken az, hogy elkepzelhetetlenul fel-le megy minden, a munkahelyemig at kell mennem par dombocskan...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennél a szintkülönbségnél ezt az átlagot. lásd: strava.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aztan ha 400m van felfele 5kmen? mert az e-bikekal ott is ennyi lesz... :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahhoz erősíteni kell, de 20-as átlag egy ilyen emelkedőnél a legjobbak közé repít. :)
Rendes ebike vagy pedelec vagyis hajtod és a hajtásodat erősíti fel vagy hajtás nélkül is megy?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy tudom léptetőmotor van bennük, de még nem ástam bele magam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na az biztos nem. Vagy brushless, vagy ha egyszerusiteni akartak, akkor sima DC motor.
--
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess? - Wargames
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pedelec, 45km/h vegsebesseg - a stromer megy hajtas nelkul is allitolag, a varosis bringamegosztos tortenetben szerintem lebutitottak a szoftvert kicsit, kiprobaltam, nekem nem ment ugy :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kereskedő azt mondta nekem, hogy ezek csak 25km/h-ig segítenek felette hátráltatnak, mert a súlyuk jelen van.
Nekem outi-val az átlagom 30 km/h körül alakul. MTB-vel 15-25km/h (terep függő)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyilvan bringa es motorfuggo. megneztem, a stromer ST2/ST2s-ben 500W-os motor van, es 40Nm a nyomatek, amit tud. a high-endebb bringak ugye nem azt nezik, hogy mennyit pedalozol, es nem azt segitik (kiprobaltam egy ilyet is, eg es fold) hanem merik a nyomatekot, es tudod azt allitani. nezd meg a youtube reviewt :)
az a 25km/h nem onnan jott, hogy amit o arult, az csak addig volt kepes rasegiteni? 25km/h felett mar nem bringanak szamit, es M kategorias jogsi kell hozza; hirtelen atfutottam par oldalt otthon, es sok helyen csak 25km/h-s okat arulnak
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
EU szabalyozas szerint 25 folott "robogonak" minosul, es kell hozza, sisak, jogsi, minden ami egy robihoz kell.
Ezert korlatozzak le es 25 felett mar nem segit ra a motor.
Egyebkent kalkhoff nagyon egyszeruen moddolhato volt regebben, es utanna, 75kmh sebessegre is kepes.
Egyebkent standard bringaval ezen parameterekkel rendelkezo tavon/terepen siman hozok 26/29 atlagot.
Autoseggueknek, jarmu forgalom torlodasanak merseklesere egyebkent kituno eszkoz.
http://karikasostor.hu - Az autentikus zajforrás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezert irtam, hogy az elado, aki Oregonnak el akart adni valamit, azert mondta a 25km/h-t, mert nem arultak gyorsabb bringakat. az, hogy ok nem arultak, nem azt jelenti, hogy nincs. itt bemegyek a boltba, es kijovok egy 45km/h-t tudoval (es igen, ahogy irtam en is, meg Te is, kell hozza M-es jogsi). de van 72km/h is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk ez nem is baj, tapasztalatlan ember bringával 45-50-el az kicsit túlzás, ott már rendesen észnél kell lenni, simán ki lehet már annyival csúszni. Nagyanyó amikor boltba megy ott meg egy 25-re képes ólom aksis is durva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valami szabályozás miatt, valóban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Külföldön bringázol? MTB-on rendszeresen cserélem a küllőket, olyan utak vannak errefelé (XXII. kerület, Budaörs, stb.) outira rá se mernék ülni, áttétel miatt is 25 km/h inkább top mint átlag.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
25mmm-es gumival és más áttétellel majdnem 10km/h-val nő a tempó az mtb-hez képest.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ismerem azokat a környékeket, de nem lehet, hogy a kerékkel van valami alapvető probléma, ha annyira gyakran kell cserélni a küllőket?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szimplán gagyi a kerék vagy rosszul van fűzve, egy montinak bírnia kellene simán az utakat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a kérdés, hogy gond-e ha megizzadsz, mire beérsz a munkahelyedre (ott le tudsz-e zuhanyozni?). Ha gond, akkor nem opció a rendes bringa, egyébként tényleg csak edzettség kérdése az egész.
Múlt heti teljesítménytúra:
105.2km
1,238m szint
21.5km/h átlag
Egy trekking biciklivel, és nem tartom magam nagy bringásnak. Más kérdés, hogy a zuhanyig nem szívesen jön senki 1m-nél közelebb hozzám :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, pedig egy nagyszabásúbb biciklitúrán szükségszerűségből akár 10 nap is könnyen eltelhet két zuhanyzás között... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kár, h ekkora távot már rég nem bír az ebike akkuja általában...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor majd lábbal feltölti. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyreszt a bringakban van recharge fekezeskor, masreszt lehet vinni plusz akkupakkot hatizsakban (5kg), harmadreszt 100kmt siman bir ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy tíz éve építettem egy elektromos cangát, amibe 500W-os agymotort tettem (előre).
Szerintem első kerékbe tenni sokkal jobb, mert a bringa hátsó része marad az eredeti -> könnyű szervizelhetőség, nem kell spéci alkatrészek után vadászni.
Ez a gép is 500W-os agymotorral van. Nekem tetszik, ízlésesebb, mint ahogy én csináltam.
Az én sebességem is kb. 45-50km/h volt. Egy csepel cruiser biciklibe tettem, ami agyváltós volt hátul. Iszonyat állat volt vele cangázni.
Egy évig jártam vele melóba, ami 28km-re volt, tehát oda-vissza 56.
De nálam a sebesség úgy jött ki, hogy a motor mellett teljes erőből pedáloztam is. Egyébként valami 35-tel ment csak.
Aztán munkahelyet váltottam, nem töltöttem rendszeresen, és megdöglött az akksi benne egy tél alatt... Azóta se "újítottam" (== akksicsere) fel.
Akkortájt tök menő volt, mivel kb. egy kezemen meg tudtam számolni, hány elektromos canga van az országban. Haverok amikor kipróbálták, akkor kb. mind halálfélelemmel vegyes rajongással szállt le róla.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt pár prototípus vonal is a végleges e-canga előtt.
Az MTB első villáját eltörte egyik gyorsulásos kanyarba, azzal hatalmasat kenődtem. (van nyomatéka a motornak, na. Homokon, kavicsos terepen kikapart:))
Azért kapta a cruisert (direkt ezért vettem). Aztán a kellő méretű és súlyú akksi volt problémás. Csomagtartóból kétfélét is eltört.
Aztán a vázra tettem, de olyan kemény lett tőle a bicikli, hogy állandóan nyolcas lett benne.
Végül az akksikat a váz közé függesztettem speciális csillapító gumival.
Azután semmi gond nem volt vele. Az akksik vagy 25kg-ot nyomtak önmagukban...
Igazából tök használható lett a végére, csak okkafogyottá vált. Egyébként meg ha haverokkal elmentünk biciklizni, akkor a lépést nem tudták tartani, így sose vittem azt a biciklit. Így a tél kinyírta...
Most ilyen brutál 6Ah-ás Dewalt-szerű elektromos csavarozó akksikkal oldanám meg. Szerintem 9db elég is lenne. (18*3)=54V és párhuzamosan 3-at (18Ah).
Az 972Wh, ami kb. egy 60km-re elég is lenne.
Valahogy így kell elképzelni darabját:
http://imgur.com/a/OtQK1
És így amikor biciklin van: http://imgur.com/ctIePqb
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni