Sziasztok,
nem tudom jó helyre írok-e, bocsi ha off.
van valaki aki projekt alapon össze tudna állítani egy levelezőszervert, kb 100 ~ 1000 felhasználóval, egy hetzner-es szerverre pl, IMAP, SMTP, webmail, backup, meg ami szerinted kellhet.
köszi,
g
- 1852 megtekintés
Hozzászólások
Hali,
hmmm???? hetzner ez egy szolgaltato akinel a szervred fut?
Milyen alapu a szervered? Linux oder windows vagy esetleg egyeb mas :)
Hanzo
--
http://szolarenergia.hu - A hálózat építést csak elkezdeni lehet, befejezni nem....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ubuntu Linux fórum témában tette fel a kérdést. Úgy hogy én azt tippelem, hogy Linuxon szeretné. :)
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem az allaskereso topic.
Kerdojel nelkul ugyanis ugy hangzik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jogos :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Írtam privátot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha email archivalas is kell, akkor szolj :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi az üzleti igény amit kiszeretnél szolgálni és milyen nagyságrendű keret van rá? Ki fogja üzemeltetni az elkészült szervert?
100-1000 felhasználó? A Hetzner biztosan elegendő lesz rendelkezésre állás szempontjából ide?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ott lévő gépek stabilabbak, mint egyik-másik cloud-csoda...
Egyébként meg, kapsz vasat, és azt hozol ki belőle, amit akarsz.
--
"Sose a gép a hülye."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hetzner-ről lehet olvasni jót és rosszat is, és ez nekem már elég indok arra, hogy ne tegyek ilyen helyre 100+ főt érintő levelezést. Másik indok, hogy jó eséllyel kerülnek az ilyen "olcsóbb" szolgáltatók IP tartományai blacklist-re, mint azok akik jobban megválogatják az ügyfeleiket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos, hogy elegendő a rendelkezésre állás. 7 éve üzemeltetek gépeket a Hetznernél, gyakorlatilag 100%-os uptime-mal. Megnéztem az egyik legrégebbi gépem 2013. május - 2017. május között 99.99%, az egész 0.01% saját karbantartásos leállítás volt a jegyzetek szerint.
Support válaszidő 15-20 perc. IP tartomány sosem került feketelistára.
Nem tudok jobbat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
--
"Sose a gép a hülye."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a projekt alapon azt jelenti, hogy telepítsük fel, működjön, aztán meg isten megáldja, majd lesz vele valami?
--
"Sose a gép a hülye."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jogos, nyilván ez így nem működik, de mondjuk telepítés / fenntartás szinten érdekelne minket a dolog. telepítés x, fenntartás y / hó, ami tartalmaz z óra supportot, az ezen felüli órák díja ennyi és ennyi.. kb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem ezek kisebb volumen esetén lehetnek érdekesek. ha az induló 100 felhasználó megugrik pl 500-ra akkor már rég nem rentábilis, növekedési időszakban infrastruktúrát váltani meg nem szerencsés..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég keveset tudunk a részletekről, akár még rentábilis is lehetne.
500 user nem kevés, ahol (cégnél) ennyi embernek kell levelezést adni, ott amúgy sem lesz olcsó a buli.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Írtam privátot, azaz emailt, de még nem reagáltál. Akár géppel együtt full szervízként tudnánk az egészet, bár akkor nem hetzneres, hanem hazai elhelyezés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni