Metro2033 és Ati

Ma úgy döntöttem, hogy ismét végigtolnám a jó öreg Metro2033-at.

Steam-en keresztül telepitem, elinditanám, erre PhysxLoader.dll errort dob. Oké, letöltöm a Physx telepitőt az nvidia.com-ról. Elfogadom az EULA-t és ennyi:
http://postimg.org/image/s6ezyayff/

Amúgy meg be lehet kapni, mivel Ati kártyám van (R9380) és lófasznyi Physx-et nem használ

Hozzászólások

Attól tudtommal felteheted. Amúgy azt mondják hogy a Redux-ot érdemes játszani.

A physx egy egyszerű fizikai engine ami egyszerre támogatja a cpu-t, illetve kezdetben a saját kártyáját. Aztán jól megvette az nvidia, így maradt a cpu/gpu megoldás (vagyis ha ati kártyád van, egy butított cpu alapú szimulációt kapsz)

// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)

Ezt így ebben a formában nem jelenteném ki, főleg hogy az ellenkezője igaz: aki physx-et implementál, inkább elvárja a GPU jelenlétét, egyéb esetben pedig egyszerűen csak elveszi azokat az extra effekteket amiket a physx nyújt. Jobb esetben az történik hogy csak rontja, de ez extra erőforrást igényel fejlesztői oldalról amit csak kevesen lépnek meg

// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)