echo $topic
- neutrino blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2173 megtekintés
Hozzászólások
Így jár az, aki az OTP-nél tartja a pénzét. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egykutya mind, a többi ue.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki megfelelő mennyiségű pénzt tart ott, annak dedikált ügyintézője van mobilszámmal.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem. CIB-nél meg orrba-szájba nyomkodják a zsebembe a névjegykártyájukat, hogy hívjam őket nyugodtan ha bármi kérdésem, problémám van. Ott se tartok milliókat (sőt! :().
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem telne sok időbe, amíg találnék olyan embert, aki a CIB-bel elégedetlen. Ilyen dolgok ezek.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem állítom, hogy nem, de ne legyen már extra, hogy könnyen intézheted az ügyes-bajos dolgaidat. Elvégre nekik kell a te pénzed és nem fordítva.
Amit fent írtam, más bankoknál is működik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem állítom, hogy nem, de ne legyen már extra, hogy könnyen intézheted az ügyes-bajos dolgaidat."
Nem hiszem, hogy extra lenne, Hogy az automata azonosítást kért. Az, hogy az ügyfél nem tudta magát azonosítani az a bank hibája lenne? BTW: netbank felület -> chat, email. Ja, ilyen is van?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Aki megfelelő mennyiségű pénzt tart ott, annak dedikált ügyintézője van mobilszámmal."
Ebből indultunk ki. Vagy akkor miért nekem írtad?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert arra válaszoltam, amit te írtál.
"Nem állítom, hogy nem, de ne legyen már extra, hogy könnyen intézheted az ügyes-bajos dolgaidat."
Szerintem az OTP-nél is könnyen intézni az ügyes-bajos dolgaidat. Akkor is, ha nincs ott halom pénzed. Írtam rá példát:
Netbank -> chat
Vagy telefon, azonosítod magad. Ha nem tudod, az nem a bank hibája.
Igazából nem is reagáltam volna, csak a nyitó faszságod miatt folytam bele:
"Így jár az, aki az OTP-nél tartja a pénzét. :P"
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Vagy telefon, azonosítod magad. Ha nem tudod, az nem a bank hibája."
Ebben egyetértünk.
"Igazából nem is reagáltam volna, csak a nyitó faszságod miatt folytam bele:"
A nyitó faszságom végén van egy smiley. Én se gondoltam komolyan, tudom hogy más intézeteknél is vannak problémák.
Mondjuk azért félig komolyan gondoltam, mert olyan rossz banknál még nem voltam, mint az OTP.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Vagy telefon, azonosítod magad. Ha nem tudod, az nem a bank hibája."
Bocs, de ebben most nincs igazad. Vagyis, abban igazad van, hogy ha nem tudom az azonosito adataimat, az nem a bank hibaja, ez eddig oke (FYI: senki nem is allitotta, hogy ez a bank hibaja lenne), de az igenis a bank hibaja, hogy ez esetben nem az az alternativa, hogy igy is kapcsolnak egy ugyintezot, akivel legalabb az azonosito adataim reseteleserol es/vagy ujrakuldeserol tudok targyalni (hogy tudjam!), hanem pusztan csak bontja a vonalat. Ez ellen en, mint ugyfel semmit se tehetek, a vonalbontast megakadalyozni nem tudom.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Más csatornák is rendelkezésre állnak a kapcsolatfelvételre. Ha már a saját hibádból nem tudtál túljutni az level 1 troll szűrőn.
Sokkal problémásabbnak érzem a T-s hozzáállást, ahol az azonosítás megtörténte __után__ kell 40 perceket várni. Na, az gáz. Mert az önhibámon kívül történik.
Egyébként, igen, lehetne az automata _mellett_ ember fallback opció. Ami szépen megjelenne a havidíjakban. Ingyen nincs semmi. Nem véletlenül vannak ezek a szűrők beépítve. Pontosan azért, hogy a fogalmatlanok ne vegyék el a többi ember elől a korlátokkal rendelkező ügyfélslotot.
Egy OTP nagyságú cégnél valószínűleg nem annyi embert kell lekezelni, mint a Nyúl és Vidéke takarékszövetkezetnél.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Erste Banknal ez letezo opcio. De ok biztosan csak Bugyi es kornyekerol szednek ugyfelet...
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Vagy telefon, azonosítod magad. Ha nem tudod, az nem a bank hibája."
Van, amikor az övé. Devizaszámlát nyitottam (2,5 órás művelet), utána külföldre mentem nyaralni.
Mikor egy hét múlva fizettem volna a számlát, kiderült, hogy nem fér bele a napi kártyalimitbe.
Beléptem volna netbankon, hogy emeljem, a válasz: rossz usernév, vagy jelszó.
Miután ledolgoztam a tartozásom a szálloda felé (két hétig öregurakat kellett orálisan kielégíteni, miközben a lábammal balalajkáztam, a kezemmel meg computervírust írtam az isisnek), és végre haza tudtam jönni, kérdeztem egy fiókban (nem kértem telefonos elérést), hogy wtf, miért nem működik az 12345 userrel a belépésem.
Megtudtam, hogy a tájékoztatásom nélkül a devizaszámla nyitásakor törölték a régi accountomat, és csináltak újat, a usernevem így 54321.
Visszaköptem pár decit a számban felgyűlt anyagból, és megszüntettem az egészet a fenébe (nem ez volt az első stiklijük).
(2,5 órás várakozás újra)
Így jár az, aki a BGC banknál tartja a pénzét (egy népszerű cézár kóddal titkosítva).
--
zsebHUP-ot használok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes. 15+ éve OTPs vagyok. A telefonos ÜF-el sem volt problémám + a netbankkal sem.
És igen az SMS-ek néha késnek, de nem jellemző.
Engem még nem bontott az automata, alapból ügyfélszolgálatos emberhez kerültem aki "élő-szóban" azonosított be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És igen az SMS-ek néha késnek, de nem jellemző.
Amíg OTP-s voltam (kb. 5 év) nem volt olyan tranzakció, amiről azonnal kaptam volna SMS-t. Jellemzően 4-5 munkanappal később kaptam csak SMS-t.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-1
Nekem azonnal jönnek az SMS-ek. Kivétel, ha banki időn túl csinálok bizonyos műveleteket (pl. bankon kívüli utalás), mert azok csak a banki nyitvatartási időben teljesülnek. Azokról nyilván a követlező banki napon, a teljesüléskor jön SMS. Persze mobilaláírás azokról is azonnal jön.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem szavazás, hanem tény. :) Elhiszem, hogy másnál jól működik, de nálam nem és ezen az előbbi sem segít.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak mobil aláiráshoz van sms beállitva nálam, a jóváiró sms nem hiányzott, de az auth kód hiánya már eléggé bosszantó. Tőleg hogy 101 perc az időkorlát egy kódhoz.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is így voltam, pár napos késéssel jöttek mindig az SMS-ek. Barátomnak, ugyanazzal a számlacsomaggal pedig azonnal mindig. Fene se érti. De már Ersténél vagyok :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem is azonnal jönnek az sms-ek bármilyen tranzakcióról,kivéve a tesco-s fizetéseket, ott mindig 2-3 nappal később, de csak annál van ilyen
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
100 esetből nekem 99 okés. az egyedüli coki akkora késés, hogy az azonosítás mindenképpen sikertelen lesz. természetesen bosszantó dolog. viszont ez nem több napos késés, inkább percekben mérhető.
szóval ha nem túlzásként írtad a 4-5 napot, ennek a technikai okaira azért kíváncsi lennék. én nem tartom életszerűnek, hogy egy ügyfél ellenőrző kódja 120 óra elteltével lenne kiküldve. semmilyen hiba mellett sem.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól emlékszem, akkor loginhoz még nem küldött SMS-t (vagy ha igen, akkor az időben megérkezett, mert a bejelentkezéssel nekem sem volt problémám). Viszont a vásárlásos SMS-ek tényleg több munkanappal később érkeztek meg. A technikai okaira én is kíváncsi lennék, mert mint ulysses írta, az ismerőseim nekem is időben kapták meg. Ez igazából akkor lett volna érdekes, ha ellopják a kártyámat és csak 3-4 nappal később kapok róla SMS-t hogy használták.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1000
Sokáig voltam OTP ügyfél ...
Inkább nem kommentálom miért jöttem el onnan, nehogy bannolva legyek itt a fórumon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó hupu szokás automatával olykor systemd-vel vitatkozni.
DTMF 0
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
;'D
Üdv. bnv
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
SMS helyett, más rendszerre is van: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aff.otpdirekt
-----
„Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben.”
rand() a lelke mindennek! :)
Szerinted…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tegnapelőtt ugyanígy jártam. Sűrű anyázások után a netet túrva ráakadtam egy számra, ami nem a sok6-os végű hanem 388-ra végződik. Itt már sikerült emberrel is beszélnem talán az 1-es szám lenyomása után.
Nem volt egyszerű, de sikerült. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lazán kapcsolódik:
https://www.youtube.com/watch?v=9Z9h8lGZsX8
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alapértelmezetten a telekódod a számlaszám utolsó 3 számjegye.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végülis délután bementem a bankba és megnézték, valamit nyomkodtak és megjavult.
A telekódot meg nyugodtan bemondhatná az automata
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jelszavadat nyugodtan kiírhatná a rendszer, ha elgépelted :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A telekódot meg nyugodtan bemondhatná az automata "
Legalább ne egy informatikai oldalon olvasnám ezt. (facepalm)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom arra gondolt, hogy az r=1 user részére még belöki a gép: "alapesetben a telekód a számlaszám utolsó 3 számjegye".
Ebből még senki sem tudna meg semmit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy erre gondolt, de amit leírt, az totál nem ezt jelenti.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig pont arra gondoltam, csak sikerült faszul megfogalmazni.
Érted, 1 elbaszod, utána mondja be, hogy "Azonositója a bankkártyaszám utolsó 10 számjegye, telekódja alapesetben számlaszáma utolsó 3 számjegye". Ennyi kellene a boldogsághoz.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na de ha tudom a számlaszámod és/vagy a bankkártyaszámod, akkor ezzel az infóval meghekkeltelek, amenniben r=1 user vagy (és a többség az).
és ehhez nem is kell WGA uber-hekkernek lennem, eleg, ha en is pistike vagyok, csak a kezembe kerult a szamlakivonatod es/vagy a bankkartyad, es "hatha" alaon beprobalkozok.
szerintem NE mondja be, ne adjon meg minimalis plusz infot se idegeneknek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ezt a minimális plusz infót tudhatja egy idegen akkor is, ha nem telefonál az ügyfélszolgálatra. Sőt, miért is telefonálna, ha nem tudná előre, hogy valami számára könnyen elérhető adat alapján tud "meghekkelni" valakit?
A probléma az, hogy létezik ez a rendszer, és nem egy random kódot osztanak ki, amit megadnak neked számlanyitáskor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Sőt, miért is telefonálna, ha nem tudná előre, hogy valami számára könnyen elérhető adat alapján tud "meghekkelni" valakit?"
akár brahiból, próbából. pistike megszerzi apukája számlakivonatát, gondolja, hogy gyerekcsínyből felhívja az otp -t. és ott az automata megmondja, hogy mi a default kód. pistike szeme felcsillan, és utal apa sázmlájáról.
ez csak egy példa.
namost ha az automata bemondaná ezt a plusz infót, akkor lehet, hogy ugyan csak a lehetséges visszaélések 0.001%-ához adna segítséget, de adna.
"A probléma az, hogy létezik ez a rendszer, és nem egy random kódot osztanak ki, amit megadnak neked számlanyitáskor."
ezzel egyetértünk, de ebben a szálban nem ez volt a téma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, de triple facepalm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor régen az OTP-nél volt számlám, a kártyaszám 10 számjegye után alapértelmezettként a számlaszám utolsó 3 számjegyét várta (ezt meg lehetett változtatni bármilyen 3 számjegyre, ha már egyszer sikeresen beléptél).
De akkoriban volt még olyan opció, hogy ügyintézővel beszélni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni